Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 52, 53, 54  Volgende  
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 07 Aug 2014 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Nu ik Kingdom Hearts uitgespeeld heb, ben ik nu bezig met Kingdom Hearts II
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 07 Aug 2014 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

scorpio23-b schreef:
Nu ik Kingdom Hearts uitgespeeld heb, ben ik nu bezig met Kingdom Hearts II


En terecht. Kingdom Hearts II vond ik zelf beter dan de eerste. =)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Aug 2014 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ultra Street Fighter IV

Xbox One D-pad is goddelijk met deze game.

Juri rules!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Aug 2014 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nin007 schreef:
Ultra Street Fighter IV
Xbox One D-pad is goddelijk met deze game.
Juri rules!

Ik neem aan dat je de PC-versie speelt en een Xbox One-controller hebt aangesloten op je computer? En ja... Juri is geweldig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Aug 2014 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ja, de Steam upgrade van Ultra Street Fighter IV is net uit. De meeste veranderingen zijn goed tot nu toe imo, vooral Seth in de SP is een heel stuk gemakkelijker. Je moet alsnog jecharacter 'kennen' maar het is nu niet meer zo cheap en OP.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 11 Aug 2014 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Assassin's creed liberation HD

Raar genoeg spreekt deze titel me meer aan dan AC 3 (welke ik nog steeds moet uitspelen)
Ik vind avaline een interessanter personage dan conner, ik snap niet dat ubisoft geen vrouwelijke hoofdspeler wil nemen (voor hun grotere games), avaline bewijst dat het zeker mogelijk is.

Het verhaal spreekt me ook meer aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben Tales of Phantasia: Narikiri Dungeon X aan het spelen.

Verder ben ik bezig met Legend of Heroes: Trial in The Sky

En voor de afwisseling: God of War II & God of War Ascension
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
Ben Tales of Phantasia: Narikiri Dungeon X aan het spelen.

Verder ben ik bezig met Legend of Heroes: Trial in The Sky

En voor de afwisseling: God of War II & God of War Ascension


Tales of Phantasia:Narikiri Dungeon X waarvan Narikiri Dungeon echt een vet geweldige game. Heb die uitgespeeld en erg genoten. Met Phantasia ook erg ver gekomen maar moet grinden om die draken te verslaan ergens na heel wat uren spelen maar je krijgt te weinig exp na battles dus ben er mee gestopt. Misschien toch eens weer beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
Ben Tales of Phantasia: Narikiri Dungeon X aan het spelen.

Verder ben ik bezig met Legend of Heroes: Trial in The Sky

En voor de afwisseling: God of War II & God of War Ascension


Tales of Phantasia:Narikiri Dungeon X waarvan Narikiri Dungeon echt een vet geweldige game. Heb die uitgespeeld en erg genoten. Met Phantasia ook erg ver gekomen maar moet grinden om die draken te verslaan ergens na heel wat uren spelen maar je krijgt te weinig exp na battles dus ben er mee gestopt. Misschien toch eens weer beginnen.


Ben bezig met Phantasia op de PSX.
Spoiler: toon
Ben net uit dat hinderlijke bos (waar dat elven dorp zit) waar je ook in Symphonia tegen Kratos vecht


Ben erg verast van Narikiri Dungeon X eigenlijk, heb em al erg lang maar nooit de moeite genomen om hem te spelen.
Blij dat ik dat nu doe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
Ben Tales of Phantasia: Narikiri Dungeon X aan het spelen.

Verder ben ik bezig met Legend of Heroes: Trial in The Sky

En voor de afwisseling: God of War II & God of War Ascension


Tales of Phantasia:Narikiri Dungeon X waarvan Narikiri Dungeon echt een vet geweldige game. Heb die uitgespeeld en erg genoten. Met Phantasia ook erg ver gekomen maar moet grinden om die draken te verslaan ergens na heel wat uren spelen maar je krijgt te weinig exp na battles dus ben er mee gestopt. Misschien toch eens weer beginnen.


Ben bezig met Phantasia op de PSX.
Spoiler: toon
Ben net uit dat hinderlijke bos (waar dat elven dorp zit) waar je ook in Symphonia tegen Kratos vecht


Ben erg verast van Narikiri Dungeon X eigenlijk, heb em al erg lang maar nooit de moeite genomen om hem te spelen.
Blij dat ik dat nu doe


oh de psx versie. Die heb ik ook maar nooit gespeeld. Maar met de gba versie had ik al genoten maar niet echt ver gekomen omdat toen die tijd de DS al uit was.
Heb jij Tales of Rebirth, Legandia, Destiny 2(ps2,ps2,psp)al eens uitgespeeld?
Ben met Rebirth erg ver maar met die andere 2 niet en moet het toch eens doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
Ben Tales of Phantasia: Narikiri Dungeon X aan het spelen.

