Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 67, 68, 69  Volgende  
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 06 Jul 2015 03:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

The Witcher III

Na ik heb geen flauw idee hoeveel uur de game uitgespeeld.
Had jammer genoeg de "bad" ending.
Voor de volgende keer een guide gebruiken voor de "good" ending.

Voor de game zelf, heel goed.
Heb genoten van de game.

Plus punten:

-De humor.
-Voice acting.
-Graphics. (Ondanks dat mijn PC moeite had de game op 60FPS te houden)
-Muziek was erg goed. (Blij dat ik de OST mocht downloaden bij GOG)

Minpunten:

-Geralt was altijd op zoek naar iemand. (iets waar ik me wel een beetje aan stoorde)
-Kleine bugs, gelukkig geen die het vooruitgang van de game hinderde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 09 Jul 2015 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Sinds een lange tijd weer eens Crysis 2 uitgespeeld.

Lang verhaal kort gemaakt, heel vet maar niet beter als deel 1.

En net James Bond Blood Stone.

Ook een erg aangename game.
Waarin eigenlijk alleen de race stukken aan de korte kant zijn.
Verder een typische bond game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 10 Jul 2015 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Yakuza 3

Zojuist uitgespeeld, was wel een gave game.
Smaakt naar meer, misschien dat ik Yakuza 4 gauw ga oppakken. Die heb ik gratis op plus:)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 10 Jul 2015 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Net Crysis Warhead uitgespeeld.

Korte maar hele vette ervaring.
Vooral het gedeelte met de hovercraft en op de trein zijn erg vet!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 11 Jul 2015 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Bioshock Infinite.

De hele game is 1 grote mind-fuck maar wel een hele goede.

Edit:

Ook beide episodes Burial At Sea uitgespeeld net.
Minder als de main game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sjeffie BerichtGeplaatst: 12 Jul 2015 09:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Feb 2008
Berichten: 4

South park the stick of truth

beste south park game tot nu toe. Goede humor, herkenbaar en leuk verhaallijn. Vooral de canada sectie is erg grappig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Jul 2015 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zojuist voor de eerste keer Ratchet & Clank 2 uitgespeeld. Dit deed ik op PlayStation Vita d.m.v. de collectie. Eerder speelde ik het origineel al uit, en ook het vervolg blijkt een geweldige game te zijn. De jacht naar de Platinum Trophy is geopend en dus zal ik het spel wederom moeten uitspelen in 'Challenge Mode.' Vijanden zijn hierin sterker, maar Ratchet krijgt toegang tot een 'nieuw' arsenaal aan wapens!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Jul 2015 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Super Mario Bros.
Mega Man 2
Kirby's Adventure

Alle 3 op de RetroN 5!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 16 Jul 2015 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Nin007 schreef:
Super Mario Bros.
Mega Man 2
Kirby's Adventure

Alle 3 op de RetroN 5!


Gaaf, hoe bevalt het apparaat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Jul 2015 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Broken Age
Weer een leuke point & click game, maar Act 2 was wel erg lui. Geen nieuwe locaties en er was veel gerecycled. Zeker geen slechte game, maar had wel een meer uitgebreide game van verwacht. Zeker omdat het zoveel geld had gekregen via Kickstarter en dat ze ruim de tijd aan Act 2 kunnen werken dat ze maar snel hebben geknipt en geplakt. Gelukkig heb ik gewoon gewacht tot ze alles hebben uitgebracht.

Life is Strange ep 2 & 3
Geweldige game. Wacht met smart op volgende episode De keuzes worden steeds moeilijker en het verhaal pakt me echt. Heerlijke sfeer.

The Stanley Parable
Heb de game eindelijk opgepakt en wow. Dit is een van die geweldige game ervaringen die je echt moet proberen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jul 2015 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

De RetroN 5 bevalt me prima tot nu toe.

Qua controllers heb je veel opties, je kan NES, SNES & Mega Drive controllers gebruiken maar ook de bijgeleverde controller, welke ik zelf niet gebruik. Je kan met iedere controller alle systemen spelen. GBA games bijvoorbeeld met de Super NES controller..

Het beeld is erg scherp en helder qua kleuren. Er zitten ook opties bij die je bij emulators terugziet, scanlines en filters. Ik heb zelf scanlines aanstaan met de scale x2 filter, het enige verschil wat ik merk met een CRT of met mijn HDTV is dat het output-signaal HD is. Overscan is ook aanwezig alleen mogen ze bij de NES games nog iets meer weghalen, ik merk namelijk geen verschil als ik overscan aan of uit heb staan.

Geluid is prima, je hebt verschillende opties om toe te passen. Meer treble en bass en een enhanced sound optie.

Console bevalt prima, ik ben blij met mijn aankoop!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 17 Jul 2015 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Suikoden 1

Leuke game, goed vechtsysteem. Het hele idee dat je kasteel hebt met zoveel 'soldaten' is best origineel in het JRPG genre.
Verhaal was niet zo heel boeiend.

7/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 20 Jul 2015 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Saints Row IV

Eerste Saints Row die ik heb uitgespeeld.
Heb alle delen gespeeld, ondanks dat het idee met super krachten me erg tegenhield deze game te gaan spelen is het toch best leuk om super snel door Stillwater te rennen bijv.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Jul 2015 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Radiata Stories

De minste van Tri-Ace vind ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Jul 2015 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
Radiata Stories

De minste van Tri-Ace vind ik.


