Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 171, 172, 173  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:

- hotmail, of beter gezegd microsoft.. Mijn account is geblokkeerd omdat ik nu dus op een andere locatie ben i.v.m eigen appartement, anyway.. het wachtwoord terug krijgen lukt niet omdat de sms optie niet werkt (hoewel de cijfers overeenkomen krijg ik geen sms, en ook niet via een ander hotmail account die hetzelfde telefoonnummer heeft) !

Doet mij een beetje denken aan je vorige issue van een tijd geleden (Waar we nooit antwoord op hebben gekregen ondanks dat je dat beloofd had), maar in ieder geval, nooit last van dit probleem gehad. Via Hotmail (dus via de browser) zou je overal ter wereld in moeten kunnen loggen. Toen ik in Rusland zat is daar nooit een probleem mee geweest, dus ik vind het zeer bijzonder dat simpelweg naar een andere locatie binnen hetzelfde land wel problemen oplevert.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Redneckerz schreef:

Doet mij een beetje denken aan je vorige issue van een tijd geleden (Waar we nooit antwoord op hebben gekregen ondanks dat je dat beloofd had)...


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nickdhnick schreef:
Redneckerz schreef:

Doet mij een beetje denken aan je vorige issue van een tijd geleden (Waar we nooit antwoord op hebben gekregen ondanks dat je dat beloofd had)...




Dat is ook pas sinds een paar dagen geleden opgelost.
Ik moet wel toegeven dat ik het niet van plan was te melden hier, maar bij deze dan. Inhoudelijke informatie wil ik verder niet delen, dat is niet echt iets voor op internet, maar dat het opgelost is weet je bij deze.

Met hotmail heb ik het overigens ook al eerder gehad, schijnt sowieso vaak voor te komen (het internet staat vol met klachten wat dat betreft) maar de vorige keer kon ik het nog verhelpen (zou nu ook moeten kunnen, maar vreemd genoeg komt er dus maar geen sms)

Maar nu kunnen jullie allemaal vriendelijk de vinketering krijgen, ik ga Warlords of Draenor spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:

Dat is ook pas sinds een paar dagen geleden opgelost.
Ik moet wel toegeven dat ik het niet van plan was te melden hier, maar bij deze dan. Inhoudelijke informatie wil ik verder niet delen, dat is niet echt iets voor op internet, maar dat het opgelost is weet je bij deze.

Ik weet nog dat het over de ING ging. Als ik even een zoek op deze site doe zal ik vast wel weer het hoe vinden. Ik weet alleen dat je ons zou vertellen hoe dat af was gelopen, want je zou binnen een week (dag?), contact met ze opnemen. Dat is overigens wel een maand of 8 terug ofzo.

Dellion schreef:

Met hotmail heb ik het overigens ook al eerder gehad, schijnt sowieso vaak voor te komen (het internet staat vol met klachten wat dat betreft) maar de vorige keer kon ik het nog verhelpen (zou nu ook moeten kunnen, maar vreemd genoeg komt er dus maar geen sms)

Hoe is dat nu mogelijk als het web based is Oke, ik krijg ook wel eens de melding dat ze niet beschikbaar zijn, maar helemaal niet meer inloggen omdat je even verderop gaat wonen.. Ik ben 3000 kilometer van mijn huis geweest, geen enkel probleem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 00:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ik heb het wel eens met Facebook gehad. bv de eerste keer dat ik vanaf mijn vriendin dr pc inlogde. Dan moet je opeens foto's gaan bekijken en de bekende mensen (ofwel je vrienden) er onder schrijven. Dan weet fb of je echt jij bent. Maar dat werkt gelukkig wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Redneckerz schreef:
Dellion schreef:

Dat is ook pas sinds een paar dagen geleden opgelost.
Ik moet wel toegeven dat ik het niet van plan was te melden hier, maar bij deze dan. Inhoudelijke informatie wil ik verder niet delen, dat is niet echt iets voor op internet, maar dat het opgelost is weet je bij deze.

Ik weet nog dat het over de ING ging. Als ik even een zoek op deze site doe zal ik vast wel weer het hoe vinden. Ik weet alleen dat je ons zou vertellen hoe dat af was gelopen, want je zou binnen een week (dag?), contact met ze opnemen. Dat is overigens wel een maand of 8 terug ofzo.

