Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 52, 53, 54  Volgende  
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition (PS3)

Bezig met de hardcore playthrough voor de Platinum trophy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lawliet schreef:
Nin007 schreef:
@Lawliet, ja en hoe! Smash Bros op de 3DS is gruwelijk man. Het ziet er ook echt supergoed uit, ik kan bijna niet geloven dat dit op de 3DS is.


Lijkt me een leuk idee om weer een toernooi te doen zoals we het vroeger een keer met Brawl deden op het forum


Haha, ik vind het best.

Shovel Knight

Ik heb hem weer opgepakt en jemig wat is dit goed! Dit is echt een terechte GOTY kandidaat.

The Wolf Among Us

Gisteravond episode 1 uitgespeeld. Erg leuk, dit is mijn eerste Telltale game ook. Vanavond weer verder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Nin007 schreef:
Lawliet schreef:
Nin007 schreef:
@Lawliet, ja en hoe! Smash Bros op de 3DS is gruwelijk man. Het ziet er ook echt supergoed uit, ik kan bijna niet geloven dat dit op de 3DS is.


Lijkt me een leuk idee om weer een toernooi te doen zoals we het vroeger een keer met Brawl deden op het forum


Haha, ik vind het best.

Shovel Knight

Ik heb hem weer opgepakt en jemig wat is dit goed! Dit is echt een terechte GOTY kandidaat.


Damn ik kan niet wachten tot ie op 3ds/ wii u verschijnt. Ik denk dat ik hem voor wii u haal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Sep 2014 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Wat? Holy shit is Shovel Knight nou nog niet op de Wii U verkrijgbaar!?



...



Oh, Smash bedoel je natuurlijk. Haha, de Wii U versie ga ik ook halen maar de 3DS demo liet wel blijken dat de 3DS versie ook een volwaardige versie is en niet een overgezette port met goedkope graphics.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Sep 2014 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Yoshi's New Island

Ik mis de creativiteit van de eerste Yoshi's Island, alles ziet er een beetje saai uit maar qua gameplay is het wel redelijk. Ga hem nog wel uitspelen maar zal hem daarna niet zo snel nog een spelen zoals ik dat wel doe met de eerste game.


Laatst aangepast door No'tje op 09 Okt 2014 15:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Okt 2014 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Super Smash Bros. 3DS

Echt geweldig! Kan gewoon niet stoppen met spelen. Gameplay is veel beter geworden en de game ziet er geweldig uit. Heb een paar matches online gespeeld. Algemeen werkt het goed soms lag. 1 vs 1 is veel beter. Local Smash werkt ook supper. Natuurlijk zijn er een paar kleine minpuntjes, maar wat deze game allemaal kan doen op een Nintendo 3DS is het te vergeven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 05 Okt 2014 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Mario Kart 8
Beste multiplayer game die ik dit jaar gespeeld heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Okt 2014 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Tales of Xillia 2
Heb al 44 uur op de teller staan en ben nu echter veel sidequests aan het doen voor ik de game uit speel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Okt 2014 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Final Fantasy III

Dit is echt een guide-game, ik heb het zonder guide geprobeerd maar het is bijna niet te doen..

Spoiler: toon
Je hebt bij het begin een grot waar je in kan gaan maar voordat je erin gaat moet je naar een kasteel om je derde mannetje te krijgen. Dat wist ik dus niet dus ik ging de grot in en bij mijn eerste gevecht werd ik neergehaald en ik had ervoor niet gesaved dus kon ik 20 minuten aan gameplay weer opnieuw spelen.

De tweede keer was op Dragon's Peak, ik had eerst met een NPC moeten praten in het stadje ernaast zodat de draak aan de top van de berg verschijnt. Ik heb dus eerst de hele berg afgelopen en ben daarna naar de vorige grot gegaan om te kijken of ik daar moest zijn, ook ben ik overal op de kaart wezen kijken of ik ergens met een bootje over een rivier kon oversteken want ik had een bootje gekregen van Cid in het stadje naast Dragon's Peak als het goed is.

De derde keer was vlak na de tweede keer, ik moest namelijk klein zien te worden om vervolgens in een dwergenstad terecht te komen. Maar als je op de world-map loopt is het niet duidelijk welke bomen je naar dwergenstad brengen. Ik had wel in de gaten dat ik Mini op iedereen moest casten maar dat maakt je ook veel zwakker in gevechten waardoor het best lastig was om maar heen en weer te lopen om de juiste boom te vinden om naar dwergstad te gaan..

De vierde keer was nog het domst, vlak na dwergstad kom je in een nieuw gebied van de map, waar ik doorheen liep, ik sprak wat mensen aan en die hadden het over een draak.. ja leuk dacht ik, dus ik liep verder en buiten zag ik een bootje, ging het bootje in en vlak daarna kwam ik dus die draak tegen en ik had al een tijdje niet gesaved dus kon weer een stuk opnieuw doen.

Daarna ben ik maar met mensen gaan praten en die zeiden dat ik naar de grot moest aan de andere kant van het veld en niet het bootje in moest stappen. Ik had op het veld weer Mini op iedereen gecast want ik dacht dat het niet meer nodig was was het dus wel nodig om verder te komen in de grot.

