Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 171, 172, 173  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Apr 2015 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Nickdhnick schreef:
Rene Groen schreef:

- Vanuit het niets ineens je NAS niet meer in kunnen en ook totaal geen lokale herkenning meer. Uurtje verder en het draait weer, maar dat uurtje had ik anders willen besteden.


Als je dat vaker hebt, dan moet je je nas direct aansluiten op je PC en dan het IP adres dat de NAS heeft instellen als je DNS op je pc. Dan kan je zo weer je NAS op. In het configuratiescherm van je NAS dan weer de juiste IP instellingen er in zetten en je kan er weer via je netwerk op.

Het IP adres van de NAS begint dan meestal met 168 ipv 192.


Thanks, hoop niet dat het snel nodig is, maar als het weer gebeurt houd ik het zeker in gedachten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Apr 2015 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Zomers weertje
+ HDMI switch gekocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Apr 2015 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Amiibo gektes. Steeds meer exemplaren lijken zeer schaars te zijn en gaan weg voor een Euro of vijftig per stuk. Retailers kunnen er niet meer aan komen en leggen de schuld bij Nintendo, die zeer gelimiteerd uitleveren, waarna ze vrijwel direct alweer verkocht zijn. Als verzamelaar, ik heb ook alle Disney Infinity figuren, zou ik graag alle exemplaren tegen een normale prijs willen kopen, maar omdat ik geen zin heb om tientallen Euro's per exemplaar neer te leggen lijkt dit nu al vrijwel onmogelijk te worden. Waarom niet gewoon je productie opschroeven Nintendo?

+ Indie studio's zijn (veelal) tof. Heb je een game gezien die je interessant lijkt om te reviewen? Er is vaak niet meer dan nodig voor een mailtje met een uitleg wie je bent en wat je doet. Veel van de grotere studio's kunnen hier wat van leren, waarbij ik het vooral heb over de manier van communiceren, of beter gezegd: het gebrek ervan.

+ Vrij op Koningsdag, dus drie dagen weekend. Vervolgens ook nog vrij met Bevrijdingsdag en Hemelvaartsdag. Het worden mooie weken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Apr 2015 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Wat zoek je nog van Amiibo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Apr 2015 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+ opdrachten voor mijn bedrijf
+ tevreden klant die mij dus gaat voorstellen bij andere mensen voor een filmpje
+ op Koningsdag ook weer een opdrachtje
+ aan de bak! Lekker klanten werven voor deze zomer!

oh en btw, de trailer van Batman v Superman is awesome en ik heb hoop in Bat Affleck
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Joni Philips schreef:
Wat zoek je nog van Amiibo?


Van de reeds uitgegeven Amiibo's zijn de bekende namen als Zelda, Little Mac, Meta Knight, Rosalina, Shulk, Toon Link en King Dedede voor normale prijzen vrijwel niet te vinden. Qua pre-orders is het een sport om de Yoshi's van Woolly World op tijd te krijgen, vrijwel iedere website die een pre-order open gooit is er binnen no-time doorheen. Deze komen echter pas eind juni uit, dus dat is zo'n probleem nog niet. Ness, Robin en Lucina zie je steeds meer online komen in shops, maar ook daarvoor gaat op dat je er zeer snel bij moet zijn, anders zijn ze al door de voorraad heen.

Ik volg ook een Amiibo thread op een ander forum, maar als je er niet binnen enkele minuten bij bent zijn de figuren alweer uitverkocht. Zag je ook bij Bart Smit, die had een half uur pre-orders open staan en velen moesten alweer teleurgesteld worden omdat ze niet aan de vraag konden voldoen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Toon Link ken ik nog een site waar je hem voor 25 euro kunt kopen.

+ Metal Slug 3 co op
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

streetfighter schreef:
Toon Link ken ik nog een site waar je hem voor 25 euro kunt kopen.

+ Metal Slug 3 co op


Thanks, weet waar deze voor 25 Euro te koop is, maar dat vind ik eigenlijk al een te hoog bedrag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Apr 2015 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

- Temidden van de chaos cultuur die er bij het kabinet en de overheid heerst konden zij het niet laten om nog even hun totale gebrek aan IT kennis te herbevestigen. Nogmaals 1.7 miljoen euro voor 6 maanden Windows XP ondersteuning. Maar, ze zijn nu wel van 40.000 PC's naar 5.000 gegaan! Het was een onmogelijke taak zeiden ze..

Het is immers goedkoper om bepaalde dingen gewoon draaiende te houden maar dat er nooit een plan voor upgrade heeft klaargelegen is weer zeer typisch te noemen. Inmiddels bijna 5 miljoen euro aan ondersteuning uitgegeven omdat vooruit denken bijna een bijzondere gave is aldaar.

