Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 171, 172, 173  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Okt 2014 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Redneckerz schreef:
Nelus schreef:

- 60fps discussies. Ik vind 60fps onnatuurlijk snel. Dat is misschien verschillend per spel (snelle vecht games vind ik 60fps erg fijn), maar met The Witcher hoef ik echt geen 60fps, gewoon stabiel 30 of iets erboven, zodat het met drukte ook stabiel blijft. Ik vind resolutie belangrijker

Terwijl 60 fps wel de natuurlijke ''framerate'' van je ogen zijn..


Joh, Nelus ging toch die nieuwe kaart van Nvidia halen, dan kan die toch makkelijk dat spel op een fatsoenlijke framerate spelen. Ik snap niet waar die zich nou druk over maakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Okt 2014 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Redneckerz schreef:
Nelus schreef:

- 60fps discussies. Ik vind 60fps onnatuurlijk snel. Dat is misschien verschillend per spel (snelle vecht games vind ik 60fps erg fijn), maar met The Witcher hoef ik echt geen 60fps, gewoon stabiel 30 of iets erboven, zodat het met drukte ook stabiel blijft. Ik vind resolutie belangrijker

Terwijl 60 fps wel de natuurlijke ''framerate'' van je ogen zijn..


Joh, Nelus ging toch die nieuwe kaart van Nvidia halen, dan kan die toch makkelijk dat spel op een fatsoenlijke framerate spelen. Ik snap niet waar die zich nou druk over maakt.

Voor The_Dan zal het helemaal geen probleem zijn, die gaat gewoon 4 Titans knallen zodat hij alles in 4K kan spelen op 60fps.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Episch! Dikke elite player.

+ 27inch IPS LED monitor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nelus schreef:


- 60fps discussies. Ik vind 60fps onnatuurlijk snel. Dat is misschien verschillend per spel (snelle vecht games vind ik 60fps erg fijn), maar met The Witcher hoef ik echt geen 60fps, gewoon stabiel 30 of iets erboven, zodat het met drukte ook stabiel blijft. Ik vind resolutie belangrijker



Jesus Christ seriously

Een hogere framerate is ALTIJD beter. 60 fps is ALTIJD beter dan 30 fps. 30 fps is net 'acceptabel'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Weetje dat ik nooit het verschil merk of een game in 30fps of 60fps draait? Ik let er ook gewoon niet op

- Fucking nagelriem gescheurd.
- En je dan ook 3x in 24u aan openhalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 01:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Episch! Dikke elite player.

+ 27inch IPS LED monitor.

Hoewel sarcastisch zou ik het niet eens raar als The_Dan inderdaad een beest van een rig heeft staan voor zijn Masterrace contributie.

Robert schreef:

Jesus Christ seriously

Een hogere framerate is ALTIJD beter. 60 fps is ALTIJD beter dan 30 fps. 30 fps is net 'acceptabel'.

Nee man, 30 fps is veel meer ''cinematischer.'', dus ook beter.

JK!

Nickdhnick schreef:
Weetje dat ik nooit het verschil merk of een game in 30fps of 60fps draait? Ik let er ook gewoon niet op

Dan heb je nog niet vaak een 60 fps game gespeeld. Verschil is best dramatisch. Zie ook:

http://30vs60.com/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 09:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Hahaha. Ok. @Nino, true, ik ga inderdaad de nieuwe kaart van Nvidia halen, maar dat hoeft niet per se op 60fps. Ik maak mij niet druk om 60fps die ik niet haal, maar het is een hele issue op de console enzo. Zoals je ziet met dat 30vs60 filmpje van Far Cry, dan vind ik dus dat linkse echt niet zo erg.

@Robert, het is maar net wat je fijner vindt, ook al is het per definitie beter.

