Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 85, 86, 87  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Jan 2015 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb die chick op mijn werk dus aangesproken, leuk gesprek gehad. Leuke meid, ik heb maar meteen actie ondernomen en haar nummer gevraagd.

Thanks Red, door de gesprekken die we hebben gehad ben ik me een stuk zekerder gaan voelen, heb me eindelijk over de negatieve gedachtes heen gezet die ik dus eerst had.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 20 Jan 2015 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nin007 schreef:
Haha, je moet ook wel weten hoe je jongens versierd hoor. Zo word het natuurlijk niks met jou.


Haha ik mag van mezelf niet meer caren om knullen, dus ik wil niet eens weten hoe ik ze versier!

Overigens, goed bezig met die chick van je werk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Jan 2015 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Ik heb die chick op mijn werk dus aangesproken, leuk gesprek gehad. Leuke meid, ik heb maar meteen actie ondernomen en haar nummer gevraagd.

Doe je goed. Hopelijk wordt dit iets.

Nin007 schreef:

Thanks Red, door de gesprekken die we hebben gehad ben ik me een stuk zekerder gaan voelen, heb me eindelijk over de negatieve gedachtes heen gezet die ik dus eerst had.

Geen dank. Ben blij dat ik je kon helpen. Ik wou dat mijn situatie beter zou zijn, maar helaas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 21 Jan 2015 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Redneckerz schreef:
Ik wou dat mijn situatie beter zou zijn, maar helaas.


Wouden zijn bossen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Jan 2015 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ellentjeeah schreef:
Redneckerz schreef:
Ik wou dat mijn situatie beter zou zijn, maar helaas.


Wouden zijn bossen.

? Care to elaborate?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 21 Jan 2015 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Waarom kan je er nooit zo goed tegen wanneer mensen trollen met jou? terwijl je het vaak genoeg doet bij anderen.. maar dan onder de naam sarcasme.


EDIT:
En Ellen, ik had vanochtend gelezen dat je zei "wouden zijn borsten" .. okeeeey.. Nu wilde ik typen dat het bossen zijn.. never mind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Jan 2015 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nickdhnick schreef:
Waarom kan je er nooit zo goed tegen wanneer mensen trollen met jou? terwijl je het vaak genoeg doet bij anderen.. maar dan onder de naam sarcasme.

Ik begrijp de grap niet, dat is iets anders. Daarom vraag ik ook wat er mee word bedoeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Jan 2015 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nickdhnick schreef:

EDIT:
En Ellen, ik had vanochtend gelezen dat je zei "wouden zijn borsten" .. okeeeey.. Nu wilde ik typen dat het bossen zijn.. never mind.


Haha, werd je wakker met je vriendin ofzo? Twee prominente borsten in je gezicht misschien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 21 Jan 2015 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Redneckerz schreef:
Nickdhnick schreef:
Waarom kan je er nooit zo goed tegen wanneer mensen trollen met jou? terwijl je het vaak genoeg doet bij anderen.. maar dan onder de naam sarcasme.

Ik begrijp de grap niet, dat is iets anders. Daarom vraag ik ook wat er mee word bedoeld.

De grap is dat ik je er op wijs dat wouden bossen zijn, het is geen werkwoord. Ik wilde was de goede uitkomst in jouw zin.
Nee er was dus geen grap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Jan 2015 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ellentjeeah schreef:
Redneckerz schreef:
Nickdhnick schreef:
Waarom kan je er nooit zo goed tegen wanneer mensen trollen met jou? terwijl je het vaak genoeg doet bij anderen.. maar dan onder de naam sarcasme.

Ik begrijp de grap niet, dat is iets anders. Daarom vraag ik ook wat er mee word bedoeld.

De grap is dat ik je er op wijs dat wouden bossen zijn, het is geen werkwoord. Ik wilde was de goede uitkomst in jouw zin.
Nee er was dus geen grap.

Een spellinglerares.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Jan 2015 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

One of many great things she is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Jan 2015 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
One of many great things she is

Dat zal jij wel weten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jan 2015 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Heerlijk niveau hier weer!

"Wouden zijn bossen", die heb ik lang niet meer gehoord. Nog langer geleden dan toen ik hier iets te melden had!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Jan 2015 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

GekooktEi schreef:
Heerlijk niveau hier weer!

"Wouden zijn bossen", die heb ik lang niet meer gehoord. Nog langer geleden dan toen ik hier iets te melden had!

Is het een catchphrase dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Jan 2015 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Redneckerz schreef:
GekooktEi schreef:
Heerlijk niveau hier weer!

"Wouden zijn bossen", die heb ik lang niet meer gehoord. Nog langer geleden dan toen ik hier iets te melden had!

Is het een catchphrase dan?