En wat is dan het excuus? Volgens Radio 1 kost een enkele PC 340 euro per halfjaar, of 56.66 euro per maand. Waarom zoveel geld uitgeven voor verouderde support? Wederom Radio 1:

Citaat:
Ja, bepaalde vergunning systemen voor het exporteren van bloemen draaien erop, als dat even platligt dan raken we gigantisch veel geld kwijt.

Bron: http://www.bnr.nl/radio/bnr-internet-vandaag/352675-1504/overheid-betaalt-17-miljoen-voor-nog-een-half-jaar-xp

En ondersteuning kost zeker geen klauwen met geld. Weer een prachtig geval van mis-management en naief denkwerk als het om IT gaat. Immers zien zij de heisa niet zo en is IT niet belangrijk. Totdat je tegen deze scenario's aan loopt. Oeps.

Uiteraard zal daar geen debat over ontstaan, het kabinet heeft inmiddels al druk genoeg met bepalen waar asielzoekers moeten rondhangen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Apr 2015 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-gameshop twente vestigingen in Hengelo en Enschede failliet verklaart
Ondanks ik er niet meer veel kwam blijft het altijd jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Apr 2015 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Balen inderdaad van Gameshop Twente. In het verleden weleens wat besteld, ging altijd goed.

- Scheerapparaat overleden na vele jaren trouwe dienst.
+ Meteen maar een nieuwe Philips besteld en die bevalt gelukkig erg goed.
+ Joni die me helpt bij m'n Amiibo verzameling, gaat meteen hard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 25 Apr 2015 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

- Valve
- Paid Workshop items
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Apr 2015 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Vandaag lang gewerkt, dus vrijdag op tijd weekend
- M'n vakantieaanvraag enige tijd geleden ingeleverd, maar geen enkel idee meer welke data ik had opgegeven. Morgen maar even nagaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Apr 2015 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+ John Romero is een baas. 22 jaar na dato de bron code voor de level editor en de levels uitbrengen in verschillende stadia van ontwikkeling. Doom is echt een tijdloos spel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Apr 2015 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

- wat een grafaflevering van Arrow...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2015 04:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

+ Boston is cool
+ 5 overnachtingen in Bermuda
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Mei 2015 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Lekker extra dagje vrij, heerlijk!
+ Enorm uitkijken naar de E3 in juni. Altijd weer een mooi moment om een weekje vrij te zijn en samen met de andere redacteurs ons in te zetten voor een enorm nieuwsaanbod.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 05 Mei 2015 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Rene Groen schreef:
+ Lekker extra dagje vrij, heerlijk!
+ Enorm uitkijken naar de E3 in juni. Altijd weer een mooi moment om een weekje vrij te zijn en samen met de andere redacteurs ons in te zetten voor een enorm nieuwsaanbod.


Same here. Wij gaan inderdaad ook knallen en waarschijnlijk op één centraal punt de streams bekijken en onze eigen E3 bingo houden, hèhè
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Mei 2015 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Hopelijk dat de E3 wat betere streams heeft dan de afgelopen 2 jaar.

+ Sinds een aantal dagen eigenaar van een tweedehands Sony PSP. Eerste model. Nu mij DS al jaren in de prak ligt en mijn mobiel geen fysieke knoppen heeft, doet deze nu fantastisch dienst als mijn go-to handheld voor oudere games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 05 Mei 2015 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Redneckerz schreef:
Hopelijk dat de E3 wat betere streams heeft dan de afgelopen 2 jaar.

+ Sinds een aantal dagen eigenaar van een tweedehands Sony PSP. Eerste model. Nu mij DS al jaren in de prak ligt en mijn mobiel geen fysieke knoppen heeft, doet deze nu fantastisch dienst als mijn go-to handheld voor oudere games.


Emulators ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Mei 2015 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

streetfighter schreef:
Redneckerz schreef:
Hopelijk dat de E3 wat betere streams heeft dan de afgelopen 2 jaar.

+ Sinds een aantal dagen eigenaar van een tweedehands Sony PSP. Eerste model. Nu mij DS al jaren in de prak ligt en mijn mobiel geen fysieke knoppen heeft, doet deze nu fantastisch dienst als mijn go-to handheld voor oudere games.


Emulators ?

Fantastisch dingetje ervoor. Ook Doom en Quake doen leuk dienst. Enige echte nadeel is de kleine Memory Stick, maar dat kan zo opgelost worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 01:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik ben dit jaar met E3 ook vrij, maar ik ga het anders aanpakken. Voorheen keek ik alles live mee maar ik heb nu afgesproken alles in een keer achter elkaar te kijken met een vriend samen. Een goede stream was afgelopen jaren erg lastig te vinden, daarom ook.

