Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 171, 172, 173  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Sep 2015 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Nieuwe update voor Mad Max zorgt ervoor dat de map niet meer te openen is. Zonder de map is de game simpelweg niet te spelen, het is dan ook maar te hopen dat er snel een fix komt, het schijnt namelijk een veelvoorkomend probleem te zijn op alle platformen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Sep 2015 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+waarschijnlijk december weer naar mijn vriendin.
+eerst volgende keer ik bij mijn vriendin ben haar ten huwelijk vragen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 30 Sep 2015 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

dantekloon schreef:
+waarschijnlijk december weer naar mijn vriendin.
+eerst volgende keer ik bij mijn vriendin ben haar ten huwelijk vragen


Nou nou, niet te hard van stapel lopen he. Alles op z'n tijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 01 Okt 2015 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

+ ik heb nu een ps4
+ met assasijnen kreet unicycle en BLOODBOURNEGKHGHKK
+ groetjes trouwens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Okt 2015 05:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Robert schreef:
dantekloon schreef:
+waarschijnlijk december weer naar mijn vriendin.
+eerst volgende keer ik bij mijn vriendin ben haar ten huwelijk vragen


Nou nou, niet te hard van stapel lopen he. Alles op z'n tijd


Is alweer 2 jaar gelden dat ik haar online ontmoet heb en totaal 33+55+30+25 dagen heb gezien wordt het tijd voor ons eerste stap haha
Maar duurt sowiesl ongeveer nog een jaartje voor je echt kunt gaan trouwen ivm centjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 02 Okt 2015 07:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

dantekloon schreef:
Robert schreef:
dantekloon schreef:
+waarschijnlijk december weer naar mijn vriendin.
+eerst volgende keer ik bij mijn vriendin ben haar ten huwelijk vragen


Nou nou, niet te hard van stapel lopen he. Alles op z'n tijd


Is alweer 2 jaar gelden dat ik haar online ontmoet heb en totaal 33+55+30+25 dagen heb gezien wordt het tijd voor ons eerste stap haha
Maar duurt sowiesl ongeveer nog een jaartje voor je echt kunt gaan trouwen ivm centjes


Maarre, is de eerste stap niet eerder iets zoals samenwonen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Okt 2015 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:

Maarre, is de eerste stap niet eerder iets zoals samenwonen?

Misschien vanwege emigratie/integratie dat trouwen makkelijker is.

Je blijft toch wel tegen een flinke papierwinkel aan kijken als zij hier zou inburgeren of hij daar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Okt 2015 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wat Redneck zegt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik had al een beetje zo'n vermoeden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:
Ik had al een beetje zo'n vermoeden

Vindt het zelf ook niet wijs hoor maar ach, wie zijn wij. Nino gaat ook al naar Thailand zo plompverloren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Nostalgisch momentje, de eerste aflevering van de Power Rangers aan het kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

+ https://www.youtube.com/watch?v=32WalwbIg1c
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Asianator schreef:
+ https://www.youtube.com/watch?v=32WalwbIg1c


Net zelf met Mitsuhide Akechi zijn rare weapon behaald

Nog wel veel te unlocken... mis wel de mercenary mode helaas maar ach, het spel is leuk genoeg tot nu toe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Redneckerz schreef:
Robert schreef:
Ik had al een beetje zo'n vermoeden

Vindt het zelf ook niet wijs hoor maar ach, wie zijn wij. Nino gaat ook al naar Thailand zo plompverloren


Haha watttt? Heb ik iets gemist?

+ Visual Basic is prachtige software. Ik ben echt handig geworden in code schrijven
+ Voor meer dan 500 euro schoenen, jas, truien, riemen, shirts en overhemden gekocht.
- Mijn budget voor kleding was eigenlijk niet zo hoog
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:
Redneckerz schreef:
Robert schreef:
Ik had al een beetje zo'n vermoeden

Vindt het zelf ook niet wijs hoor maar ach, wie zijn wij. Nino gaat ook al naar Thailand zo plompverloren


Haha watttt? Heb ik iets gemist?

