Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 171, 172, 173  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Jun 2015 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Ik ga weer lekker van internet af en nagenieten van de toffe aankondigingen. Al dat negatieve gezever heb ik geen trek in, ik houd het leven liever simpel. Ik lees namelijk de laatste twee uur alleen maar verhalen over hoe kut Nintendo was en niet meer hoe vet de rest was. FFVII is snel vergeten.

Ik was de enige die negatief was

En we hebben allemaal toch Nintendo gezien? Nou dan. Dan krijg je een Prime, maar een chibi variant erop zonder Samus (Want dat is wat Nintendo denkt wat wij willen), worden er zomaar 10 nieuwe Amiibo aangekondigd terwijl ze met grote tekorten lopen, en staat Mario zoveel in de spotlights dat het bijna Nintendo Mario Event kon wezen. Ook werd er niets gemeld van New 3DS exclusive titels, want daar zou je ook op kunnen scoren. Dan op Treehouse Live zijn ze alleen maar flauwekul aan het doen.

Als je bakken met kritiek krijgt als console bouwer, dan doe je daar iets mee of niet. Nintendo koos voor het laatste en gooide er vooral nog een grote hoop overheen. Zelfs Yjahmesio vond het niet, en dat wilt wat zeggen

Maar de nieuwe Prime vind ik nog steeds epic hoor, in tegenstelling tot het internet. Duidelijk een titel gebouwd om fun en als er iets is wat Ninty altijd goed doet, dan is het wel fun.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 17 Jun 2015 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

De ontwikkelaar van de nieuwe "Metroid" Prime is Next Level Games, dus dat komt wel goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Jun 2015 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik bedoel niet alleen dit topic. Maar mensen gaan gewoon helemaal door het lint omdat Nintendo hun verwachtingen niet nakomt. Het lijken wel een stelletje oude zeikerds en er zijn momenten dat ik me echt schaam als gamer, dit is daar zo'n moment van.

Maar ja, fuck dat. Ik zal E3 2015 altijd herinneren door deze video:

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Jun 2015 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

- E3 weer voorbij
+ Veel mooie games gezien, enorm veel zin in het najaar en 2016.
+ Gamescom in aantocht!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Jun 2015 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Rene Groen schreef:
- E3 weer voorbij
+ Veel mooie games gezien, enorm veel zin in het najaar en 2016.
+ Gamescom in aantocht!


E3 is over maar volgende week komen awesome games als Arkham Knight en Wooly World, hoe vet is dat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Jun 2015 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Nin007 schreef:
E3 is over maar volgende week komen awesome games als Arkham Knight en Wooly World, hoe vet is dat?


Niet als je de Batman AK Limited Edition of Batmobile edition bestelde

Heb 'm op Steam maar...

- Nog altijd geen preload voor een spel van 50 GB? T_T
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Jun 2015 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nin007 schreef:
Rene Groen schreef:
- E3 weer voorbij
+ Veel mooie games gezien, enorm veel zin in het najaar en 2016.
+ Gamescom in aantocht!


E3 is over maar volgende week komen awesome games als Arkham Knight en Wooly World, hoe vet is dat?


Ik heb slecht nieuws voor je, pik. Wooly World komt in oktober pas uit. Nog 10 dagen voor release is het uitgesteld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nelus schreef:
Nin007 schreef:
Rene Groen schreef:
- E3 weer voorbij
+ Veel mooie games gezien, enorm veel zin in het najaar en 2016.
+ Gamescom in aantocht!


E3 is over maar volgende week komen awesome games als Arkham Knight en Wooly World, hoe vet is dat?


Ik heb slecht nieuws voor je, pik. Wooly World komt in oktober pas uit. Nog 10 dagen voor release is het uitgesteld


Uh nee?

https://www.nintendo.nl/Spellen/Wii-U/Yoshi-s-Woolly-World-892537.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Amerika is gewoon laat voor Yoshi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Oh, my bad!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Ik bedoel niet alleen dit topic. Maar mensen gaan gewoon helemaal door het lint omdat Nintendo hun verwachtingen niet nakomt.

En vind je dat gek? Wat er van ze verwacht wordt, gebeurt simpelweg niet. Dat zijn overigens ook navenant dezelfde mensen die tot de E3 Nintendo maar bleven verdedigen op het onbehoorlijke toe.