Even over iets anders. Ik kom hier niet zo heel vaak meer, ik gebruik Gamespot als mijn hoofdsite voor gamenieuws, ik vind de artikels op Gamespot fijner lezen maar dat is persoonlijke voorkeur, heeft niets met Gamed te maken. Af en toe kom ik hier nog kijken want Gamespot is vooral Amerikaans, als ik wil weten wanneer game ... uitkomt dan ga ik naar Gamed. Ook de Anime artikels vind ik leuk om te lezen hier op Gamed en het maandoverzicht wat er uit gaat komen.

Maar wat ik lastig vind is het verouderde uiterlijk van Gamed, ik raak er werkelijk een beetje gedemotiveerd van om een artikel te lezen. Ik snap dat het een hobbysite is voor jullie, de spelfouten en het nieuws wat soms al 3/4 dagen oud is moeten we ook maar gewoon accepteren. Maar ik vraag me af of er iets gaat gebeuren rondom Gamed's uiterlijk, dat zou misschien ook weer wat vers publiek kunnen trekken. Ik vraag me af of jullie daar mee bezig zijn of dat het zo wel best is, mensen worden ook ouder en hebben ondertussen al een gezinnetje of andere dingen aan hun hoofd dus ik kan me best voorstellen dat een nieuw uiterlijk het laatste is waar jullie aan denken. Ik denk ook dat het jullie misschien niet uitmaakt of er nu nieuwe mensen op Gamed komen of niet, ik bedoel voornamelijk het Forum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 01:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik zal morgen op je lange post reageren, dus niet verwijderen aub. Wel merk ik op dat jeje oude post hebt aangepast en vervolgens hebt weggegooid. Twijfel je ergens aan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:

Maar wat ik lastig vind is het verouderde uiterlijk van Gamed, ik raak er werkelijk een beetje gedemotiveerd van om een artikel te lezen. Ik snap dat het een hobbysite is voor jullie, de spelfouten en het nieuws wat soms al 3/4 dagen oud is moeten we ook maar gewoon accepteren.

Dat is wel veel sluikkritiek die je hier plaatst Nino. Je zegt het zelf al, we zijn een hobbysite, onze activiteit is zeer verschillend. Rond de E3 pieken we altijd en zijn we vaak 1 van de eerste Nederlandse sites met het laatste nieuws (Tenminste, dat vertelt Google mij). We hebben allemaal ons eigen routine ernaast. Ik probeer zoveel mogelijk actief te zijn maar er zijn ook andere prioriteiten die... eh.. meer prioriteit hebben.

Nin007 schreef:

Maar ik vraag me af of er iets gaat gebeuren rondom Gamed's uiterlijk, dat zou misschien ook weer wat vers publiek kunnen trekken. Ik vraag me af of jullie daar mee bezig zijn of dat het zo wel best is, mensen worden ook ouder en hebben ondertussen al een gezinnetje of andere dingen aan hun hoofd dus ik kan me best voorstellen dat een nieuw uiterlijk het laatste is waar jullie aan denken.

Gamed V5 (Of is het nu V4?) is iets waar we al langere tijd mee bezig zijn. Dat gezegd hebbende zijn we hierbij afhankelijk van een aantal stafleden die hiervoor gelimiteerde tijd hebben. Ik ben het met je eens dat dit wel sneller zou mogen, maar je kan mensen hier niet toe dwingen.

Wel lijkt het mij een goed idee als we dit intern nogmaals eens op tafel brengen

Nin007 schreef:

Ik denk ook dat het jullie misschien niet uitmaakt of er nu nieuwe mensen op Gamed komen of niet, ik bedoel voornamelijk het Forum.

Dat is een incorrecte observatie. We zijn blij met ieder nieuw lid, en daarnaast zijn die Gastaccounts er met een reden. Hoewel onze site er oud uit ziet, kan je dit ook als voordeel zien: We vallen je niet lastig met inspringende menu's, en langzaam verdwijnende checkboxes. De site is ''degelijk'', zonder poespas. In die zin volgen we juist niet de trend dat alles maar hip en modern moet wezen. En voor dat valt er best wel wat te zeggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Redneckerz schreef:


Dat is een incorrecte observatie. We zijn blij met ieder nieuw lid, en daarnaast zijn die Gastaccounts er met een reden. Hoewel onze site er oud uit ziet, kan je dit ook als voordeel zien: We vallen je niet lastig met inspringende menu's, en langzaam verdwijnende checkboxes. De site is ''degelijk'', zonder poespas. In die zin volgen we juist niet de trend dat alles maar hip en modern moet wezen. En voor dat valt er best wel wat te zeggen


Dit vind ik zeker iets positiefs. Ik heb een hekel aan sites die voor mobiele gebruikers zijn ontwikkeld terwijl je op de PC zit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 111 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group