O nee, maar ik denk dat ik dat op de lagere of middelbare school wel eens heb gehoord, toen ik dat ook nog niet snapte. Dus lang geleden.

Dat ik hier lang niets te melden heb gehad was daar gewoon een grapje bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 07 Feb 2015 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Heb lang niet meer op het forum gepost, maar ik moet hier even mij ei kwijt.

Op de uni zag ik af en toe een leuk meisje en de keren dat ik haar zag leek ze wel geïnteresseerd in me (en dat denk ik niet snel). Zo liep ze een keer paraderend langs, maakte oogcontact en glimlachte toen ze zag dat ze mijn aandacht trok.

Bijna twee weken terug zat ik in de hoek van de computerruimte in de bibliotheek te leren en zij zat met een paar vriendinnen in een gescheiden werkkamertje (met ramen) niet ver van mij vandaan. Na een paar uur leren was ik nog de enige die aan de tafel zat in de computerruimte en een (goede) uitkijk had op dat kamertje. En tot mijn verbazing kwam zij niet veel later terug in dat kamertje met een vriendin en tekende ze een hartje op een stukje bord dat ik door het raam kon zien.

Mijn gevoel op dat moment was dat het voor mij bedoeld moest zijn en het voelde voor mij ook als een bevestiging van wat ik al dacht en hoopte.

Vertelde dit aan een vriend en hij zei dat ik haar een vriendschapsverzoek moest sturen. Ikzelf was een beetje huiverig, omdat ik haar liever 1 op 1 aan wilde spreken (mijn FB profiel is niet geweldig), maar stuurde haar toch een berichtje. Een week later had ze het berichtje echter nog niet gelezen en daarom stuurde ik haar gisteravond alsnog een vriendschapsverzoek (kon het niet laten).

Maar nee hoor... geen reactie. Was ik naïef om te denken dat ze geïnteresseerd in me is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Feb 2015 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Je weet natuurlijk ook niet hoe ze omgaat met Facebook. Het kan dus zijn dat ze jouw berichtje helemaal niet heeft gezien. Je moet ook even bedenken dat je foto misschien geen zelfde beeld geeft van jou, en dat het wel wat vreemd is als je plots berichtje krijgt van iemand die je nog niet echt gesproken hebt. En als laatste belangrijk puntje, ga gewoon met haar praten. Dat werkt veel beter. Ik kan niet beweren dat ik een sociale waterval ben gezien ik moeite heb om mensen in het wild aan te spreken, maar dat werkt toch persoonlijk beter voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 07 Feb 2015 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Joni Philips schreef:
Je weet natuurlijk ook niet hoe ze omgaat met Facebook. Het kan dus zijn dat ze jouw berichtje helemaal niet heeft gezien. Je moet ook even bedenken dat je foto misschien geen zelfde beeld geeft van jou, en dat het wel wat vreemd is als je plots berichtje krijgt van iemand die je nog niet echt gesproken hebt. En als laatste belangrijk puntje, ga gewoon met haar praten. Dat werkt veel beter. Ik kan niet beweren dat ik een sociale waterval ben gezien ik moeite heb om mensen in het wild aan te spreken, maar dat werkt toch persoonlijk beter voor mij.

Thanks Joni. Het probleem is dat ik misschien wel heel lang moet wachten voordat zich een kans voordoet om haar aan te spreken en mijn vriend haalde me daarom over om het via fb te proberen. Het is alleen dan wel frustrerend als je geen reactie krijgt.

Verder is er sinds mijn registratie in 2008 qua liefde vrijwel niets gebeurd, maar ik ben dan ook echt het type Leonard van de BBT. Aanspreken van vrouwen gaat nog wel, maar leuke vrouwen...daar ben ik niet zo goed in. Heb in de afgelopen jaren ook aardig wat kansen laten liggen.


Laatst aangepast door Goof op 08 Feb 2015 00:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Feb 2015 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Hey man, tijdje niet gezien hier op het forum!

Als ik zo je verhaal lees komt het inderdaad over alsof ze je leuk vind.

Ik heb vroeger ook meiden aangesproken via Facebook. Sommige heb ik spontaan toegevoegd zonder iets te zeggen bij andere stuurde ik eerst een berichtje. Slechts twee keer genegeerd omdat ik wat rare onzin had gestuurd, maar dat was ook niet meteen een afwijzing. Ik heb een van de twee meiden nog toegevoegd waarna ik erachter kwam dat ik haar toch niet zo leuk vond en de ander ben ik nu vrienden mee.

Wat heb je haar precies gestuurd?

Je kan nog even wachten op een reactie, ik had namelijk bij een van de meiden pas na 8 dagen een reactie, dat zegt wel iets hoe ze met Facebook omgaat. Maar met wachten op een goed moment om erop af te stappen gaat niet werken, het moment is er wanneer jij genoeg lef hebt om het gewoon te doen. En dat komt niet maar even aanwaaien.

