Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 85, 86, 87  Volgende  
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Dat kan je uitzetten. Maar niet iedereen doet dat, duidelijk

Ik vind het gewoon te naïef van de sterren. Ze hebben inderdaad het recht om het te doen, maar je staat constant in de schijnwerpers en privacy is iets wat elke paparazzi breekt (onterecht ook, ik vind dat paparazzi soms gewoon opgepakt moeten worden). Ik zeg ook zeker niet dat de hacker goed of legaal bezig is, maar de celebrities kunnen ook gewoon beter omgaan met hun bestanden, gezien ze op de hoogte zijn van de aasgieren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

crono999 schreef:
@Bever Warrior

Hahahah serieus,das toch geen liefde?


Ik ben nooit echt opzoek,meer gewoon wat je komt aanwaaien,beetje leuk daten.

Heb toen voor de grap grinder geprobeerd(iedereen was bezig met tinder en badoo),vreselijk wat je daar tegen komt!!!! En toch,.....was er een hele leuke jonge die niet alleen foto's van ze pjenis stuurde,leuke wezen daten met elkaar,nu alweer bijna half jaar samen .


Nee eigenlijk niet, maar je moet toch wat

Ja, aan Tinder en Badoo heb ik ook wel aan gedacht, maar om die dingen die jij opnoemde doe ik het toch gewoonlijk niet. Ik ben al een keer opgelicht op relatieplanet en tagged is verschrikkelijk.

Ben jij nou een vrouw of een man?, ik dacht namelijk altijd dat je een man was door je naam Hoef je geen antwoord op te geven als je dat niet wil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Ik ben een man en mag je vragen hoor.

De meeste weten het gewoon op gamed dat ik een man ben die een vriend heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

crono999 schreef:
Ik ben een man en mag je vragen hoor.

De meeste weten het gewoon op gamed dat ik een man ben die een vriend heeft.


Oke, dat is voor mij geen punt hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Bever Warrior schreef:


Oke, dat is voor mij geen punt hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig.


Just bi-curious
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Joni Philips schreef:
Worden niet sowieso alle foto's op je iPhone upgeload?


Dan moet je wel eerst je telefoon aan zo'n cloud service koppelen, dat gaat niet automatisch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 04 Sep 2014 02:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Microsoft heeft ons de power van de cloud beloofd, nu zien we dat ze het echt meenden :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Sep 2014 04:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Paintskillz schreef:
She hot?

Mijn liefdesleven is top, ik heb nudies van Jennifer Lawrence.

She is. Lawrence fotos zijn niet mis.

Ellentjeeah schreef:
Hoezo dat Red? Kom je zelf uit het Oostblok, of heb je een vriendinnetje die er vandaan komt? Bedoelde het gewoon als grapje.
Mijn wiskunde docent op de middelbare school deed dat wel echt, die haalde vrouwen uit Polen of Rusland naar Nederland toe en dan had hij een vriendin.

In b4 ''Zit duidelijk te kort op Gamed om dit te snappen''

Nelus schreef:
Red heeft een Russische vriendin, weet je nog? Online ontmoet enzo.

Via Second Love, trouwens.

jk

GekooktEi schreef:

Nee, maar ik vind het nog steeds een zwak argument. Ik denk niet dat ik blij zou zijn als iemand de inhoud van mijn Dropbox of Evernote op internet zou gooien, er zitten niet dat soort dingen bij maar genoeg dingen die ik liever bij me houd.

Ik zou ook nooit naaktfoto's van mezelf op een cloud service zetten, maar ik vind niet dat die mensen het recht niet hebben omdat ze beroemd zijn.

Heb je nu serieus 2 keer hetzelfde argument gepost?

Om in te haken:
Ik ben het met Nelus eens. In een tijd waarin privacy steeds minder een recht is en meer een service is het beyond stupid om te denken dat een grote service zoals Iclould die privacy van je fotos belooft dat hier niets mee kan gebeuren. Tevens kan je ook niet roepen ''Maar ik heb niks te verbergen'' totdat ze realiseren dat ze wat fotos in de cloud hebben staan. Tja.

