Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 171, 172, 173  Volgende  
Nelus BerichtGeplaatst: 22 Jan 2015 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ja, soms zit het mee, soms zit het tegen. Andere prioriteiten de laatste tijd. Daarbij heb ik tussendoor ook geen relatie gehad en naar de hoeren gaan vind ik ook geen optie Mind over body!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jan 2015 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nelus schreef:
Ik moet Wie is de Mol eigenlijk nog kijken...straks mis ik weer het hele seizoen omdat ik te laat instap

Je bent niet de enige, Niels. :/

Ik doe het altijd zo: ik kijk de eerste aflevering gewoon 'live' op tv. Dan denk ik: oh, dit wordt tof, ik blijft kijken.

De tweede aflevering mis ik.

De derde is op tv, en ik denk: ik heb de tweede nog niet gezien. Hè shit.

etc.

Ik vind tv alleen leuk als het op dat moment uitgezonden wordt, denk ik.

Redneckerz schreef:
Ellentjeeah schreef:
Ik wijs Niels op zijn chronische sekstekort

Jij zegt het. Ik denk het vooral.

Uiteraard. grapje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Jan 2015 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Ja, soms zit het mee, soms zit het tegen. Andere prioriteiten de laatste tijd. Daarbij heb ik tussendoor ook geen relatie gehad en naar de hoeren gaan vind ik ook geen optie Mind over body!

En met het winnen van Warcraft zal dat ook wel een zeker gedeelte van je tijd afvangen.

GekooktEi schreef:

Uiteraard. grapje

Nou moet je oppassen hoor. Ook grapje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Jan 2015 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Haha, World of Warcraft gaat zeker weten een groot gedeelte van mijn tijd afsnoepen ja.

+ koffie
- geld waarschijnlijk op na carnaval en ik wil eigenlijk ook nog naar Leeuwarden eind februari
+ Warlords of Draenor na carnaval
+ eindelijk een goed schema maken om te sporten na mijn scriptie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Jan 2015 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

@Ei, dat heb ik ook met tv. Ik kijk het daarom ook nooit, snap niet eens waarom ik het nog heb. Misschien wat overdreven, maar het is wel een nadeel als je iets kijkt wat je iedere week moet volgen en je komt er gewoon niet aan toe....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 26 Jan 2015 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

--- Randy Pitchford van Gearbox is een ontzettende oetlul. Dan kondig je vrijdag op een panel aan dat er zondag misschien een Borderlands 3 aankondiging in het verschiet ligt naar aanleiding van de vraag wanneer Borderlands 3 wordt aangekondigd, roep je zaterdag in een 2de panel dat je echt naar het zondagpanel moet toe gaan voor meer nieuws, en dan is het moment daar, en dan... niks. Ja, dat ze op zoek zijn naar mensen om aan nieuwe Gearbox titels te werken.

Die man krijgt er een kick van om mensen te mindfucken. Dat is overigens nog het minste. Zo beledigde hij in 2011 journalisten persoonlijk toen deze opvoerden dat Borderlands 2 aangekondigd was. Niet alleen verwierp Gearbox dit gerucht, ook noemde Pitchford de journalisten ''slordig''.

Minder dan 24 uur later wordt Borderlands 2 officieel aangekondigd.

Nog een mooi verhaal? Ten tijde van Aliens: Colonial Marines (Rond 2008) besloot Pitchford een deel van zijn staff over te plaatsen om aan Borderlands 2 en Duke Nukem Forever te werken, maar om tegen Sega te liegen dat ze nog steeds full-time met Aliens bezig waren. Sega kreeg er lucht van, en cancelde toen het spel, wat dus voor de vertraging zorgde en een aantal leden van Gearbox konden vertrekken. Ze hebben later, na DNF en Borderlands 2 de game wel afgemaakt, en we weten allemaal hoe dat gelopen is.

Conclusie? Randy Pitchford is een oetlul die niet in de game industrie behoort te zitten.
/rant.