Ik zit nu trouwens weer vast, geen idee wat ik moet doen. Denk dat ik een guide erbij ga nemen op mijn tablet want dit is echt werkelijk geen doen. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 10 Okt 2014 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Bezig met Final Fantasy IV (Steam)

Tot op heden vind ik het een geweldige game.
Een stuk duidelijker en een stuk makelijker te volgen zonder guide.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Okt 2014 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Weer teruggrepen op Dead Rising 3. Zit nu in Chapter 8, waarbij je ongelimiteerd de tijd hebt om lekker aan te kutten zolang je niet naar een aangegeven locatie gaat. Heerlijk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Okt 2014 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Heb Tales of Xillia 2 uitgespeeld maar deze keer nadat ik de 20.000.000 gald heb afgelost.
credit komt nadat je het hebt afgeslost nogmaals in beeld. Met een extra anime scene. Die anime scene is geweldig en leuk.
heb er een trophy voor gekregen. Moest voor de laatse miljoen gald 2 elite enemies verslaan die heel erg moeilijk waren. Nu nog ff verder met een aantal titles voor ik new game+ begin.

zit momenteel in level 102 met 69 uur op de teller
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Okt 2014 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

scorpio23-b schreef:
Bezig met Final Fantasy IV (Steam)

Tot op heden vind ik het een geweldige game.
Een stuk duidelijker en een stuk makelijker te volgen zonder guide.


Haha, verhaal is ook echt vet van IV. Ik denk wel een van mijn favoriete games in de serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Okt 2014 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

The Legend of Zelda: The Wind Waker HD.

Het origineel al uitgespeeld, de HD remake al uitgespeeld ten tijde van de review ... en nu gewoon weer opnieuw beginnen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 28 Okt 2014 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Een drietal games:

Borderlands The Pre-Sequel.
Bioshock Infinite Burial at Sea Episode 1.
Naruto Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst.

Allen op de PC
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 01 Nov 2014 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Bayonetta 1. Moet nu aan de epiloog beginnen.

Ik was bang dat ik meteen aan deel 2 zou beginnen als ik bayo 1+2 binnen had, maar bayonetta 1 heeft me vastgegrepen en sinds dien niet meer los gelaten. Wat een geweldig leuk spel, zeg! Heb deel 2 alleen opgestart om de graphics op mijn nieuwe TV te checken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Nov 2014 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Darksiders II

Ik had deze op de Wii U al bijna uitgespeeld, toen kocht ik een PC waar de game beter op draait dus heb ik hem verkocht en op de PC opnieuw gekocht. En nu ben ik weer op het punt waar ik was gebleven. Beetje tijdverspilling maar goed, het is wel een gruwelijk spel een van mijn favoriete actie games, dus is het het wel waard om nog eens te spelen.

Advanced Warfare

Ik hoor van allerlei hoeken goeie dingen over de nieuwe CoD. Nog even wat gameplay opgezocht en was wel tevreden. Ik was wel eerst wat skeptisch over deze game na Ghosts wat bij veel mensen toch wel erg tegenviel, heb die ook overgeslagen.

Edit: Laat maar, PC port is matig. P2P met een vieze lag en SP die bij mij om de 10 minuten vastloopt..


Laatst aangepast door No'tje op 12 Nov 2014 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean
Eindelijk uitgespeeld! Prachtige RPG, een van de GameCube / Xbox / PS2 generatie. Prachtige pre-rendered achtergronden, geweldige soundtrack, uitstekend verhaal en origineel battlesysteem. Topper! Heb de game destijds (2004 ofzo?) al eens tot ver op disc 2 gespeeld, maar destijds om onbekende reden niet afgemaakt. Nu dus wel :-)

The Legend of Zelda: Skyward Sword
Speel ieder jaar minimaal een Zelda game uit en dit jaar wordt dat Skyward Sword. Echte topper (net als vrijwel iedere andere Zelda game) en persoonlijk vind ik de controls geweldig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben bezig met Batman Arkham Origin.
En nog steeds met Bioshock Infinite Burial At Sea Episode 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Gideon schreef:
Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean
Eindelijk uitgespeeld! Prachtige RPG, een van de GameCube / Xbox / PS2 generatie. Prachtige pre-rendered achtergronden, geweldige soundtrack, uitstekend verhaal en origineel battlesysteem. Topper! Heb de game destijds (2004 ofzo?) al eens tot ver op disc 2 gespeeld, maar destijds om onbekende reden niet afgemaakt. Nu dus wel :-)

The Legend of Zelda: Skyward Sword
Speel ieder jaar minimaal een Zelda game uit en dit jaar wordt dat Skyward Sword. Echte topper (net als vrijwel iedere andere Zelda game) en persoonlijk vind ik de controls geweldig.


Baten Kaitos heb ik zeer fijne herinneringen aan. Een van mijn favoriete rpg's en mijn favoriet van de gamecube 3. Zelfde mensen maakten ook Xenosaga/xenoblade. Deel 2 heb ik ook, maar kan ik niet echt inkomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Smash. 3DS. opwarmen voor de Wii U. Het speelt nog steeds goed, maar de controls houden me soms nog even tegen. Kan niet wachten om met een GC controller te spelen. Need that C-Stick.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Nov 2014 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Tales from the Borderlands

Echt geweldig. Had me twijfels, maar het verhaal, de personages en de humor is gewoon topnotch. Echt zeldzaam dat ik gewoon hardop aan het lachen was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 27 Nov 2014 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Pokemon Omega Ruby

Net aan begonnen.
Alleen al bij de intro in de game werd ik al positief verrast.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Nov 2014 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Dragon Age 2

Beduiden minder dan deeltje 1, maar ik ben halverwege denk ik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 30 Nov 2014 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Pokemon Alpha Sapphire. Ik ben al de vijfde gym gepasseerd. Er zit behoorlijke vaart in de game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 44 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group