Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 171, 172, 173  Volgende  
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Jaloers op jullie twee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+- Moeizaam weer contact met de ex. Moeizaam kan gerust in hoofdletters worden geschreven. Teleurgesteld en verdrietig blijf ik wel, al ben ik nu ook lichtelijk bezorgd over haar gemoedsgesteld. Veel maakt het mij ook niet uit maar je kan immers niet als een robot maar simpelweg ''Weet je wat, fuck jou maar. Deal maar met die shit'' zeggen. Ook al denk je dat.

Naja. Er wordt tenminste gepraat, het is iets. Maar het is mij wel duidelijk dat het mentaal niet lekker met haar gaat. En dat is eigenlijk het enige wat mij wel nog wat zorgen baart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Redneckerz schreef:
''Weet je wat, fuck jou maar. Deal maar met die shit'' zeggen.


En of dat kan. Prettig is anders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 01:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Je zou inderdaad eens mijn assertiviteit moeten lenen Redneckerz. Zoals Nick al zegt, dat kan zeker!

+ hele toffe dag gehad bij de redactie van PU.nl, Insidegamer.nl en Gamer.nl
+ ik heb die schattige Ellen blij gemaakt met Kerstcadeautjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nelus schreef:
+ ik heb die schattige Ellen blij gemaakt met Kerstcadeautjes


Juist...

@Red, natuurlijk is het zwaar voor haar. Jullie beëindigen iets wat jullie samen hebben opgebouwd al die jaren. Ben je bang dat ze zichzelf wat aandoet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nickdhnick schreef:

En of dat kan. Prettig is anders.

Het laatste is zeker waar.

Nelus schreef:
Je zou inderdaad eens mijn assertiviteit moeten lenen Redneckerz. Zoals Nick al zegt, dat kan zeker!

Liever niet. Voor je het weet zit je allerlei reacties op Gamed te posten.

Nin007 schreef:

@Red, natuurlijk is het zwaar voor haar. Jullie beëindigen iets wat jullie samen hebben opgebouwd al die jaren. Ben je bang dat ze zichzelf wat aandoet?

Bang zou ik het niet willen noemen. Want truth be told, het is door haar eigen gedrag dat ze haar eigen glazen ingooit. Het is vooral dat ik signalen oppik dat ze de grip op de realiteit aan het verliezen is. Ipv het te verwerken bottelt ze alles op, werkt nog een stuk harder dan ze al kan en probeert met maffe mindfucks, niet samenhangende reacties, dagen van negeren en ontkenning en bizarre kapsels het idee te geven dat het allemaal wel goed zit met haar en dat ze geen hulp behoeft. Sure. Daarom zie ik ook dat je last van zware slapeloosheid hebt, alles is oke met je

Dat harde werken en die slapeloosheid zorgen ervoor dat ze nog prikkelbaarder is dan voorheen. En de enige manier die zij kent om dit alles te fixen is om het maar op te potten. Dat zoiets niet werkt lees je in het bovenstaande. Dus ben ik bang dat ze zichzelf iets aandoet? Nee. Wel bezorgd dat haar eigen onkunde ervoor zorgt dat ze de grip op de realiteit verliest. Deels heb ik dan ook zoiets van ''Je kiest hier zelf voor, dus veel succes hiermee.'', deels is het ook een basaal stukje menselijke interactie dat ik toch iets ervoor moet betekenen. Als je iemand, zelfs je ex rock bottom ziet gaan, dan vind ik het in ieder geval ongepast om dan de ogen te sluiten.

Dat het zelf voor mij zwaar is en ik zelf een week geleden ook de bodem hebt bereikt doet daar niets aan af.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nelus schreef:
Je zou inderdaad eens mijn assertiviteit moeten lenen Redneckerz. Zoals Nick al zegt, dat kan zeker!

+ hele toffe dag gehad bij de redactie van PU.nl, Insidegamer.nl en Gamer.nl

Oeh, wat heb je daar gedaan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Halo gespeeld tijdens de 24 uurs marathon. Ik ben terug te kijken op http://www.twitch.tv/powerunlimited/v/3612619 rond 3h41m, daar word ik geďntroduceerd. Het is leuker als je kijkt naar ...rond 6h40, dan reik ik een prijs uit

Laatst aangepast door Nelus op 17 Dec 2014 23:01; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

+++ PSV - Feyenoord 4-3 Wát een wedstrijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Halo gespeeld tijdens de 24 uurs marathon. Ik ben terug te kijken op http://www.twitch.tv/powerunlimited/v/3612619 rond 3h41m, daar word ik geďntroduceerd. Het is leuker als je kijkt naar ...rond 6h31, dan reik ik een prijs uit

Je stream werkt niet, blijft hangen. Zit op de laatste Flash Player.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ja, Twitch servers zijn misschien ook overbelast, heb er ook wel eens last van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Dec 2014 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

- I'm losing it..

