Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 85, 86, 87  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 01:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

dantekloon schreef:

Het is bekent dat ik rond 15 december voor exact 4 weken naar Indonesia ga, ivm trouw plannen volgend jaar of eind volgend jaar één of ander wat regelen en moet me bekeren tot de christen. In Indonesie niet toegestaan te trouwen met iemand zonder geloof of met een ander geloof, mijn vriendin is in dit geval christelijk. duurt ongeveer 3 weken voor je gedoopt kan worden.



Ik verwacht dat je hier op een gegeven moment in je leven waanzinnig veel spijt van gaat krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 08:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Robert schreef:
dantekloon schreef:

Het is bekent dat ik rond 15 december voor exact 4 weken naar Indonesia ga, ivm trouw plannen volgend jaar of eind volgend jaar één of ander wat regelen en moet me bekeren tot de christen. In Indonesie niet toegestaan te trouwen met iemand zonder geloof of met een ander geloof, mijn vriendin is in dit geval christelijk. duurt ongeveer 3 weken voor je gedoopt kan worden.



Ik verwacht dat je hier op een gegeven moment in je leven waanzinnig veel spijt van gaat krijgen.


Waarom dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

dantekloon schreef:
Robert schreef:
dantekloon schreef:

Het is bekent dat ik rond 15 december voor exact 4 weken naar Indonesia ga, ivm trouw plannen volgend jaar of eind volgend jaar één of ander wat regelen en moet me bekeren tot de christen. In Indonesie niet toegestaan te trouwen met iemand zonder geloof of met een ander geloof, mijn vriendin is in dit geval christelijk. duurt ongeveer 3 weken voor je gedoopt kan worden.



Ik verwacht dat je hier op een gegeven moment in je leven waanzinnig veel spijt van gaat krijgen.


Waarom dan?


Je bekeert je tot christen, niet omdat je het wil, maar omdat het moet en je gaat overhaast trouwen met een meisje omdat het emi/imigratie makkelijker maakt.


Mogelijk pakt het allemaal goed uit, dat zou mooi zijn. Maar je neemt hier echt een groot risico. Ik ben van mening dat je iemand jaren zou moeten kennen voordat je over trouwen na gaat denken. En bekeren tot een geloof zou uitsluitend moeten gebeuren als dat je eigen overtuiging is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hij kan er zich ook een heel leven schuldig over voelen en dat maakt hem alvast de perfecte katholiek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Waarom zou dat moeten? ik weet van te voren voordat ik met haar ging dat ze al christelijk is en dat het daar in dat land sowieso anders gaat dan in NL.
Ik moet het niet alleen maar wil het ook, waarom zou ik nog langer willen wachten, ik ga dit jaar wel een huwelijks aanzoek doen wilt niet snel zeggen dat je zo snel mogelijk moet trouwen, gaat ook nog wel veel vooraf.
ben al 27 en wilt niet wachten tot ik 40 ben.
Ik wil alle geloven aan nemen als het moet behalve moslim.

Na 2 jaar kan je toch wel trouwen neem ik aan?
Ik voel gewoon dat het erg goed gaat dus dan kan het ook wel snel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

dantekloon schreef:
Waarom zou dat moeten? ik weet van te voren voordat ik met haar ging dat ze al christelijk is en dat het daar in dat land sowieso anders gaat dan in NL.
Ik moet het niet alleen maar wil het ook, waarom zou ik nog langer willen wachten, ik ga dit jaar wel een huwelijks aanzoek doen wilt niet snel zeggen dat je zo snel mogelijk moet trouwen, gaat ook nog wel veel vooraf.
ben al 27 en wilt niet wachten tot ik 40 ben.
Ik wil alle geloven aan nemen als het moet behalve moslim.