Vond hem ook aardig saai, heb er niet veel mee gespeeld.
Duurt het lang voor je hem uitspeelt?

Steins;Gate, ps3

speelduur, kort
trophies, nog niet gekeken.

Plus punten
voice acting
soundtrack

min punten
te veel eindes.
te laat in Europa.


nu erg hopen dat ooit Steins;Gate 0 en Steins;Gate:Kosoku no Phenogram naar Europa komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Jul 2015 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
Vond hem ook aardig saai, heb er niet veel mee gespeeld.
Duurt het lang voor je hem uitspeelt?


Uurtje of 30 had ik er voor nodig.
Ben er maar "snel" doorheen gerend.

Star ocean 4 was de minste tot op heden, maar Radiata stories is veel saaier.
Star Ocean 4 heeft na de main game nog genoeg extra te doen wat je wel even bezig houd.
Cave of the seven stars en de wandering dungeon bijvoorbeeld.

Radiata stories heeft alleen de Triverse Gate. Die is al niet leuk omdat ik een vriend ermee geholpen heb gelange tijd geleden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Rocket League en Grim Fandango Platinum Trophy behaald dit weekend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Street Fighter Aplha 3 MAX

Playtrough met Ken. Is wel een chill spel alleen de d-pad van de Vita is niet helemaal geschikt voor fighters. Vaak andere input dan gewenst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Vandaag ben ik ook klaar met Grim Fandango Kwam soms wel even vast te zitten moest er soms wel een guide bij pakken. Eindelijk voor het eerst kunnen spelen (bijna niet te doen met win8 de originele) en hoop dat we in de toekomst meer Lucas Arts adventure games een remaster krijgen. De volgende wordt Day of the Tentacle

Heb ook eindelijk Metal Gear Solid V: Ground Zeroes uitgespeeld. Zeer kort dus blij dat ik het toen bij de steam sales had gekocht voor een prikkie. Hoewel heb er zeer van genoten en het is maar een piep klein voorproefje wat Metal Gear Solid V: The Phantom Pain gaat worden Geweldige stealth game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 26 Jul 2015 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Shenmue I

7/8 jaar geleden voor het eerst uitgespeeld en ik vond de game best goed, maar het was de opvolger die mij net iets meer deed. Nu na al die tijd heb ik deel 1 opnieuw uitgespeeld.

Wat maakt deze game een diepe indruk op mij. Het eerste deel van de epische reis van jonge Akira Yuki (uuh Ryo Hazuki) om wraak te nemen op Lan Di zet de sfeer goed neer. De focus op martial arts, de sterke characters, thema's als wraak en het verlaten van de 'hometown' zijn de dingen die het voor mij doen. Op naar deel 2 en dan kan het wachten op deel 3 beginnen.

En dan heb ik nog niet gehad over het toffe vechtsysteem, de 'diepe' open-world aspecten, de graphics (voor die tijd), de prachtige muziek, QTE's (ja in deze game zijn ze wel tof ), vette arcade games, Nozomi , de interactiviteit en het harde werken als heftruckchauffeur.


9.8/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Jul 2015 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Life is Strange ep4
Holy shit... Nog 1 ep te gaan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 29 Jul 2015 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

De gehele Crysis trilogie uitgespeeld nu, beginnend vanaf deel 3 een tijdje geleden.

Zelfs nu 8 jaar later ziet de game er nog steeds bloedmooi uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Steins;Gate Senkei Kousoku no Phenogram, japans, ps3
Uitgespeeld.

Speelduur:5 uur
Trophies:100%(platinum)

Hoef niks te zeggen over de min en plus punten, de game is ongeveer het zelfde als de vorige deel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 30 Jul 2015 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

dantekloon schreef:
Steins;Gate Senkei Kousoku no Phenogram, japans, ps3
Uitgespeeld.

Speelduur:5 uur
Trophies:100%(platinum)

Hoef niks te zeggen over de min en plus punten, de game is ongeveer het zelfde als de vorige deel.


Hoe goed is jouw Japans eigenlijk? Een visual novel lijkt me noga l pittig om door te komen met enkel de afbeeldingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Jul 2015 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mafusto schreef:
dantekloon schreef:
Steins;Gate Senkei Kousoku no Phenogram, japans, ps3
Uitgespeeld.

Speelduur:5 uur
Trophies:100%(platinum)

Hoef niks te zeggen over de min en plus punten, de game is ongeveer het zelfde als de vorige deel.


Hoe goed is jouw Japans eigenlijk? Een visual novel lijkt me noga l pittig om door te komen met enkel de afbeeldingen.


Mijn japans, kan ik niet. Maar kan wel katakana erg makkelijk begrijpen. Ook kan ik redelijk hiragana ook lezen maar niet begrijpen.

Maar deze game is erg makkelijk platinum te krijgen, veel makkelijker dan de eerdere Steins;Gate. Het is gewoon door de hele game scrollen(11 chapters) en je hebt al 90% van je trophies. De laatste is de game 100% halen met alle emails gelezen en dat is een beetje trickie als je geen quicksave gebruikt bij emails met meerdere opties aangezien je alle opties ooit moet beantwoorden.

Ook heb ik Memories of 6 Next Relation 1000 achivement behaalt, ook erg makkelijk.
Maar om platinum te krijgen met Clannad weet ik zo nog niet, je kunt van visual novels nauwelijks een guide vinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 67, 68, 69  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 59 van 69

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group