Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Apr 2015 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Er is vooral veel afschuw voor handelaars die van tevoren al figuren die mogelijk zeldzaam worden, gaan inslaan. Dit soort mensen halen mij soms ook het bloed onder de nagels vandaan.

Er was iemand die alle Rosalina Amiibo had gekocht, puur omdat hij een hekel aan haar heeft en zo wilt voorkomen dat iemand anders ze ook heeft. Kosten: 40.000 dollar tot nu toe.

Volgens mij bleek dat uiteindelijk onwaar. Logisch, ook. Niemand is zo gek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Apr 2015 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Er is vooral veel afschuw voor handelaars die van tevoren al figuren die mogelijk zeldzaam worden, gaan inslaan. Dit soort mensen halen mij soms ook het bloed onder de nagels vandaan.

Er was iemand die alle Rosalina Amiibo had gekocht, puur omdat hij een hekel aan haar heeft en zo wilt voorkomen dat iemand anders ze ook heeft. Kosten: 40.000 dollar tot nu toe.

Volgens mij bleek dat uiteindelijk onwaar. Logisch, ook. Niemand is zo gek.

Bron?

Mijn bron is -> http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=969074
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 02 Apr 2015 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Nintendo kondigt dus even meerdere Yoshi Amiibo aan (ivm Yoshi's Woolly World), meerdere Splatoon Amiibo en ook nog eens negen karakters voor Super Smash Bros. In totaal zo'n vijftien nieuwe karakters. Ik vind het tempo waarin ze dit doen veel te hoog liggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Apr 2015 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Rene Groen schreef:
Nintendo kondigt dus even meerdere Yoshi Amiibo aan (ivm Yoshi's Woolly World), meerdere Splatoon Amiibo en ook nog eens negen karakters voor Super Smash Bros. In totaal zo'n vijftien nieuwe karakters. Ik vind het tempo waarin ze dit doen veel te hoog liggen
Inderdaad. Maar die Yoshi zijn zo schattig. Je moet uiteindelijk echter rekenen: 49 Bros amiibo, 9 Mario Party, 3 YOshi, 3 Splatoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 02 Apr 2015 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Het 'probleem' is inderdaad dat ze er bijna allemaal erg leuk uit zien. Zelfs de karakters waarbij ik normaal 'meh' denk zien er super uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 03 Apr 2015 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Rene Groen schreef:
Het 'probleem' is inderdaad dat ze er bijna allemaal erg leuk uit zien. Zelfs de karakters waarbij ik normaal 'meh' denk zien er super uit.

Ik stond er ook even bij te kijken maar zolang ze geen gave platte linkbetweenworlds link hebben pas ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Apr 2015 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857



http://kotaku.com/the-newest-amiibos-are-sold-out-and-fans-are-upset-1695520140

Loopt Nintendo niet gewoon een smak geld mis door al deze tekorten? Zelfs mensen die pre-orderen of in de rij staan lopen ze nog mis. Misschien hebben wij iets meer mazzel, maar het is jammer dat je het niet gewoon simpel in de winkel kan gaan halen. Ik hoop nog dat ik een Pac-Man kan scoren was gelijk al uitverkocht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Apr 2015 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Erg raar inderdaad, ik probeer er nog best veel uit de 'oudere' serie te krijgen, maar deze zijn nergens meer te bestellen. Ik ken iemand van een webshop en die heeft navraag bij zijn leveranciers gedaan, maar tot nu toe zonder succes. Gevolg is meteen dat ze tweedehands verkocht worden voor tientallen Euro's extra.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 15 Apr 2015 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Hey jongens en meisjes ik weet niet hoe zeldzaam ze nu werkelijk 'zijn behalve dan dat van sommige amiibo's de prijs hoger zijn door vermoedelijke schaarste (?) online..

Maar ik zag vandaag ergens de volgende klasse 2 zeldzaam amiibos liggen:
(niet in heerenveen) Pit en captain falcon.

En de volgende klasse 3 zeldzaam amiibo: Lucario.



Wat denken jullie, moet ik morgen snel terugfietsen naar die locatie of is het onzin?

p.s. ze hadden sheik ook maar die zelda game heb ik nooit gespeeld, toon link ook trouwens die stond ik nog wel ff bij want ik speel lately a link between worlds lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Apr 2015 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Of je snel terug moet fietsen is natuurlijk een beetje budgetafhankelijk en in hoeverre jij er interesse in hebt. Ze zijn inderdaad redelijk schaars (Sheik overigens niet zo), met name Toon Link zie je niet veel meer, sterker nog, het is één van de Amiibo's die ik zelf ook nog zoek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Apr 2015 05:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wat is er nou zo speciaal aan dat geval dat amiibo heet? Ben blij dat ik ze niet verzamel, kan ik in ieder geval verder met mijn leven dan extreem zoeken naar amiibos die nauwelijks te krijgen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Apr 2015 10:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Wat is er nou zo speciaal aan dat geval dat amiibo heet? Ben blij dat ik ze niet verzamel, kan ik in ieder geval verder met mijn leven dan extreem zoeken naar amiibos die nauwelijks te krijgen zijn.

