Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 171, 172, 173  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Sep 2014 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik vind MMO wel leuk maar ik heb Destiny 12 uur gespeeld en ik zie niet waarom je dit blijft spelen als er ook zoveel beter is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 19 Sep 2014 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nin007 schreef:
Lol @ Destiny, ik vraag me echt af wie die gemiddelde space-shooter nog speelt over een jaar. Activision met hun tien jarenplan. :')
Wat is eigenlijk precies je doel met dat gebash van Destiny? Overal waar Destiny staat sta jij te schreeuwen dat het spel suckt, of gewoon totaal uit het niets zoals hier. Zelf speel ik het spel niet, maar het viel me gewoon op. Ben je misschien jaloers op andermans succes?
Nin007 schreef:
Ik vind MMO wel leuk maar ik heb Destiny 12 uur gespeeld en ik zie niet waarom je dit blijft spelen als er ook zoveel beter is.

Idd, waarom stopte ze niet gewoon met het maken van games na Halo 3

- 2 weken Terschelling met school.
+ Hoef maar 1 week te gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Sep 2014 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb het gekocht en geloofde in de game, ik heb het 12 uur gespeeld en ben niet overtuigd. Teleurgesteld, ik probeer er niet iets mee te bereiken of zo. maar als het irritant word hou ik wel op met zeiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 19 Sep 2014 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ga gerust door met zeiken. Er komt hier toch geen hond meer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 19 Sep 2014 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Zo, ik post ook maar eens wat hier

+ Volgende maand naar London
+ Ook naar de London Comic Con
+ Ben goed bezig met afvallen enzo
+ Smash 4 komt bijna uit! De demo is super c:
- De laatste tijd heel veel ziek
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Sep 2014 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Jongens, wat een gezelligheid ineens.

+ net de grootste mindfuck aller tijden gehad met Bioshock Infinite. Ik had gewoon een uitleg op internet nodig om alles te plaatsen. Wel echt hele toffe game!! Weinig over van de stijl van deel 1 en 2 gezien de locatie/tijdperiode, maar wel echt cool!

+ morgen sushi maken en daarna op eten met vrienden (ja, zij gaan ook maken)

+ er zijn twee games die precies uitpakken zoals ik dacht. Destiny en Hyrule Warriors. Die laatste wist ik dat het gewoon zo'n middelmatige game zou worden en Destiny doet niet heel veel speciaals over het algemeen, maar is gewoon een goed werkende en uitgevoerde game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Sep 2014 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Ik heb het gekocht en geloofde in de game, ik heb het 12 uur gespeeld en ben niet overtuigd. Teleurgesteld, ik probeer er niet iets mee te bereiken of zo. maar als het irritant word hou ik wel op met zeiken.

Komt wel over alsof je constant hetzelfde punt probeert te maken.

Destiny is een typische 80 game. Goed, maar niet legendarisch, en veelste goed om slecht te wezen.

Mafusto schreef:
Ga gerust door met zeiken. Er komt hier toch geen hond meer

Waar is laraishond als je hem nodig hebt?

Het is trouwens hont. Ik weet het, vreselijke grap, maar ik moet elke keer weer lachen als ik dat lees.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Hoezo is Hyrule Warriors een matige game?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Omdat het dus neerkomt op Dynasty Warriors met Zelda saus. DW-games zijn leuk, maar ze stijgen nooit echt boven middelmatig uit door gebrek aan verhaal/diepgang/techniek (AI zit er volgens mij niet eens in, poppetjes blijven stilstaan).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
Hoezo is Hyrule Warriors een matige game?

Ik kan hier echt de context niet van zien. Is het een reactie op mijn post, of iemand anders???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Red Zie de post boven je.

@Nelus Dynasty Warriors en Samurai Warriors worden vaak afgebrand op wat de games niet zijn. Dat is gewoon onterecht. Het is een genre op zich die zeker wel AI ingebakken heeft. Ik kan je verzekeren dat de games op een hardere difficulty zeer lastig zijn. Daar kun je niet je tijd nemen om alle vijanden één voor één uit te schakelen. Van een gamedesign standpunt en de speelbaarheid kan ik best begrijpen dat de vijanden stil lijken te staan. Neemt natuurlijk niet weg dat de Dynasty serie wel andere problemen heeft die je het kwalijk mag nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+ Vriendin bestelt enkele truien en shirts, niets is leuk genoeg of passend. Vriend besteld een trui en een vest, meteen klaar.
+ De aankomende periode van games. ja, ik geloof dat ik dit al twintig keer voorbij heb laten komen, maar ik kan er echt heel gelukkig van worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

@Rene, neem even vijf seconden om het speciale moment te koesteren dat je een man bent en geen vrouw, wat heel veel complicaties in je leven scheelt

