Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 52, 53, 54  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2015 01:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Monster Hunter 4 Ultimate

Geweldig! Heerlijk gamen op een 3DS met een game als deze.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2015 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

The Last us Remastered

Ik heb deze game nog veelte weinig gespeeld. Ik wil hem nog deze maand uitspelen maar de andere twee games nemen al mijn tijd in beslag. Goeie characters en een tof verhaal so far. Ik wil er nog echt voor gaan zitten en niet even tusse de andere games proppen. Maar ik weet niet wanneer en hoe ik dat ga doen. XD

Pokemon X

Een van de beste Pokémon games naar mijn mening. De mega evo's zijn echt gaaf. Ik heb een Mega Blastoise en die ziet er echt bad-ass uit. Catch 'm all sla ik denk over. Onbegonnen werk.

Borderlands 2

Samen met een vriend begonnen van de week. Psycho. En solo opnieuw begonnen met Zer0. Iemand interesse om dit spel met elkaar te spelen? PC versie uiteraard. Zoek wel blijvers, niet mensen die naar 2 weken geen zin meer hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Tales of Hearts R

Moet de game minimaal nog 1 keer uitspelen voor een aantal trophies.
Verder ben ik op het moment bezig met bonus dungeon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zilcon BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2015 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mrt 2015
Berichten: 4

F-zero GX
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Apr 2015 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Eigenlijk ben ik door de aankondiging van Star Ocean: Integrity and Faithlessness eindelijk maar eens begonnen aan de franchise en speel ik momenteel Star Ocean: First Departure op PSP. Het spel begint langzaam, zoals verwacht, maar is nu toch al een stuk interessanter. Ik heb nu al een band met de personages en zou graag zien hoe het verhaal eindigt. Nog niet zo veel gespeeld, maar daar gaan we snel verandering in brengen. Daarna meteen door met Second Evolution, als ik de kans krijg!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Apr 2015 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Super Meat Boy
Eindelijk mee begonnen en wat een game. Veel van gehoord, maar eerste keer dat ik het speel. De gameplay is meesterlijk en vind het echt geweldig hoe deze game juist wel een trail & error goed doet.

Nogmaals bedankt Nin007, had het rond kerst gekrekgen geloof ik? Anders had ik wss pas veel later deze game (her)ontdekt.

Retro City Rampage DX
Game voelt als een guilty pleasure vanwege de pure nostalgie, maar ik vind de humor echt geweldig en de game zelf speelt heerlijk. 8-bit GTA

Team Fortress 2
Zit er weer helemaal in. Ben nu ook veel achievements aan het hunten, maar sommige zijn echt moeilijk of absurd zoals 100,00 view van je TF2 filmpje op Youtube of haal 1 million cash in co-op etc. Zit al boven de 40%, maar de volle 100% halen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 23 Apr 2015 03:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ik ben ook maar aan Star Ocean First Departure begonnen.
Dit is de enige Star Ocean game die ik nog niet heb uitgespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Apr 2015 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Voor reviewdoeleinden ben ik bezig met Assassin's Creed Chronicles: China en Marvel's Avengers: Age of Ultron Pinball. Hiernaast heb ik weer met veel plezier Sunset Overdrive aangeslingerd om in te kloten en collectibles te verzamelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 24 Apr 2015 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Tomba! / Tombi!
Imo 1 van de beste platformers ooit en ziet er ondanks een PS1 game te zijn nog altijd goed uit op een hdtv
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kenobixios BerichtGeplaatst: 27 Apr 2015 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Voornamelijk watch_dogs.
Gewoon heerlijk om in de stad rond te rijden en de zijmissie te doen.
Alles verzamelen.

Af een toe wat destiny ertussendoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Apr 2015 05:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Enorm veel bezig met de ps4 game Akiba's Trip:Undead & Undressed.
Een erg leuke game met een apart concept., ondankz bet aan een gigantish korte kant is, 7 uur voor het eerst op Casual en als je de true ending routes vrij speelt van elke personage ben je van begin af aan zo'n uurtje bezig voor je weer hebt uitgespeeld.