Na 2 jaar kan je toch wel trouwen neem ik aan?
Ik voel gewoon dat het erg goed gaat dus dan kan het ook wel snel.
27 ofniet zo ver gaan voor een vrouw is gewoon zielig. Hoogst waarschijnlijk ziet ze gewoon een euroteken of paspoort in jou.

PS varkens zijn onrein in de islam dus je zal dat nooit hoeven te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Is toch mijn keuze of niet dan?
Je mag het zielig vinden zo lang het jouw mening blijft, je kan makkelijk zien aan aziaten die alleen maar op ie geld uit zijn of niet, geef ze 100 euro en kijken wat ze er mee gaan doen, mijn vriendin die blijft dat 100 euro houden, ze wilde het niet besteden.
Ik zal er ook ff bij zeggen dat ik die 100 euro heb gegeven na onze 2de ontmoeting voordat je zeurt dat ik geld overmaak naar het buitenland zonder dat ik weet wie het is.

Maar ik weet niet of jij het weet naar Nederland kent net zoveel vrouwen die op geld uit zijn dan in azie. Ze willen altijd nadat je gaat scheiden alimentatie van je hebben.
En in azie kennen ze dat niet, je moet net zo dom zijn erin te trappen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

dantekloon schreef:
Ik zal er ook ff bij zeggen dat ik die 100 euro heb gegeven na onze 2de ontmoeting voordat je zeurt dat ik geld overmaak naar het buitenland zonder dat ik weet wie het is.


Ow je hebt haar al 2 hele keren gezien voordat je haar 100 euro gaf, neej ik neem alles terug dit is een keeper 😂😂😂
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Is het een jaloezie dat je zelf geen aziatisch vriendin hebt ? Of helemaal nog geen vriendin?
Wat bemoei je met mijn zaken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Sorry voor de multiquote.

dantekloon schreef:

Waarom dan?

Ik begrijp jouw kant wel. Je ziet een toekomst met je vriendin samen. En daarvoor wil je wel concessies doen, net zoals zij die zal doen. Dat je je wilt bekeren tot het Christendom is ook alleen maar nobel. Vraagtekens kan je echter wel zetten in je drijfveer om te bekeren. Je bekeert je nochtans omdat je je hebt ingelezen in diens religie en gelooft in een God entiteit. (Of meerdere Goden).

Zoals ik het lees (En zoals anderen het blijkbaar ook lezen) is dat je je wilt bekeren omdat het land (Dus niet de familie van je vriendin) het niet toestaat om te trouwen met een atheist/agnost of iemand van een geloof ander dan wat binnen de familie wordt geloofd. In dit geval dus het Christendom. Ik snap dat je dat je dat ervoor over hebt om snel te kunnen trouwen en gelukkig te zijn, maar naar mijn inziens is dat een aparte reden om te bekeren. Je bekeert op basis van je gevoelens richting een bepaald geloof, niet ''Omdat het land het anders niet accepteert''. Hopelijk snap je wat ik bedoel.

dantekloon schreef:

Ik moet het niet alleen maar wil het ook, waarom zou ik nog langer willen wachten, ik ga dit jaar wel een huwelijks aanzoek doen wilt niet snel zeggen dat je zo snel mogelijk moet trouwen, gaat ook nog wel veel vooraf.

De vraag is dan ook: Wil je gaan geloven omdat je het Christendom een mooi geloof vind, of wil je gaan geloven omdat het dan allerlei mogelijke problemen wegneemt?

dantekloon schreef:

Ik zal er ook ff bij zeggen dat ik die 100 euro heb gegeven na onze 2de ontmoeting voordat je zeurt dat ik geld overmaak naar het buitenland zonder dat ik weet wie het is.

Dan nog is 2 keer ontmoeten niet een ijzersterke basis om dan geld te gaan overmaken. Het is uiteraard je eigen keuze, maar ik ben bang, en blijkbaar ben ik niet de enige, dat je over bepaalde aspecten te makkelijk denkt.

