Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 171, 172, 173  Volgende  
Jonezy BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

+ dit
Robert schreef:
Ubisoft is weer belachelijk bezig, en ze hadden al zo'n goede reputatie.

Waarom zou de consument niet mogen profiteren van globalisatie? Moet Ubisoft ook bestraft worden als ze hun games of accessoires laten printen in Vietnam en vervolgens hier verkopen?

Dat er partijen zijn die goedkope keys inkopen en deze vervolgens in het westen verkopen is gewoon een goede business. Als zij daadwerkelijk via kwalijke wijze aan deze cd-keys komen dan moet het aan banden worden gelegd. Maar zelfs dan benader je de verspreider van deze niet legitieme producten, niet de afnemer.

Hier krijg je alleen maar boze klanten van, vraag me ook nog af of het uberhaupt rechtmatig is wat Ubisoft hier uitvoert. Verder ook slim dat je de groep die bereid is te betalen boos gaat maken terwijl de kosteloze illegale methode heel makkelijk uit te voeren is.

+ Globalisering II komt wel goed overmorgen
+ al 20 studiepunten, een week geleden had ik er nog 0
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Joni Philips schreef:
Dat is zeker mogelijk. Ubisoft bant nu eenmaal ook niet iedereen die via G2A een sleutel heeft gekocht. De legitimiteit van de site wordt echter al lang in twijfel getrokken. http://www.gamasutra.com/blogs/LeszekLisowski/20141001/226840/How_to_get_every_game_on_STEAM_for_free.php

Dank je voor het delen van die blogpost Joni, erg interessant om te lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 28 Jan 2015 00:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Te lang geleden dat ik hier wat heb gepost, hallo!

+ Gaat goed, op mezelf wonen blijft fijn.
+ game design/level design gaat steeds beter als hobby http://hesdus.deviantart.com/ (net een nieuw account tho, met werk van alleen afgelopen dag, komende dagen zet ik er meer plaatjes op)
- een van mijn vrienden zit weer in een depressie, hopen dat ik daar net als de vorige keer goed bij kan helpen.

@Nelus, succes met WoW, geniet er van zolang het duurt. Want hoewel het verhaal geweldig is vond ik de end game toch maar zeer matig

Citaat:
@red - Veel verdrietig nieuws moeten vernemen.


Sterkte met waar dat dan ook om gaat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 28 Jan 2015 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

@ Dellion, mee eens! Op jezelf wonen is heerlijk!

- Morgen drie vriendinnetjes voor 5 maanden moeten uitzwaaien, die gaan minors volgen in Bali en Thailand
+ Eindelijk van mijn keelontsteking af na 4 dagen
+ Alle tijd voor Netflix zo met vakantie
+ Nieuwe make-up kwasten besteld, kunnen ieder moment binnen komen
- Bij mijn ouders niet kunnen gamen, toch weer even jammer aangezien er bij mij thuis 3 nieuwe games op me te liggen wachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Jan 2015 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ubisoft loopt gewoon te kutten met hun klanten. De manier waarop ze zomaar je games verwijderen slaat nergens op. Word niets aangegeven. De communicatie is ver te zoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Jan 2015 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:

Sterkte met waar dat dan ook om gaat

Met dank.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jan 2015 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nin007 schreef:
Ubisoft loopt gewoon te kutten met hun klanten. De manier waarop ze zomaar je games verwijderen slaat nergens op. Word niets aangegeven. De communicatie is ver te zoeken.
Dat is inderdaad een veel groter probleem. En ondertussen:

Ubisoft Says Deactivated Far Cry Keys Purchased With Stolen Credit Card, EA Confirms
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2015/01/27/ubisoft-says-deactivated-far-cry-keys-purchased-with-stolen-credit-card.aspx
Er is dus weinig te klagen over hoe Ubisoft de effecten van globalisatie wil tegengaan, het gaat om pure diefstal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Jan 2015 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Wat ik dan niet begrijp dat Ubisoft nog niet heeft ingegrepen op de verkoper, want op dit moment staan er gewoon nog keys op van hun games.

Nu begin ik wel een beetje bang te worden..

Mijn lijst met aangeschafte games van G2Play:

Spoiler: toon
1 jaar PS+
1 Jaar Xbox Live Gold
Beide eind vorig jaar gehaald.