Citaat:
Het lijken wel een stelletje oude zeikerds en er zijn momenten dat ik me echt schaam als gamer, dit is daar zo'n moment van.

Waarom? Omdat Nintendo duidelijk niet luistert naar wat fans willen? Ik bedoel, als zelfs de E3 al geen goed moment voor nieuwe games is, wat dan wel? Weer tientallen Nintendo Directs?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

[quote="Redneckerz"]
Bever Warrior schreef:


''Je werkt om brood op de plank te krijgen, niet voor de rest van NL/Belgie. Als iedereen zo dacht werkte immers niemand meer.''


Gelukkig heb ik al een inkomen, maar ik wil idd niet mijn hele leven het minimum


''Ik herken het ergens wel. Ik heb er ook wel eens te maken mee gehad hoever ''Anon'' gaat om je af te branden en af te zeiken. Ik ben wel eens ''Net zo nutteloos als kanker'' genoemd. Lachen man. En dat kwam dan van een gebruiker die toch een zeker respect genoot.''


Dat is inderdaad best klote, ik kan er persoonlijk heel slecht tegen, maar dat is ook hoe ik ben. Ik kan er ook heel slecht tegen als ik een lading onterechte kritiek krijg, ik niet serieus genomen word, en beledigd word. Ik kan ook heel slecht tegen kritiek en dat soort dingen

Hoe triest ik je verhaal vindt, ik denk dat je eerder gebaat bent met een therapeut/psycholoog hierover te praten dan het op Gamed te zetten. Ik snap dat het een uitlaatklep voor je is, maar wij zijn geen therapeuten, hoogstens mensen die ook genoeg vervelende ervaringen hebben meegemaakt. Dus mijn advies is: Vertel je waar eens aan iemand die dit goed kan beoordelen en er ook iets aan kan doen. En dan niet 1 aspect uit je leven halen wat je op dit moment zorgen baart, maar alles.

/2 cents.


Oke, je mag mijn verhaal dan 2 cent waard vinden, maar het komt er op neer, dat ik na een lange ziekte, 3 jaar lichtelijk paranoïde ben geweest, naar weer ziek, naar rusteloos ben geworden atm, toch heb ik het maximale eruit weten te halen met een studie behaald, en nu weer een studie, maar dat hangt er dus nu een beetje vanaf. Ik hoop door te kunnen studeren. Het is dus niet zo dat ik thuis s'avonds lekker een filmpje zit te kijken of te gamen, nee het is een doorzettings-strijd geworden, en daardoor ben ik in een continu ''sober mindstate''.

Maar ik zal ophouden met dit gezever, excuses, ik hoop dat ik binnenkort de moed vind om jullie reacties te lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Nin007 schreef:
Ik heb wel respect voor je Bever dat je er tenminste over praat. Maar cheer up, deze week E3!

Ik ben zelf gestopt met internetten. Mijn probleem was dat ik er teveel door beinvloed werd. Ik kijk alleen nog elke dag even op Gamespot. De rest vind ik eigenlijk niet zo belangrijk. En ik voel me er een stuk beter bij en rustiger in mijn hoofd.


Thanks, Ja, was een toffe E3, ik kijk vooral uit naar Fallout, Uncharted, Shenmue, en de Final Fantasy Remake, alhoewel ik amper heb gegamed de laatste tijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Nelus schreef:
Nin007 schreef:
Rene Groen schreef:
- E3 weer voorbij
+ Veel mooie games gezien, enorm veel zin in het najaar en 2016.
+ Gamescom in aantocht!


E3 is over maar volgende week komen awesome games als Arkham Knight en Wooly World, hoe vet is dat?


Ik heb slecht nieuws voor je, pik. Wooly World komt in oktober pas uit. Nog 10 dagen voor release is het uitgesteld


Wat heeft zijn pik er überhaupt mee te maken?
En verkondig geen onzin, jij wollige Yoshi hater. Zeker jaloers omdat wij straks met breinaalden gaan spelen he, verzuurd mannetje!!

