Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 67, 68, 69  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Aug 2014 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
Tales of Xillia 2(EU)

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, vind het spel best meevallen.
Het verhaal is aardig, maar niet beter als de eerste.
De characters zijn weer als van ouds goed.
Enige minpunt blijft de hoofdrol speler Ludger, dat komt mede door dat hij geen word zegt (Op een paar kleine zinnetjes na)
De schuld van 20.000.000 gald is ook een minpunt.
Elke keer wanneer je een chapter hebt afgerond moet je een x bedrag terug betalen om verder in het verhaal te kunnen.
Battle systeem is wel beter in vergelijking met Xillia, dit mede door het wapen switch systeem van Ludger.
Gaius en Muzét zijn 2 fantastische toevoegingen als playable characters.
Muziek is goed! blijf het een gewelidge componist vinden, Motoi Sakuraba.

Party:

Ludger lvl. 66.
Elize Lvl. 66.
Muzét Lvl. 66.
Gaius Lvl. 66.

Speeltijd 24 uur (Inclusief bonus chaper en alle character chapers)

Al met al,

Het is geen juweeltje, maar ook niet zo slecht als dat ik dacht bij de Japanse versie.
Het spel heeft zijn minpunten, en als je er over heen kan kijken heb je een prima Tales of titel.

7.5/10


Dat ludger bijna geen voice acting heeft vindt ik zelf ook heel erg jammer. met dat schuld
Vondt ik bij de japanse versie best achterlijk maar nu ik de verhaal gelezen heb blijkt het toch best te kunnen en vindt ik het wel normaal. Kan niet wachten de game zelf te spelen volgende maand
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Aug 2014 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Batman: Arkham Origins

Je merkt dat het door een andere studio is gemaakt dan de vorige twee games. Ze hebben hun best gedaan om het zoveel mogelijk te doen lijken op de vorige games, maar het is alle opzichten gewoon wat minder.

Ik vond het wel een leuke game maar ik denk niet dat ik hem nog een zal spelen, ik speel dan liever Arkham City nog eens uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 25 Aug 2014 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
Tales of Xillia 2(EU)

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, vind het spel best meevallen.
Het verhaal is aardig, maar niet beter als de eerste.
De characters zijn weer als van ouds goed.
Enige minpunt blijft de hoofdrol speler Ludger, dat komt mede door dat hij geen word zegt (Op een paar kleine zinnetjes na)
De schuld van 20.000.000 gald is ook een minpunt.
Elke keer wanneer je een chapter hebt afgerond moet je een x bedrag terug betalen om verder in het verhaal te kunnen.
Battle systeem is wel beter in vergelijking met Xillia, dit mede door het wapen switch systeem van Ludger.
Gaius en Muzét zijn 2 fantastische toevoegingen als playable characters.
Muziek is goed! blijf het een gewelidge componist vinden, Motoi Sakuraba.

Party:

Ludger lvl. 66.
Elize Lvl. 66.
Muzét Lvl. 66.
Gaius Lvl. 66.

Speeltijd 24 uur (Inclusief bonus chaper en alle character chapers)

Al met al,

Het is geen juweeltje, maar ook niet zo slecht als dat ik dacht bij de Japanse versie.
Het spel heeft zijn minpunten, en als je er over heen kan kijken heb je een prima Tales of titel.

7.5/10


Dat ludger bijna geen voice acting heeft vindt ik zelf ook heel erg jammer. met dat schuld
Vondt ik bij de japanse versie best achterlijk maar nu ik de verhaal gelezen heb blijkt het toch best te kunnen en vindt ik het wel normaal. Kan niet wachten de game zelf te spelen volgende maand


Schuld af betalen kan een minpunt zijn, ik persoonlijk vond het best meevallen.
In de tijd dat je dat moet betalen kan je de character chapters doen, en soms krijg je voor het voltooien daarvan een x bedrag wat je kan gebruiken om de schuld af te betalen.
En anders kan je nog de Gigatos verslaan waar meer dan genoeg gald voor krijgt.