5x 20 Euro PSN tegoed, was niet goedkoper maar was toen alleen daar beschikbaar.

The Wolf Among Us
Tomb Raider
KoF XIII
Watch Dogs
Ultra SFIV
Saints Row IV
The Evil Within
Dragon Age Inqusition
South Park The Stick of Truth
Skyrim Legendary Edition
Mass Effect Trilogy
AC Brotherhood
AC IV: Black Flag
Borderlands TPS
Borderlands TPS Season Pass
Casltevania: Lords of Shadow 2
Devil May Cry
Lego Marvel Super Heroes
CoD: Black Ops II
CoD: Advanced Warfare (boeit me niet, game is kut op PC)
Goat Simulator


Ik ben benieuwd of nu meerdere bedrijven actie gaan ondernemen, want als ik straks kans loop op een ban op PSN dan ben ik gewoon de sigaar. Staan daar voor honderden Euro's games opgeslagen. In ieder geval ga ik in de toekomst dat risico niet meer lopen en koop ik voortaan wel voor een tientje meer een game, dat maakt ook niet echt uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jan 2015 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nin007 schreef:
Wat ik dan niet begrijp dat Ubisoft nog niet heeft ingegrepen op de verkoper, want op dit moment staan er gewoon nog keys op van hun games.
Ubisoft weet niet welke games gekocht zijn via G2A. G2A werkt compleet onafhankelijk van Ubisoft. Ubisoft verkoopt sleutels aan een officiële verkoper (Origin) die betalingen regelt met Ubisoft. Iemand koopt sleutels bij Origin die deze dan verkoopt op G2A. Voor Ubisoft zijn al die sleutels gekocht bij Origin. Als jij een game tweedehands verkoopt, weet Ubisoft ook niet meer waar de nieuwe koper die vandaan heeft gehaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 09:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

- Meh, als ik een paar journalisten moet geloven, dan wordt The Witcher 3 nog een keer uitgesteld door alle problemen die de demo had. Then again, ze hebben nog best veel maanden

+ vandaag laatste dag voor scriptie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

- Het 20.00 journaal dat niet wordt uitgezonden, vermoedelijk omdat er een man met een wapen zendtijd heeft geëist. De wereld is gek geworden.
+/- Na drie dagen alleen maar in bed of op de bank gelegen te hebben voel ik me eindelijk iets beter. Nog wel wat koorts, maar gelukkig niet meer tegen de veertig graden zoals eerder deze week.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

''De man is door een beveiliger overmeesterd, melden bronnen aan NU.nl. ''

Nog even afwachten, maar zelfs als het hiermee is opgelost zal het hier weer dagen over gaan bij alle praatprogramma's en dergelijke, wat een beetje jammer is.. Aangezien het daar 9/10 keer al over dergelijke (terrorisme gerelateerde) onderwerpen gaat.

Pluspunt is wel, die brief is officieel het grappigste dat ik ooit heb gelezen: http://images.scribblelive.com/2015/1/29/9f65ed52-872d-4f5b-aba1-6e052113f386_500.png

Dat filmpje is ook echt hilarisch, ik kan niks anders zeggen. Het is vervelend voor die mensen daar, dat begrijp ik.. Maar die persoon, en hoe hij uiteindelijk overmeesterd wordt is echt hilarisch
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:

Nog even afwachten, maar zelfs als het hiermee is opgelost zal het hier weer dagen over gaan bij alle praatprogramma's en dergelijke, wat een beetje jammer is..

Ik dacht al, waar is Dellion. Waarom zou het jammer zijn?

Dellion schreef:

Aangezien het daar 9/10 keer al over dergelijke (terrorisme gerelateerde) onderwerpen gaat.

De jongen deed het wel in stijl in driedelig pak. Bovendien: ''Ik ben gestuurd door een hackerscollectief'' - Sure, en dan kan datzelfde collectief niet even de camera hacken om geforceerd live te zijn? Lol. Nee hoor, netjes vragen of de camera aan staat. Al was hij onderdeel van een collectief, dan wel van het kaliber Lizard Squad.