Amiibo's voegen bepaalde dingen toe in specifieke games. Daarnaast zijn ze ook ''voor de show''.

Toegegeven, ik zie er ook het nut niet van in (En zeker niet om zoveel geld uit te geven aan wat uiteindelijk plastic poppetje met beperkte functionaliteit is), maar ieder heeft zijn hobby.

Voor Nintendo is het financieel gezien weer een meesterlijke zet geweest. Persoonlijk zorgt het bij mij juist voor dat ik Nintendo steeds minder waardeer als bedrijf zijnde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Apr 2015 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik was er door gebeten, maar wil de mijne nu juist weer verkopen. Nintendo pakt het te slecht aan om me geďnteresseerd te houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Apr 2015 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Ik ben nog altijd bezeten door het Amiibo virus, hoewel ik de aanpak van Nintendo tegelijkertijd belachelijk vind, maar die mening heb ik hier al eerder gegeven. Ondertussen bezit ik 27 Amiibo's met nog vier in de pre-order. Had gehoopt dat ik er al wat meer had, maar vrijwel iedere pre-order is in enekle minuten uitverkocht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Mei 2015 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zo. Vandaag toch maar weer een aantal Amiibo kunnen vinden. De Splatoon-reeks is voor mij nu compleet. Ik had echter niet gedacht dat ik de Amiibo van de jongen en het meisje nog zou kunnen vinden, aangezien ik ze niet gereserveerd had...

Direct ook een aantal reserveringen geplaatst voor de Ganondorf, Palutena en Zero Suit Samus-Amiibo volgende maand. Nu maar hopen dat ook die goed binnenkomen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 29 Mei 2015 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Zo. Vandaag toch maar weer een aantal Amiibo kunnen vinden. De Splatoon-reeks is voor mij nu compleet. Ik had echter niet gedacht dat ik de Amiibo van de jongen en het meisje nog zou kunnen vinden, aangezien ik ze niet gereserveerd had...

Direct ook een aantal reserveringen geplaatst voor de Ganondorf, Palutena en Zero Suit Samus-Amiibo volgende maand. Nu maar hopen dat ook die goed binnenkomen!

Even offtopic, maar ik vind het jammer dat je niet op de post bovenaan bent ingegaan waar ik om een bron vroeg toen je vertelde dat het niet waar was/is dat iemand alle Rosalina had opgekocht. No worries, gewoon jammer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Mei 2015 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Zo. Vandaag toch maar weer een aantal Amiibo kunnen vinden. De Splatoon-reeks is voor mij nu compleet. Ik had echter niet gedacht dat ik de Amiibo van de jongen en het meisje nog zou kunnen vinden, aangezien ik ze niet gereserveerd had...

Direct ook een aantal reserveringen geplaatst voor de Ganondorf, Palutena en Zero Suit Samus-Amiibo volgende maand. Nu maar hopen dat ook die goed binnenkomen!

Even offtopic, maar ik vind het jammer dat je niet op de post bovenaan bent ingegaan waar ik om een bron vroeg toen je vertelde dat het niet waar was/is dat iemand alle Rosalina had opgekocht. No worries, gewoon jammer

Lees de beschrijving bij deze video. Waarschijnlijk was ik verkeerd geďnformeerd, want hij schijnt ze toch wel te hebben. Jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 29 Mei 2015 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:

Lees de beschrijving bij deze video. Waarschijnlijk was ik verkeerd geďnformeerd, want hij schijnt ze toch wel te hebben. Jammer.

Klopt, dat is de gebruiker die het heeft veroorzaakt. Geen idee of het nu nog doet tho.

Dat filmpje echter.. Ik tel 10 keer fucking binnen de eerste 5 seconden. Fantastische dagen zal je wel beleven als je letterlijk alles wat je zegt dat woord bevat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Mei 2015 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wow @video. XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Mei 2015 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Vandaag Zelda, Splatoon Girl en Splatoon Boy binnen gehad, wat het totaal op 37 brengt, waarbij ik er tevens nog de nodige in de pre-order heb staan. Ben alleen nog op zoek naar een Greninja en pre-orders voor de wollen Yoshi's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Jun 2015 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

http://www.ign.com/articles/2015/06/10/nintendo-releasing-more-pit-wii-fit-trainer-amiibo-in-limited-quantities?utm_source=IGN%20hub%20page&utm_medium=IGN%20

Komen er weer een paar terug, maar gelimiteerd. :/ Dus 2 stuks per winkel.

Zag Marth ook niet toen ze zeiden dat ze weer terug in stock kwamen. Nintendo doet dit gewoon expres. Ben helemaal klaar met die Amiibo's. Wou nog alleen Pac-Man scoren, nu hoef ik het niet meer.


Laatst aangepast door Lawliet op 10 Jun 2015 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jun 2015 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ben heel blij dat ik de mijne al voor de helft verkocht heb als ze het op die manier blijven aanpakken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group