Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 171, 172, 173  Volgende  
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 06:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

- Had echt een klote-dag gisteren, lag ook al om 9 uur in bed
- Kan me er niet toe zetten om dingen te doen voor school etc.

+ vandaag weer een nieuwe dag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 08:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Weetje, ik vind het eigenlijk wel eens tijd dat we hier eens het +/- topic gaan schrappen. Het is een verouderd concept en levert meestal alleen facebook statische berichten op, het leuke aan het topic zijn ook ironisch genoeg juist niet de +/- posts.

Waarom verdelen we de plusus (+) en de minus (-) niet in twee topics en geven het een andere benaming waardoor je meer een soort van klaag post krijgt en een juich post of zoiets dergelijks. Dat zorgt namelijk ook gelijk voor wat meer diepgang in de posts zelf en het helpt ook de negatieve sfeer te onderscheiden van de positieve omdat je ze hebt verdeeld in twee topics.

Wat vinden andere mensen hiervan? Ik vind het echt tijd dat Facebook 2.0 opgeheven moet worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Dan sla je de plank volledig mis. Het is een topic voor random plusjes en minnetjes in je leven. Als je dan gaat verdelen, dan krijg je een zeur-topic met minnetjes en +'jes waar je enkel kan zeggen tegen anderen: 'leuk voor je'.

Het wordt dan juist een soort Facebook, waar men enkel alleen positieve berichtjes uit hun leven posten, of juist alleen maar gezeur en aandacht-trekkerij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Linkin Park, Offspring en All Time Low op Pukkelpop
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Op naar Pukkelpop dus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+vandaag de collectors edition van Final Fantasy Type 0 binnen gekregen.
-kunnen de klote fransen godver geen engels leren. Krijgen wij de 200 pagina tellende manga verdomme in het frans plaats van engels. Schijt fransen, schijt taal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
+ mijn eerste video review (Ori and the Blind Forest)

YouTube: toon

Weten Rene en Joni hiervan? Heb je hiervoor toestemming gekregen? (Geldt ook voor je vorige reviews)

EDIT: Ter verduidelijking:

Je werkt daar als vrijwilliger, echter stel je later ook dat je in de positie bent om review exemplaren te ontvangen en dat dit een betaalde baan zou kunnen worden.

Reglement:
Citaat:
Reclame voor clans en andere sites zonder expliciete toestemming van de eindredactie.

Xbox One Nederland heeft zijn eigen site, en daar post je (video) reviews. Vervolgens link je daarnaar op Gamed. Dat lijkt op reclame maken, vandaar mijn vraag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Niet zo streng Red, heb Nelus er in het verleden zelfs complimenten voor gegeven, is dus niets aan de hand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
Niet zo streng Red, heb Nelus er in het verleden zelfs complimenten voor gegeven, is dus niets aan de hand.

Ik ben van je compliment op de hoogte, ging er mij om of er toestemming was verleend gezien het reglement. Dat is nu gebeurd, bedankt.

Was dit namelijk niet het geval geweest, dan had ik Niels aanbevolen dit aan te schrijven via een PM. Zou daar geen gehoor aan zijn gegeven, dan zou ik genoodzaakt zijn dergelijke berichten te verwijderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
Niet zo streng Red, heb Nelus er in het verleden zelfs complimenten voor gegeven, is dus niets aan de hand.

Ik ben van je compliment op de hoogte, ging er mij om of er toestemming was verleend gezien het reglement. Dat is nu gebeurd, bedankt.

Was dit namelijk niet het geval geweest, dan had ik Niels aanbevolen dit aan te schrijven via een PM. Zou daar geen gehoor aan zijn gegeven, dan zou ik genoodzaakt zijn dergelijke berichten te verwijderen.


Je zou een juridische carrière moeten overwegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik verwacht geen succes Robert.

- De VVD. Niet komen bij Houwers, wel Teeven erin houden en Van der Steur klakkeloos een nieuwe bewaarplicht laten steunen. Oh, en het prima vinden dat topmannen hun salaris mogen ophogen. Misschien moet Rutte eens een evaluatie doen over zichzelf en zijn partij en de conclusie trekken dat er wel erg veel corruptie binnen zijn eigen gelederen schuilt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Haha, niet zo op mijn handjes tikken Rick. Ik kom hier al bijna 10 jaar op deze site en dan nu zeker starten met reclame maken voor een andere website?

Als je het zo bekijkt zoals jij doet dan heb je absoluut gelijk. Maar ik wilde gewoon mijn enthousiasme delen van mijn eerste video review. Ik post ook wel eens montages hier.

+ WoW: Warlords of Draenor verveelt niet, wat een toffe expansion pack
- nog zo veel spellen
+ waar ik tijd voor heb om ze te spelen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Haha, niet zo op mijn handjes tikken Rick. Ik kom hier al bijna 10 jaar op deze site en dan nu zeker starten met reclame maken voor een andere website?

Al kwam je 100 jaar op deze site. Niet relevant. Maar gefeliciteerd overigens met de video review. Ik vond Dante nogal stil overkomen echter.

Nelus schreef:

Als je het zo bekijkt zoals jij doet dan heb je absoluut gelijk. Maar ik wilde gewoon mijn enthousiasme delen van mijn eerste video review. Ik post ook wel eens montages hier.