Wat ik alvast kan voorspellen op basis van dit incident:

- Geert Wilders zal hierover tweeten dat het de schuld van de Islam is dat dit is gebeurt.
- Rutte zal nogmaals oproepen om rustig te blijven.
- Eva Jinek zal er in haar talkshow het over hebben. Uitgenodigd zijn Tofik Dibi, Ahmed Marcouch en als het even kan Ahmed Aboutaleb.
- Fok zal de onderbuik laten regeren, want overduidelijk een allochtoon.

Ja, die ''veiligheidsmaatregelen'' van Rutte doen hun werk.

Dellion schreef:

Dat filmpje is ook echt hilarisch, ik kan niks anders zeggen. Het is vervelend voor die mensen daar, dat begrijp ik.. Maar die persoon, en hoe hij uiteindelijk overmeesterd wordt is echt hilarisch

Vervelend noem je het. Zou het ook vervelend zijn geweest als het wel was geëscaleerd? Hier is niks hilarisch aan. Een man loopt een TV studio binnen met een flink pistool en dat is blijkbaar hilarisch. Oke.... Ik zou eerder willen opnoemen hoe rustig de verslaggever in het filmpje en de portier in het oortje zo bleven. Dat is oprecht knap te noemen. Cynische ik zegt ook echter dat die portier onderdeel is van de ''veiligheidsmaatregelen'' van Rutte.

En die politie komt zo binnen omdat de man nu eenmaal vuurgevaarlijk is. Je kan niet binnenkomen en lief gaan vragen of hij alsjeblieft dat pistool wilt wegleggen. In andere landen krijg je nog een taser cadeau. Hoewel, de jongen met het pistool vroeg anders wel ''lief'' of de camera's aanstonden....

In een alternatief universum had ik gezegd dat dit een Molactie van Ajouad was, vermomd als bril.


Laatst aangepast door Redneckerz op 29 Jan 2015 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Citaat:
Ik dacht al, waar is Dellion. Waarom zou het jammer zijn?


Leuk dat je aan me denkt, doet toch nog iemand dat.
En dat is jammer omdat zoals gezegd, het daar altijd al over gaat, en schijnbaar de terroristen wel degelijk ''winnen'', volgens de logica die dergelijke praatprogramma's hanteren (namelijk dat de terroristen winnen als ze iets zouden veranderen, maar dat is wellicht onbewust al het geval, omdat in plaats van normale onderwerpen zoals maatschappelijke kwesties naast terrorisme, geschiedenis of sport, het nu over terrorisme gaat)
Terwijl, laten we eerlijk zijn, terrorisme niks nieuws is.

Citaat:
Zou het ook vervelend zijn geweest als het wel was geëscaleerd?


Tuurlijk, dan zou het nog vervelender zijn geweest, waarom stel deze nogal overbodige vraag?

Citaat:
En die politie komt zo binnen omdat de man nu eenmaal vuurgevaarlijk is. Je kan niet binnenkomen en lief gaan vragen of hij alsjeblieft dat pistool wilt wegleggen.


Really? Met hoe het is gegaan zeggen ze nog net niet of hij alsjeblieft zijn pistool wil wegleggen, maar het zag er nogal Nederlands uit. Zeker als je de beelden bekijkt vanuit het oogpunt van de politie (die namelijk ook een camera hadden)
Maar op zich is dat ook te verklaren uit het feit dat de politie er uiteraard niet meteen in grote getallen aanwezig kan zijn. Desalniettemin zouden ze een probleem hebben als het meerdere terroristen betrof.

Citaat:
Hier is niks hilarisch aan.


Dat is jouw mening. Ik vind een nette terrorist, met uitspraken als ''ingehuurd door de inlichtingendiensten'' wel degelijk hilarisch. (en nee daarmee zeg ik niet dat het geen kut situatie is voor de mensen die daar aanwezig waren, want zoals gezegd vind ik het vervelend voor hen)


Laatst aangepast door Velqor op 29 Jan 2015 21:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:

Leuk dat je aan me denkt, doet toch nog iemand dat.

Geen dank.

Dellion schreef:

En dat is jammer omdat zoals gezegd, het daar altijd al over gaat, en schijnbaar de terroristen wel degelijk ''winnen'', volgens de logica die dergelijke praatprogramma's hanteren (namelijk dat de terroristen winnen als ze iets zouden veranderen, maar dat is wellicht onbewust al het geval, omdat in plaats van normale onderwerpen zoals maatschappelijke kwesties naast terrorisme, geschiedenis of sport, het nu over terrorisme gaat)
Terwijl, laten we eerlijk zijn, terrorisme niks nieuws is.

