Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 85, 86, 87  Volgende  
Jonezy BerichtGeplaatst: 05 Sep 2015 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Ellentjeeah schreef:
Is het niet gewoon veel beter om een meisje te zoeken in Nederland? Ik snap niet dat zo veel jongens hier perse een Aziatisch meisje willen, terwijl het sowieso veel tijd/geld kost (reizen) tenzij een van jullie twee van plan is om te verhuizen.
Ik wil niet flauw zijn, maar zijn die Aziatische vrouwen niet ook gewoon op geld uit, net zoals de meeste Russische/Poolse vrouwen?
Er zijn iets van 8 miljoen vrouwen hier, maak een tinder account aan, ga op lexa of iets dergelijks. Dat scheelt behoorlijk wat tijd en geld.


'meid'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Sep 2015 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ellentjeeah schreef:
Is het niet gewoon veel beter om een meisje te zoeken in Nederland?

Als het nu een Chinees of Poolse levende in NL is dan?

Ellentjeeah schreef:

Ik wil niet flauw zijn, maar zijn die Aziatische vrouwen niet ook gewoon op geld uit, net zoals de meeste Russische/Poolse vrouwen?

Dat is een behoorlijk vooroordeel. Ze zullen er gerust zijn, maar net als met Nigeriaanse kroonprinsen is het gewoon gezond verstand gebruiken

Ellentjeeah schreef:

Er zijn iets van 8 miljoen vrouwen hier, maak een tinder account aan, ga op lexa of iets dergelijks. Dat scheelt behoorlijk wat tijd en geld.

Als ik de rel rond Ashley Madison zou vertalen naar Tinder zou het overgrote merendeel van Tinder man wezen, tot het punt dat er voor elke vrouw op Tinder er 30 mannen zijn. Lijkt mij niet echt een goed idee. Of gebruik je zelf Tinder?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 05 Sep 2015 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Redneckerz schreef:
Ellentjeeah schreef:
Is het niet gewoon veel beter om een meisje te zoeken in Nederland?

Als het nu een Chinees of Poolse levende in NL is dan?



Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Sep 2015 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ellentjeeah schreef:
Is het niet gewoon veel beter om een meisje te zoeken in Nederland? Ik snap niet dat zo veel jongens hier perse een Aziatisch meisje willen, terwijl het sowieso veel tijd/geld kost (reizen) tenzij een van jullie twee van plan is om te verhuizen.
Ik wil niet flauw zijn, maar zijn die Aziatische vrouwen niet ook gewoon op geld uit, net zoals de meeste Russische/Poolse vrouwen?
Er zijn iets van 8 miljoen vrouwen hier, maak een tinder account aan, ga op lexa of iets dergelijks. Dat scheelt behoorlijk wat tijd en geld.


Nederland is qua afstand wel makkelijker ja. Tijd/geld maakt me niet uit, die meiden die ik aanspreek hebben allemaal zoveel respect, zijn zorgzaam en vrouwelijk. Dat mis ik hier toch wel een beetje in het westen.

Er zullen vast wel Aziatische meiden tussen zitten die op je geld uit zijn. Maar dat geld voor meiden die hier wonen net zo goed. Het is altijd een gok.

Ik heb Tinder geprobeerd voor een paar dagen maar ik kreeg eigenlijk nauwelijks antwoord en is allemaal zo oppervlakkig en stug. Maar ik wil wel andere dating sites proberen..

Ik blijf sowieso Asian only, wat zijn het toch verschrikkelijke knappe dames~! Kan echt niet meer terug hoor. Wel een beetje jammer dat je gelijk de stempel krijgt van 'yellow fever', word het gelijk weer negatief gezien..

Lawliet schreef:
Er zijn genoeg Aziatische meiden in NL hoor


En hoe! Ik liep vanmiddag in Amsterdam bij de Aziatische winkeltjes. Zag echt veel knappe meiden ertussen zitten, keek mijn ogen uit haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Sep 2015 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Vietnamese chicks niks voor jou? Ben nu in Vietnam en wat zie je hier veel mooie dames lopen zeg. probleem is alleen dat in dit land bijna niemand engels kan spreken.

Indonesie heeft ook knappe dames, alleen daar zit je mee dat de meesten een hoofddoek dragen geen probleem als je een islamitisch vriendin wilt.

Maar de chinezen zijn vaak wel op je geld uit. En de fillipijnen willen vaker naar europa toe ivm slechte economie in dat land(wat ik ooit gelezen heb)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Sep 2015 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Zoals een vriend van mij zegt: 'Once you go Asian, you'll never go caucasian'.

Ik hou het lekker bij Nederlandse nuchterheid...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Sep 2015 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

...

Laatst aangepast door No'tje op 21 Sep 2015 17:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 07 Sep 2015 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Can't beat that Iedere mens heeft natuurlijk zijn persoonlijke voorkeuren kwa uiterlijk en dergelijke. Alleen spijtig dat je dan wel direct met yellow fever bestempeld word.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Sep 2015 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

streetfighter schreef:
Can't beat that Iedere mens heeft natuurlijk zijn persoonlijke voorkeuren kwa uiterlijk en dergelijke. Alleen spijtig dat je dan wel direct met yellow fever bestempeld word.