Ja: - http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=8622&start=2000
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Okt 2015 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Prijsvraag gewonnen op een andere website, 20 Euro aan Xbox Live tegoed!
+ Zojuist even naar de Ikea om een kastje te kopen voor de printer en om andere zooi in op te bergen.
- De Ikea op zondag. Expres net na openingstijd gegaan om de drukte nog enigszins voor te blijven, maar wat een chaos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Okt 2015 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-hoe dom kan je zijn iets met drugs te maken te hebben in een land waar zelfs de doodstraf boven je hoofd hangt. Een erg goede vriend van mijn vriendin en een vriendin van ons zit daar in de bajes ivm het vervoeren van drugs. Nu zit mijn vriendin er erg mee en praat er met mij veel over. Kan er niks tegen doen

Heb die kerel paar keer ontmoet, bij het eerste ontmoeting betaalde hij zelfs voor 6 man eten en drinken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Okt 2015 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
-hoe dom kan je zijn iets met drugs te maken te hebben in een land waar zelfs de doodstraf boven je hoofd hangt. Een erg goede vriend van mijn vriendin en een vriendin van ons zit daar in de bajes ivm het vervoeren van drugs. Nu zit mijn vriendin er erg mee en praat er met mij veel over. Kan er niks tegen doen

Heb die kerel paar keer ontmoet, bij het eerste ontmoeting betaalde hij zelfs voor 6 man eten en drinken.

En jouw vriendin, die je ten huwelijk wil vragen, gaat met zulke mensen om. Klinkt gezond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Okt 2015 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:
-hoe dom kan je zijn iets met drugs te maken te hebben in een land waar zelfs de doodstraf boven je hoofd hangt. Een erg goede vriend van mijn vriendin en een vriendin van ons zit daar in de bajes ivm het vervoeren van drugs. Nu zit mijn vriendin er erg mee en praat er met mij veel over. Kan er niks tegen doen

Heb die kerel paar keer ontmoet, bij het eerste ontmoeting betaalde hij zelfs voor 6 man eten en drinken.

En jouw vriendin, die je ten huwelijk wil vragen, gaat met zulke mensen om. Klinkt gezond.


Die kerel.is een drugs courier, hij brengt mensen overal naar toe die drugs met zich mee brengen, en als die worden gepakt word de bestuurder ook gepakt.
Als mijn vriendin maar van de drugs af blijft, anders was ik niet eens verder gegaan met haar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 04 Okt 2015 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

dantekloon schreef:
Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:
-hoe dom kan je zijn iets met drugs te maken te hebben in een land waar zelfs de doodstraf boven je hoofd hangt. Een erg goede vriend van mijn vriendin en een vriendin van ons zit daar in de bajes ivm het vervoeren van drugs. Nu zit mijn vriendin er erg mee en praat er met mij veel over. Kan er niks tegen doen

Heb die kerel paar keer ontmoet, bij het eerste ontmoeting betaalde hij zelfs voor 6 man eten en drinken.

En jouw vriendin, die je ten huwelijk wil vragen, gaat met zulke mensen om. Klinkt gezond.


Die kerel.is een drugs courier, hij brengt mensen overal naar toe die drugs met zich mee brengen, en als die worden gepakt word de bestuurder ook gepakt.
Als mijn vriendin maar van de drugs af blijft, anders was ik niet eens verder gegaan met haar


Maar waarom is jouw vriendin vrienden met drugskoeriers?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Okt 2015 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Robert schreef:
Maar waarom is jouw vriendin vrienden met drugskoeriers?


dantekloon schreef:
Heb die kerel paar keer ontmoet, bij het eerste ontmoeting betaalde hij zelfs voor 6 man eten en drinken.


Hierom denk ik, goeie vent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Okt 2015 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:

Die kerel.is een drugs courier, hij brengt mensen overal naar toe die drugs met zich mee brengen, en als die worden gepakt word de bestuurder ook gepakt.