- Ben je lekker bezig om LEGO Jurassic World op honderd procent te halen, blijkt er weer een fucking glitch in het spel te zitten. Je moet dinosaurussen beter maken in de wereld, waarvan ik ze alle tien al gedaan heb, maar de game zegt dat ik er nog één mis. Kan daardoor nooit de honderd procent halen. Altijd wat met die LEGO titels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bever Warrior schreef:

Gelukkig heb ik al een inkomen, maar ik wil idd niet mijn hele leven het minimum

Met hoe onze NLse regering ons uitkleedt snap ik dat wel. Maar je werkt om brood op de plank te krijgen

Bever Warrior schreef:

Dat is inderdaad best klote, ik kan er persoonlijk heel slecht tegen, maar dat is ook hoe ik ben. Ik kan er ook heel slecht tegen als ik een lading onterechte kritiek krijg, ik niet serieus genomen word, en beledigd word. Ik kan ook heel slecht tegen kritiek en dat soort dingen

Dat heeft iedereen wel een beetje, maar misschien is dat bij jou versterkt. Wat ik al zei, ik denk dat je dan beter dit verhaal kan vertellen aan iemand die daar de kennis en de kunde voor heeft.


Bever Warrior schreef:

Oke, je mag mijn verhaal dan 2 cent waard vinden

/2 cents slaat op ''my 2 cents'', en is een eufemisme voor ''Dit is mijn mening''. Niet dat jouw verhaal 2 cent waard is

Bever Warrior schreef:

maar het komt er op neer, dat ik na een lange ziekte, 3 jaar lichtelijk paranoïde ben geweest, naar weer ziek, naar rusteloos ben geworden atm, toch heb ik het maximale eruit weten te halen met een studie behaald, en nu weer een studie, maar dat hangt er dus nu een beetje vanaf. Ik hoop door te kunnen studeren. Het is dus niet zo dat ik thuis s'avonds lekker een filmpje zit te kijken of te gamen, nee het is een doorzettings-strijd geworden, en daardoor ben ik in een continu ''sober mindstate''.

Daar zeg ik ook niets van. Ik zeg alleen dat hoewel ik je moed om dit te vertellen hier waardeer, je misschien te grote verwachtingen hebt. Wij hebben geen graden in de psychologie en kunnen dus niet een oordeel vellen over de ernst van je problemen. Daarom adviseer ik je ook om een therapeut in te schakelen.

Neem wat ik zeg dan ook niet aan als gezever, want dat is het zeker niet. Het is slechts een advies
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Rene Groen schreef:
Nelus schreef:
Nin007 schreef:
Rene Groen schreef:
- E3 weer voorbij
+ Veel mooie games gezien, enorm veel zin in het najaar en 2016.
+ Gamescom in aantocht!


E3 is over maar volgende week komen awesome games als Arkham Knight en Wooly World, hoe vet is dat?


Ik heb slecht nieuws voor je, pik. Wooly World komt in oktober pas uit. Nog 10 dagen voor release is het uitgesteld


Wat heeft zijn pik er überhaupt mee te maken?
En verkondig geen onzin, jij wollige Yoshi hater. Zeker jaloers omdat wij straks met breinaalden gaan spelen he, verzuurd mannetje!!


Hahaha, Yoshi's wollige wereld gaat compleet aan mij voorbij, maakt mij niet uit. Andere spellen als Mario Kart 8 en Zelda gaan wel weer aan mij voorbij en dat is kut. Dus die Wii U komt toch echt een keer in huis hier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

@Nelus, laat mijn pik er buiten wil je?

Citaat:
En vind je dat gek? Wat er van ze verwacht wordt, gebeurt simpelweg niet. Dat zijn overigens ook navenant dezelfde mensen die tot de E3 Nintendo maar bleven verdedigen op het onbehoorlijke toe.


Ik vind iedereen die van Nintendo dit jaar veel had verwacht onrealistisch. Als je kijkt naar wat een zooitje Nintendo er van maakt het hele jaar lang al dan is het wel te verwachten dat ze met de E3 niet veel beter zullen doen. Maar dat is geheel mijn mening.

Citaat:
Waarom? Omdat Nintendo duidelijk niet luistert naar wat fans willen? Ik bedoel, als zelfs de E3 al geen goed moment voor nieuwe games is, wat dan wel? Weer tientallen Nintendo Directs?


Ik vind het klagen terecht maar de petitie om Metroid te annuleren en zo vind ik gewoon te ver gaan, in dat opzicht vind ik het oude zeikers. Er is ook verschil tussen kritiek geven en hele lappen tekst typen vol met frustratie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Jun 2015 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+/- Kurosaki01 is vandaag 2 jaar geleden overleden. R.I.P.

Plusje is omdat ik nu een plaats ervoor heb gevonden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Jun 2015 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:

Ik vind iedereen die van Nintendo dit jaar veel had verwacht onrealistisch.

