Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 171, 172, 173  Volgende  
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2015 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Hahaha, je reacties op ons helpen ook niet om je argumenten, dat je niet verzuurd bent, kracht bij te zetten. Je reageert zo serieus op allerlei dingen omdat je geen lol meer in je leven hebt?

+ koffie (was immers een tijd geleden dat dit gepost is)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2015 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Jongens blijf eens vriendelijk naar elkaar toe!

+Koffie
+Bloodborne
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2015 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Mafusto schreef:
Jongens blijf eens vriendelijk naar elkaar toe!


+1

Ik heb een heeeele lange tijd ook niet meer zoveel plezier in het leven en ik kan uit ervaring vertellen dat dat niet leuk is. (sorry dat ik dit moet vermelden, maar zo is het wel)
daarmee wil ik overigens niet zeggen dat Redneckerz dat ook niet heeft.

Het kan een beetje irritant zijn maar hij bedoelt het goed volgens mij, ik vind hem iig wel een aardige/toffe gast.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2015 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

- Geen Amsterdam dus. #fml.
+ De hilariteit van reclames tijdens een dergelijke stroomstoring. De NS: Waar ga jij naar toe? Of mensen die gebeld worden: Ja, ik zit in het vliegtuig, en de stroom doet het niet, maar ik vind het wel raar dat ze de airco niet even aan konden zetten!
+ NOS is ook hilarisch. Gerri, wat gebeurt nu bij de hoogspanningsstations? Gerri: Nou, op dit moment helemaal niks!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2015 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Redneckerz schreef:
dannyveno schreef:
Nelus schreef:
Red is verzuurd door zijn break-up met zijn Russische vriendin.


Je moet natuurlijk wel geld blijven sturen, anders houdt het snel op he.

Had nu gelijk ook een grap gemaakt met andere stereotypen erin, zoals importbruiden en Vodka en je opmerking was nog beter geweest.


Nee, dat zou te makkelijk zijn geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2015 09:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Geen Zelda tijdens de E3. Een deel van mij stierf vanochtend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2015 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Redneckerz schreef:

+ NOS is ook hilarisch. Gerri, wat gebeurt nu bij de hoogspanningsstations? Gerri: Nou, op dit moment helemaal niks!

NOS is 'altijd hilarisch, ik kan er niet naar kijken zonder te gieren van het lachen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2015 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Sailor Moon meets Power Rangers
YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2015 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Games of April-video beetje verneukt door Payday 2 er in te zetten (komt dus in juni uit). Tot zo ver het meedenken van andere mensen en mijn eigen stommiteit om alles niet duizend keer te checken! Voor de mensen die het willen zien, je weet op welk kanaal je moet kijken (zelfde als die van Games of March).

+ lekker slapen zo
- maar ik baal wel!

EDIT:
Ik weet niet hoeveel mensen hier Arrow, Flash en Agents of SHIELD kijken, maar ik vind die laatste eigenlijk steeds beter worden en Arrow gaat alleen maar achteruit qua script. Flash is nog wel echt geweldig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2015 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Ik kijk enkel Flash uit het rijtje, hoewel je Gotham er ook aan toe zou kunnen voegen. Arrow en Agents of Shield heb ik allemaal staan, maar het ontbreekt me simpelweg aan de tijd om alles te kunnen kijken, mede omdat ik ook The Walking Dead aan het kijken ben (zit nu ergens bij aflevering zes van seizoen 4, heb dus nog wat in te halen).

Betreffende The Flash: erg tof, maar het is te hopen dat het overkoepelende achtergrondverhaal iets meer naar voren komt. Moet wel zeggen dat ik nog twee afleveringen achter loop, maar steeds als ze een sprong lijken te maken kappen ze het weer af. Gotham is wat dat betreft nog erger, de hele insteek van de jeugd van Batman is tof, maar ze wijken er steeds verder vanaf.

