Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 52, 53, 54  Volgende  
Snakesonic BerichtGeplaatst: 30 Nov 2014 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Shin Megami Tensei IV

, wat een heerlijke game. Het is een zonde dat Europa zo lang heeft moeten wachten.
Het is een lange tijd geleden dat ik zo hooked met een rpg ben geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Dec 2014 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Alpha Sapphire
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Dec 2014 01:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Super Smash Bros. Wii U
Oh shit ben de komende jaren druk bezig met deze game. Online werkt bij mij als een trein! Game ziet er geweldg uit en 60 fps.

Kingdom Hearts II.5 HD Remix
Begonnen met Kingdom Hearts 2. Hoewel ik de game 4 keer heb uitgespeeld heb ik nog nooit de Final Mix versie gespeeld. Dus genoeg plezier om er weer in te duiken. Er zit namelijk vele extra's in zoals nieuwe Organization XIII battles, nieuwe keyblades, nieuwe filmpjes, nieuwe drive form en meer. Eindelijk!

Dit is ook eigenlijk de laatste PS3 game die ik koop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Dec 2014 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Bezig met LEGO Batman 3: Beyond Gotham. Game al tijd geleden uitgespeeld, maar nu bezig om alle achievements te halen en dus ook om de game op honderd procent uit te spelen. Daarna de drie DLC pakketten kopen en ook daar alles in halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 13 Dec 2014 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Heb even de Snes van de zolder gehaald en ben weer eens opnieuw begonnen aan Donkey Kong Country 2

Verder speel ik op de PC:

Far Cry 4

Gelukkig na een paar updates verder te zijn is hij een heel stuk beter speelbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Dec 2014 05:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lawliet schreef:
Kingdom Hearts II.5 HD Remix
Begonnen met Kingdom Hearts 2. Hoewel ik de game 4 keer heb uitgespeeld heb ik nog nooit de Final Mix versie gespeeld. Dus genoeg plezier om er weer in te duiken. Er zit namelijk vele extra's in zoals nieuwe Organization XIII battles, nieuwe keyblades, nieuwe filmpjes, nieuwe drive form en meer. Eindelijk!

Dit is ook eigenlijk de laatste PS3 game die ik koop.


Hoop echt dat ze ook naar de PS4/Vita komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Dec 2014 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Bezig met Kingdom Hearts 2,5 HD remix waarvan
Kingdom Hearts II Final Mix
heb Sephiroth al verslagen en alle puzzels verzamelt.
nu nog de coliseum cups halen en dan zie ik wel verder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Dec 2014 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Final Fantasy XIII

Jonge fuck you Barthandelus! Ik was lekker bezig, 10 minuten al in het gevecht. Komt die gast met z'n ultra attack, had iedereen op max hp maar dat maakte niet uit, direct uitgeschakeld.

Hoe dan? Ik had al mijn strategie in de verdediging gegooid en alsnog ga ik af... Fuck it, ik gooi wel even een 'trainer' erop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Tomb Raider (Xbox 360)

Nadat ik gisteren "Tomb Raider: Definitive Edition" heb uitgespeeld op Xbox One, vond ik het tijd om de Xbox 360-versie maar eens op te starten. Dit zal de derde keer zijn dat ik het spel speel, met als uiteindelijk doel om met de PlayStation 4-versie te eindigen. Tomb Raider is gewoon één van mijn favoriete games de afgelopen generatie, en ik kan haast niet wachten op Rise of the Tomb Raider in 2015!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 18 Dec 2014 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Nin007 schreef:
Final Fantasy XIII

Jonge fuck you Barthandelus! Ik was lekker bezig, 10 minuten al in het gevecht. Komt die gast met z'n ultra attack, had iedereen op max hp maar dat maakte niet uit, direct uitgeschakeld.

Hoe dan? Ik had al mijn strategie in de verdediging gegooid en alsnog ga ik af... Fuck it, ik gooi wel even een 'trainer' erop.


Hahaha weet precies wat je bedoeld heb op de ps3 echt veel moeite gehad hem te verslaan, zelfs met de strategie beschreven in de officiele guide.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Dec 2014 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Watch Dogs

Ik snap die hele heisa niet. Ik vind het echt een vermakelijk top spel! Misschien komt het omdat ik het nu 7 maanden later speel ofzo, na een paar patches. Op de PC loopt ie als een trein en alles ziet er gedetailleerd en prachtig uit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Dec 2014 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Borderlands 2 GOTY (PC).
Blij dat ik zo lang heb gewacht en het voor een mooie prijs heb gehaald op Steam. Had nog niet de Borderlands games gespeeld alleen Tales of the Borderlands (aanrader BTW) van Telltale.

Vind de game echt supertof. Ziet er mooi uit, gameplay is prima en de humor is echt geweldig! Draai het ook mooi op 60 FPS, max settings en met de DLC erbij heb ik heel veel uren speelplezier.