Ik vind 30fps dus inderdaad cinematischer. Of bijvoorbeeld 24fps i.p.v. 48fps (The Hobbit 2 was mij iets te vloeiend aan beelden).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik ben dan wel een peasant die het verschil niet ziet zolang de game maar op een constante framerate draait. Natuurlijk voel ik het verschil tussen een game op 30 en 60 FPS maar ik ben dan wel weer gamer genoeg om de omschakeling te maken bij een 30 FPS game zolang de game maar geen dips naar boven of beneden heeft zodat ik effectief dezelfde acties kan doen ongeacht de framerate. Natuurlijk werkt dit niet met games die twitch-achtige reflexen nodig hebben, maar die heb je uiteindelijk ook alleen maar nodig in online multiplayer games als je tegen andere mensen speelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Redneckerz schreef:

Dan heb je nog niet vaak een 60 fps game gespeeld. Verschil is best dramatisch. Zie ook:

http://30vs60.com/


Ik zie werkelijk geen verschil. Maar misschien komt dat wel door mijn laptop?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mafusto schreef:
Ik ben dan wel een peasant die het verschil niet ziet zolang de game maar op een constante framerate draait. Natuurlijk voel ik het verschil tussen een game op 30 en 60 FPS maar ik ben dan wel weer gamer genoeg om de omschakeling te maken bij een 30 FPS game zolang de game maar geen dips naar boven of beneden heeft zodat ik effectief dezelfde acties kan doen ongeacht de framerate. Natuurlijk werkt dit niet met games die twitch-achtige reflexen nodig hebben, maar die heb je uiteindelijk ook alleen maar nodig in online multiplayer games als je tegen andere mensen speelt.


Het is niet nodig, 1080p is ook niet nodig. Hell, we zouden zelfs nog op een vierkante tv kunnen gamen met een controller met draad en memorycard. Laadtijden en zo zijn ook niet zo erg, maar zeg nu eerlijk als je zou kiezen dan zou je er toch voor gaan om het wel te nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nickdhnick schreef:
Redneckerz schreef:

Dan heb je nog niet vaak een 60 fps game gespeeld. Verschil is best dramatisch. Zie ook:

http://30vs60.com/


Ik zie werkelijk geen verschil. Maar misschien komt dat wel door mijn laptop?


Hoe is dat mogelijk, ik zie het direct.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Nickdhnick schreef:
Redneckerz schreef:

Dan heb je nog niet vaak een 60 fps game gespeeld. Verschil is best dramatisch. Zie ook:

http://30vs60.com/


Ik zie werkelijk geen verschil. Maar misschien komt dat wel door mijn laptop?


http://www.hansanders.nl/

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nickdhnick schreef:

Ik zie werkelijk geen verschil. Maar misschien komt dat wel door mijn laptop?

Dat zou kunnen, maar verschil zit vooral in de soepelheid van de animatie.

Hier is een voorbeeldje, een vertraagde 30 fps scene en een vertraagde 60 fps scene van dezelfde animatie. Je ziet dan beter dat de linker animatie (Die op 60 fps is geencodeerd) veel soepeler is dan het rechterplaatje.



+ Sollicitatiegesprek...
-- ... Ik weet niet hoor, maar het leek net alsof ik op een totaal andere functie zat te solliciteren. Ze verwachten o.a 2-3 weken training in Londen, verplichte deelname aan borrels en activiteiten/feestjes, en verantwoordelijkheid voor de servers. Eh?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Redneckerz schreef:
verplichte deelname aan borrels en activiteiten/feestjes


Hè, wat jammer nou vervelend, al die activiteiten/feestjes. Waar solliciteerde je voor, party animal?

+ ik kijk zo hard uit naar de GTX 970 en dan The Witcher 3 spelen
+ het gaat lekker met mijn scriptie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:

Hè, wat jammer nou vervelend, al die activiteiten/feestjes. Waar solliciteerde je voor, party animal?

Ik vind dat inderdaad vervelend ja. Er wordt dan geroepen dat dit goed is voor de teambuilding, en het is prima als dit vrijblijvend is, maar als het een verplichting wordt vind ik het in ieder geval niet interesting meer. Dat noem ik gefabriceerde lol.

Wat minstens zo raar was, was dat na een uur gepraat en geluisterd te hebben, hij beweert dat ik een complete vraag had gemist, namelijk hoeveel ik dacht te verdienen. Dat heeft hij helemaal niet gevraagd, maar hij bleef erbij en stelde dat ik niet goed luisterde terwijl ik de hele tijd op zijn uitleg zit te focussen lol.

