Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 18 Okt 2014 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Sporadisch geraak ik online, even snel ben ik terug offline. Kan ik de club vinden of moet jij mij zoeken/inviten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Okt 2014 08:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Hij is openbaar dus je kan hem gewoon zoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Okt 2014 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

OK heb mezelf toegevoegd aan de club. Alleen jammer dat ik het spel ondertussen uitgespeeld heb. Ach ja, af en toe een race doen is wel gezellig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Okt 2014 06:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik kreeg er toch een Trophy voor dus dat is al goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Okt 2014 08:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Hahaha nice. We zijn al level 2, yeessss
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Okt 2014 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Ondertussen level 4, maar had rustig level 5 of zelfs 6 kunnen zijn als de server communications error boodschappen niet tevoorschijn kwamen halfweg de race en de XP niet werd meegeteld op clubniveau. Echt balen dat hoor, wat een irritatie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 25 Okt 2014 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

DriveClub is echt verslavende shit. Iedere keer denk ik Splinter Cell of Bioshock verder te spelen, iedere keer zet ik Driveclub op, what! Heb nu 204 van de 225 targets gehaald maar zit zo een beetje aan mijn limiet. topscore halen bij driftraces lukt me niet en om level up te gaan om te unlocken, gaat ook al niet want daarvoor moet je echt online of met je club beginnen spelen, which I don't (en Joni, je bent precies ook stilgevallen :p). all in all, toch dik de moeite waard, de 5/10 van gamespot is zwaar overdreven...ik blijf bij mijn 7/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Okt 2014 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Minder stilgevallen, meer niet meegeteld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Okt 2014 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Hehe, zit eindelijk in de GamedNL club :') maarja wat ik er nu mee kan...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 26 Okt 2014 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

De club naar level 10 brengen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Nov 2014 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

We hebben de BAC Mono!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 10 Nov 2014 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Die laatste 20 targets, lukken me niet om te halen, heb echt de betere wagens nodig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 03 Dec 2014 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Twee maten die net ps4 hebben met DriveClub de club laten joinen + mijn bijdrage. We zitten aan level 17...hell yes! Persoonlijk level is 37. Wil tot 40 proberen gaan zodat ik de mclarens heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 15 Dec 2014 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

gamed.nl op de eerste plek... courtesy of me!

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group