Super Smash Bros. Wii U
Paar potjes per dag online lekker smashen. Soms in een goede winning streak en soms ook niet Ook leuk lokaal co-op doen in Classic, Events en All Stars. Maakt het verzamelen toch een stuk makkelijker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014 08:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Vagrant Story
Na Final Fantasy XII, deze game maar eens opgestart. Met het doel om hem uit te spelen in de kerst. Wat een heerlijk donkere game. De game is ook best pittig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Dec 2014 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Wauw! Stelt niet teleur, ik was niet super hyped toen hij op PS3/PS4 uitkwam (ik heb ze beide staan bij mijn ouders, maar bij voorkeur game ik op pc), maar toen hij op pc uitkwam heb ik hem meteen gekocht en ik was blij verrast.

Ik heb er nu 7 uur in zitten, ik heb de main missie eenmaal gecleared (waarvan één per ongeluk restart ) en ik heb drie keer een zijmissie gedaan.

Vooral de AI en de organisatie van de vijanden vind ik geweldig in de game. Het feit dat elke keer dat iemand dood of bewusteloos gevonden wordt, meer guards worden geplaatst, en hoe de radio nog steeds een geweldig systeem is, werkt beter dan in elke stealthgame die ik ken.

Het mooie is dat het hier goed werkt. In SC: Blacklist mis ik de mechanic niet, maar die game speel je heel anders. Hier is het time management omdat bewusteloze mensen weer opstaan etc, en dat maakt voor een veel leukere dynamiek.

Dus ja. In enkele woorden: een meesterwerk in stealth mechanics. En de best mogelijke smaakmaker voor The Phantom Pain.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 08 Feb 2015 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Tales of Zestiria.

Niet helemaal het spel waar ik op gehoopt had
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Feb 2015 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

↑↑↑ ik helaas ook niet, maar had erger gekunt haha.
Het is in ieder geval een Tales game wat je maar 1 keer uitspeelt en nooit weer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Feb 2015 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D

Alweer flink wat uren in zitten, even verslavend als vroeger. Het tijdaspect moet je liggen, maar ik vond het destijds al verfrissend, evenals nu. Binnenkort de recensie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Feb 2015 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Halo 3

Echt raar om dit na Halo en Halo 2 te spelen, het ziet er slechter uit dan die twee. Ze zijn natuurlijk geremasterd maar toch. Halo 3 had ook wel wat aandacht kunnen krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Feb 2015 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Halo 4

Nog geen 24 uur nadat ik Halo 2 had uitgespeeld was ik al bij het einde van Halo 3. Nu gelijk doorgegaan naar Halo 4. Is wel een groot verschil zeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 28 Feb 2015 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben aan een nieuwe playtrough begonnen in Persona 4 Golden

Blijft een top game, ben bezig om dit maal de true ending path te volgen.
Vorige keer, niet gehaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2015 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

scorpio23-b schreef:
Ben aan een nieuwe playtrough begonnen in Persona 4 Golden

Blijft een top game, ben bezig om dit maal de true ending path te volgen.
Vorige keer, niet gehaald.




Persona 3 FES
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2015 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Pokemon X
Wario Land The Shake Dimention
Bioshock Infinite

Doe mee aan een uitdaging. 6 spellen in Maart uitspelen. Jammer dat 't hier op Gamed zo grinnig is geworden dat we nooit meer zulk soort dingen doen. 't bestaat hier nu alleen uit hypocriete klaplopers.

Ik bedoel maar.. je kan niks meer zeggen want alles word geanalyseerd en moet serieus met elkaar worden besproken. En dezelfde mensen mogen dus gewoon alles maken. Nou nee.[/spoiler]


Laatst aangepast door No'tje op 01 Mrt 2015 19:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2015 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nin007 schreef:
Pokemon X
Wario Land The Shake Dimention
Bioshock Infinite

Doe mee aan een uitdaging. 6 spellen in Maart uitspelen. Jammer dat 't hier op Gamed zo grinnig is geworden dat we nooit meer zulk soort dingen doen. 't bestaat hier nu alleen uit hypocriete klaplopers.

Veel succes! Hoe is Wario Land: The Shake Dimension, eigenlijk? Mij lijkt-ie wel leuk, maar ik kan het spel nooit voor een leuke prijs vinden...

En hypocriete klaplopers? Ben ik blij dat ik nooit meer in het Gamed-café kom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2015 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Thanks, ja ik heb de game ergens weten op te pikken voor 20. Goeie deal. Het is ook een leuk spel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2015 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Tales of Innocence R

Alweer bij de final dungeon van de game en dit weer in 15 uurtjes.
Slecht is de game niet, alleen aan de korte kant.
Ik had de vorige keer geen idee hoe ik het strategy menu moest instellen, daarom veel moeite gehad om de game uit te spelen.
Nu ik het weet is veel gemakelijker, en veel leuker om uit spelen

Ik blijf me blauw lachen om QQ wat een geweldige toevoeging in de game

(Wat is het godelijk om de game op de TV te spelen )
(Wel aan te raden een PS4 controller te gebruiken voor de Touch controlls die game heeft)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 45 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group