Ik vind van niet. De E3 is het waarop je als console bouwer moet pieken. Dat Nintendo ervoor kiest om weg te blijven van de E3 en in plaats daarvan een Digital Event te houden welke gescript is dan mis je al de live reacties van het publiek. Of ze zijn niet overtuigd van hun eigen kunnen, dat kan ook.

Wat Nintendo heeft aangekondigd deze E3 bevestigt dat zij totaal niet weten wat de fans willen. Ook roepen dat de Wii U geen succes is omdat tablets zo snel oprukten is onzin. Tablets, zeker succesvolle, bestonden al een paar jaar daarvoor. Wees nou gewoon eens eerlijk Nintendo.

Nin007 schreef:
Als je kijkt naar wat een zooitje Nintendo er van maakt het hele jaar lang al dan is het wel te verwachten dat ze met de E3 niet veel beter zullen doen. Maar dat is geheel mijn mening.

Juist daarom zou je iets moois op de E3 verwachten. Helaas. Als ik zelfs de indie titels leuker vind dan wat ze op het Digital Event aankondigen, dan is het ver zoek.

Nin007 schreef:

Ik vind het klagen terecht maar de petitie om Metroid te annuleren en zo vind ik gewoon te ver gaan, in dat opzicht vind ik het oude zeikers. Er is ook verschil tussen kritiek geven en hele lappen tekst typen vol met frustratie.

Ik snap het wel, het heeft immers weinig met Metroid te maken. Mensen verwachten al een tijdje dat Retro aan een nieuwe Prime werkt, maar het zou mij niets verbazen als ze nu met weer een nieuwe Donkey Kong komen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Jun 2015 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Citaat:
Wat Nintendo heeft aangekondigd deze E3 bevestigt dat zij totaal niet weten wat de fans willen. Ook roepen dat de Wii U geen succes is omdat tablets zo snel oprukten is onzin. Tablets, zeker succesvolle, bestonden al een paar jaar daarvoor. Wees nou gewoon eens eerlijk Nintendo.


Daar zit wat in. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ze gaan uitpakken met de NX.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Jun 2015 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

+ Batman: Arkham Knight downloaden
- De snelheid waarmee dat gebeurt is tergend. Na een uur stond hij nog maar op dertien procent. Hopelijk gaat het straks wat sneller, wil vanavond spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 23 Jun 2015 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Rene Groen schreef:
+ Batman: Arkham Knight downloaden
- De snelheid waarmee dat gebeurt is tergend. Na een uur stond hij nog maar op dertien procent. Hopelijk gaat het straks wat sneller, wil vanavond spelen
miss is mijn internet zo traag maar 13% in een uur is toch aardig snel voor een +/- 20gb+ spel?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Jun 2015 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

no-ps4-no-living schreef:
Rene Groen schreef:
+ Batman: Arkham Knight downloaden
- De snelheid waarmee dat gebeurt is tergend. Na een uur stond hij nog maar op dertien procent. Hopelijk gaat het straks wat sneller, wil vanavond spelen
miss is mijn internet zo traag maar 13% in een uur is toch aardig snel voor een +/- 20gb+ spel?


Normaliter gaat het een stuk sneller. Heb de console korte tijd later opnieuw opgestart en toen ging het een stuk sneller.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 25 Jun 2015 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Rene Groen schreef:
no-ps4-no-living schreef:
Rene Groen schreef:
+ Batman: Arkham Knight downloaden
- De snelheid waarmee dat gebeurt is tergend. Na een uur stond hij nog maar op dertien procent. Hopelijk gaat het straks wat sneller, wil vanavond spelen
miss is mijn internet zo traag maar 13% in een uur is toch aardig snel voor een +/- 20gb+ spel?


Normaliter gaat het een stuk sneller. Heb de console korte tijd later opnieuw opgestart en toen ging het een stuk sneller.


minder dan 3GB in een uur snel?

Bah nee, die 20 GB moet in n uurtje klaar zijn anders word ik boos xD

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Jun 2015 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

- Pakketje bezorgd bij de buren. Hun achterdeur staat open en ik weet dat de buurman thuis is, dus even langs de deur om pakketje op te halen. Deurbel werkt niet. Klepperen van de brievenbus helpt niet. Geklop op het raam geeft geen reactie. Handig, zo'n dove buurman!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 118 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group