Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 171, 172, 173  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Mei 2015 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nelus schreef:
+ Gisteren dan toch maar een console in huis gehaald, de Xbox One. Ja, ik ken mijn eigen woorden hierover, doe geen moeite om ze op te zoeken vrienden van die website waar ik werk hebben allemaal een Xbox en zo kan ik ook Evolve, Halo: MCC en Sunset Overdrive spelen

(PS4 komt er later toch wel in, weet ik nu al)

Ik voel me weer een echte gamer. Console + PC. Ik merk dat veel spellen soms gewoon slecht gecodeerd zijn, maakt niet uit hoeveel kracht je er tegenaan gooit (AC Unity pop-up, Witcher 3 texture streaming). Dus iemand een Xbox One gamertag hier?

++ The Flash! Laatste episode was perfect!

Als je voor een website werkt waar vrijwel alle redactieleden een Xbox One hebben... was het dan niet slimmer geweest om te kiezen voor een PS4/Wii U?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Mei 2015 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Nelus schreef:
+ Gisteren dan toch maar een console in huis gehaald, de Xbox One. Ja, ik ken mijn eigen woorden hierover, doe geen moeite om ze op te zoeken vrienden van die website waar ik werk hebben allemaal een Xbox en zo kan ik ook Evolve, Halo: MCC en Sunset Overdrive spelen

(PS4 komt er later toch wel in, weet ik nu al)

Ik voel me weer een echte gamer. Console + PC. Ik merk dat veel spellen soms gewoon slecht gecodeerd zijn, maakt niet uit hoeveel kracht je er tegenaan gooit (AC Unity pop-up, Witcher 3 texture streaming). Dus iemand een Xbox One gamertag hier?

++ The Flash! Laatste episode was perfect!


Mijn persoonlijke profiel is NLegendkiller, dus add me gerust
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 20 Mei 2015 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

- Full time job leven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Mei 2015 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Rene Groen schreef:
Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
- TV begint kuren te vertonen, dus eens rustig aan het oriënteren voor een nieuwe TV, mocht deze het begeven. Maar man, man, man, wat een opties allemaal. Zie echt door de bomen het bos niet meer.

Hint, koop er eentje met beeld.


Beeld is overrated.


Ik zou voor een Bravia gaan, zeer lage reactietijd en goede beeldkwaliteit. Ik heb een 2014 model voor 1000 Euro gescoord van 55inch, prachtig ding. OLED is natuurlijk mooier maar voor die prijs is het toch wel de beste gametelevisie die je kan krijgen.

Nelus schreef:
+ Gisteren dan toch maar een console in huis gehaald, de Xbox One. Ja, ik ken mijn eigen woorden hierover, doe geen moeite om ze op te zoeken vrienden van die website waar ik werk hebben allemaal een Xbox en zo kan ik ook Evolve, Halo: MCC en Sunset Overdrive spelen

(PS4 komt er later toch wel in, weet ik nu al)

Ik voel me weer een echte gamer. Console + PC. Ik merk dat veel spellen soms gewoon slecht gecodeerd zijn, maakt niet uit hoeveel kracht je er tegenaan gooit (AC Unity pop-up, Witcher 3 texture streaming). Dus iemand een Xbox One gamertag hier?

++ The Flash! Laatste episode was perfect!


Ik denk niet dat het iemand kan schelen of je nu een Xbox hebt gekocht, maar als je nu al je woorden terugtrekt zou ik het wel een beetje triest vinden. Je zegt namelijk eerst PC dit en dat, veel beter blabla.. en vervolgens ga je nu zeggen dat sommige spellen slecht gecodeerd zijn en dat je het eigenlijk niet uitmaakt? LMAO.

- YouTubers. zoek is voor de grap gameplay op, alles wat je krijgt heeft tegenwoordig commentaar erbij. Ik wil gewoon gameplay klaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Mei 2015 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Oh nee, PC is en blijft beter. Maar zoals ik zeg, rekenkracht alleen is niet goed genoeg als het spel slecht gecodeerd is. Sommige spellen wil ik ook spelen en komen niet uit op PC (Evolve, Sunset Overdrive, Forza, Halo, Destiny). Spellen als The Witcher 3 en GTA 5 heb ik gewoon liever op de PC, maar goed, net liep mijn PC weer vast, dat is dan weer het nadeel. Then again, GTA 5 heeft over een tijdje hele vette mods, dat is cool. PC games zijn gelukkig ook goedkoper (hoewel ik Black Flag voor 7 euro op de Xbox One heb gekocht).

