Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 171, 172, 173  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jan 2015 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

+ Alle examens gehaald
- Studiefinanciering overzetten op uitwonend, hoe fucking moeilijk kan zo iets zijn. Al met 5 verschillende mensen aan de lijn gehangen die blijkbaar niet begrijpen dat schepen bewegen en dat je dus geen vast verblijfadres hebt...
--- www.theguardian.com/books/2015/jan/30/george-rr-martin-the-winds-of-winter-publication
Schokkend ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jan 2015 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Robert schreef:
Joni Philips schreef:
Nin007 schreef:
Ubisoft loopt gewoon te kutten met hun klanten. De manier waarop ze zomaar je games verwijderen slaat nergens op. Word niets aangegeven. De communicatie is ver te zoeken.
Dat is inderdaad een veel groter probleem. En ondertussen:

Ubisoft Says Deactivated Far Cry Keys Purchased With Stolen Credit Card, EA Confirms
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2015/01/27/ubisoft-says-deactivated-far-cry-keys-purchased-with-stolen-credit-card.aspx
Er is dus weinig te klagen over hoe Ubisoft de effecten van globalisatie wil tegengaan, het gaat om pure diefstal.


En wie pakt Ubisoft hier aan? Niet de dieven. Die hebben hun geld gekregen. De klant heeft (hoogstwaarschijnlijk onwetend) een product gekocht wat kennelijk gestolen was.

Dus eindscenario is als volgt:
- De dieven hebben hun geld
- De gedupeerde gamers zijn zowel hun geld als de game kwijt
- Ubisoft heeft een nog verder beschadigde reputatie en nog meer klanten lastig gevallen.

Hoe kan ik nu weten of de CD-keys bij de bart smith of Media markt legitiem verkregen zijn? Straks bannen ze die ook. De consument heeft geen zicht op hoe verkopers aan hun producten komen.
Wat stel jij dan voor? Dat Ubisoft de dieven negeert omdat ze niet weten of de dieven de sleutels rechtstreeks ingeven of deze eerst al verkocht hebben? Zij stoppen de service waarvoor de speler schijnbaar niet betaald heeft. En inderdaad, de consument heeft daar geen compleet zicht op. Het is daarom ook dat je voor garantie en andere problemen altijd eerst naar de verkoper terug moet. Als je bij een verkoper uit een koffer iets haalt aan halve prijs, moet je echter niet verbaasd zijn dat er een reukje aan de zaak zit. De wet zegt dat ook.

a. hij die een goed verwerft, voorhanden heeft of overdraagt, dan wel een persoonlijk recht op of zakelijk recht ten aanzien van een goed vestigt of overdraagt, terwijl hij ten tijde van de verwerving of het voorhanden krijgen van het goed dan wel het vestigen van het recht redelijkerwijs had moeten vermoeden dat het een door misdrijf verkregen goed betrof;
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Jan 2015 03:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-tales of zestiria is een geweldig game, alleen de equipment menu en de battle results zuigt keihard. Je kan niet duidelijk zien wanneer je een level omhoog bent gegaan. En met de equipment menu, onoverduidelijk. maar voor de rest is het een pracht game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 31 Jan 2015 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

@ Joni

Ik stel voor dat Ubisoft via Uplay een waarschuwing verstrekt dat er sprake is van onregelmatigheden met betrekking tot de cd-key. Daarin staat dat key illegaal is en bij vervolg constateringen van illegale keys wordt het product gebanned. Dit lijkt me veel redelijker.

Ik ga ervan uit dat de meeste consumenten vermoeden dat de cd-keys goedkoop ingekocht worden en daarna met een kleine marge verkocht worden, niet dat de producten illegaal verwerft worden. Je voorbeeld van de wet gaat denk ik eerder op in een geval waar je Far Cry 4 voor 3 euro in een marktstalletje koopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jan 2015 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

In jouw geval gaat de verkoper vrijuit. Die moet namelijk geen terugbetaling doen. Alleen de koper kan namelijk een chargeback doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 31 Jan 2015 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Joni Philips schreef:
In jouw geval gaat de verkoper vrijuit. Die moet namelijk geen terugbetaling doen. Alleen de koper kan namelijk een chargeback doen.


