Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 67, 68, 69  Volgende  
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 02 Aug 2015 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Spec ops The Line
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Aug 2015 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

2x Tales of Hearts R, gister ochtend begonnen tot in de avond een keertje, 15 uur over gedaan. 2de keer vanmorgen tot nu 14 uur inclusief het verslaan van de eindbaas in Manic mode en Unknown mode plus de extra dungeon.

Wat een fucking geluk met het verslaan van de eindbaas in Unknown mode, had bijna geen items meer over.
Nog 5 trophies te gaan

Level 1te playthrough, 80
Level 2de playthrough 200
Trophies 87%
Speelduur bijna 30 uur

Plus punten
+gameplay
+personages
+goede remake van de DS versie
+overworld, de DS versie was exact hetzelfde als Tales of Graces

Min punten
-de 2 namen Kor en Kohaku, gigantisch slechte vertaling voornamelijk Kohaku, in de japanse versie heet ze Kohak en spreken de japanners uit als Kohaku.
En Kor???? Meest belabberde naam in een game ooit, had liever gezien dat ze Shing gebruikt hadden.
-de song van de openings scene hebben ze totaal veranderd zoals Symphonia
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Snakesonic BerichtGeplaatst: 05 Aug 2015 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Damn op 1 dag 15 uur spelen. En dan op de 2e dag hetzelfde spel nog één keer.
Leef je nog?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Aug 2015 01:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Zat ff helemaal in de game als ik er eenmaal in zit en het eind is in zicht in dit geval Tales of Hearts wil ik zo snel mogelijk het eind bereiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 06 Aug 2015 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Battlefield Bad Company 2

Blijft nog steeds een van mijn favoriete shooters.
Wat een geweldige game.


Hopelijk komt Dice nog met een Bad Company 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 06 Aug 2015 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Batman Arkham Asylum

Heb totaal niks met Batman, had ooit eens Arkham Origins gespeeld en die vond ik zo vet dat ik besloot ze allemaal maar te spelen.

Arkham Asylum is vet, maar ik miste wel het "free" roamen in Gotham.

Nu maar aan Arkham City beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 17 Aug 2015 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Metal Gear Rising: Revengeance

Hele vette maar super korte ervaring.
Te korte ervaring!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

tales from the Borderlands episode 4

Catch a riiiiide!

Echt de beste werk van Telltale tot nu. Humor is topnotch gedaan. Nog 1 episode te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Call of Duty 4: Modern Warfare
Na jarenlang gezegd te hebben dat Call of Duty een verschrikkelijke reeks is, moet ik daar toch op terugkomen. Jaren terug heb ik Call of Duty 2 uitgespeeld op Xbox 360 en hiermee heb ik me wel degelijk vermaakt. Nu kreeg ik ineens zin om weer een shooter te spelen en daar lag het spel... Call of Duty 4: Modern Warfare. Een aantal avonden heeft het me gekost, maar het was de moeite meer dan waard. Op Hardened kreeg ik een mooie uitdaging voorgeschoteld. Weliswaar zijn er een tweetal stukjes geweest die ik vervloekt heb, maar uiteindelijk vond ik het een zeer geslaagde ervaring. Het spel speelt uitermate lekker weg en het verhaal is ook zeer interessant. Om deze reden heb ik ook besloten om nog een game uit deze serie te gaan spelen; Call of Duty 3. Eens zien of die ook net zo tof is als ik destijds Call of Duty 2 vond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 14 Sep 2015 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Dankzij een goede vriend de engels vertaalde PS3 versie van Tales of Vesperia kunnen spelen.

Ik heb de game al meerdere malen uitgespeeld, maar nu ik de mogelijkheid had om de game in het Engels te spelen greep ik die gelijk aan.
Het gedeelte met Pattie bijvoorbeeld was me niet helemaal duidelijk.

Ik verander me mening van een matige game tot een vermakelijke game.

Nu maar snel aan me 2e playthrough beginnen voor de Telescopic Graveyard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 25 Sep 2015 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Tijdje geleden ook Ninja Gaiden III Razor's Edge uitgespeeld.

Een hele verbetering tegenover Ninja Gaiden III.
Met name door de gameplay die goed onderhanden is genomen, maar dankzij de meerdere wapens is het gewoon weer leuk om lichaamsdelen door de lucht te zien vliegen.
Hail aan de Lunar Staff XD

De 2 chapters met Ayane zijn leuk, maar jammer net te weinig.
Verder vond ik het jammer dat je niet standaard met Kasumi kon spelen.

Al kan je met haar spelen in de challange mode, zodra je de game minimaal een keer hebt uitgespeeld.