Verder ben ik bezig met Legend of Heroes: Trial in The Sky

En voor de afwisseling: God of War II & God of War Ascension


Tales of Phantasia:Narikiri Dungeon X waarvan Narikiri Dungeon echt een vet geweldige game. Heb die uitgespeeld en erg genoten. Met Phantasia ook erg ver gekomen maar moet grinden om die draken te verslaan ergens na heel wat uren spelen maar je krijgt te weinig exp na battles dus ben er mee gestopt. Misschien toch eens weer beginnen.


Ben bezig met Phantasia op de PSX.
Spoiler: toon
Ben net uit dat hinderlijke bos (waar dat elven dorp zit) waar je ook in Symphonia tegen Kratos vecht


Ben erg verast van Narikiri Dungeon X eigenlijk, heb em al erg lang maar nooit de moeite genomen om hem te spelen.
Blij dat ik dat nu doe


oh de psx versie. Die heb ik ook maar nooit gespeeld. Maar met de gba versie had ik al genoten maar niet echt ver gekomen omdat toen die tijd de DS al uit was.
Heb jij Tales of Rebirth, Legandia, Destiny 2(ps2,ps2,psp)al eens uitgespeeld?
Ben met Rebirth erg ver maar met die andere 2 niet en moet het toch eens doen.


Legendia heb ik uitgespeeld,van Rebirth vind ik het battle systeem raar erg wennen(als ik me goed kan herinneren zit ik nu in de woestijn ergens), Destiny 2 heb ik op de PS2 maar nooit echt aan begonnen.

De enige oude Tales of titels die ik heb uitgespeeld zijn Eternia en de Desiny Director's Cut.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

- Sims 4 voor reviewdoeleinden
- Destiny voor reviewdoeleinden
- The Legend of Zelda: A Link Between Worlds na lange tijd weer opgepikt. Wat een enorm toffe game! Destijds afgehaakt omdat ik niet zo'n handheld gamer ben en het er toen wat te druk voor had, maar ben weer helemaal verslaafd.
- Dead Rising 3. Een beetje hetzelfde verhaal als hierboven, door drukte niet veel gespeeld, maar nu zit ik er weer helemaal in.
- 2014 FIFA World Cup, ter overbrugging naar FIFA 15.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Rene Groen schreef:
- Sims 4 voor reviewdoeleinden
- Destiny voor reviewdoeleinden


Deze zware taken neem ik graag van je over
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Ellentjeeah schreef:
Rene Groen schreef:
- Sims 4 voor reviewdoeleinden
- Destiny voor reviewdoeleinden


Deze zware taken neem ik graag van je over


Haha, als ik De Sims 4 weggeef krijg je m'n vriendin op je dak, als ik Destiny weggeef krijg je mij op je dak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Een beetje off-topic, maar Rene, je hebt een PM. ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Sep 2014 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Asianator schreef:
Een beetje off-topic, maar Rene, je hebt een PM. ^^


PM terug
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Sep 2014 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Destiny

De game is precies wat ik had verwacht, verslavend. Gunplay voelt erg fijn aan en het geluid is echt ZIEK je moet dit echt meemaken met een 5.1 systeem. Je hebt ook leuke wapens en ik ga denk ik nog een character aanmaken met een andere klasse. In dat opzicht is het een beetje als Diablo, vijanden doden is gewoon leuk en verslavend.

Het enige nadeel tot nu toe vind ik het samenspelen online, ik was gister met streetfighter bezig maar hij zat veel hoger dan mij en ik kon het simpelweg gewoon niet bijhouden. In dat opzicht kan er nog wel veel verbeterd worden denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Sep 2014 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Zo lang het verslavend is, kan het dus een succes worden.

Ik ben bezig met Bioshock 2, erg vet spel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2014 02:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Destiny is het leukst in co-op. En dat werkt gewoon niet nu. Verder is het wel heel toegankelijk maar er zit weinig diepgang in, alles is vrij basic* en je moet de game echt zelf leuk maken met vrienden maar de game weerhoud je ervan om dat te doen. (Lees hierboven)

*Daarom ga ik het ook met geen andere game vergelijken want het suckt vergeleken de games waar Destiny gameplay van heeft gekopieerd. Het is eigenlijk gewoon een grote commerciële opzet.