Nogmaals, dat is uiteraard je eigen keuze, maar neem het niet verkeerd op. We willen graag allemaal dat je een gelukkig leven leidt.

dantekloon schreef:

Maar ik weet niet of jij het weet naar Nederland kent net zoveel vrouwen die op geld uit zijn dan in azie. Ze willen altijd nadat je gaat scheiden alimentatie van je hebben.

Waarom vind je dit raar? Alimentatie is bij wet geregeld:
http://www.alimentatiewijzer.nl/wat-is-alimentatie.html
Het is bedoeld om na een eventuele scheiding voor je echtgenoot en/of kinderen te zorgen. Als ze dat in Indonesië niet hebben, zou je het dan een puik idee vinden dat je niet voor je kinderen hoeft te zorgen bij een mogelijke scheiding?

dantekloon schreef:
Is het een jaloezie dat je zelf geen aziatisch vriendin hebt ? Of helemaal nog geen vriendin?
Wat bemoei je met mijn zaken!

Hier hoef je je geen druk over te maken Dante. No-PS4 heeft klaarblijkelijk een off-day.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Geen enkel geloof is mooi, maar ik denk dat iedereen het wel zou willen doen als je wilt trouwen.
Stel je voor, jouw vriendin woont in een land dat een schengen visum nodig heeft(rusland) en ze is christelijk of moslim of wat dan ook, maar je wilt in haar land trouwen, maar in haar land is trouwen alleen toegestaan als je beide het zelfde geloof aan neemt. Zou jij dan haar geloof willen aan nemen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Geen enkel geloof is mooi, maar ik denk dat iedereen het wel zou willen doen als je wilt trouwen.

Nee. Ik ben van mening dat geloof überhaupt geen vereiste mag wezen om te mogen gaan trouwen. Trouwen is een keuze van beide partners, een land zou geen extra regels aan die keuze moeten verbinden.

dantekloon schreef:

Stel je voor, jouw vriendin woont in een land dat een schengen visum nodig heeft(rusland) en ze is christelijk of moslim of wat dan ook, maar je wilt in haar land trouwen, maar in haar land is trouwen alleen toegestaan als je beide het zelfde geloof aan neemt. Zou jij dan haar geloof willen aan nemen?

Simpel gezegd: Nee. Een regering heeft helemaal niks te zeggen over een verbintenis tussen 2 mensen. Die 2 mensen maken ieder hun eigen keuze of ze willen trouwen, of niet. Daar mag het land geen oordeel over hebben, dat is aan het individu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Anders lees je ff de site van de nederlandse ambassade in Jakarta

http://indonesie.nlambassade.org/producten-en-diensten/consular-services/trouwen/huwelijk-in-indonesie.html

Staat duidelijk op dat je een huwelijk alleen kan aangaan als beide personen zelfde religie hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Okt 2015 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Anders lees je ff de site van de nederlandse ambassade in Jakarta

http://indonesie.nlambassade.org/producten-en-diensten/consular-services/trouwen/huwelijk-in-indonesie.html

Staat duidelijk op dat je een huwelijk alleen kan aangaan als beide personen zelfde religie hebben.

Je begrijpt mij niet. Ik weet dat Indonesië die regel heeft. Ik zeg echter dat een land of een regering daar eigenlijk geen inspraak in mogen hebben.

Je begrijpt mijn standpunt dat ik het niet verstandig zou vinden om met de reden ''Ik bekeer mij want dat moet van het land als ik wil trouwen'' te gaan bekeren? Of beter: Begrijp je mijn punt uit de vorige reacties? Een echt duidelijk antwoord heb ik namelijk nog niet gelezen, misschien begrijp je het niet, maar dat zou ik graag van je vernemen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Okt 2015 01:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

@ Dantekloon, wat is uberhaupt je reden om te gaan trouwen? Vind je het leuker om te trouwen dan dat je het vervelend vindt om een religie aan te nemen?