Al met al, dit is de Ninja Gaiden zoals deel III had moeten zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Ein-de-lijk LEGO Jurassic World op honderd procent!
Door een eerdere bug registreerde hij een geredde dino en daarmee de honderd procent niet, waardoor ik op 99.9 procent bleef hangen. Na lange tijd de game maar weer eens aangeslingerd en een patch later volgden de twee laatste achievements vanzelf. Jeuj!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Okt 2015 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Tales of Zestiria-ps4



Blijft echt een vette game.

Speelduur:28uur
Level:65(Sorey)
Trophies:25% denk ik, wifi deed het namelijk niet.

De engelse voice acting zekers de moeite waard ondanks je ook de keuze hebt het met de japanse stemmen te spelen.
Wat well jammer is is dat ze voor de zoveelste keer de openings track hebben verpest, vinrt het wel wat hebben een Tales of games met een openings theme song, in de europese versie zitten er geen vocals in.

Dat de collectors edition nergens meer te koop is is vreemd 😐
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 20 Okt 2015 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Gister Batman Arkham City uitgespeeld.

En net Dante's Inferno.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Okt 2015 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Assassin's Creed: Rogue op PlayStation 3. Zeer mooie game welke een uniek verhaal levert met als hoofdpersoon Shay Patrick Cormac. De game is qua content groter dan Assassin's Creed IV: Black Flag, maar schiet qua lengte te kort. Met vele zij-activiteiten te hebben gedaan heb ik 22 uur vermaak gehad. Technisch gezien is er nog genoeg te doen, maar ik betwijfel of ik hiermee ga beginnen, hoe graag ik 't ook wil.

Nu is de vraag... ga ik verder met Assassin's Creed: Unity of wacht ik toch vrijdag tot ik Assassin's Creed: Syndicate kan gaan ophalen en begin ik daarmee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Okt 2015 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

De laatste episode van Life is Strange uitgespeeld. Balen dat de game nu ten einde is, heb er echt van genoten. Dit weekend de review
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Okt 2015 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
De laatste episode van Life is Strange uitgespeeld. Balen dat de game nu ten einde is, heb er echt van genoten. Dit weekend de review

Deze game spreekt me enorm aan! Zeker omdat het een game is van DONTNOD; een bedrijf van wie ik Remember Me echt geweldig vond! Nu maar hopen dat het spel snel op disc verschijnt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Okt 2015 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Rene Groen schreef:
De laatste episode van Life is Strange uitgespeeld. Balen dat de game nu ten einde is, heb er echt van genoten. Dit weekend de review



Same en wat een knaller van een einde! Einde was echt een tranentrekker en ben blij met al de keuzes die ik heb gemaakt met namen het einde. De SPOILER: Sacrifice Chloe was echt de beste einde en OMG de zoen! :o Ik had Warren hard gefriendzoned en was blij dat het hier naar toe ging leiden.Vond dit emotioneel veel pakkender.

Zeker een must mensen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Okt 2015 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

En ook klaar met de laatste Tales from the Borderlands episode. Fenomenaal is deze game! Of je een fan van de shooter bent of niet dit is Telltale Games hun beste werk tot nu!

Verhaal en de personages zijn geweldig en de humor zet je tranen van het lachen. Erg zeldzaam hoe goed humor kan werken in een game zoals Conker en South Park dat deden. Niet alleen dat het verhaal zeer aangrijpend was en de keuzes die je maakt heeft zeker impact later in de game. Echt geweldig.

Buy it.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 05 Nov 2015 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Shin Megami Tensei: Lucifer's Call
Bijna 10 jaar geleden dat ik zo'n goede game heb gespeeld
Woorden schieten mij tekort.

10/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 07 Nov 2015 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Transformers Devastation

Een korte, maar een groot feest van herkenning voor de grotere Transformer fans onder ons.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Nov 2015 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Uncharted:Drakes fortune
Uncharted 2:among thieves
Uncharted 3:drakes deception

Allen uitgespeeld op de ps4, wat een geweldige serie is dat.
Nu trophies verzamelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 15 Nov 2015 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Zojuist Star Ocean The First Departure uitgespeeld.

Met een timer die op minder dan 15 uur staat wel een erg korte game.
Maar buiten dat wel erg goed is.

Party:

Roddick Lv 68.
Millie Lv 68.
Ronyx Lv 68.
Perrici Lv 69.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 19 Nov 2015 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Vandaag Star Ocean Second Evolution uitgespeeld met veel gescheld.

Wat is Gabriel/Indalecio een hinderlijke eindbaas zeg!

Met de teller op 22 uur.

Party:

Claude Lv 92.
Rena lv 92.
Chisato lv 70.
Ashton Lv 91.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Nov 2015 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Na 86 uur heb ik Mad Max compleet uitgespeeld. Alles geüpgrade, alle scrap locations leeggeroofd, alle memorials gevonden en alle sidequests gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 67, 68, 69  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 60 van 69

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group