Als dit al terrorisme was, natuurlijk. Dat wordt te kies en onkies overal op neergeplakt. ''TERREURDREIGING'' las ik ook al op Fok. Dat de dader allochtoon is betekent nog niet dat er een terreurdreiging is. Dat is vooral sensatie willen maken en het alvast in een bepaalde hoek willen duwen.

Dellion schreef:

Tuurlijk, dan zou het nog vervelender zijn geweest, waarom stel deze nogal overbodige vraag?

''Vervelend'' is in deze context ietwat misplaatst. Net zoals dat als er wel slachttoffers zouden zijn gevallen, het dan nog ''vervelender'' zou zijn geweest. Maar alas, je vond de video ook hilarisch dus tja.

Dellion schreef:

Really? Met hoe het is gegaan zeggen ze nog net niet of hij alsjeblieft zijn pistool wil wegleggen, maar het zag er nogal Nederlands uit. Zeker als je de beelden bekijkt vanuit het oogpunt van de politie (die namelijk ook een camera hadden)

Ik zie schreeuwende politieagenten die op een dreigende toon hem roepen dat pistool neer te leggen en hem vervolgens op de grond werken. Dat is wat anders dan lief vragen. Dus ja, really.

Dellion schreef:

Maar op zich is dat ook te verklaren uit het feit dat de politie er uiteraard niet meteen in grote getallen aanwezig kan zijn. Desalniettemin zouden ze een probleem hebben als het meerdere terroristen betrof.

Het bericht rond 20.30 was toch echt ''De politie is massaal uitgerukt en aanwezig.'' Het was toch 5-6 man gewapende politie.

En laten we deze mensen geen ''terroristen'' noemen. Wat ik al zei, dat label wordt overal maar voor gebruikt terwijl het in dit geval niet eens klopt. Een man met een pistool is een overvaller, maar omdat het nu een allochtoon betreft is het gelijk een ''terrorist''?

Dellion schreef:

Dat is jouw mening. Ik vind een nette terrorist, met uitspraken als ''ingehuurd door de inlichtingendiensten'' wel degelijk hilarisch. (en nee daarmee zeg ik niet dat het geen kut situatie is voor de mensen die daar aanwezig waren, want zoals gezegd vind ik het vervelend voor hen)

De verslaggever die hem te woord stond zal het op het moment ook vast hilarisch hebben gevonden. Of nee wacht, hij stond in gesprek met een man met een pistool. Erg lachen ja. Als buitenstaander is het altijd makkelijk praten achteraf.

Dellion schreef:
Jammer hè, dat niet iedereen dezelfde mening heeft.

Stroman om de discussie uit de weg te gaan?

Dellion schreef:

PS: ik gebruikte het woord terrorist, omdat ik de vorige keer in de kwestie over Rusland de grond in getrapt werd omdat ik niet het woord terroristen gebruikte.

Die twee situaties zijn in zijn geheel niet relevant en dat weet je zelf ook wel. Een incident bij de NOS kan je niet vergelijken met de wanorde in Rusland/Oekraine.

Dellion schreef:

Ps2: Alsof afkomst hier wat mee te maken heeft, hackers kunnen ook terroristen zijn.

Nog een stroman. Je wilt dus graag een label op het cybergekkie plakken i guess.


Laatst aangepast door Redneckerz op 29 Jan 2015 22:00; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Jammer hè, dat niet iedereen dezelfde mening heeft.

+ nieuwe beeldscherm van mijn pc werkt geweldig (een 21:9 beeldscherm)
+ erwtensoep
- Mobiel laten vallen, uiteraard het beeldscherm meteen stuk. Rot kwaliteit van veel soorten mobieltjes tegenwoordig

PS: ik gebruikte het woord terrorist, omdat ik de vorige keer in de kwestie over Rusland de grond in getrapt werd omdat ik niet het woord terroristen gebruikte (omdat ik liever wacht tot er feiten zijn) het liefst zou ik in deze situatie ook wachten met het gebruik van het woord terrorist, dus nu ik weet dat jij daar ook zo over denkt zal ik het voortaan bij een ander woord houden. Want no offence, terroristen zijn wel wat professioneler dan deze persoon, die klaarblijkelijk geen idee had wat hij aan het doen was, of hoe hij geloofwaardig moest overkomen.
Ps2: Alsof afkomst hier wat mee te maken heeft, hackers kunnen ook terroristen zijn.