Heb je gevraagd aan je vriendin om ergens anders te trouwen waar het niet vereist is om dezelfde religie aan te hangen? Ik neem aan dat zij ook rekening houdt met jouw wensen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zuigertje BerichtGeplaatst: 13 Okt 2015 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 66

Doet me echt pijn om door deze thread te lezen. En ik reageer en toon alleen interesse omdat ik zie hoeveel misbruik er gemaakt KAN worden van zulk gedrag zoals die van Dantekloon. Bij Dantekloon is het gewoon duimen dat ze geen misbruik van je maakt, een blinde gok die ik niemand aanraad (voor zover ik het zie heb je niet echt een goede methode om uit te zoeken wat ze van je wil). Nin007 is gelukkig nog niet in dat stadium. Als ik dit ergens anders gelezen had dan zou het me vrij weinig boeien, maar gamed voor mij heeft na bijna 10 jaar toch een plekje in mijn hart gekregen en ik kan het niet aanzien dat haar leden op deze manier gebruikt/misbruikt worden.

Als Dantekloon wist hoe vrouwen in elkaar zitten en toch doelbewust deze binding aangaat, dan is dat prima. Ik ken genoeg mannen die dit doen. Maar dat je denkt dat je aziatische vriendin meer trouwt uit liefde dan voor je status is echt daadwerkelijk naiviteit ten top. Wat bedoel ik met status? Heel simpel: Geld (voor haar eigen familie in Azie), macht, het voorrecht om met een westerse man te trouwen (zodat ze kan immigreren) etc.

Daarentegen, wat een man voornamelijk in een vrouw wilt is dat ze er goed uitziet (teken van vruchtbaarheid). Ze moet fysiek aantrekkelijk zijn.

En dat het daarna goed klikt, je haar persoonlijkheid mag en zij die van jouw zijn allemaal extraatjes, het gaat in eerste instantie om status (voor vrouwen) en aantrekkelijkheid (voor mannen). Jij gaat niet daten met een schele dikzak omdat ze een leuke persoonlijkheid heeft en je vriendin gaat niet met je willen trouwen omdat je een lief kopje hebt.

LET OP: Ik heb het over trouwen, wat vrouwen zoeken in een huwelijkspartner. Op de middelbare school of vrouwen die naar een leuke passievolle relatie op zoek zijn kijken naar andere kwaliteiten (status is nog steeds primair maar je kunt de lekkerste chicks krijgen zonder geld, alhoewel geld altijd wel helpt natuurlijk).

Mijn advies is, wees bewust waar je voor gaat. Er is niks mis met een vrouw uit een ander land halen, maar wees er van bewust dat je vrouw het doet voornamelijk voor je status (en jij voor haar uiterlijk natuurlijk). Zij wil een stabiele en veilige omgeving voor haar kinderen. Je moet dus erachter zien te komen of ze dit ook echt met je wilt en niet je gebruikt om op deze manier een verblijfsvergunning in Nederland te krijgen en de helft van je vermogen krijgt bij je scheiding! DIT IS ONTZETTEND VEEL GELD ALS GEEN SCHULDEN HEBT, EN NOG EENS ALIMENTATIE. Jij bent dan voor haar en haar familie een lopende goudmijn, dit heb ik vaak genoeg gezien in mijn eigen familie en vrienden om me heen.

Wees hier van bewust dat dit een mogelijkheid is, geniet van de relatie maar probeer voordat je met haar gaat trouwen eerst met haar samen te wonen in Nederland om te kijken hoe ze echt is voor zover dit kan met visum etc. Haar familie zal waarschijnlijk veel tegenstribbelen, maar je moet standvastig zijn. Je moet sowieso druk zetten, dan kun je VEEEEL beter lezen hoe ze echt zijn wat betreft hun doelen en persoonlijkheden. Niet bang zijn, vergeet niet, jij bent veel meer waard dan zij, dat moet je niet vergeten. Dit hoef je niet te zien als racistisch of iets dergelijks, jij moet je positie nu gebruiken, na het trouwen kan dat niet meer en ben je geheel aan het lot overgelaten van haar goede wil, JIJ HEBT IN DEZE RELATIE VEEL TE VERLIEZEN, ZIJ KAN ALLEEN MAAR WINNEN (Scheiden of bij je blijven, allebei de scenarios is een win voorhaar). Maar zelfs dat is geen 100% garantie dat ze niet compleet anders wordt nadat jullie het huwelijkscontract getekend hebben (en geloof me, dit gebeurd maar al te vaak).

