Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 85, 86, 87  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Feb 2015 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Goof schreef:
Ik zal haar zeker een keer aanspreken als ik haar toevallig tegenkom, maar ik ga niet als een hondje achter haar aan lopen. Er zijn genoeg andere vrouwen die wel oprecht zijn en zij verdienen eerder mijn aandacht dan een meisje die een flauw spelletje speelt.


Het is gewoon zelfbescherming:

Citaat:
This is a game that so many women play in the beginning of a #relationship or even when they are just starting the flirting process. Typically girls, this is our #time to test the waters with a guy and see if he is even worth the risk. Guys, this isn't to mess with your brain, it's a necessity so that we don't get hurt!


Laatst aangepast door No'tje op 10 Feb 2015 23:03; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Feb 2015 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Goof schreef:
Ik zal haar zeker een keer aanspreken als ik haar toevallig tegenkom, maar ik ga niet als een hondje achter haar aan lopen. Er zijn genoeg andere vrouwen die wel oprecht zijn en zij verdienen eerder mijn aandacht dan een meisje die een flauw spelletje speelt.

Als ik het me goed herinner eindigde dit verhaal met jij die haar een vriendschapsverzoek stuurde, en zij niet reageerde.

Als dat zo is, vul je nu heel veel in voor haar. Dit zijn juist de bittere gevoelens die je krijgt als je geen actie onderneemt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 11 Feb 2015 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

GekooktEi schreef:
Als ik het me goed herinner eindigde dit verhaal met jij die haar een vriendschapsverzoek stuurde, en zij niet reageerde.
Ja, en weigerde. Het ging er meer om dat ik verbaasd was over het feit dat zij mij signalen leek te sturen dat ze geinteresseerd was, maar geen contact met me wilde krijgen (via fb).

GekooktEi schreef:
Als dat zo is, vul je nu heel veel in voor haar. Dit zijn juist de bittere gevoelens die je krijgt als je geen actie onderneemt.

Misschien heb je gelijk, maar het is meer teleurstelling.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Feb 2015 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zij zou zich ook makkelijk teleurgesteld kunnen voelen dat jij hier via de makkelijke omweg kiest om met haar in contact te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Aug 2015 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zit in een nieuwe vriendengroep. En dus weer nieuwe meiden.. een van die meiden praat ik de hele tijd al mee. Ze is echt tof maar ze heeft al een vriend die ook in dezelfde groep zit, dus daar doe ik niets mee uit respect voor haar en haar vriend. Maar ze heeft een knappe vriendin, heb tegen haar gezegd dat ik haar vriendin wel zie zitten nu heeft ze geregeld dat we morgen elkaar gaan zien, dus dat is wel tof.. ik hoop dat het wat word maar het is niet zo dat ik haar helemaal het einde vind of zo, het zou alleen wel leuk zijn als er wat uit zou ontstaan, behalve hoofdpijn natuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Aug 2015 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik moet voortaan toch iets meer in mezelf geloven voordat ik maar conclusies trek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Aug 2015 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nin007 schreef:
Ik moet voortaan toch iets meer in mezelf geloven voordat ik maar conclusies trek.

Wat is er gebeurd, dan? Geen positieve ervaring met dat meisje, dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 01:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Eigenlijk wel maar dacht eerst van niet, ik dacht eerst dat het negatief was. Gaf te snel op.

Ze is redelijk bitchy en bijt van zich af maar daaronder zit een hele lieve meid merk ik, ze doet niet net alsof ze 'aplha' is net als de meeste meiden die ik ken, die willen simpelweg de hele tijd kijken of ze kunnen domineren dat doet ze niet en dat is wel erg fijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nin007 schreef:
Ze is redelijk bitchy en bijt van zich af


I like it! Keep her! Liever pit er in, dan passief-agressief gedrag!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nelus schreef:
Nin007 schreef:
Ze is redelijk bitchy en bijt van zich af


I like it! Keep her! Liever pit er in, dan passief-agressief gedrag!


Ja inderdaad.

Update: Ex-boyfriend detected. Ik wou eigenlijk net gaan vragen of ze een filmpje wou kijken toen hoorde ik van iemand anders dat ik dat beter niet kon doen want ze is weer terug bij haar ex sinds kort of zo..

Dit is wel irritant zeg, wat een rotssituatie om weer in te zitten.. -_____-"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Niks is waar tot je het van haar zelf hoord
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb haar nog niet mee uit gevraagd, hoe zal ik dat doen dan? Gewoon mee uitvragen of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Nee heb je, ja kun je krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Ja toch,gewoon vragen!

Filmpje pakken en van te voren ergens een hapje eten

In het ergste geval zeg ze nee en zoek je verder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Gebruik de situatie inderdaad. Hij was haar ex vriendje met een reden, dus als je nu met haar uitgaat en laat zien dat er ook gewoon normale leuke jongens zijn en dat jij niet de minpunten hebt van haar ex, dan weet ze gelijk dat er aan alternatief is (er van uitgaande dat je niet hetzelfde bent als die ex )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Aug 2015 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Het lijkt er niet op dat ik nog antwoord krijg op mijn vraag. Heb eerst een gesprekje met haar gevoerd, kreeg antwoord maar geen vragen. En toen vroeg ik maar of we van de week een filmpje konden kijken want dit vond ik niet opschieten, krijg echter helemaal niks te horen.