Dat vind ik ook, maar het doet er niet toe als ik gelukkig ben met mijn Aziatische chicks en hun met mij wat is het probleem dan? Tot nu toe is het alleen nog maar liefde en vriendschap naar elkaar toe en toch slaagt men erin om dat weer zo te draaien dat het weer negatief klinkt.


Laatst aangepast door No'tje op 21 Sep 2015 17:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 08 Sep 2015 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Goede smaak heb je
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Sep 2015 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ziet er niet echt scherp uit, weet je zeker dat zij draait in 720p op 30 fps? Krijg het idee dat bepaalde elementen van haar te laat inladen, een bekend streaming probleem bij dergelijke meiden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Sep 2015 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Redneckerz schreef:
Ziet er niet echt scherp uit, weet je zeker dat zij draait in 720p op 30 fps? Krijg het idee dat bepaalde elementen van haar te laat inladen, een bekend streaming probleem bij dergelijke meiden.


Gast, volgens mij zit jij echt teveel op gamesites.. haha, grapje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Sep 2015 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb haar adres nu gekregen en ik heb de mijne aan haar gegeven zodat we kaarten kunnen sturen naar elkaar. Maar ik heb geen ervaring met sturen naar het buitenland en welke adres gegeven moet ik haar geven als ze een kaartje wilt sturen naar mij? Ik heb mijn gewone adres gegevens gegeven.

En nog een puntje. Ze sprak me gister aan en maakte zich zorgen of het wel mogelijk is allemaal. Ze is bang dat we qua communicatie gaan vastlopen omdat ze niet super goed in Engels is maar ze ziet het als een groter struikelblok dan het is. En de afstand vind ze ook moeilijk, maar zo erg is het allemaal niet vind ik. Hoe kan ik haar ermee helpen dat ze hier wat zekerder over word?

(Ik had er dus gerust kunnen stellen na een half uur er met haar over hebben gepraat en ze zei dat ze bijna moest huilen omdat ik zo aardig voor haar ben, dat vond ik wel weer schattig.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Sep 2015 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nin007 schreef:
Ik heb haar adres nu gekregen en ik heb de mijne aan haar gegeven zodat we kaarten kunnen sturen naar elkaar. Maar ik heb geen ervaring met sturen naar het buitenland en welke adres gegeven moet ik haar geven als ze een kaartje wilt sturen naar mij? Ik heb mijn gewone adres gegevens gegeven.

En nog een puntje. Ze sprak me gister aan en maakte zich zorgen of het wel mogelijk is allemaal. Ze is bang dat we qua communicatie gaan vastlopen omdat ze niet super goed in Engels is maar ze ziet het als een groter struikelblok dan het is. En de afstand vind ze ook moeilijk, maar zo erg is het allemaal niet vind ik. Hoe kan ik haar ermee helpen dat ze hier wat zekerder over word?

(Ik had er dus gerust kunnen stellen na een half uur er met haar over hebben gepraat en ze zei dat ze bijna moest huilen omdat ik zo aardig voor haar ben, dat vond ik wel weer schattig.)


als je wilt dat zij je een kaartje wilt sturen is gewoon je woonplaats, postcode, land, adres en je naam al voldoende.
Als ze in een 2de/3de wereldland woont is het ietsje moeilijker daar een kaart naar toe te sturen, die hebben vaak geen brievenbussen of slecht aangegeven huisnummers/straatnamen, laat haar de postzegels niet vergeten.

Waar woont ze?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Sep 2015 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Thailand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik ga er december/januari heen voor 2 of 3 weken. En dan even kijken hoe het loopt. Ze is vooral bezorgd om haar Engels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nin007 schreef:
Ik ga er december/januari heen voor 2 of 3 weken. En dan even kijken hoe het loopt. Ze is vooral bezorgd om haar Engels.


2 weken niet doen, Azië is erg mooi. Als het goed klikt tussen jullie des te meer pijn het doet als je weg gaat. En ALS het niet mag klikken tussen jullie kunnen jullie in ieder geval nog veel beleven in Thailand. dus 3 weken moet je sowieso doen.

Ben zelf 3 weken geweest naar China, voor Indonesie 25 dagen(ivm missen van mijn vlucht een week langer gebleven, 33 dagen totaal)

Vergeet niet dat je visum nodig hebt als je langer dan 30 dagen blijft
maar geniet ze

btw, vandaag trouwringen kunnen ophalen, nu alleen nog wachten to eind december/januari
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Ik ga er december/januari heen voor 2 of 3 weken. En dan even kijken hoe het loopt. Ze is vooral bezorgd om haar Engels.

Gaat wel erg rap Nino.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Je zou niet willen om lang te wachten, beste is nadat je elkaar online ontmoet en beide interesse hebben in een echte ontmoeting dat je ook gelijk afspraken maakt.
Als je te lang wacht vinden ze misschien iemand anders waar ze interesse in hebben. Bij mij duurde het 4 maand en het verloopt nog steeds geweldig.