Zorg ervoor dat dit geen russian roullete is.

Dit is in het kort mijn advies. Ik zelf ben aziatisch, heb veel ervaring met vrouwen en zeker veel van dit soort gevallen gehad binnen mijn eigen familie (vrouw uit Azie halen). Ik date voornamelijk westerse vrouwen. Ik heb veel vrienden die goed zijn met vrouwen (we zouden het kunnen aanduiden met de term 'players', dus daar leer ze vanzelf van door de jaren heen), en heb me veel ingelezen over relaties, hoe vrouwen zijn, hoe mannen zijn, waarom we zo zijn etc. etc.

Het voorgaande is niet om arrogant over te komen of mijn e-****** te verlengen. Ik kon het simpelweg niet over mijn hart halen om dit te lezen (hoe ik hier terecht ben gekomen is mij nog steeds een raadsel, een van de eerste keren in JAREN dat ik gamedforum lees) en niet te reageren.

Vrouwen waren voor mij op jonge leeftijd ook een raadsel, ik snapte er niets van, hun gedrag leek zo random en zonder logica. Maar als je het eenmaal door hebt dan is het zo logisch en simpel. Ik was in eerste instantie van plan om een korte uitleg te schrijven, hoe vrouwen in elkaar zitten, maar de post werd te lang, het is beter als ik de vragen beantwoord (voor de geinteresseerden). Degenen die wat vragen hebben of advies willen dan kunnen ze het hier vragen aan mij (over het gedrag van vrouwen/mannen of relaties), ik ben meer dan bereid om mijn kijk op je situatie te geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Okt 2015 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Mooi stuk Zuigertje, maar ik denk dat het een verloren zaak is voor deze jongens die vrouwen uit andere landen zoeken Je hebt de situatie in ieder geval wel goed uitgelegd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Okt 2015 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Je kan zelf toch wel nagaan of de vrouw alleen op het geld uit is of niet, of dat ze alleen maar naar Europa willen. En na 2 jaar weet je echt wel waar je aan begonnen bent. Ze vraagt niet eens naar mijn centen of wat dan ook. Van mijn vriendin maakt het niet eens veel uit of we trouwen voor die tijd of niet. Jullie doen alsof elke aziaat het zelfde is en alsof jullie mijn vriendin beter kennen.

Ik weet het veel beter dan jullie, dus wat er gezegd word boeit me niet en zou ze echt op het geld uit zijn dan is het mijn probleem en niet die van jullie.

Aziaten in azie hebben iets wat de nederlandse vrouwen niet hebben en ook de aziaten die hier geboren en getogen zijn hebben niet wat de aziaten in azie wel hebben.

Fijne dag verder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Okt 2015 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Je kan zelf toch wel nagaan of de vrouw alleen op het geld uit is of niet, of dat ze alleen maar naar Europa willen. En na 2 jaar weet je echt wel waar je aan begonnen bent. Ze vraagt niet eens naar mijn centen of wat dan ook. Van mijn vriendin maakt het niet eens veel uit of we trouwen voor die tijd of niet. Jullie doen alsof elke aziaat het zelfde is en alsof jullie mijn vriendin beter kennen.