Dan moet Ubisoft en de Politie achter de verkopers aangaan. Anti piraterij partijen richten hun pijlen ook op de verspreiders, niet op de afnemers. Ik begrijp dat dat moeilijker uit te voeren is dan zo gezegd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ gamed service announcement: Superbowl begint nu op foz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 01:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Robert schreef:
+ gamed service announcement: Superbowl begint nu op foz
Im here so i wont get fined
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:
+ gamed service announcement: Superbowl begint nu op foz

Ik tune pas een uur later in maar heck, wist niet dat ik het kon zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 01:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

7 - 7, dus spanned.

Paintskillz schreef:
Robert schreef:
+ gamed service announcement: Superbowl begint nu op foz
Im here so i wont get fined


Nice

+ echt een hele goede match
+ nu 28 - 24
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 04:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ fantastische match

Butler heeft de Patriots echt gered
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik zie dat steeds meer mensen op Facebook ook bezig zijn met de Superbowl, what the fuck. Hoe dat ineens? Is het nu hip om geïnteresseerd te zijn in de Sports in Amerika?

- sneeuw
+ lekker geslapen
+ koffie
+ vrij om overige taken af te handelen (geen scriptie aan mijn hoofd)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Robert schreef:
+ fantastische match

Butler heeft de Patriots echt gered

Ik ben tijdens halftime naar huis gegaan en kwam erachter dat mijn fiets gejat was en heb dus na Katy Perry alles gemist.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Paintskillz schreef:
Robert schreef:
+ fantastische match

Butler heeft de Patriots echt gered

Ik ben tijdens halftime naar huis gegaan en kwam erachter dat mijn fiets gejat was en heb dus na Katy Perry alles gemist.


Katy Perry is toch het belangrijkste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Holy fuck, maken leden een comeback de laatste tijd? Hahaha, dannyveno, welcome back!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nelus schreef:
Ik zie dat steeds meer mensen op Facebook ook bezig zijn met de Superbowl, what the fuck. Hoe dat ineens? Is het nu hip om geïnteresseerd te zijn in de Sports in Amerika?

Ik weet niet, maar mijn instelling is niet veranderd.

Ik moet ook zeggen, ik heb het ook nooit een kans gegeven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Superbowl, laatste minuut leek net op een film
- Monty Oum is overleden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

streetfighter schreef:
+ Superbowl, laatste minuut leek net op een film
- Monty Oum is overleden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

what the fuck!? Monty Oum was echt 33! Haloid zal ik echt nooit vergeten, wat een tof filmpje was dat zeg!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Feb 2015 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+ Haha, Gamed: http://www.gamed.nl/view/6346/3/2
+ Wie kent BaajGuardian nou niet - http://files.fok.nl/foktv/FOKBG1.wmv
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Feb 2015 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Hij blijft een apart geval. Ik had ook een vriend die ook syndroom van asperger heeft maar ik heb het contact verbroken omdat ik het gewoon veelte lastig vind om met zulk soort mensen om te gaan. Nja, die jongen was nog niet zo erg als D:. Volgens mij is D: nog een graatje erger.

+++ Deze remix van De Moeder:

YouTube: toon


+ Deze is voor StreetFighter:

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 05 Feb 2015 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

+ Wat een dag, we zitten met een Deka en onze AH in 1 winkelcentrum. De Deka is al een tijdje aan het verbouwen terwijl de winkel gewoon open blijft. Is de arbo inspectie langs geweest, medewerkers mochten toen niet meer werken. Verrassing, Deka dus gesloten.
+ Bij ons super druk, heerlijk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Feb 2015 08:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Heerlijk? Wij hadden ook ooit zoiets, maar dan met een C1000 in de buurt (was in 2006 ofzo) en toen werd het ook superdruk. Wat je krijgt is zeurende mensen, je kont niet kunnen keren, je vulcontainers nergens kwijt kunnen, hoog tempo werken terwijl iedereen maar zeurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Feb 2015 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Heerlijk? Wij hadden ook ooit zoiets, maar dan met een C1000 in de buurt (was in 2006 ofzo) en toen werd het ook superdruk. Wat je krijgt is zeurende mensen, je kont niet kunnen keren, je vulcontainers nergens kwijt kunnen, hoog tempo werken terwijl iedereen maar zeurt.

Ahem -> http://www.gamed.nl/view/116422
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Feb 2015 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

2006 is echt 9 jaar geleden, dat je dat nog steeds dwars zit man. Get over it.

+ Barbara Sloesen, wat een lekker chickie is dat toch ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 97 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group