Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 52, 53, 54  Volgende  
Thibby95 BerichtGeplaatst: 23 Jun 2015 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Snakesonic schreef:
The Last Of Us

Aanbeland in het
Spoiler: toon
winterlandschap.
Ik ben benieuwd of de game nog een beetje op gang komt, want tot nu toe is het best wel saai. Qua verhaal en qua gameplay.


Persoonlijk vond ik TLOU echt een uitstekende game, met toch heel wat spannende momenten in het verhaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 06 Jul 2015 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Nu ik The Witcher III heb uitgespeeld ben ik begonnen aan Dragon Age Inquisition.

Verder speel ik tussendoor ook nog Toukiden Kiwami.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Aug 2015 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Batman: Arkham Knight. Vandaag de laatste Riddles opgelost en The Riddler opgesloten. Zit nu op 96 procent, dus het einde is in zicht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Aug 2015 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Xenoblade Chronicles
Wou het eerst op de New 3DS halen aangezien ik de game heb gemist op de Wii, maar wat een mazzel. Het is op de Wii U eShop verschenen! Paar uur in de game en wat een heerlijke JRPG. De 3DS versie lijkt me ook echt tof, maar deze game ziet er iets mooier uit op de grote TV.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 12 Aug 2015 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Lawliet schreef:
Xenoblade Chronicles
Wou het eerst op de New 3DS halen aangezien ik de game heb gemist op de Wii, maar wat een mazzel. Het is op de Wii U eShop verschenen! Paar uur in de game en wat een heerlijke JRPG. De 3DS versie lijkt me ook echt tof, maar deze game ziet er iets mooier uit op de grote TV.


Geniet ervan. Beste JRPG van de vorige gen. Ik ben benieuwd naar de opvolger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Aug 2015 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Tales of Zestiria, de Japanse ps3 versie.

de game haalt het niet vergeleken met Xillia en Xillia 2 die ik vele malen beter vindt.
heeft puur te maken met de langdradige battles.
Als je de game eenmaal hebt uitgespeeld wil je graag nogmaals Ex New Game beginnen waaraan je graag de extras wilt gaan unlocken dat je de battles graag snel wilt be-eindigen. en daar gaat het veelal mis.
De battles ook al zit je in level 135 op easy mode duurt het nog een eeuwigheid voor je ze verslaat. maar dat is niet het grootste probleem, dat zit het in de combos. met de vorige games zoals Vesperia, Xillia, Xillia 2, Graces enz enz na een hit is een vijand verslagen en lock-on je automatisch je volgende tegenstander en valt die gelijk aan.
met Zestiria is het namelijk dat als je een vijand aanvalt en die gaat dood met 1 hit maak je de combo af zonder naar je volgende tegenstander te lopen wat vaak je dood wordt tot gevolg in Chaos mode.
de dammage system is net als die van Graces en Hearts(DS versie)

btw, ben nieuw game begonnen en die nogmaals uitgespeeld met Second mode voor een trophy en een aantal storyline bosses zonder items te gebruiken.

Was aan het proberen voor wat extras te unlocken maar blijkt de game niet te hebben naast de Katz Village en de ex dungeon.

Ook is het jammer dat de exp. point system net is als FFVIII, je krijgt van de vijanden aak rond de 20-400exp(afhankelijk welke dungeon) en vaak heb je rond de 200-8000 exp nodig tot level omhoog gaat ook zit je in level 135.
maar je stats gaat nauwelijks omhoog

Kan de ex dungeon niet behalen in level 135 in Normal mode, in de easy mode in level 70 al voltooid had.
vindt je het gek met 500 dammage per combo terwijl de tegenstander 85000hp heeft.

wacht nog steeds op de europese versie ondanks mijn geklaag

Terima Kasih atas perhatiannya
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Octodad: Dadliest Catch op de Xbox One. Mag er door een embargo verder weinig over zetten, maar wil wel kwijt dat het een love it or hate it game is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
Octodad: Dadliest Catch op de Xbox One. Mag er door een embargo verder weinig over zetten, maar wil wel kwijt dat het een love it or hate it game is.