Dat is zeker niet wat Zuigertje, Robert etc doen. Er worden vraagtekens geplaatst bij bepaalde uitspraken die je (tot op heden) niet hebt weerlegd. Dat terwijl het valide, redelijke punten zijn.

dantekloon schreef:

Ik weet het veel beter dan jullie, dus wat er gezegd word boeit me niet en zou ze echt op het geld uit zijn dan is het mijn probleem en niet die van jullie.

Als je het echt beter weet, dan zouden de gegeven vragen een peuleschil voor je moeten wezen Vind het wel teleurstellend dat je alle interesse (met constructieve kritieken, laten we wel wezen) afdoet als zijnde ''Boeit mij niet''. Het is inderdaad jouw probleem, maar vooralsnog kan alleen de conclusie worden getrokken dat je over bepaalde zaken te makkelijk denkt. Het staat je echter vrij dat te doen, maar ik ben inderdaad bang, net als Robert, dat bepaalde aspecten je nog lelijk gaan tegenvallen.


Laatst aangepast door Redneckerz op 13 Okt 2015 18:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Okt 2015 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik denk dat je het ook wel aanvoelt hoor, vriend van me is 2x getrouwd en ook genaaid, maar dan door kaaskoppen dus het maakt niet uit met welke vrouw. Als je met ze trouwt geef je haar alle macht. Het domme is dat hij diep van binnen al aanvoelde dat het niet klopte. 2 kinderen met de verkeerde vrouwen en ook nog eens 8000 euro schulden overgenomen. Maar hij is wel blij met zijn kinderen dus niet alles is slecht afgelopen voor hem. En nu lekker betalen aan haar voor z'n zoon wat ze gewoon uitgeeft aan haarzelf..

Ik denk echter dat er ook wel meiden tussen zitten die het goed bedoelen. Mijn vriendin zegt namelijk dat ik eerst haar moet ontmoeten en dan moet beslissen of ik haar wel leuk geneog vind. Ze maakt zich zorgen om haar Engelse spraak en ze moet nog kijken of ze naar NL wilt komen voor een keer, dat klinkt wel goed lijkt me.

Verhaal van Dante klinkt op zich ook niet slecht, maar wees er wel bewust van dat mensen het niet slecht bedoelen hier, ik neem aan van niet..




Hoe bedoel je trouwens 'druk zetten'?


Laatst aangepast door No'tje op 13 Okt 2015 17:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Okt 2015 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nelus schreef:
Mooi stuk Zuigertje, maar ik denk dat het een verloren zaak is voor deze jongens die vrouwen uit andere landen zoeken Je hebt de situatie in ieder geval wel goed uitgelegd


Voor een keertje is wel leuk, maar denk dat als dit mislukt dat ik dan weer een meid zoek in NL. 6 maanden wachten op fysiek contact is vrij lastig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Okt 2015 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nin007 schreef:
Nelus schreef:
Mooi stuk Zuigertje, maar ik denk dat het een verloren zaak is voor deze jongens die vrouwen uit andere landen zoeken Je hebt de situatie in ieder geval wel goed uitgelegd


Voor een keertje is wel leuk, maar denk dat als dit mislukt dat ik dan weer een meid zoek in NL. 6 maanden wachten op fysiek contact is vrij lastig.


Zou het ooit uit mogen gaan weet je zeker dat je een geweldige tijd in het buitenland hebt doorgebracht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 14 Okt 2015 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:
Je kan zelf toch wel nagaan of de vrouw alleen op het geld uit is of niet, of dat ze alleen maar naar Europa willen. En na 2 jaar weet je echt wel waar je aan begonnen bent. Ze vraagt niet eens naar mijn centen of wat dan ook. Van mijn vriendin maakt het niet eens veel uit of we trouwen voor die tijd of niet. Jullie doen alsof elke aziaat het zelfde is en alsof jullie mijn vriendin beter kennen.