Moet de game alleen nog van 2 personages de true ending hebben en de game uit spelen in de Otaku mode voor mijn platinum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Mei 2015 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Anarchy Arcade
Dit is eigenlijk wat PlayStation Home wou zijn, maar meer persoonlijker. Het werkt als een virtual desktop. Anarchy Arcade is een Source mod waarin je een eigen game room kan maken en het linken met je steam(en niet-steam)games.

Ook kan je samen met vrienden films kijken zoals YouTube of twitch, maar ook games spelen. Naast dat heb je ook muziek en ondersteuning van mods om nieuwe props voor je kamer te downloaden. Je moet even de youtube filmpje kijken om een impressie te krijgen. Het werkt echt geweldig!
YouTube: toon


En het is gratis! Had samen met een vriend gewoon netflix zitten kijken via dat. Het is nog beta en er werkt maar een persoon aan but so far so good. Het werkt prima om van in Anarchy Arcade bv TF2 te spelen met alle steam functies werkende.

Mijn kamer
Spoiler: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 09 Mei 2015 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Ik speel voorlopig alleen Bloodborne.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 10 Mei 2015 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Pokemon shuffle
Pokemon pearl


(mn eerste pokemon game trouwens, pearl)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Mei 2015 09:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

De eerste 30 dagen Final Fantasy XIV:A Realm Reborn op de ps4.
of er ik er daarna tegen betaling verder ga moet ik ff bekijken. Misschien wel tot ik de main scenario heb voltooid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Mei 2015 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Beyond Good & Evil HD opgestart. Wat was gamen toch leuk in de PS2 generatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Mei 2015 05:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

The Witcher 3 en Costume Quest 2. Al zo'n vijftien uur in eerstgenoemde game zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Een kleine week terug ben ik eindelijk begonnen aan The Last of Us. Hiermee bedoel ik de PlayStation 4-versie. Nog een klein uurtje spelen en ik heb het einde gehaald, denk ik zo. De mening die ik na zo'n 17 uur gespeeld te hebben heb kunnen vormen is dat het een zeer emotioneel verhaal is waarbij niet alles zo zwart/wit zou zijn als men misschien zou denken.

Het contrast tussen de persoonlijkheden van Joel en Ellie is zeer duidelijk te zien en als speler krijg je een band met beide personages. Je weet waarom ze zo van elkaar verschillen en begrijpt ieders motieven om te zijn zoals ze zijn.

Nu maar eens zien hoe het verhaal afloopt, om daarna verder te gaan met Left Behind...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Mei 2015 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

The Witcher 3 natuurlijk

Gewoon een enorm goede RPG. Fantastische quests, interessante personages, sfeervolle wereld en geweldige graphics!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Jun 2015 05:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Final Fantasy VII

Ik wou de game nog eens uitspelen nu de remake officieel is. Komt voorlopig nog niet dus ik dacht 'perfecte tijd om nu FFVII nog eens te spelen'. Ik kwam erachter dat de PC versie flink gemod kan worden tot het een soort van 'remaster' word.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Jun 2015 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben bezig met zowel Spec Ops The Line als Metal Gear Rising Revengeance
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 21 Jun 2015 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Tussen de examens door Fallout: New Vegas gekocht. Dus daar ben ik nu wat mee bezig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Jun 2015 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

LEGO Jurassic World, bezig om honderd procent te halen. Momenteel op zo'n 84 procent, dus we gaan de goede kant op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kenobixios BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 08:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

The witcher 3 en af en toe tussendoor TESO.

Maar morgen komt arkham knight erbij!

Great (and busy) times to be a gamer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 22 Jun 2015 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

The Last Of Us

Aanbeland in het
Spoiler: toon
winterlandschap.
Ik ben benieuwd of de game nog een beetje op gang komt, want tot nu toe is het best wel saai. Qua verhaal en qua gameplay.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 46 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group