Jammer dat ik geen vrienden met je ben, ik was gewoon op die meid afgestapt en gaan regelen voor je. Je zou ook je vriend kunnen vragen of hij het voor je doet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 08 Feb 2015 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Nin007 schreef:
Hey man, tijdje niet gezien hier op het forum!

Als ik zo je verhaal lees komt het inderdaad over alsof ze je leuk vind.

Ik heb vroeger ook meiden aangesproken via Facebook. Sommige heb ik spontaan toegevoegd zonder iets te zeggen bij andere stuurde ik eerst een berichtje. Slechts twee keer genegeerd omdat ik wat rare onzin had gestuurd, maar dat was ook niet meteen een afwijzing. Ik heb een van de twee meiden nog toegevoegd waarna ik erachter kwam dat ik haar toch niet zo leuk vond en de ander ben ik nu vrienden mee.

Wat heb je haar precies gestuurd?

Je kan nog even wachten op een reactie, ik had namelijk bij een van de meiden pas na 8 dagen een reactie, dat zegt wel iets hoe ze met Facebook omgaat. Maar met wachten op een goed moment om erop af te stappen gaat niet werken, het moment is er wanneer jij genoeg lef hebt om het gewoon te doen. En dat komt niet maar even aanwaaien.

Jammer dat ik geen vrienden met je ben, ik was gewoon op die meid afgestapt en gaan regelen voor je. Je zou ook je vriend kunnen vragen of hij het voor je doet.

Jo! Ik check gamed.nl nog wel regelmatig, maar dan alleen voor game-nieuws eigenlijk. Deze keer maakte ik een uitzondering.

En goed om te lezen dat er meer mensen zijn die zulke pogingen doen via fb. Normaal doe ik dit niet, maar dit keer wees alles erop dat ik actie moest ondernemen. Alleen verwacht je dan wel een snelle reactie terug en ben ik nu best wel teleurgesteld.

Ik had een berichtje geschreven waarin ik liet merken dat ze me toe kon voegen als ze me beter wilde leren kennen. Maar goed, zo'n berichtje belandt dan in het overige postvak en wordt dan niet snel opgemerkt. Zo long kon ik niet wachten.

En bedankt voor dat laatste. Helaas heb ik geen contactpersonen aangezien ze een andere studie doet en een paar jaar jonger is. En dan zit ik ook nog eens van 9-5 op mijn stageafdeling. Die vriend is helemaal verlegen naar vrouwen toe trouwens, haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 09 Feb 2015 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Ik lees dit wel eens he en dan denk ik dat jullie gewoon moeten doen wat je denkt. Stap er lekker op af, nee heb je en ja kan je krijgen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Feb 2015 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Aaruman schreef:
Ik lees dit wel eens he en dan denk ik dat jullie gewoon moeten doen wat je denkt. Stap er lekker op af, nee heb je en ja kan je krijgen!

Yep, dat is wel echt het enige wat je moet en kunt doen.

Ik ben er ook heel slecht in geweest. Het meest vervelende is dat je op gegeven moment 100% zeker bent dat wat je moet doen, op haar af stappen is, maar je het op het moment zelf gewoon niet kunt.

Maar als je je daarover heen weet te zetten word je er zo stappen beter in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 09 Feb 2015 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Ik weet dat jullie gelijk hebben, maar het blijft moeilijk. En het doet er al niet veel meer toe want blijkbaar had ze toch geen interesse (anders had ze wel contact met me willen opnemen), ook al vind ik dat moeilijk om te geloven. Ik snap echt niks meer van vrouwen.

Maar voortaan zal ik meer actie ondernemen om onzekerheid te voorkomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Feb 2015 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ga je nu al opgeven dan? Waarom stap je niet gewoon op haar af, het komt nogal schijterig over als je het hier bij laat. Ik zeg niet dat je haar lastig moet vallen maar je mag wel iets meer moeite doen, je wilt het toch wel?

Ik deed laatst ook afstappen op chicks. Was grappig dat sommige het zelf ook moeilijk vonden. Meestal ben ik gelijk al een stuk zekerder van mezelf wanneer ik er gewoon op af stap in plaats van een perfect moment afwachten. Dat zegt Ei ook al, hoe langer je wacht hoe vervelender het word.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 10 Feb 2015 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Ik zal haar zeker een keer aanspreken als ik haar toevallig tegenkom, maar ik ga niet als een hondje achter haar aan lopen. Er zijn genoeg andere vrouwen die wel oprecht zijn en zij verdienen eerder mijn aandacht dan een meisje die een flauw spelletje speelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 79 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group