Dat is zeker niet wat Zuigertje, Robert etc doen. Er worden vraagtekens geplaatst bij bepaalde uitspraken die je (tot op heden) niet hebt weerlegd. Dat terwijl het valide, redelijke punten zijn.

dantekloon schreef:

Ik weet het veel beter dan jullie, dus wat er gezegd word boeit me niet en zou ze echt op het geld uit zijn dan is het mijn probleem en niet die van jullie.

Als je het echt beter weet, dan zouden de gegeven vragen een peuleschil voor je moeten wezen Vind het wel teleurstellend dat je alle interesse (met constructieve kritieken, laten we wel wezen) afdoet als zijnde ''Boeit mij niet''. Het is inderdaad jouw probleem, maar vooralsnog kan alleen de conclusie worden getrokken dat je over bepaalde zaken te makkelijk denkt. Het staat je echter vrij dat te doen, maar ik ben inderdaad bang, net als Robert, dat bepaalde aspecten je nog lelijk gaan tegenvallen.


Ik denk dat hij gewoon niet wil horen wat wij zeggen. Blind voor kritiek en reflectie. Verder heb ik het zeker het beste voor met Dantekloon (en evt anderen hier), maar de verhalen die hij vertelt doen zeker wat alarmbellen rinkelen. Als ik daar dan commentaar op geef is dat geen aanval op Dantekloon maar gewoon wat feedback.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Okt 2015 01:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:

Ik denk dat hij gewoon niet wil horen wat wij zeggen. Blind voor kritiek en reflectie.

Ik ben inderdaad bang dat dit het geval is. Ik heb eenzelfde geval met Bever Warrior gehad, je weet wel, die telkens in het +- topic kwam vertellen dat er van alles mis was met Insidegamer en trolls en zijn leven.

Vervolgens een ontzettend lange PM voor hem neergepend met allerlei advies, links en hulp. Nooit een reactie gehad. Op een gegeven moment ben je er dan ook een beetje klaar ermee als je dan vervolgens weer zon post leest.

Daarmee zeg ik niet dat Dante op datzelfde punt als Bever zit, maar ik deel je mening wel wat dit betreft. Ik vind het echt jammer dat hij zo doet, want ik wens hem niets dan goeds met zijn vriendin. Ik ben echter bang dat hij pas alarmbellen gaat krijgen als het al zover is. En dan is het te laat.

Robert schreef:

Verder heb ik het zeker het beste voor met Dantekloon (en evt anderen hier), maar de verhalen die hij vertelt doen zeker wat alarmbellen rinkelen. Als ik daar dan commentaar op geef is dat geen aanval op Dantekloon maar gewoon wat feedback.

Uiteraard. Ik probeer ook zorgvuldig mijn woorden te kiezen zodat Dante zich niet beledigd voelt (Er zijn leden hier op het forum die daar wat meer moeite mee hebben de laatste tijd als het om woordkeuzes gaat) maar ik vind het teleurstellend dat zijn reactie neerkomt op ''Het boeit mij geen reet wat jullie denken''. Dat doet mijn reacties, maar ook die van jou en Nino echt tekort. Het kan best zijn dat Dante bepaalde vragen niet begrijpt, maar dan hoop ik toch ook dat hij dat dan aangeeft. Helaas niets van dat alles.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Okt 2015 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

dantekloon schreef:
Zou het ooit uit mogen gaan weet je zeker dat je een geweldige tijd in het buitenland hebt doorgebracht


Dat klopt ja. Alleen je kan ook op vakantie met een Nederlandse Aziaat. Er zijn er hier zat te vinden in Nederland. Het was ook niet mijn bedoeling om met een meid uit Thailand contact te leggen, het ging gewoon zo.

Ik ben er hierna denk ook gewoon klaar mee. Ik ben 25 en ik vind het wel eens tijd worden om iemand te vinden waarmee ik stabiel een gezin kan opbouwen en nog jaren mee samen kan blijven. Ik gok nu op haar, het is een longshot maar wie weet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 82 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group