@Mafusto
Hardere difficulty uit zich in Samurai, Dynasty en Orochi-warriors (of die laatste omgekeerd) in meer health points voor de ventjes, dus twee slagen meer en meer ventjes. Soms, kan de AI nog strategisch aanvallen op je basissen, maar daar houdt het echt op. Dat zijn mijn ervaringen. Hyrule Warriors, na talloze gameplay dingen te hebben gezien, is nog zelf meer kiddy qua systeem. Dynasty en Samurai Warriors hebben nog wel leuke upgrade en strategie elementen (menu's voorafgaand een battle enzo, generalen inzetten), maar met Hyrule (zoals ik al verwachtte, want het is Nintendo) is dat ook ver te zoeken.

Blijft natuurlijk persoonlijk wat een middelmatige game is. Ik ga ook geen Dynasty Warriors game vergelijken met een diepgaand verhaal. Maar laatste delen zijn constant hetzelfde en een game met Zelda saus er overheen gaat afkijken, niet vernieuwen.

+ net als Rene ben ik ook heel blij met de komende tijd. Ook relaxed dat het na mijn studie allemaal uitkomt GTA V op de PC is voor mij al genoeg in januari. Maar voor nu komt ook nog Dragon Age Inquisition uit in oktober voor de PC, AC Unity en Middle-Earth: Shadow of Mordor (gaat echt vet worden)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Nelus De AI werkt op een timer en deze timer is zeer duidelijk korter op hogere moeilijkheidsgraden. Natuurlijk moet je geen Ninja Gaiden-achtige praktijken verwachten van je slachtvoer want dan wordt het spel gewoon onspeelbaar. De AI is in ieder geval niet slechter dan in bijvoorbeeld een Assassin's Creed game.

Hoe goed dit zich vertaalt in Hyrule Warriors weet ik niet want ik heb de game nog niet gespeeld, maar ik weet wel dat het spel een grote dosis fanservice gebruikt om de missende Dynasty features op te pakken.

En wat je zegt over het persoonlijk bepalen of iets middelmatige is, heb je natuurlijk helemaal gelijk. Zo zal ik ook altijd een game waarin de fun-factor hoog ligt beter vinden dan een game die technisch en presentatie gewijs gewoon perfect is, maar niet leuk is om te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

+ Heb misschien een huisje, hoop zsm meer te horen
+ Vandaag kon Bonnie eindelijk zwemmen met dolfijnen bij het Dolfinarium. Dat was haar verjaardagscadeautje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Mafusto schreef:
En wat je zegt over het persoonlijk bepalen of iets middelmatige is, heb je natuurlijk helemaal gelijk. Zo zal ik ook altijd een game waarin de fun-factor hoog ligt beter vinden dan een game die technisch en presentatie gewijs gewoon perfect is, maar niet leuk is om te spelen.

En terecht, de ervaring van de speler (of dat nou fun is of het overbrengen van een maatschappelijk punt) moet vooraan staan in elk spel, behalve als het doel van dat spel overduidelijk een soort technische demo neerzetten is.

Ik ken genoeg games, bijvoorbeeld Cortex Command, Cloudberry Kingdom, en op een andere manier Ryse, waarbij eigenlijk de focus ligt op een aantal technische mensen die hun prestatie wilden laten zien, waarbij de rest minder aandacht heeft gekregen. Dat soort games zijn nooit zo perfect als wanneer alles om de ervaring van de speler heen gebouwd is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

- Wanderlei Silva stopt met mma
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

+/- Feyenoord - Ajax. Nee, ik zeg verder niets
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Rutten heeft goed werk verricht als je het niet als een - ziet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Mafusto schreef:
Rutten heeft goed werk verricht als je het niet als een - ziet


Spoiler: toon
De - was voor de snelle achterstand, de + voor het werk van Feyenoord. Speelden gewoon erg goed, jammer dat ze geen goal konden maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Volgende maand Wii U MK8 pack halen
+ Smash Bros hype
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

------ dinsdag op woensdag nacht weer naar huis, ga het in indonesie wel missen na 55 dagen.
+Tales of Xillia 2:collectors edition bij thuiskomst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Rene Groen schreef:
Mafusto schreef:
Rutten heeft goed werk verricht als je het niet als een - ziet


Spoiler: toon
De - was voor de snelle achterstand, de + voor het werk van Feyenoord. Speelden gewoon erg goed, jammer dat ze geen goal konden maken.


Mooie uitslag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

+ Heel erg fijn weekend gehad
+ Hele mooie ketting gekregen
+ Morgen alleen een guest lecture, in pak naar school!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 22 Sep 2014 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

+ Geen televisie voor 12 maanden.
+ Destiny
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 73 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group