Spoiler: toon


KK, KK, KK bullshit!

Probeer van mijn internet verslaving af te komen, tegelijkertijd krijg ik van iedereen gezeik want hun leven is zo kut. En dan vind nog zo'n meid je leuk die je loopt te stangen door hard-to-get te spelen. Mensen denken dat ik ze niet meer mag omdat ik wat afstandelijker doe dan normaal.

Wil gewoon huilen om alles maar 't gaat niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Dec 2014 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Ja, Twitch servers zijn misschien ook overbelast, heb er ook wel eens last van.

Lijkt me sterk dat de PU Twitch zo populair is dat deze alles bottleneckt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 18 Dec 2014 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nee, niet PU specifiek, wel Twitch over het algemeen. In de avond uren kijken veeeeel meer mensen tegelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Dec 2014 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- PSV - Feyenoord, ik heb er nog een kater van.
+ Tandarts weer gehad, tot over een half jaar!
- Drukte op werk, klanten worden helemaal gek, want kerst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

- wederom gezakt voor mijn scriptie. Ik baal echt enorm van mijzelf. Ik zit nogal te twijfelen of ik wel de capaciteit heb om een master te voltooien. Komen natuurlijk ook nog die fucking kerstdagen aan waar je iedereen op de hoogte moet stellen van je eigen falen. Fuck it
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nelus schreef:
- wederom gezakt voor mijn scriptie. Ik baal echt enorm van mijzelf. Ik zit nogal te twijfelen of ik wel de capaciteit heb om een master te voltooien. Komen natuurlijk ook nog die fucking kerstdagen aan waar je iedereen op de hoogte moet stellen van je eigen falen. Fuck it


Dat heb je toch echt zelf in de hand jong.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Wat, het op de hoogte stellen? Klopt, wat moet je dan doen als ze het vragen? Er overheen lullen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
- wederom gezakt voor mijn scriptie. Ik baal echt enorm van mijzelf. Ik zit nogal te twijfelen of ik wel de capaciteit heb om een master te voltooien. Komen natuurlijk ook nog die fucking kerstdagen aan waar je iedereen op de hoogte moet stellen van je eigen falen. Fuck it

Misschien er te weinig tijd aan besteed? Ik heb vaak posts gezien waar je aangeeft dat je aan die scriptie eigenlijk moet werken maar xxxx is leuker.

En ja, je zal dus met de billen bloot moeten en aan mensen moeten vertellen dat je het niet hebt gehaald. What doesnt kill you makes you stronger zeg maar.

Nelus schreef:
Wat, het op de hoogte stellen? Klopt, wat moet je dan doen als ze het vragen? Er overheen lullen?

Zou jij dat doen dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Nelus schreef:
Wat, het op de hoogte stellen? Klopt, wat moet je dan doen als ze het vragen? Er overheen lullen?


Zij: Gaat het goed op school?
Jij: Ja gaat prima, nog een beetje knutselen aan mn scriptie maar dat lukt me wel.

Tadaa.. niks meer aan doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nickdhnick schreef:
Nelus schreef:
Wat, het op de hoogte stellen? Klopt, wat moet je dan doen als ze het vragen? Er overheen lullen?


Zij: Gaat het goed op school?
Jij: Ja gaat prima, nog een beetje knutselen aan mn scriptie maar dat lukt me wel.

Tadaa.. niks meer aan doen


Ja toch, haha. Zo doe je dat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

- ik heb weer eens ruzie met mensen omdat ze de waarheid niet willen horen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
- ik heb weer eens ruzie met mensen omdat ze de waarheid niet willen horen.

Nee, jouw kant van het verhaal, welke jij als ''waarheid'' bestempelt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:
- ik heb weer eens ruzie met mensen omdat ze de waarheid niet willen horen.

Nee, jouw kant van het verhaal, welke jij als ''waarheid'' bestempelt


Als iemand binnenkomt en steekt meteen een joint aan en dat zeg ik dan is dat gezeik en zo. Was maar een grap maar dat maakte al niet meer uit. Mensen met hun kutego man..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+ Een nieuwe schakel uit Id Software's historie.. Een obscure shooter genaamd In Pursuit Of Greed en Shadowcaster maken gebruik van een spelmotor die Id als onderdeel van een licentiedeal gaf aan Softdisk: De Raven Engine. - http://www.redshadowsoftware.com/projects/greed - Obscure oude technologie, ik hou ervan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 88 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group