Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 23 Okt 2014 23:30    Onderwerp: PS3 Store probleem Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ik ben dus de PS3 van mijn stiefbroer aan het lenen, ik had nog voor 100 euro ofzo aan games op mijn account. Heb mijn account even hersteld zodat ik ze terug kon downloaden.

Nu, elke keer als ik op de PSS ga blijft mijn PS3 hangen en moet ik hem manueel afsluiten, heb al geprobeerd de store weg te doen en terug opnieuw te installeren maar dit doet niet veel. Ik geraak meestal tot een scherm dat ik alles blauw zie buiten 3 opties boven 'zoeken' en 2 andere maar kan nergens op duwen ofzo. Ook is die bewegende achtergrond gewoon stil nu.

Enig idee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AMK281 BerichtGeplaatst: 26 Okt 2014 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mrt 2009
Berichten: 208

Ik heb er ook last van, geen idee wat het is. Van alles geprobeerd maar niets lukt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Okt 2014 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Online Store op PC gebruiken en downloads pushen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group