Verder:
+ Poppetjes sparen. Noem me kinderachtig, maar na Disney Infinity en Disney Infinity 2.0 compleet te hebben is het nu tijd voor de Amiibo's. Heb er meteen van iemand 12 overgekocht, allemaal nog in verpakking.
- Zeldzame Amiibo's. Als ik aan een verzameling wil beginnen is het meteen de drang om alles compleet te hebben. Dat hoeft niet zozeer binnen een maand, maar als je nu al ziet dat sommige figuren dermate zeldzaam zijn dat je er de hoofdprijs voor moet betalen, dan is het behoorlijk irritant te noemen.
+ Wrestlemania kijken en nog niets weten. Vorig jaar ging dat wat minder goed, toen klikte ik per ongeluk mijn standaard nieuwssite aan en was ik al geďnformeerd zonder dat ik het wilde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2015 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nelus schreef:
Ik weet niet hoeveel mensen hier Arrow, Flash en Agents of SHIELD kijken, maar ik vind die laatste eigenlijk steeds beter worden en Arrow gaat alleen maar achteruit qua script. Flash is nog wel echt geweldig.
Ik vind SHIELD juist weer slecht worden. Gigantisch deel van de personages is gewoon oervervelend en zoveel dingen die onverklaarbaar zijn zoals een vrouw die gewoon messen op haar vingers heeft opgezet opsluiten als superschurk ipv gewoon de messen af te nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2015 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Hmm, dan vraag ik mij af wat je van Arrow vind qua verhaal en oervervelende characters, Joni.

@Rene, aaaah, dat verklaart veel, ga maar de twee laatste afleveringen kijken...

Gotham, tja, ik vind het heel vet omdat sommige acteurs leuk zijn. Ik laat Batman los als source material, want er zitten anders zo veel gaten in of afwijkende character eigenschappen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2015 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nelus schreef:
Hmm, dan vraag ik mij af wat je van Arrow vind qua verhaal en oervervelende characters, Joni.
Daar zijn de personages toch al een pak interessanter. Ze voelen meer aan als personages. Je ziet dat ook in SHIELD, het verschil tussen interessante karakters/acteurs als Fitz/Ward/Hunter/Bobbi/Mack tegenover makke karakters als Coulson/May/Skye/Trip/Simmons. Als je dat vergelijkt met Agent Carter, wordt het nog duidelijker hoe slecht SHIELD zijn personages behandelt. SHIELD is sinds de winter finale ook redelijk verloren qua verhaallijn, het gaat alle kanten uit zonder enige vaste lijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2015 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Wow, ik deel totaal niet dezelfde mening vooral het acteren vind ik bij SHIELD beter dan bij Arrow gezien iedereen nors is en Emily Bett Rickards hier en daar emotioneel probeert te doen en het komt gewoon niet over. Als je dat vergelijkt met Agents of SHIELd en aflevering 11 en 12 van seizoen 2, dan is Arrow nogal...stijfjes. En het lijkt teveel op Batman
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2015 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De winter finale van SHIELD was saai, de serie zit weer in zo'n dip waar ze iets bereikt hebben en nu tien episodes moeten vullen tot de volgende film. May doet nog altijd niets buiten zwijgen bijv. En ze hebben James Edward Olmos verpest. En ja, Arrow is Batman. SHIELD is Alias. Ik kijk dan ook The Flash -> iZombie -> SHIELD, van meest anticipated naar minst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2015 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

streetfighter schreef:
+ Sailor Moon meets Power Rangers
YouTube: toon


Geniaal!

+ PS2 staat weer in de woonkamer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2015 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik kijk vooral Law & Order. Maar ja, dat staat nu niet bekend om zijn spanning en sensatie.
+ Amsterdam!
+- Mijn favo gamewinkel gesloten. 7 dagen per week geopend, behalve in Februari en Maart op een Maandag. En wat is het vandaag..
+- 2 keer de vraag of ik fotos kon maken gekregen.
+- 1 keer de weg gewezen.
- 1 keer is aan mij gevraagd of ze een foto van mij konden maken toen zij mij fotos zag maken. Nog nooit van selfies gehoord zeker.
--- 1 keer bijna ruzie gehad door mijn fotos. Ik stond een plaatje van een gebouw te maken en een griet komt naar mij toe en vraagt of zij deze mag zien, want ze dacht dat ik fotos van haar stond te maken. Beleefd gemeld dat ik dit liever niet deed, immers, ik sta alleen maar fotos te maken.