- Veel verdrietig nieuws moeten vernemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Jan 2015 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

++ topweekend gehad! Wel nog beetje herstellende van een kater
+ zometeen even goed sporten!
- grafweer
+ Sword Art Online had een betere comeback dan ik dacht na het hele GGO gedeelte (hoewel dat ook niet slecht was)
+ gisteren chinees gegeten
+ vanavond de rest opeten
+ toch maar eens Planetside 2 downloaden, hoor er goede verhalen over en ik hoop dat ik na deze week eindelijk van die scriptie af ben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Jan 2015 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

@Red, het is ook wel echt een mannetje ja.. haha

+ Lekker zonnetje daarnet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Jan 2015 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Griep, na m'n werk paar uur op de bank gelegen en er nog gaarder af komen. Even de hoognodige dingen doen en weer de bank op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

- Dag drie van op de bank met keelontsteking en koorts
+ Afgelopen twee dagen alleen maar geslapen, nu tenminste nog tv aan het kijken
+ Waterijsjes, zo lekker verzachtend
- Alleen maar herhalingen op tv
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

- G2play bullshit:

http://www.gamed.nl/view/116286

Ik ben echt razend als ik nu ineens mijn games zie verdwijnen op Uplay/Steam.

Ik ben namelijk niet zoals mijn vrienden en koop gewoon mijn games, ben tegen piracy en straks ben ik dus misschien de dupe ervan. Wat denk je dan dat het doet met mij? Denken ze dan echt dat ik dezelfde games nog eens ga kopen? Ik wist namelijk niet eens dat G2Play illegaal verkoopt. En waarom pakken ze dan niet gewoon die site aan? Laat de consument erbuiten.

Dikke middelvinger voor hun.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nin007 schreef:
- G2play bullshit:

http://www.gamed.nl/view/116286

Ik ben echt razend als ik nu ineens mijn games zie verdwijnen op Uplay/Steam.

Ik ben namelijk niet zoals mijn vrienden en koop gewoon mijn games, ben tegen piracy en straks ben ik dus misschien de dupe ervan. Wat denk je dan dat het doet met mij? Denken ze dan echt dat ik dezelfde games nog eens ga kopen? Ik wist namelijk niet eens dat G2Play illegaal verkoopt. En waarom pakken ze dan niet gewoon die site aan? Laat de consument erbuiten.

Dikke middelvinger voor hun.
Ik ga ervan uit dat als je gestolen goederen in je bezit hebt, dat je die moet teruggeven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Dit gaat niet om stelen Joni, dit gaat om marktwerkingen in Europa. Codes in Oost-Europa zijn goedkoper en tijdens de Steam Sales worden erg veel keys gekocht en later verkocht voor een hogere prijs (nog steeds goedkoop, dat wel). Het kan zo zijn dat een vrachtwagen gestolen is en dat er keys worden verkocht via internet, maar dat kan je nooit zeker weten. Het is gewoon stom dat Ubisoft de consumenten de schuld geeft in plaats van actie ondernemen tegen de key verkopers.

Ik vind de key websites nog steeds heel relaxed. Zo heb ik Watch Dogs voor 9 euro gehaald en dat scheelt nogal met de 50 euro retail prijs. Of ik het nou via Steam doe, een officiële partner, of een keysite, een onofficiële partner die 30 euro minder kost, boeit me niet. Tot nu toe heb ik van de 15 games misschien 1 ubisoft game die inderdaad is geband. Maar goed, heb dus mijn geld terug gekregen.

Nino, als je een ticket indient, kan je wel gewoon je geld terugkrijgen hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nelus schreef:
Dit gaat niet om stelen Joni, dit gaat om marktwerkingen in Europa. Codes in Oost-Europa zijn goedkoper en tijdens de Steam Sales worden erg veel keys gekocht en later verkocht voor een hogere prijs (nog steeds goedkoop, dat wel). Het kan zo zijn dat een vrachtwagen gestolen is en dat er keys worden verkocht via internet, maar dat kan je nooit zeker weten. Het is gewoon stom dat Ubisoft de consumenten de schuld geeft in plaats van actie ondernemen tegen de key verkopers.