Celebs zouden juist beter moeten weten aangezien ze altijd in de spotlights staan. Informeer je over de risicos en doe het gewoon niet. Al is het voor fappers wel een mooi voordeel dat celebs naief zijn

Nelus schreef:
Dat kan je uitzetten. Maar niet iedereen doet dat, duidelijk

Volgens mij is dat Icloud ook quasi verplicht? Het is wel zo dat de optie om het uit te zetten nogal verborgen is en je er in het dagelijks gebruik het niet tegen zal komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 04 Sep 2014 09:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Haha sorry, onthoud niet alles. Niets mis met een Russische chick! Had een he leuk Russisch meisje in mijn klas.

Ben het er wel mee eens dat je als celeb zijnde voorzichtiger moet doen met zulk soort dingen. Er zijn voldoende mensen die je "down" willen zien gaan. En je kunt er niet op vertrouwen dat een computerprogramma altijd maar 100% veilig is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Sep 2014 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Redneckerz schreef:

Heb je nu serieus 2 keer hetzelfde argument gepost?

Mja, ik had zo'n Verbinding Verbroken scherm van 'Als je refresht wordt dit nog een keer verstuurd', wat vaak betekent dat het de eerste keer niet lukte. Daarna niet meer gekeken.

Verder: fair enough, ik begrijp de argumenten van de andere kant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mijn relatie is uit. Ruim 4 jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Redneckerz schreef:
Mijn relatie is uit. Ruim 4 jaar.


Oh, samen besloten neem ik aan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Redneckerz schreef:
Mijn relatie is uit. Ruim 4 jaar.


Oh, samen besloten neem ik aan?

Nope. Zij wilde het.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Nov 2014 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Iemand hier nog wat leuks te vertellen?

Ik in ieder geval niet, ik vind de meiden nogal saai en andersom vinden ze mij saai dus dat schiet lekker op. Het enige leuke is teasen en zo maar verder is het echt zo verschrikkelijk saai om met meiden te praten, of ik ben gewoon op de verkeerde plaatsen aan het kijken voor meiden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 27 Nov 2014 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Tja,......Als je de meide nogal saai vind,misschien moet je dan eens wat anders proberen.....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Nov 2014 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Iemand hier nog wat leuks te vertellen?

Yup, hier. Nadat het uit was 2 weken terug een dag later nog gepraat, vervolgens 5 dagen niets. In die tijd heb ik haar vriendin aangespoord met haar te praten, want zij wist nog van niets. Dat deed ik uit goede intentie. In die week weer gesprek gehad, dat ging best redelijk. Vertelde haar dat ik het haar beste vriendin had verteld en dat ik hier respectvol mee omging. Zij zei dat zij dat ook deed.

Vervolgens een week niets gehoord, helemaal geen enkele vorm van communicatie van haar kant af. Vandaag eindelijk weer contact gehad, nu stelt ze dat ik ''wraak'' heb genomen door het die vriendin te vertellen ondanks dat ze het bij het vorige gesprek wel prima vond. Nu heb ik het volgens haar gedaan Lachen man, om de logica telkens weer een stukje te verplaatsen.

Getracht haar uit te leggen dat het geenzins bedoeld was om ''wraak'' te nemen (Please, waarom zou ik. Ik wilde haar eerder als vriend helpen), maar dat was tegen dovemansoren gericht. Een ''Whatever'' kreeg ik als antwoord, en dat was het dan.

Toch ergens bizar dat het zo loopt. Ik heb er toch best wat moeite mee (En waarom ik de gebruikers op Gamed dit toevertrouw, geen idee) en ik doe allerlei dingen om het wat beter te verwerken. Zoals vandaag, naar het graf van mijn grootouders geweest. Dat hielp. Dan is het toch vreemd dat, na dit gesprek, al die bagger gevoelens die ik heb eigenlijk niet zoveel waarde hebben klaarblijkelijk. Immers, zij ziet mij als het vleesgeworden kwaad dat er doelbewust op uit is om haar leven te verzieken.

Nin007 schreef:

Ik in ieder geval niet, ik vind de meiden nogal saai en andersom vinden ze mij saai dus dat schiet lekker op. Het enige leuke is teasen en zo maar verder is het echt zo verschrikkelijk saai om met meiden te praten, of ik ben gewoon op de verkeerde plaatsen aan het kijken voor meiden.

Of je doet teveel moeite?

crono999 schreef:
Tja,......Als je de meide nogal saai vind,misschien moet je dan eens wat anders proberen.....