Ik ga wel even kijken of die meid op werk er deze week weer is, ze deed wel aardig en flirterig. Denk dat deze meid waar ik het hierboven over had niet zoveel interesse heeft, ken haar echter niet goed genoeg om meteen te oordelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Aug 2015 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb met een Chinese meid contact. We hebben nu afgesproken om elkaar een keer te ontmoeten als ze naar Nederland komt.

En ik heb met een andere Aziatische meid contact. Ze woont in Zoetermeer sinds 2.5 jaar. Gesprekken zijn erg flirterig van haar kant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Aug 2015 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nin007 schreef:
Gesprekken zijn erg flirterig van haar kant.


Dat hebben Aziatische meiden al heel snel. Althans de meiden die ik ken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Aug 2015 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ging net zo lekker met een meid, vroeg om nog een foto van haar met een pose (Peace) en toen was ze even afwezig voor 30 minuten en vertelde ze dat haar beste vriendin overleden was. Ik dacht eerst dat het een excuus was om me te dumpen maar dat bleek toch niet zo te zijn, als dat wel zo is dan is het de beste troll ooit. Nu maakte ze zich nog zorgen over mijn reis vanavond naar een feest, bood haar excuus aan voor het droevige gesprek. :O :O :O

Leuke meid dus! Was weer een andere meid dan die 2 hierboven, meid uit Zoetermeer heb ik al 2 dagen niet meer online gezien maar die app is werkelijk een gekkenhuis, ik heb nu 46 fave's gehad in 2 dagen en er zitten allemaal knappe meiden tussen. >.<

De vraag is echter, wat heeft het voor zin om met een meid te chatten die aan de andere kant van de wereld woont..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Aug 2015 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Ging net zo lekker met een meid, vroeg om nog een foto van haar met een pose (Peace) en toen was ze even afwezig voor 30 minuten en vertelde ze dat haar beste vriendin overleden was. Ik dacht eerst dat het een excuus was om me te dumpen maar dat bleek toch niet zo te zijn, als dat wel zo is dan is het de beste troll ooit. Nu maakte ze zich nog zorgen over mijn reis vanavond naar een feest, bood haar excuus aan voor het droevige gesprek. :O :O :O

Leuke meid dus! Was weer een andere meid dan die 2 hierboven, meid uit Zoetermeer heb ik al 2 dagen niet meer online gezien maar die app is werkelijk een gekkenhuis, ik heb nu 46 fave's gehad in 2 dagen en er zitten allemaal knappe meiden tussen. >.<

De vraag is echter, wat heeft het voor zin om met een meid te chatten die aan de andere kant van de wereld woont..

Welke app?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Aug 2015 02:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Meowchat

Ik heb van de 50 mensen nu ongeveer 10 aangesproken. 2 ervan doen geen moeite en 1 ervan heeft niet eens gereageerd. 2 ervan spreek ik niet meer want ik vond ze eigenlijk niet knap genoeg vergeleken de andere die ik had. Heb dus nog met 5 een gesprek waarvan 1 gewoon voor de lol is en ik met 3 wel veel praat.. dat zijn dus de drie waar ik het over heb gehad.

Ik heb alsnog het idee dat je als man interesse moet blijven tonen. Je moet echt laten zien dat je interesse hebt want anders komt er gewoon niks van terecht met de Aziatische meiden. Zijn wel echte cultuur verschillen maar ik ben benieuwd hoe andere hierover denken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Aug 2015 03:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik trek mijn mening terug van hierboven. Ik denk niet dat het zozeer cultuurverschillen zijn, maar ik heb wel het idee dat ze wat vrouwelijker zijn dan de meiden hier.. maar dat is een hele andere discussie.

De derde meid waar ik het over had heb ik veel contact mee, soms praten we wel een half uur tot drie kwartier lang met elkaar. Het klikt echt enorm goed. Ze woont in Bangkok..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Sep 2015 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Aziaten valt wel mee toch?
Chinezen zijn makkelijk aan de haak te slaan. Gebruik QQ als chat app en je kunt er al 10000en toevoegen aan je contacten

En heeft ook succes, is dat ik zelf geen interesse meer heb in chinezen ivm dat ze geen gevoelens hebben voor een ander. Apart volk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 04 Sep 2015 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Is het niet gewoon veel beter om een meisje te zoeken in Nederland? Ik snap niet dat zo veel jongens hier perse een Aziatisch meisje willen, terwijl het sowieso veel tijd/geld kost (reizen) tenzij een van jullie twee van plan is om te verhuizen.
Ik wil niet flauw zijn, maar zijn die Aziatische vrouwen niet ook gewoon op geld uit, net zoals de meeste Russische/Poolse vrouwen?
Er zijn iets van 8 miljoen vrouwen hier, maak een tinder account aan, ga op lexa of iets dergelijks. Dat scheelt behoorlijk wat tijd en geld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Sep 2015 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Er zijn genoeg Aziatische meiden in NL hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 80 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group