Ik vind de key websites nog steeds heel relaxed. Zo heb ik Watch Dogs voor 9 euro gehaald en dat scheelt nogal met de 50 euro retail prijs. Of ik het nou via Steam doe, een officiële partner, of een keysite, een onofficiële partner die 30 euro minder kost, boeit me niet. Tot nu toe heb ik van de 15 games misschien 1 ubisoft game die inderdaad is geband. Maar goed, heb dus mijn geld terug gekregen.

Nino, als je een ticket indient, kan je wel gewoon je geld terugkrijgen hoor.
De klacht gaat dat het om gestolen keys gaat, en daarmee wordt vaak gewezen op exemplaren die met gestolen kredietkaarten worden gekocht. De aankoop kost hen niets maar het brengt wel op. Daarom dat ze goedkoop kunnen gaan. Ubisoft verlies daarop de prijs van de game en een boete voor de chargeback die de eigenaar van de gestolen kredietkaart logischerwijs doet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nou, zo lang er geen harde bewijzen zijn van dit soort witwasserij praktijken, blijf ik keys kopen op zulke sites. Ik vind het niet illegaal. Ach, meeste games komen eigenlijk bij de Steam Sales voorbij. Zoals ik al zei, ik heb hooguit 15 games van dit soort sites
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

oké dat is mooi dat je wel geld terug kan krijgen. tot nu nog niets gebrand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ubisoft is weer belachelijk bezig, en ze hadden al zo'n goede reputatie.

Waarom zou de consument niet mogen profiteren van globalisatie? Moet Ubisoft ook bestraft worden als ze hun games of accessoires laten printen in Vietnam en vervolgens hier verkopen?

Dat er partijen zijn die goedkope keys inkopen en deze vervolgens in het westen verkopen is gewoon een goede business. Als zij daadwerkelijk via kwalijke wijze aan deze cd-keys komen dan moet het aan banden worden gelegd. Maar zelfs dan benader je de verspreider van deze niet legitieme producten, niet de afnemer.

Hier krijg je alleen maar boze klanten van, vraag me ook nog af of het uberhaupt rechtmatig is wat Ubisoft hier uitvoert. Verder ook slim dat je de groep die bereid is te betalen boos gaat maken terwijl de kosteloze illegale methode heel makkelijk uit te voeren is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hoe moet Ubisoft weten dat je die illegale key via G2A gekocht hebt en niet zelf illegaal? En hoe pak je zulke illegale verkopers aan als ze in China zitten? Dit is net hetzelfde als wanneer je een nepproduct koopt op reis. De 'douane' neemt het in beslag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

+ Al die G2A shit
+ fuck G2A
+ Hoop dat mensen die kutsite nu eens met rust laten
+ Hoop ook dat al die youtubers eens stoppen met het advertisen van die kutzooi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

++donderdag Tales of Zestiria
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Joni Philips schreef:
Hoe moet Ubisoft weten dat je die illegale key via G2A gekocht hebt en niet zelf illegaal? En hoe pak je zulke illegale verkopers aan als ze in China zitten? Dit is net hetzelfde als wanneer je een nepproduct koopt op reis. De 'douane' neemt het in beslag.


Misschien moet Ubisoft niet de aanname maken dat 'ik' (for the record, ik heb geen G2A key's gekocht) een illegale key heb bemachtigd?

Verder vraag ik me af hoe deze verkopers illegaal bezig zijn. Er is hier toch geen sprake van nepproducten? Het lijkt me sterk dat webshops met zoveel verkopen al deze producten via misdrijven kunnen bemachtigen. Dat is moeilijk vol te houden met de hoeveelheid afzet en diversiteit van producten.

Volgens mij kopen ze keys massaal in, in landen waar deze goedkoop te halen zijn. In feite is dit niet veel anders dan reguliere handelsondernemingen.