Ik zie dat Red nog steeds gefocust is op het reageren bij elke reactie van bepaalde personen? En ik maar denken dat Nelus (en Ellen, ha-ha) inmiddels wel als bliksemafleider zou fungeren.

Even als anti-red, hier de Speld. http://www.speld.nl/2015/01/29/dekker-verwarde-man-geen-taak-publieke-omroep/
(beetje een matig speld artikel, maar toch. Die na charly hebdo had meer inhoud iig)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik ben het er wel mee eens dat er zeker een ding is als 'Nederlands politie-optreden', en daar waren hier ook wel tekenen van.

Maar ik ben eerlijk gezegd meer onder de indruk van hoe intimiderend ze nog hebben gehandeld, het is in Nederland nou eenmaal zo dat wapens niet snel getrokken worden. Ik denk dat de politie deze situatie goed heeft ingeschat.

Er was alsnog wel te zien dat het wat aarzelend gebeurde; men begon niet tegelijk te rennen en het was net alsof er geen afspraken waren gemaakt. Maar goed, gezien dit soort dingen zeldzaam zijn, vond ik het een net optreden.

Hilarisch is niet het woord dat ik zou gebruiken, maar ik snap Dellions punt wel. Het is enigszins gek dat een gewapende inbreker zo rustig en kalm is, maar voor hetzelfde geld is die jongen knettergek en is hij alleen maar zo rustig omdat hij psychopatisch is.

Als ik zie hoe hij met dat pistool stond, had ik zo gedacht dat hij nep was. Niet dat daar geld op in te zetten is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Dellion schreef:

+ nieuwe beeldscherm van mijn pc werkt geweldig (een 21:9 beeldscherm)


Hoe vind je dat werken? Is het niet te breed dan? Met TV lijkt het mij wel chill gezien de verhoudingen van films, maar alledaags werk op PC...I don't know. Hoe werkt het trouwens met WoW, gewoon breder scherm?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nelus schreef:
Dellion schreef:

+ nieuwe beeldscherm van mijn pc werkt geweldig (een 21:9 beeldscherm)


Hoe vind je dat werken? Is het niet te breed dan? Met TV lijkt het mij wel chill gezien de verhoudingen van films, maar alledaags werk op PC...I don't know. Hoe werkt het trouwens met WoW, gewoon breder scherm?


Ik vind het echt heel fijn werken, en dat is dan nog met een understatement gezegd films kijken gaat prima, maar gamen ook. Ik moet wel zeggen dat ik WoW nog niet heb geprobeerd, maar de games die ik heb gespeeld gaan prima. Bij sommige games heb ik de UI zo ingedeeld dat het echt een groot verschil is. Vergeleken met kleinere beeldschermen is er gewoon veel meer mogelijk.
Maar wat ook ontzettend handig is, is dat er een automatisch systeem is die het beeldscherm in delen opdeelt. Waardoor ik op dit moment ook met een gedeeld beeldscherm zit met rechts deze website, en links het programma dat ik aan het volgen ben.

Ook is het handig omdat ik steeds meer bezig ben met hobby's zoals game design. Het gaat allemaal net even wat sneller/soepeler dan met een kleiner beeldscherm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Jan 2015 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Dellion schreef:
Maar wat ook ontzettend handig is, is dat er een automatisch systeem is die het beeldscherm in delen opdeelt. Waardoor ik op dit moment ook met een gedeeld beeldscherm zit met rechts deze website, en links het programma dat ik aan het volgen ben.

Ook is het handig omdat ik steeds meer bezig ben met hobby's zoals game design. Het gaat allemaal net even wat sneller/soepeler dan met een kleiner beeldscherm.

Ik neem aan dat je iets anders bedoelt dan het Windows snappen in helften? Ziet je pc je monitor daadwerkelijk als twee beeldschermen? Want daar zijn inderdaad wel leuke toepassingen voor te bedenken. Beetje zoals Windows 8 met hun apps ook doet, dat 'full-screen' dan ook maar de helft van je scherm bedekt.