Mens zit hem vervolgens te flippen: ''Ik wil gewoon die fotos zien. Ik zie je flitsen! Ik wil niet dat ze op het internet terechtkomen. Laat ze gewoon zien dan, dan bent U chill en hou ik van U.'' Echt WTF. Vervolgens toch die foto maar laten zien en nee hoor, ze staat er niet op. Waarom ik denk dat ze aandacht zocht? A: Ik flitste niet (Lijkt mij niet echt logisch wanneer je een zonnig object fotografeert) B: Ik sta met de camera op het gebouw gericht, niet op haar, en C: Ik stond letterlijk 40 meter van haar weg. Knappe smartphone camera die haar van zover kan spotten.

Nu had ik meerdere foto's tegelijk gemaakt en daarop zie ik dat ze pas op het allerlaatst mij opmerkt en naar mij toeloopt. De laatste foto deed ik bewust wat langer over om een kruisende fietser ook vast te leggen. Dat was voor haar aanleiding om naar me toe te stappen. Uiteindelijk was ze weer gerust en schudt ze mij de hand en wenst ze mij een prettige dag. Ben ik nu zo oud of wat is dit? :O

+ Hielp ook niet dat ik een tas met een fantastisch boek mee had. Kostte een Godsvermogen maar dan heb je ook wat.

Als bovenstaand niet boeiend is haal ik het overigens gewoon weer weg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2015 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Dit is het -/+ topic, hier mag alles. Dat gezegd hebbende, even een filmpje van iets wat ik vanmiddag gemaakt heb (echter wel op het account van die ene site)

YouTube: toon


Welke gamewinkel is gesloten Red? En welk boek heb je gekocht? (nu ben ik nieuwsgierig ook!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2015 02:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Redneckerz schreef:

+- Mijn favo gamewinkel gesloten. 7 dagen per week geopend, behalve in Februari en Maart op een Maandag. En wat is het vandaag..


Game Over?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2015 03:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

- Goodbye Acda en de munnik :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2015 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

RoaringMdog schreef:
Redneckerz schreef:

+- Mijn favo gamewinkel gesloten. 7 dagen per week geopend, behalve in Februari en Maart op een Maandag. En wat is het vandaag..


Game Over?

Ja, inderdaad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2015 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ OMG Battle for Middle Earth III announcement?

Bron


@&#^*&@ @*#$)!_! *(SDFOK))(#*&$

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Apr 2015 01:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Haha!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Apr 2015 08:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Als we meer leven willen kan ik het libelletopic wel even heropenen.
Overigens vind ik dat "zeurtopic" en het "juichtopic" niet echt een strak plan. Dan wordt iedereen in het zeurtopic alleen maar depressief van alle negativiteit.

+ Gisteren zitten chillen met wat vrienden, wilde Olaf tegen me gamen. Dus wij Soul Calibur V doen, ik maakte hem in, Sebas lachte hem uit en vervolgens maakte ik Sebas ook in. Toen wilden ze niet meer tegen me spelen haha.
- Ziek veel stress om school, komende week 2 toetsen die ik nog voor mijn propedeuse moet halen, als ik ze niet haal moet ik een andere opleiding zoeken.
- Heb al zitten kijken naar opleidingen, koksopleiding lijkt me heel leuk, maar dan moet je beginnen op MBO niveau 2. Terwijl ik momenteel HBO doe, dat vind ik dan wel erg zonde.
+ Vanavond wel even lekker uit eten, even wat leuks tussen de stress door
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 01 Apr 2015 10:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Het leuke aan Ellen's reactie's vind ik altijd alle willekeurige namen waarvan niemand weet wie het zijn, maar ze benoemd worden als onze beste vrienden.

--Verveling
+Wel lekker aan het solliciteren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 107 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group