Dellion schreef:

Met hotmail heb ik het overigens ook al eerder gehad, schijnt sowieso vaak voor te komen (het internet staat vol met klachten wat dat betreft) maar de vorige keer kon ik het nog verhelpen (zou nu ook moeten kunnen, maar vreemd genoeg komt er dus maar geen sms)

Hoe is dat nu mogelijk als het web based is Oke, ik krijg ook wel eens de melding dat ze niet beschikbaar zijn, maar helemaal niet meer inloggen omdat je even verderop gaat wonen.. Ik ben 3000 kilometer van mijn huis geweest, geen enkel probleem.


Geen idee, misschien dat het een combinatie van iets is. Maar het schijnt een aanwezig probleem te zijn voor redelijk wat mensen (misschien in combinatie met skype o.i.d?) Anyway, heel erg hinderlijk.

@Nickdhnick,
Dat is wel nice dan.. Dat systeem van hotmail/microsoft, whatever, werkt totaal niet. Vooral niet het formulier waarbij je informatie moet invullen. verder dan mijn wachtwoorden kom ik niet.. Het is namelijk niet een e-mail adres waarop ik veel verzend, kortom het stukje: ''onderwerpen van je laatst verzonden berichten'' (o.i.d) kan ik dus niet invullen, evenals een stukje met namen van aangemaakte mappen (want dat heb ik nooit gedaan) etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 01:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:

Geen idee, misschien dat het een combinatie van iets is. Maar het schijnt een aanwezig probleem te zijn voor redelijk wat mensen (misschien in combinatie met skype o.i.d?) Anyway, heel erg hinderlijk.

Het is moeilijk te geloven, maar aangezien het MS is, is het wel plausibel. Ze zijn pas op two-factor authenticatie gegaan.. Volgens mij hebben ze ook een eenmalig wachtwoord foefje om toch in te loggen? Dat al eens geprobeerd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+ Warlords of Draenor, morgen mijn scriptie inleveren, volgende week misschien spelen. Of volgende maand...hhmm

+ zo veel games en zo meteen zo veel tijd om te gamen!!!!! YES
+ mijn avonturen in een rolstoel om te testen of de gebouwen van Universiteit Utrecht op de Uithof van Utrecht wel rolstoelvriendelijk zijn. Viel vies tegen. Je hebt behoorlijke kracht in je armen nodig en soms moet je een heuvel op bij een gebouw..

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ Hoogste cijfer van alle kandidaten voor mijn financiering tentamen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

+ Weinig slaap pakken om te kunnen gamen, recensies moeten toch geschreven worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Nov 2014 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+ zo meteen mijn scriptie inleveren! Eindelijk! Daarna.....VRIJHEID!
+ lijstje maken voor games/films/series die ik wil zien
+ niet geheel vervallen in levenloosheid, gewoon werk aan de winkel
+ carnaval dit weekend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Nov 2014 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nelus schreef:
+ carnaval dit weekend


Spoiler: toon
YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Nov 2014 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nickdhnick schreef:
Mafusto schreef:
Wij als Gamed ...


Waar blijft je rang onder je naam eigenlijk? Je bent zo nog maar een kaal jongetje


Ik wil niet volwassen worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Nov 2014 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

- Een queue van 4300 @ WoW, serieus? En als je dan bent ingelogd kan je nog nauwelijks wat doen door de hoeveelheid mensen die zoveel lag veroorzaken dat de features niet meer werken, goed bezig Blizzard. Amerikanen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Nov 2014 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Nov 2014 09:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

-Op weg richting uni aangereden
-Gast reed ook nog eens door.
+gelukkig niks aan overgehouden op een paar kleine pijntjes na.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Nov 2014 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
-Op weg richting uni aangereden
-Gast reed ook nog eens door.
+gelukkig niks aan overgehouden op een paar kleine pijntjes na.

Sterkte. Zag hij je over het hoofd of?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Nov 2014 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Geen idee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Nov 2014 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

+ Holy shit, over de 1M views op YT :o
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 21 Nov 2014 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

+
YouTube: toon


+zit al weer bijna 6 jaar bij gamed.nl


Laatst aangepast door deadlytown op 21 Nov 2014 12:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Urkie BerichtGeplaatst: 21 Nov 2014 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

deadlytown schreef:
+
YouTube: toon


+zit al weer 6 jaar bij gamed.nl


5 Jaar en 11 maanden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deadlytown BerichtGeplaatst: 21 Nov 2014 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

fixed :-p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Nov 2014 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

en ik alweer....bijna 9 jaar..wtf

+ Agents of S.H.I.E.L.D. wordt steeds leuker! Tenminste een dieper verhaal dan bijvoorbeeld Arrow of The Flash, die meer per episode een villain hebben en een achtergrond verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Nov 2014 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Ik voel me oud

+ Weekend!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Nov 2014 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Saaie lectures zouden verboden moeten worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 83 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group