Beetje vreemd dat de uitgever ervoor gekozen heeft om er een embargo op te zetten. De game is immers al tijden uit voor andere platformen en er zijn dus al genoeg video's van de game beschikbaar, alsook recensies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Aug 2015 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Final Fantasy Type-0 HD op de pc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2015 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Super Mario Maker.
Geweldige game. Doet echt de 30th anniversary eer aan. Levels maken is echt super tof en simpel te gebruiken, maar de systeem gaat dieper als je bijvoorbeeld bepaalde objecten schudt voor een secundaire asset. Het is echt geweldige om met vier verschillende Mario stijlen te spelen en dat bepaalde elementen elkaar kruisen in hun vorm.

Deze game had misschien wel de killer app zijn geweest als ze het in de launch window hadden. Ach, game is super tof en zeker een aanrader. De levels die sommige mensen maken zijn echt geweldig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 25 Sep 2015 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Door een weddenschap met een maatje ben ik nu bezig met alle op de Playstation 3 verschenen Tales of games uit te spelen voordat Zestiria uitkomt.

Vesperia vorige week uitgespeeld.
Nu bezig met Xillia, opgevolgt door Xillia 2, Symphonia, Dawn of The New World en als laatste Graces F.

Arme ik XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Sep 2015 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

scorpio23-b schreef:
Door een weddenschap met een maatje ben ik nu bezig met alle op de Playstation 3 verschenen Tales of games uit te spelen voordat Zestiria uitkomt.

Vesperia vorige week uitgespeeld.
Nu bezig met Xillia, opgevolgt door Xillia 2, Symphonia, Dawn of The New World en als laatste Graces F.

Arme ik XD

Hopelijk heb je na die 'Tales'-bom nog steeds interesse om Tales of Zestiria uit te spelen. Misschien ben je wel uitgebrand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Okt 2015 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

PC:

Far Cry 3
South Park - The Stick of Truth

PS3:

Ni No Kuni

Xbox One:

Banjo Kazooie

RetroN 5:

Zelda: A Link To The Past

Genoeg te spelen. (:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015 03:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Fallout 4

Ik moet een gang uitschakelen maar ik ben niet sterk genoeg in mijn verdediging dus ga ik telkens dood en ik heb te weinig ammo. Ik heb geen flauw idee waar je betere gear kan halen en ammo.

Nog nooit echt een Fallout game gespeeld dus vind het allemaal erg onduidelijk en je word in het diepe gegooid zonder uitleg of wat dan ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

@Nino zou geen straf zijn geweest als je eerst met Fallout 3 en New Vegas aan de gang was gegaan. Als je Skyrim hebt gespeeld kan je het een beetje zelfde verwachten. Je hebt de main quest, maar het gaat voornamelijk om de side quests en het verkennen van de wereld. Tip: Always loot dead bodies en zoek in elke kast of wat dan ook voor iets bruikbaar.


Heb vorige week Sega Mega Drive Ultimate Collection gekocht voor de PS3 met de volgende games uitgespeeld:
Altered Beast
Comix Zone
Streets of Rage
Golden Axe
Golden Axe II
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 12 Nov 2015 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Na het verliezen van mijn eigen weddenschap om de "Tales of" games ben ik bezig met meerdere games:

-Child of Light
-Batman Arkham Origins
-Sonic Lost World

Even nog geen Tales of Zestiria voor mij.
Al heb er ik er al wel een begin aan gemaakt (A)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Fallout 4

Lvl 29 en loving it

Erg leuk hoe het power armor nu werkt en de combat is een pak vloeiender dan in voorgaande reeksen maar toch enigzins herkenbaar.

Heb nu een T60c model Power armor en een beestige Quickdraw institute rifle vol met mods om keet me te schoppen ^_^

Moet wel zeggen dat het heel "build a settlement" een beetje opgedrongen wordt en eigenlijk niet zo interessant is. Helpt niet dat tijdens het bouwen enkele AZERTY knoppen niet werken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 17 Nov 2015 02:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Fallout 4.