Het is overigens legaal om een beperkte hoeveelheid nepgoederen in te voeren, maar goed daar gaat het hier nu niet om.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Nou, zo lang er geen harde bewijzen zijn van dit soort witwasserij praktijken, blijf ik keys kopen op zulke sites.

Een beetje gezond verstand leert dat dit geen zuivere koffie is. Maar ja, we kijken ook gratis films met Popcorn Time. Zo heb je van alles wel iets.

Nelus schreef:

Ik vind het niet illegaal.

Dat jij het niet illegaal vind betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk niet illegaal is.

Robert schreef:

Dat er partijen zijn die goedkope keys inkopen en deze vervolgens in het westen verkopen is gewoon een goede business. Als zij daadwerkelijk via kwalijke wijze aan deze cd-keys komen dan moet het aan banden worden gelegd. Maar zelfs dan benader je de verspreider van deze niet legitieme producten, niet de afnemer.

Agreed. Weinig aan toe te voegen. Deze derden partijen moeten wel deugdelijk zijn, uiteraard.

Robert schreef:

Hier krijg je alleen maar boze klanten van, vraag me ook nog af of het uberhaupt rechtmatig is wat Ubisoft hier uitvoert. Verder ook slim dat je de groep die bereid is te betalen boos gaat maken terwijl de kosteloze illegale methode heel makkelijk uit te voeren is.

Het laat alleen maar zien dat grote publishers/ontwikkelaars niet de belangen van de gamer behartigen, maar vooral hun eigenbelang nastreven. Ander voorbeeld: EA & Dungeon Keeper Mobile. Het is zo zonde, want met hun monopolie positie zouden ze juist beter moeten weten.

- Film was uitverkocht toen we daar aan kwamen. En hij draait nergens anders. Reserveren via de site zorgt ervoor dat ik op allerlei dingen moet gaan registreren en accounts moet maken. Telefonisch reserveren is niet mogelijk. En bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Leeg.

Laatst aangepast door No'tje op 27 Jan 2015 21:21; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Redneckerz schreef:
GekooktEi schreef:

Uiteraard. grapje

Nou moet je oppassen hoor. Ook grapje



+- Marketingplan aan het schrijven, deels voor school en deels voor de game waar ik aan werk. Het schooldeel zorgt ervoor dat ik er minder de tijd voor neem dan ik zou willen.
- Zo druk. Zo druk.
+ Van 4 tot 6 februari Casual Connect
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jan 2015 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Robert schreef:
Misschien moet Ubisoft niet de aanname maken dat 'ik' (for the record, ik heb geen G2A key's gekocht) een illegale key heb bemachtigd?

Ubisoft weet natuurlijk perfect welke key bij hen gekocht is met welk betaalmiddel. Zij kunnen dus perfect zien welke op fraudulente manier bemachtigd zijn. Zij kunnen niet weten wie dat exact gedaan heeft, alleen dat het product dat 'jij' hebt illegaal verkregen is. (Stellende natuurlijk dat Ubisoft geen foute uitspraken doet.)

Robert schreef:
Verder vraag ik me af hoe deze verkopers illegaal bezig zijn. Er is hier toch geen sprake van nepproducten? Het lijkt me sterk dat webshops met zoveel verkopen al deze producten via misdrijven kunnen bemachtigen. Dat is moeilijk vol te houden met de hoeveelheid afzet en diversiteit van producten.
De markt van fake kredietkaarten is groot. Andere mogelijkheid is dat ze fysieke exemplaren opkopen, de sleutels er uit halen en die verkopen. Dat is ook illegaal binnen Europese Unie.

Robert schreef:
Volgens mij kopen ze keys massaal in, in landen waar deze goedkoop te halen zijn. In feite is dit niet veel anders dan reguliere handelsondernemingen.

Dat is zeker mogelijk. Ubisoft bant nu eenmaal ook niet iedereen die via G2A een sleutel heeft gekocht. De legitimiteit van de site wordt echter al lang in twijfel getrokken. http://www.gamasutra.com/blogs/LeszekLisowski/20141001/226840/How_to_get_every_game_on_STEAM_for_free.php
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 95 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group