+- NS was ook weer lekker bezig. Vertragingen, en ook foutieve data. Daarnaast ook geen Wifi in de trein. Ondertussen kost een dagretourtje (Net mijn OV opgezegd immers) mij wel omgerekend 30 gulden. Maar dan zit ik wel lekker luxe in de 2de klas. Zucht.
+++ Wel uber baas: Mijn lieve oud lerares van de basisschool na het uitstappen van de trein ontmoet. Ze had helemaal niet meer door wie ik was, maar ze was door het dolle heen toen ze het doorhad. Prachtig moment
- Bijna een hont aangereden omdat het baasje het beest niet had aangelijnd..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Een hont? Hahaha, mooie typo

Anyways, Redneckerz, een sollicitatie gesprek is ook twee richtingsverkeer. Het is ook voor jou een mooie kans om te kijken of die baan echt iets voor je is, zo niet, dan op zoek naar de volgende! Gefabriceerde lol is overigens niks mis mee elke festival, event, gepland feest is gefabriceerd als je het zo bekijkt. Maar ik snap dat het niet iedereen zijn ding is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Okt 2014 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Een hont? Hahaha, mooie typo

Ik lees teveel Fok Maar ik blijf erom lachen.

Nelus schreef:

Anyways, Redneckerz, een sollicitatie gesprek is ook twee richtingsverkeer. Het is ook voor jou een mooie kans om te kijken of die baan echt iets voor je is, zo niet, dan op zoek naar de volgende!

Dat inderdaad. Maar toen ik binnenkwam had ik al niet echt een ''klik'' en toen ik met de manager sprak ook niet. Dat vind ik persoonlijk zeer belangrijk. Daarnaast heb ik ook het idee dat hun beschrijving zoals deze op de site staat niet echt klopt gezien de verbazing die ik had toen ze het hele verhaal aan mij vertelden.

Over het algemeen kreeg ik het gevoel dat deze mensen snel naam willen maken, iets wat ze zeer zeker zal lukken gezien ze onder een multinational vallen. Dat is heel mooi voor hun, maar ik zit niet op zoiets te wachten. Je herkent het vast wel, van die mensen die iedereen er zonder pardon uitschoppen.

Nelus schreef:

Gefabriceerde lol is overigens niks mis mee elke festival, event, gepland feest is gefabriceerd als je het zo bekijkt. Maar ik snap dat het niet iedereen zijn ding is

Ik bedoel meer van gefabriceerde lol zoals ''We gaan vanavond lekker met zn allen bowlen, en je MOET komen.'' Wat nu als je een hekel aan bowlen hebt? Je mag niet weigeren, want ''Meedoen is goed voor het teambuilding.''

Ik hekel dergelijke uitspraken en neem het evenwel kwalijk dat zoiets dan verplicht is. Ik wil mijn werk gewoon goed af kunnen leveren en dan het thuis gezellig hebben. Bowlen, karten, borrels etc.. doe ik met mijn eigen vriendenkring, niet met collega's van het werk. Die dingen hou ik gescheiden.

Maar goed, just my 2 cents natuurlijk. Er zijn ook zat lui die daar wel voor in zijn en dat is natuurlijk hun goed recht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 01 Nov 2014 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Red een personeelsfeest is het ergste nog niet.
Was toevallig gisteravond met mijn vader mee naar zijn personeelsfeest, bijna iedereen daar was 50+ en toch heb ik nog een gezellige avond gehad.

En over het algemeen zijn personeelsfeesten toch meer een borrel drinken met elkaar dan echt een activiteit doen, al kom je maar een uurtje je gezicht laten zien, het creëert wel goodwill.

+ Afgelopen woensdag presentatie gehad in Amsterdam, moest mijn business innovation presenteren aan het management team van Mercure Amsterdam City. Uiteindelijk een 7 voor gekregen.
+ Mag mijn reiskosten daarvan declareren bij school, heel netjes
+ Gisteren vloerbedekking besteld voor mijn nieuwe studio, zal vrijdag worden geleverd, daarna kan het verhuizen beginnen!
+ Ik snap finance steeds beter, maandag tentamen, ik krijg er wel vertrouwen in!