I don't know, ik vind ook dat ik zelf een te grote graphics hoer ben ik heb dit nooit ontkend. Ik moet meer kijken naar de game zelf. Maar pop-up dingen en draw distance die te klein is, haalt mij soms een beetje uit de ervaring. Laden duurt lang met console (versus SSD in mijn PC). Maar ja, met vrienden multiplayer spelen op de Xbox is dan wel weer vet en gezellig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Mei 2015 02:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Nin007 schreef:


- YouTubers. zoek is voor de grap gameplay op, alles wat je krijgt heeft tegenwoordig commentaar erbij. Ik wil gewoon gameplay klaar.


Gewone commentaar kan ik nog aanhoren, het is eerder het downie achtige geschreeuw van veel youtubers waar ik een probleem mee heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Mei 2015 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

streetfighter schreef:
Nin007 schreef:


- YouTubers. zoek is voor de grap gameplay op, alles wat je krijgt heeft tegenwoordig commentaar erbij. Ik wil gewoon gameplay klaar.


Gewone commentaar kan ik nog aanhoren, het is eerder het downie achtige geschreeuw van veel youtubers waar ik een probleem mee heb


Ja precies. Ik krijg daar direct hoofdpijn van.

@Nelus Evolve is wel uit voor de PC. Maar goed. Weet je als je de optie hebt om een spel te spelen met mooiere graphics dan zou ik dat gewoon doen. Dat doet iedereen denk wel. Ik vind eigenlijk ook dat deze generatie grafisch tekort doet. 1080p 60fps zou de standaard moeten zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Mei 2015 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Nin007 schreef:
Ik zou voor een Bravia gaan, zeer lage reactietijd en goede beeldkwaliteit. Ik heb een 2014 model voor 1000 Euro gescoord van 55inch, prachtig ding. OLED is natuurlijk mooier maar voor die prijs is het toch wel de beste gametelevisie die je kan krijgen.


Eén van de modellen die me wel interessant lijkt is de Sony KD-49X8505B. Moet de televisie nog eens in een winkel bekijken ofzo, maar heb gelukkig geen haast en kan dus rustig oriënteren. Mijn huidige TV is ook een Sony Bravia en ben ik altijd erg tevreden over, nog steeds overigens, maar als de storingen aan blijven houden zal er toch een nieuwe moeten komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 22 Mei 2015 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Nieuwe smarthphone
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+- Witcher 3 console kan nog wel een patch gebruiken, yikes.

Overigens moet worden gezegd dat ook de console releases er best goed uit zien. De gegeven gif laat een specifieke locatie zien, in andere shots komen de consoles weer beter voor de dag.

Maar heck, ik hoor ze al aankomen, de Gasten die roepen ''Zie je nu wel! Falende pauper hardware! PC rules!''

http://abload.de/img/w9zudx.gif
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Zie je nu wel! Falende pauper hardware! PC rules!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252



+ The Witcher 3 draait na de patches veel beter op mijn PC, wat een prachtgame!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Robert schreef:
Mijn Glorious PC gaming master race lag deze week een halve week plat wegens een stom draadje aan de binnenkant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gelukkig komen bovenstaande reacties niet van Gasten af.

Niet dat ik ze dan serieus neem ofzo.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

RROD bij de PlayStation 3? Zeker weten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Asianator schreef:
RROD bij de PlayStation 3? Zeker weten?
Zijn beledigingen richting elkaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Nelus schreef:


+ The Witcher 3 draait na de patches veel beter op mijn PC, wat een prachtgame!


Draaide daarvoor ook al vlotjes :p

Maar inderdaad, geweldige game! Al zo'n 50 uurtjes en de quests blijven komen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Mei 2015 08:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

+ WE ARE THE HEROES.
- RAPPAPAPA.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Mei 2015 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Morgen werken tegen tweehonderd procent salaris
+ Dinsdag vrij
+ Heerlijk weer
+ E3 in aantocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 24 Mei 2015 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Joni Philips schreef:
Robert schreef:
Mijn Glorious PC gaming master race lag deze week een halve week plat wegens een stom draadje aan de binnenkant.


Onmogelijk. Het PC platform is zonder fouten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Mei 2015 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ The Walking Dead eindelijk helemaal afgekeken, nu wachten tot oktober.
+ The Flash seizoen 1 afgekeken, eveneens wachten op het nieuwe seizoen
+ Vanavond verder met Daredevil, ben benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Mei 2015 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ One Piece 440. Nog maar 250+ afleveringen te gaan tot dat ik bij ben. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015 10:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Robert schreef:
Joni Philips schreef:
Robert schreef:
Mijn Glorious PC gaming master race lag deze week een halve week plat wegens een stom draadje aan de binnenkant.


Onmogelijk. Het PC platform is zonder fouten.

Mini Metro gaf mijn pc onlangs een BSoD. :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Joni Philips schreef:
Robert schreef:
Mijn Glorious PC gaming master race lag deze week een halve week plat wegens een stom draadje aan de binnenkant.


Bij de PC, vervang een stom draadje
Bij console, stuur de console maar in, je krijgt m misschien over een week terug.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 114 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group