Prima. Ik verwacht nu wel ook video's van je volgende eerste keren, op welk gebied dan ook
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nin007 schreef:
Weetje, ik vind het eigenlijk wel eens tijd dat we hier eens het +/- topic gaan schrappen. Het is een verouderd concept en levert meestal alleen facebook statische berichten op, het leuke aan het topic zijn ook ironisch genoeg juist niet de +/- posts.

Waarom verdelen we de plusus (+) en de minus (-) niet in twee topics en geven het een andere benaming waardoor je meer een soort van klaag post krijgt en een juich post of zoiets dergelijks. Dat zorgt namelijk ook gelijk voor wat meer diepgang in de posts zelf en het helpt ook de negatieve sfeer te onderscheiden van de positieve omdat je ze hebt verdeeld in twee topics.

Wat vinden andere mensen hiervan? Ik vind het echt tijd dat Facebook 2.0 opgeheven moet worden.
Try and see?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Ow sorry als mijn post facebook-achtig was. Gelukkig heb ik het zelf niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

vind ik leuk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2015 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Joni Philips schreef:
Try and see?


Ik heb zo vaak topics geopend om de boel hier wat levendiger te krijgen maar tot op heden gefaald. Gamed forum is +/- topic.

Bever Warrior schreef:
Ow sorry als mijn post facebook-achtig was. Gelukkig heb ik het zelf niet.


Haha, dat was meer een algemeen bericht. Niet persoonlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2015 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Robert schreef:
Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
Niet zo streng Red, heb Nelus er in het verleden zelfs complimenten voor gegeven, is dus niets aan de hand.

Ik ben van je compliment op de hoogte, ging er mij om of er toestemming was verleend gezien het reglement. Dat is nu gebeurd, bedankt.

Was dit namelijk niet het geval geweest, dan had ik Niels aanbevolen dit aan te schrijven via een PM. Zou daar geen gehoor aan zijn gegeven, dan zou ik genoodzaakt zijn dergelijke berichten te verwijderen.


Je zou een juridische carrière moeten overwegen.

Waar de fuck kom ik nou weer in terecht, ik weet niet wat er met red is gebeurt in de tijd dat ik niet op gamed was maar god was is die kerel veranderd. :/

minnetje trouwens, anders ben ik offtopic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2015 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

D: schreef:

Waar de fuck kom ik nou weer in terecht, ik weet niet wat er met red is gebeurt in de tijd dat ik niet op gamed was maar god was is die kerel veranderd. :/

Het zal je vast tegenvallen heb ik zo het idee.

--- Media polarisatie betreffende Germanwings vliegramp. Toen was er wel een noodsignaal uitgegaan, toen weer niet. Bedankt media voor het nogmaals aantonen weinig geloofwaardigheid te hebben.
+ Fred Teeven. Die plus is er omdat die man zon dergelijke baas is dat hij doodleuk weer plaatsneemt als Kamerlid, en ook doodleuk achter zijn Teevendeal blijft staan, en daarbij durft te beweren dat hij weet waar die deal over ging. Wist hij dat 3 weken geleden ook nog maar. Zoveel onkunde en dan toch nog in de Kamer blijven hangen, dan ben je een baas van teflonistische proporties.
+ Morgen Amsterdam aan doen. Het is alweer even geleden en daarbij wordt het ook eens tijd om de verschillende geeky shops eens te bezichtigen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2015 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

D: schreef:

Waar de fuck kom ik nou weer in terecht, ik weet niet wat er met red is gebeurt in de tijd dat ik niet op gamed was maar god was is die kerel veranderd. :/

minnetje trouwens, anders ben ik offtopic.


Je had dus moeten blijven!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2015 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Red is verzuurd door zijn break-up met zijn Russische vriendin. A part of him died that day...

+ WoW is weer echt helemaal tof als je een leuke guild hebt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2015 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Nelus schreef:
Red is verzuurd door zijn break-up met zijn Russische vriendin. A part of him died that day...

Als dit waar is verklaard het ook zijn hekel jegens mij :')
Ik haat sao paolo persoonlijk, hoop nogsteeds dat heel die zooi de zee in gezogen wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2015 01:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Red is verzuurd door zijn break-up met zijn Russische vriendin. A part of him died that day...

Nee, maar bedankt voor het proberen. Ga je dit nog vaak naar voren brengen?

D: schreef:

Als dit waar is verklaard het ook zijn hekel jegens mij :')

Dat het uit is, ja. De zogenoemde verzuring niet. Al zullen mensen zoals Nelus dat wel interessant vinden gezien zijn behoefte om dat op te rakelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2015 08:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Nelus schreef:
Red is verzuurd door zijn break-up met zijn Russische vriendin.


Je moet natuurlijk wel geld blijven sturen, anders houdt het snel op he.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2015 09:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dannyveno schreef:
Nelus schreef:
Red is verzuurd door zijn break-up met zijn Russische vriendin.


Je moet natuurlijk wel geld blijven sturen, anders houdt het snel op he.

Had nu gelijk ook een grap gemaakt met andere stereotypen erin, zoals importbruiden en Vodka en je opmerking was nog beter geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 106 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group