- Ben nu echt mijn leren aan het uitstellen, zat het profielen topic door te kijken. Red's favoriete forummer was Gezer, back in 2012. Haha, past nu niet helemaal meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Nov 2014 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ellentjeeah schreef:

En over het algemeen zijn personeelsfeesten toch meer een borrel drinken met elkaar dan echt een activiteit doen, al kom je maar een uurtje je gezicht laten zien, het creëert wel goodwill.

Dat vindt ik prima, maar dan moet je het niet ala Google verplicht gaan stellen.

Ellentjeeah schreef:

- Ben nu echt mijn leren aan het uitstellen, zat het profielen topic door te kijken. Red's favoriete forummer was Gezer, back in 2012. Haha, past nu niet helemaal meer.

Zeker nog steeds bezig de VGChartz cijfers voor waar aan het aannemen

+ 2 verjaardagen!
-- Eerste verjaardag die wordt afgeblazen omdat vriend's vader is gevallen en dus het ziekenhuis moet opzoeken.
-- Mobiel die niet belt, maar wel vrolijk aangeeft een netwerk te hebben. Bah.

EDIT:
--- En tweede verjaardag ook dus in de soep gelopen. Chinees komt pas 2 uur! later aanzetten met het eten, met als gevolg dat we pas klaar waren rond half 10. Leuk man.
--- Vriendin natuurlijk ook over de zeik, want die zat te wachten.. En aangezien mijn mobiel haywire was, kon ik haar dus ook niet bereiken.
- #flopped.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Nov 2014 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Robert schreef:
Nickdhnick schreef:

Ik zie werkelijk geen verschil. Maar misschien komt dat wel door mijn laptop?

Hoe is dat mogelijk, ik zie het direct.

Ik heb meer dat ik het merk dan dat ik het zie. Als ik een snelle game speel, merk ik aan de reactiesnelheid van de controls (want in principe betekent 30 fps input delay, voor je perceptie) of ik op 30 speel of op 50-60.

Ik vind 30 niet erg, maar 60 is vooral handig. Ik ergerde me vroeger vaak wel aan de tearing in sommige filmscènes die je kreeg van de 24 fps, maar dat is volgens mij ook stukken beter geworden de afgelopen tijd.

Ellentjeeah schreef:
+ Afgelopen woensdag presentatie gehad in Amsterdam, moest mijn business innovation presenteren aan het management team van Mercure Amsterdam City. Uiteindelijk een 7 voor gekregen.

Gefeliciteerd! Waren ze er zelf ook over te spreken? Dat vind ik meestal net zo belangrijk als wat school ervan vond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 03 Nov 2014 10:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

- ik kom helaas niet meer op deze site, zolang die gastjes de site lopen te verzieken, erg jammer om te zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Nov 2014 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bever Warrior schreef:
- ik kom helaas niet meer op deze site, zolang die gastjes de site lopen te verzieken, erg jammer om te zien.

Ik vind het eerder triest dat je de opinies van een aantal gasten, die consistent hebben bewezen hun trollerige gedrag niet te kunnen onderbouwen met enige relevantie dat je daar zo door laat beinvloeden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 03 Nov 2014 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Tja, ik kan ze inderdaad niet uitstaan en ga er dan ook graag tegenin.

Maar je doet net alsof ik eraan mee doe, maar ik ga er gewoon tegenin, het is sowieso dweilen met de kraan open met hun.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Nov 2014 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Laat ze toch lullen, trolls will be trolls en dat zeg je zelf eigenlijk ook al.

+ Lieveheersbeestje dat al 2 a 3 weken bij me woont.
+ Hitman Reborn OST.
+ Het is November, de maand van Smash Bros. Hype train incoming!!!!!



+ Reborn als personage, geniaal.

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Nov 2014 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bever Warrior schreef:
Tja, ik kan ze inderdaad niet uitstaan en ga er dan ook graag tegenin.

Maar je doet net alsof ik eraan mee doe, maar ik ga er gewoon tegenin, het is sowieso dweilen met de kraan open met hun.

Je dreigt om niet meer op Gamed te komen vanwege hun. Dan laat je je toch kennen?

Ik vind het hoogst amusant en ik slaap er geen tel slechter door als je maar blijven roepen hoe slecht iets is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 80 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group