Ik ken anders wel een gast die met plezier naar een gay bar gaat en daar zijn lol niet op kan.. Bi-curious, misschien? Sowieso is hij wel wat apart, zo kickt hij op cougars en (to be blunt) zijn de meiden waar hij een relatie mee heeft nou niet meiden die hoog scoren op het grafische aspect. Laat ik het zo zeggen: Hij date Wii'tjes terwijl hij ook met een PS4 kan lebberen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Nov 2014 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199



Een tip: Je kan beter het contact met haar verbreken en steun zoeken bij andere mensen, dat heb ik ook moeten doen een paar jaar geleden en het werkt wel het beste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Nov 2014 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:

Een tip: Je kan beter het contact met haar verbreken en steun zoeken bij andere mensen, dat heb ik ook moeten doen een paar jaar geleden en het werkt wel het beste.

Meh, steun zoeken doe ik al. Maar dat werkt ook maar tot een bepaalde hoogte. Ik heb nu de bal bij haar gelegd en gezegd dat als zij contact wil ze dat dan maar zelf moet gaan doen.

Doodzonde eigenlijk hoe zoiets van briljant naar niks kan in zon dergelijk korte tijd. En vooral, dat ze blijkbaar het idee heeft dat ik haar het leven zuur wil maken. Verre van, ik zou niet eens willen. Ze gaat zo te horen het blijkbaar allemaal maar oppotten, wat precies de reden was waarom ik het haar beste vriendin had verteld - Zodat ze het in ieder geval met iemand kon bespreken, of dat die vriendin in ieder geval kon steunen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Nov 2014 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ja, ik kan ook alleen maar uit die situatie spreken van mij. Ze was het gewoon niet waard om nog contact mee te hebben, dat was dus het beste wat ik toen kon doen. Nadat ik dit kreeg te horen: 'Uitpraten??? HOEZO!????'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Nov 2014 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Ja, ik kan ook alleen maar uit die situatie spreken van mij. Ze was het gewoon niet waard om nog contact mee te hebben, dat was dus het beste wat ik toen kon doen. Nadat ik dit kreeg te horen: 'Uitpraten??? HOEZO!????'

Tja. Het wordt blijkbaar niet gewaardeerd als je over andermans miserie ontfermt terwijl je zelf ook kut voelt. Maar zo is het imo altijd zo geweest. Vaak in een relatie wordt het meisje benadeeld omdat de jongen te weinig concessies doet en zij juist teveel. In mijn geval was het precies andersom. Ik deed teveel concessies, zij deed nauwelijks iets. Maar wel mij telkens het gevoel geven dat ik niets waard was. Ik kan in ieder geval er prat op gaan dat ik het alles heb gegeven, zelfs na de breuk. Als zij zo graag het wilt oppotten met alle mogelijke gevolgen van dien, het zij zo.

Doet alleen maar meer zeer dat het een dergelijke ''vecht'' scheiding is geworden. Zonde. Ook voor haar. Maar dit is hoe zij het wilt hebben, dat is haar beslissing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Nov 2014 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dan heeft ze weer iets om te zeuren.

Ik vind helemaal mooi, perfect!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Nov 2014 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Dan heeft ze weer iets om te zeuren.

Ik vind helemaal mooi, perfect!

Ik snap de laatste zin niet. Zag je laatst ook al zoiets posten in het +- topic waar ik de context niet bij kon plaatsen. Waar refereert dit naar?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Nov 2014 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Oh, haha sorey. Dat heb ik van een video op YouTube.

Kan me wel druk gaan maken over dingen maar uiteindelijk schiet ik er niets mee op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Nov 2014 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Oh, haha sorey. Dat heb ik van een video op YouTube.

Kan me wel druk gaan maken over dingen maar uiteindelijk schiet ik er niets mee op.

Ik snap het nog niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Nov 2014 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:
Oh, haha sorey. Dat heb ik van een video op YouTube.

Kan me wel druk gaan maken over dingen maar uiteindelijk schiet ik er niets mee op.

Ik snap het nog niet


YouTube: toon


Kijk, deze man krijgt een boete van honderd Euro voor helemaal niks, maar hij vind het helemaal mooi. Dat bedoel ik met die opmerking, snap je hem nu?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 76 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group