Dus hij betaalt voor iedereen het eten (Zou dat door die drugs handel komen?) en het is dan een toffe peer? Je zou je vriendin toch er verre van willen houden. Waarom is het volgens haar een goede vriend als hij zich met dergelijke zaken bezig houd?

dantekloon schreef:

Als mijn vriendin maar van de drugs af blijft, anders was ik niet eens verder gegaan met haar

Tja, weet jij veel. Voor hetzelfde geld zit ze ook gewoon aan de coke en is het daarom zon ''goeie'' vriend. Ze kan dat ook makkelijk voor je verbergen want je leeft nu niet echt om de hoek bij haar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Okt 2015 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:

Die kerel.is een drugs courier, hij brengt mensen overal naar toe die drugs met zich mee brengen, en als die worden gepakt word de bestuurder ook gepakt.

Dus hij betaalt voor iedereen het eten (Zou dat door die drugs handel komen?) en het is dan een toffe peer? Je zou je vriendin toch er verre van willen houden. Waarom is het volgens haar een goede vriend als hij zich met dergelijke zaken bezig houd?

dantekloon schreef:

Als mijn vriendin maar van de drugs af blijft, anders was ik niet eens verder gegaan met haar

Tja, weet jij veel. Voor hetzelfde geld zit ze ook gewoon aan de coke en is het daarom zon ''goeie'' vriend. Ze kan dat ook makkelijk voor je verbergen want je leeft nu niet echt om de hoek bij haar.


Dus je wilt zeggen dat mijn vriendin liegt en bedriegt?
Ze is geen rus die je wantrouwd of een schijt chinees die met een ander de bed in duikt.

Als iemand een vriend is met iemand die iets met drugs heeft wil niet zeggen dat die persoon ook drugs gebruikt. Mensen die drugs gebruiken kunnen best aardige mensen zijn. Het zijn geen pedos of homohaters.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Okt 2015 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:

Dus je wilt zeggen dat mijn vriendin liegt en bedriegt?
Ze is geen rus die je wantrouwd of een schijt chinees die met een ander de bed in duikt.

Wat ik wil zeggen is dat als een drugskoerier 1 van je vriendins beste vrienden is, je je kan afvragen wat voor verbintenis dat is. Een drugskoerier die in de bak beland en zich bezig houdt met dergelijke handel zou je toch liever niet als persoon willen hebben.

Maar omdat hij voor het eten van 6 man betaalt is de gast oke blijkbaar?

dantekloon schreef:

Als iemand een vriend is met iemand die iets met drugs heeft wil niet zeggen dat die persoon ook drugs gebruikt.

Maar het is wel een hele goede vriend van haar. Oftewel, ze zullen beiden weten dat hij iets met drugs doet.

dantekloon schreef:

Mensen die drugs gebruiken kunnen best aardige mensen zijn. Het zijn geen pedos of homohaters.

Mensen die drugs gebruiken kunnen ook helemaal flippen. Rare vergelijking ook. Zo kan ik ook pedos en homohaters goed praten, want ''het kunnen best aardige mensen zijn''.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Okt 2015 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Laten we even niet vergeten dat dit het +/- topic is.

Ik begrijp beide zijdes maar het is niet aan anderen om hierover een oordeel te vellen, zeker omdat we niemand effectief kennen.

In ieder geval, hoop dat het een beetje goedkomt daar Dante en dat huwelijksaanzoek best even uitstellen totdat heel de miserie gedaan is. Alvast veel success!

- Telenet... alweer een bericht over wanbetaling terwijl ik al 4 jaar via domiciliering betaal. Geef mij dan tenminste die job, ik zou het beter doen als de idioot die er nu zit.

- Hey, we hebben geen geld voor degelijk pensioen of jobs te creeëren. Maar hoooo, hier is 120 miljoen voor vluchtelingen te integreren.

+ Zoontje is gezond. Nu alleen wachten totdat ie uit de "oven" komt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 124 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group