Hoop for Nin dat het goed gaat komen daar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Okt 2015 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb vandaag haar postkaarten ontvangen, ze had er 2 gestuurd in geval dat er een kwijt zou raken maar ik heb ze beide ontvangen. Ze had mijn kaart eergisteren ontvangen. Duurt dus net iets meer dan een week. Met kerst gaan we nog een kaartje sturen naar elkaar, ik stuur hem lekker vroeg in december zodat ie op tijd aankomt.

Het word waarschijnlijk februari dat ik 3 weken naar Thailand ga, dat duurt nog dik 4 maanden. Ik heb dit onderwerp echter al met zoveel mensen besproken dat het overbodig is om het hier nogmaals te gaan bespreken. Ik zal wel kleine updates geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Okt 2015 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nin007 schreef:
Ik heb vandaag haar postkaarten ontvangen, ze had er 2 gestuurd in geval dat er een kwijt zou raken maar ik heb ze beide ontvangen. Ze had mijn kaart eergisteren ontvangen. Duurt dus net iets meer dan een week. Met kerst gaan we nog een kaartje sturen naar elkaar, ik stuur hem lekker vroeg in december zodat ie op tijd aankomt.

Het word waarschijnlijk februari dat ik 3 weken naar Thailand ga, dat duurt nog dik 4 maanden. Ik heb dit onderwerp echter al met zoveel mensen besproken dat het overbodig is om het hier nogmaals te gaan bespreken. Ik zal wel kleine updates geven.


Klinkt geweldig
wil ook graag naar Thailand maar zit er voorlopig niet in. Veel plezier alvast.
en btw, hoe duur zijn de tickets naar Thailand ongeveer?
Ben altijd rond de 500-700 euro kwijt voor Indonesie(Etihad, Garuda Indonesia of Emirates).

Het is bekent dat ik rond 15 december voor exact 4 weken naar Indonesia ga, ivm trouw plannen volgend jaar of eind volgend jaar één of ander wat regelen en moet me bekeren tot de christen. In Indonesie niet toegestaan te trouwen met iemand zonder geloof of met een ander geloof, mijn vriendin is in dit geval christelijk. duurt ongeveer 3 weken voor je gedoopt kan worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Okt 2015 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
moet me bekeren tot de christen.

Veel succes..


Laatst aangepast door Redneckerz op 10 Okt 2015 11:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Okt 2015 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Citaat:
en btw, hoe duur zijn de tickets naar Thailand ongeveer?
Ben altijd rond de 500-700 euro kwijt voor Indonesie(Etihad, Garuda Indonesia of Emirates).


Ongeveer hetzelfde.

Wel tof dat je echt zoveel over hebt voor je vriendin dat je zelf tot haar geloof komt om met haar samen te zijn, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan na 2 jaar maar bij is het toch allemaal wat minder moeilijk. Thailand is ook wel erkent hier in Nederland dus eventueel emigreren naar NL gaat een stuk makkelijker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Okt 2015 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Grenzeloos verliefd :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Okt 2015 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nin007 schreef:
Citaat:
en btw, hoe duur zijn de tickets naar Thailand ongeveer?
Ben altijd rond de 500-700 euro kwijt voor Indonesie(Etihad, Garuda Indonesia of Emirates).


Ongeveer hetzelfde.

Wel tof dat je echt zoveel over hebt voor je vriendin dat je zelf tot haar geloof komt om met haar samen te zijn, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan na 2 jaar maar bij is het toch allemaal wat minder moeilijk. Thailand is ook wel erkent hier in Nederland dus eventueel emigreren naar NL gaat een stuk makkelijker.


Stuk makkelijker valt wel mee, Thailand heeft net als China, Rusland, Indonesie enz enz een schengen visum of MVV visum nodig. De regels gelden helaas voor vele 2de/3de wereld landen allemaal hetzelfde. MVV(machtiging voor voorlopig verblijf) krijg je als je partner een inburgerings cursus doet in haar eigen land, kan ze doen bij de nederlandse ambassade in Bangkok. Maar daarvoor eerst nederlands moet leren ivm de cursus in het nederlands gegeven word. En als je getrouwd bent is het makkelijker aan te tonen dat je getrouwd bent dan dat je aantoont dat het je vriendin betreft.

Als ik jou was moet je niet echt proberen een vriendin naar NL te halen voor je getrouwd bent. Heb veel na gelezen online dat een MVV visum makkelijker te verkijgen is dan een schengen visum(toeristen visum), omdat je veel moet kunnen aantonen en ook dat je vriendin een bewijs mee moet geven waarop te bewijzen is dat ze ook echt terug komt naar Thailand, heeft ze bijv. geen eigen woning of een vaste baan dan heb je echter al pech, met de MVV hoeft dat niet.
Bij MVV gaat het er alleen om dat je de cursus hebt behaald en bij wie ze verblijft en wie de kosten allemaal dekt.


andere oplossing is je vriendin naar Syrie laten gaan en als vluchteling aankomen, dan krijgt ze gelijk alles voor elkaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 81 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group