Spoiler: toon
Alleen jammer dat je nog zo'n ruim 18.000.000 gald moet betalen voor de Spa scene(Geheim einde )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Aug 2014 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

The Walking Dead Season 2

Wow wat een heftige finale. En veel verschillende afsluiters en keuzes. Echt knap werk Telltale. Van de eerste season hoe de mensen zich aanpassen in de zombie wereld naar hoe ze nu zijn geworden. De keuzes in de game waren echt soms moeilijk dat ik soms niet weet wat ik moest kiezen.

imo heeft het zeker de eerste game overtroffen. Ben echt benieuwd hoe ze verder gaan in season 3. Na de geweldige The Wolf Among Us ben ik echt benieuwd naar hun aankomende games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Sep 2014 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Putty Squad PS4

Ik vond 't wel een leuke oldschool platformer, na het uitspelen meteen weggelegd vind 't wel goed zo haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

God of War HD

Eerste keer uitgespeeld ben erg tevreden over de game.
Echt vet!
Alleen ik heb het idee dat de tussen filmpjes geen HD sausje gehad hebben en zo uit de Playstation 2 versie gehaald zijn.

Nu aan God of War 2 HD beginnen.

8/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Bioshock (PC)

Fantastisch spel! Sfeer is ongekend. Graphisc zijn nu outdates maar nog steeds echt mooi in eigen stijl. Verhaal was goed genoeg en geen enkel level is hetzelfde. Pareltje!

9/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 10 Sep 2014 02:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Nelus schreef:
Bioshock (PC)

Fantastisch spel! Sfeer is ongekend. Graphisc zijn nu outdates maar nog steeds echt mooi in eigen stijl. Verhaal was goed genoeg en geen enkel level is hetzelfde. Pareltje!

9/10


I know, right! Een van de beste games ooit gemaakt als je het mij vraagt. Het enige wat de game beter had kunnen maken, was minder nadruk op actie. Kijk maar naar de Burial at Sea DLC voor Bioshock Infinite. De stealth uit episode 2 past echt perfect in dat wereldje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Sep 2014 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Geweldige ervaring, zeker met de vele herkenningspunten. Had wel wat moeilijker gemogen, maar twee keer dood gegaan en weinig zin om met de Hero mode aan de slag te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Sep 2014 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Hotline Miami

Gruwelijk. De a.i. is niet zo goed maar de game is verder top en met name de soundtrack.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 17 Sep 2014 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Lone Survivor(PS3)
Star Fox 64 (3DS)
SteamWorld Dig (3ds)

Ik vind het leuk om kleine games te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Sep 2014 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik ook man, hotline miami is ook maar drie uur lang. Chille game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Sep 2014 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Bioshock 2

Veel mensen hebben gezegd dat deeltje 2 minder is, maar dat komt omdat ze hetzelfde verwachten als deel 1, waar het hele concept van Rapture binnenkomt als een stuk magie. Ik vind deel 2 erg leuk en wederom de juiste sfeer te pakken. Die sfeer is gewoon priceless. Verhaal misschien wat aan de mindere kant, gameplay erg goed, grafisch gezien ook mooi. Na 12 uur uitgespeeld (kan ook in 9 uur volgens mij, maar ik speelde op Hard).

8.5/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 18 Sep 2014 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

TOO HUMAN

Na 15 uur eindelijk uitgespeeld.
Geweldig concept met veel potentieel.
De speelstijl is echt wennen.
En doodgaan is echt vervelend met dat niet skip bare filmpje.

Wel spijtig dat er nooit een vervolg gaat komen.

6/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 19 Sep 2014 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Nin007 schreef:
Ik ook man, hotline miami is ook maar drie uur lang. Chille game


Die ga ik ook eens even opstarten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Sep 2014 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Bioshock Infinite

Er kwam misschien wat stoom uit mijn oren in de vorm van mindfuck. System overload door het verhaal, maar wat een game is dit zeg! Ik kan mij hier helemaal mee vermaken en helemaal in op gaan. Actie werkt goed, nieuwe wapens en unieke omgevingen!