Level 36. Heel goed spel maar helaas ook wat minpunten en bugs. Zo heb ik een keer gehad dat het hele scherm bleef hangen in night vision mode of dat mijn personage een blijvend verbrand uiterlijk had (denk human torch). ook heb ik inmiddels al 3 queesten open staan die gewoon niet voltooid kunnen worden. Kun je blijkbaar je companion alles laten dragen wat je wilt zolang je het maar op de grond gooit en zegt dat hij/zij het moet oprapen en ga zo maar door. Ben overigens ook niet zo'n fan van het hele settlement gebeuren of het dialoge systeem. 7 van de 10x krijg je dezelfde 4 opties bij elke npc wat gewoon gaat storen. Dat je personage praat is wel een goeie stap geweest. Maar goed misschien heb ik wel een verneukte save file of doet de game trippy omdat alles op low staat maar desalniettemin is het nog steeds een belachelijk goed en vooral verslavende game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Nov 2015 08:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dat we jou hier ooit nog mogen zien. Brengt echt oude herinneringen terug.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Nov 2015 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Na Uncharted 1,2 en 3 was ik ff bezig met Uncharted Golden Abyss die ik heb uitgespeeld in Crushed mode, in Golden Abyss zie ik het verschil niet tussen Hard en Crushing mode behalve de eindbaas dat je geen enkele kans hebt de pijl op je touchscreen te missen.
Maar nu ff Uncharted genoeg gehad.

Nu bezig met Gravity Rush, de game ooit gehaald voor een koopje maar nooit echt gespeeld ivm irritante besturing, nu ik gewend ben aan de gameplay is het toch een vette game. Ben nu bezig met episode 18.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Nov 2015 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Opnieuw gestart in Assassin's Creed Syndicate - ik speel voor reviews altijd op mijn andere account en daar focuste ik op verhaal - en nu echt bijna alle sidequests eerst gedaan. Ik ben level 9, ik heb alle gang upgrades op eentje na, de hele stad is veroverd, bijna alle sidequests zitten op level 5 en ik zit in sequence 4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Nov 2015 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wilde ik mooi bezig met Virtue's Last Reward op de Vita, na een puzzle room voltooid te hebben blijkt er een save glitch te zijn, al de 2de keer. ik blijf niet de game opnieuw spelen 8 uur totaal over 3 speelbeurten van mijn leven weg gegooid
Speel de game ook niet weer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Dec 2015 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

MaartenL schreef:
Fallout 4

Lvl 29 en loving it

Erg leuk hoe het power armor nu werkt en de combat is een pak vloeiender dan in voorgaande reeksen maar toch enigzins herkenbaar.

Heb nu een T60c model Power armor en een beestige Quickdraw institute rifle vol met mods om keet me te schoppen ^_^

Moet wel zeggen dat het heel "build a settlement" een beetje opgedrongen wordt en eigenlijk niet zo interessant is. Helpt niet dat tijdens het bouwen enkele AZERTY knoppen niet werken...


Haha dat is wel leuk. De meningen over het settlement idee zijn zo verdeeld. Ik vind het juist een hele leuke toevoeging (misschien een vrouwending), ik vind het heerlijk om juist een beetje aan te kloten als ik geen zin heb in een grote quest. Maar die Deathclaws zijn echt erg, ik maak altijd al mijn ammo op om zo'n kut beest dood te krijgen haha.
Ik vind het vernieuwde perks/special system wel heel fijn werken. Je hebt nu zo veel meer opties, er is echt te merken dat er veel aandacht in de game is gestopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Dec 2015 02:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik vermaak me ook prima met fallout, ben nu level 51 en heb ook alle achievements. Ik vind settlements geweldig, alleen jammer dat je bijna nooit aangevallen wordt. Settlements worden trouwens een stuk minder leuk als je voor 100% happiness achievement wil gaan.

Zijn er hier nog mensen die nog Destiny spelen? Ik denk elke week nadat ik de nightfall en hard raid heb gedaan dat ik er die week mee stop, maar toch zit ik elke dinsdag na de reset weer met hetzelfde groepje op Oryx te knallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Dec 2015 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Paintskillz schreef:
Ik vermaak me ook prima met fallout, ben nu level 51 en heb ook alle achievements. Ik vind settlements geweldig, alleen jammer dat je bijna nooit aangevallen wordt. Settlements worden trouwens een stuk minder leuk als je voor 100% happiness achievement wil gaan.


Als je defense hoger is dan je food+water gecombineerd, wordt je nagenoeg nooit aangevallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 47 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group