Wat is de resolutie van dit scherm dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Jan 2015 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Wat meer details over de NOS:
- Een student uit Delft, pas ouders verloren. Kennis van de jongen zegt dat hij geen bijzondere kennis van computers heeft. Wapen was volgens de politie nep.

Klinkt als een daad uit wanhopigheid, want ouders verloren? Die brief was ook aardig warrig. In ieder geval, ver weg van het extremisme en terrorisme wat ik her en der heb gelezen. Geen terrorist dus. Zoals Dellion dus beweerde (Je ging toch af op ''feiten''? Lekker veroordelend ben je dus), en zich vervolgens uit de situatie draait door te stellen dat hij het liever in eerste instantie geen terrorist wilde noemen.


Laatst aangepast door Redneckerz op 30 Jan 2015 10:02; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 30 Jan 2015 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Joni Philips schreef:
Nin007 schreef:
Ubisoft loopt gewoon te kutten met hun klanten. De manier waarop ze zomaar je games verwijderen slaat nergens op. Word niets aangegeven. De communicatie is ver te zoeken.
Dat is inderdaad een veel groter probleem. En ondertussen:

Ubisoft Says Deactivated Far Cry Keys Purchased With Stolen Credit Card, EA Confirms
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2015/01/27/ubisoft-says-deactivated-far-cry-keys-purchased-with-stolen-credit-card.aspx
Er is dus weinig te klagen over hoe Ubisoft de effecten van globalisatie wil tegengaan, het gaat om pure diefstal.


En wie pakt Ubisoft hier aan? Niet de dieven. Die hebben hun geld gekregen. De klant heeft (hoogstwaarschijnlijk onwetend) een product gekocht wat kennelijk gestolen was.

Dus eindscenario is als volgt:
- De dieven hebben hun geld
- De gedupeerde gamers zijn zowel hun geld als de game kwijt
- Ubisoft heeft een nog verder beschadigde reputatie en nog meer klanten lastig gevallen.

Hoe kan ik nu weten of de CD-keys bij de bart smith of Media markt legitiem verkregen zijn? Straks bannen ze die ook. De consument heeft geen zicht op hoe verkopers aan hun producten komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 30 Jan 2015 01:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Robert schreef:
Joni Philips schreef:
Nin007 schreef:
Ubisoft loopt gewoon te kutten met hun klanten. De manier waarop ze zomaar je games verwijderen slaat nergens op. Word niets aangegeven. De communicatie is ver te zoeken.
Dat is inderdaad een veel groter probleem. En ondertussen:

Ubisoft Says Deactivated Far Cry Keys Purchased With Stolen Credit Card, EA Confirms
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2015/01/27/ubisoft-says-deactivated-far-cry-keys-purchased-with-stolen-credit-card.aspx
Er is dus weinig te klagen over hoe Ubisoft de effecten van globalisatie wil tegengaan, het gaat om pure diefstal.


En wie pakt Ubisoft hier aan? Niet de dieven. Die hebben hun geld gekregen. De klant heeft (hoogstwaarschijnlijk onwetend) een product gekocht wat kennelijk gestolen was.

Dus eindscenario is als volgt:
- De dieven hebben hun geld
- De gedupeerde gamers zijn zowel hun geld als de game kwijt
- Ubisoft heeft een nog verder beschadigde reputatie en nog meer klanten lastig gevallen.

Hoe kan ik nu weten of de CD-keys bij de bart smith of Media markt legitiem verkregen zijn? Straks bannen ze die ook. De consument heeft geen zicht op hoe verkopers aan hun producten komen.


Pirating > Buying from G2A.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Jan 2015 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

the_dan schreef:
Pirating > Buying from G2A.

Inmiddels misschien, maar ik zie zeker het verschil tussen relatief goedkoop games aanschaffen of ze piraten...

Ik koop ook wel eens van Kinguin en dergelijke, en ik ga er bij dat soort sites na een intiële check van legitimatie van uit dat de developers alsnog hun cut hebben gekregen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Jan 2015 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+++ scriptie ingeleverd, voor de zoveelste keer! Drie keer scheepsrecht hopelijk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 96 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group