Borderlands 2

Splittool is geniaal, ik speel achter mijn bureau en een vriend van me op de bank. Beide ons eigen scherm maar toch in dezelfde ruimte. Tel daar bij op dat Borderlands 2 al een supergoed co-op systeem heeft. Sowieso lekker creatief deze serie en grappig, TPS lijkt me ook echt chill, ik hoop dat de splittool daar ook een versie van gaat maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Sep 2014 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Super Smash Bros. 3DS... Demo.

Paar uur gespeeld met vrienden. Gameplay is een verbetering tegenover Brawl en het vechten voelt veel meer sneller aan. Voor een 3DS game ziet het er geweldig uit. De animaties zijn vloeiend en de personages zien er veel beter uit dan je het van de trailers enzo hebt gezien.

Lokale multiplayer werkte prima met alle itemes op het veld voor dikke chaos. Misschien 1 of 2 keer last gehad van 2 seconde lag, maar voor de rest speelde het zonder vetragingen lekker vloeiend door.

Al zoveel plezier gehad met 5 characters en een stage dus kan niet wachten tot het uit komt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Sep 2014 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Bioshock Infinite

Na deel 1 en 2, ben ik nu bezig met deeltje 3. Dat eerste half uur van Infinite is gewoon magie op je beeld. Ik speel het ook nog eens in 3D op de PC en het is echt fantastisch! Een hele verademing vergeleken met de console versie waar ik me toch ernstig zat te ergeren aan de lagere resolutie (volgens mij was het niet eens 720p, maar upscaled).

Hierna lekker de twee episodes nog spelen en dan heb ik de Bioshock reeks gehad. Ik heb zo het gevoel dat ze hierna ook niks meer moeten doen met de reeks en gewoon de trilogie in z'n waarde laten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Sep 2014 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

@Lawliet, ja en hoe! Smash Bros op de 3DS is gruwelijk man. Het ziet er ook echt supergoed uit, ik kan bijna niet geloven dat dit op de 3DS is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Assassin's Creed III op PlayStation 3, omdat ik 'm nooit heb uitgespeeld. Ik was in de veronderstelling dat het spel te saai was om te spelen. De eerste paar uren en sequenties komt het spel inderdaad traag op gang, dat is waar. En misschien is de wereld ook te groot. Maar naarmate ik verder speel krijg ik toch steeds meer drang om door te spelen. Ik zit momenteel in Sequentie 9 waarin Connor 'Ratonhnhaké:ton' Kenway samen moet werken met zijn vader Haytham Kenway om Benjamin Church te grazen te nemen. Het spel is gewoon fantastisch en mijn mening moet daarom aangepast worden. Er is zoveel te zien en doen in het spel en als je je ervoor openstelt, is het verhaal ook erg goed. Momenteel heb ik een 13 uur gespeeld waarin ik vrij weinig bezig ben geweest met de extra missies en te verzamelen waar zoals Almanac Pages en dergelijke.

Dit laat toch maar eens zien dat de "Assassin's Creed"-franchise één van de beste is die uit de vorige generatie systemen is voortgekomen. Ik kan daarom haast niet wachten om in november aan de slag te gaan met Assassin's Creed: Rogue en Assassin's Creed: Unity welke ik ongetwijfeld op de releasedatum zal aanschaffen.

Echter, ondanks mijn aanprijzingen hierboven, is en blijft "Assassin's Creed IV: Black Flag" mijn favoriet in de serie. Deze speelde ik ook met veel plezier uit op PlayStation 3. Ik twijfel er alleen over om deze nog eens over te doen op PlayStation 4... Zijn er hier trouwens mensen die "Assassin's Creed: Freedom Cry" hebben gespeeld? Dit is de enige die ik niet heb, en ik weet er dus ook weinig over. Het enige dat ik weet is dat Adéwale het hoofdpersonage is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Crimson Shroud
Al een tijdje bezig. Gelukkig heb ik die vervelende obsidian daphne binnen 2 battles gekregen, maar ben nu wel veel te zwak voor de eindbaas in the gerseym waterway na het verkrijgen van seal of rahab. Geen idee hoe ik nu verder kan komen. Ik zit maar te grinden voor wat items, ik weet niet als dat veel zin heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Sep 2014 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Nin007 schreef:
@Lawliet, ja en hoe! Smash Bros op de 3DS is gruwelijk man. Het ziet er ook echt supergoed uit, ik kan bijna niet geloven dat dit op de 3DS is.


Lijkt me een leuk idee om weer een toernooi te doen zoals we het vroeger een keer met Brawl deden op het forum
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 43 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group