9/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition (PS3)

Om een lang verhaal kort te maken, ik vond het niet de moeite waard om eerst weer door Diablo III heen te gaan om Act V te kunnen spelen.
Verder was Act V naar mening ook erg kort 2 en half uurtjes.
Verder brengt de uitbreiding te weinig vernieuwing behalve een extra Act en character.

En de paragon points (was ik even vergeten)

Ben een beetje teleurgesteld.

Voor Diablo III geef ik een 9/10
De Reaper of Souls uitbreiding 7/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Crimson shroud
Leuk mini-rpgtje van Matsuno. Ik hoop dat hij nog eens terug komt met een toffe rpg. FF Tactics wel uitgespeeld, wil ooit Tactics Ogre ook eens mee beginnen. En natuurlijk Final Fantasy XII eens uitspelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Sep 2014 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Killzone Mercenary
Assassins creed liberation
Back to the future (telltale)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Sep 2014 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Shovel Knight

8-bit innovatie, het is echt verbazingwekkend dat dat nog kan. Game van het jaar hands down!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Sep 2014 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

DmC
Na alle ophef de game een tijdje terug toch aangeschaft. Ik ben nou eenmaal een sucker voor hack & slash games met deze sfeer en muziek. Zoals velen al zeiden past deze game niet echt tussen de andere Devil May Cry titels. Dit is ook vooral te merken in het level design. Het is allemaal minder Gotisch/Gotiek (hoe noem je dat in NL? haha). Ik miste de duistere prachtige kerken en kasteel achtige gebouwen. De stijl ligt veel meer op het demonische en nightmare lcd trip. Hierbij zit wel een geweldige soundtrack van Noisia (Nederlandse groep). Het level design is ook echt awesome gedaan, maar gewoon anders dan DMC.
De actie en bossfights zijn weer erg tof! Al zijn sommige bossfights wel erg voorspelbaar. De wapens zijn erg tof en het is awesome om daarmee combo's te maken. Het enige nadeel vond ik eigenlijk het vele platformen met je powers. De knoppen combinaties daarvoor zijn gewoon niet echt fijn (L2 of R2 igedrukt houden en dan nog vierkantje plus het nodige heen en weer lopen en spring/dashwerk. Ik een aantal maanden terug was ik ook gestopt bij chapter 15. Om dan weer in de game te komen met alle knoppen combinaties is best wel lastig en frustrerend.
Al met al gewoon een hele toffe game om een keer te spelen. Ook al ben je geen Devil May Cry fan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 25 Sep 2014 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Kenobixios schreef:
TOO HUMAN

Na 15 uur eindelijk uitgespeeld.
Geweldig concept met veel potentieel.
De speelstijl is echt wennen.
En doodgaan is echt vervelend met dat niet skip bare filmpje.

Wel spijtig dat er nooit een vervolg gaat komen.

6/10


Nu alleen nog de legendary items vinden

Ik gok dat ik ruim 200 uur in het spel heb steken maar heb dan ook voor de meeste classes alle legendary sets and een hele load aan sterke wapens.

En inderdaad, jammer dat er geen vervolg meer komt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 25 Sep 2014 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Tales of Rebirth (PS2)

Aardige game, vind alleen het battlesysteem raar en heel erg wennen.
Het heeft me veel moeite gekost om eraan te wennen.

Speeltijd: 47 uurtjes.

Party:

Veigue Lvl. 60.
Annie Lvl. 60.
Tytree Lvl. 60.
Mao Lvl/ 60.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 26 Sep 2014 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Pokemon Ruby

Blijft naar mijn mening nog steeds samen met de eerste generatie de beste van allemaal.

Party:

Blaziken lvl. 70.
Groudon lvl. 73.
Pelliper lvl. 68.
Manectric lvl. 71.
Golem lvl. 75.
Gardevoir lvl. 72.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Butoden BerichtGeplaatst: 01 Okt 2014 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2008
Berichten: 55

Eternal Sonata uitgespeeld op xbox360, morgen maar eens met de encore (new game+) beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 67, 68, 69  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 55 van 69

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group