Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 85, 86, 87  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Aug 2014 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Aaruman schreef:
Het hebben van een tactiek is sowieso al vrij kansloos, het letterlijk zoeken naar een vriendin ook. Waar is het:'Ik zie wel wat er op 't paadje komt en ben mezelf' gebleven?
Dating sites schijnen redelijk populair te zijn. En waarom zou je in hemelsnaam op café gaan praten met vrouwen waarin je geen interesse hebt? Het is leuk als je de ware tegenkomt op willekeurige wijze, maar dat is niet iedereen gegund.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Aug 2014 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Joni Philips schreef:
Aaruman schreef:
Het hebben van een tactiek is sowieso al vrij kansloos, het letterlijk zoeken naar een vriendin ook. Waar is het:'Ik zie wel wat er op 't paadje komt en ben mezelf' gebleven?
Dating sites schijnen redelijk populair te zijn. En waarom zou je in hemelsnaam op café gaan praten met vrouwen waarin je geen interesse hebt? Het is leuk als je de ware tegenkomt op willekeurige wijze, maar dat is niet iedereen gegund.


Omdat vrouwen af en toe gezellig zijn om mee om te gaan, ongeacht of je er een relatie mee hebt of niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Aug 2014 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nin007 schreef:
Joni Philips schreef:
Aaruman schreef:
Het hebben van een tactiek is sowieso al vrij kansloos, het letterlijk zoeken naar een vriendin ook. Waar is het:'Ik zie wel wat er op 't paadje komt en ben mezelf' gebleven?
Dating sites schijnen redelijk populair te zijn. En waarom zou je in hemelsnaam op café gaan praten met vrouwen waarin je geen interesse hebt? Het is leuk als je de ware tegenkomt op willekeurige wijze, maar dat is niet iedereen gegund.


Omdat vrouwen af en toe gezellig zijn om mee om te gaan, ongeacht of je er een relatie mee hebt of niet.
Dus jij begint vriendschappen door speciaal naar cafe te gaan without a reason en daar met willekeurige mensen te gaan praten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 30 Aug 2014 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Vind het een beetje pathetic dat er zo ontiegelijk gezocht wordt door sommige leden..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Aug 2014 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Jemig Aaruman, we discussiëren er alleen over. Ik zoek helemaal niet, ik weet niet wat Joni zijn status is en Nino deelt gewoon zijn mening over iemand. Het klinkt misschien kinderachtig, maar voor mij heeft 'een vriendin hebben' ongeveer de laagste prioriteit (ja, dus gamen/films/chillen met vrienden/feesten staat er allemaal boven). 'Sommige leden' posten hier gewoon hun updates over wat er gebeurd is, hence the name 'Houd elkaar hier up to date over je liefdesleven'. Wilt niet zeggen dat men hier een heel plan uiteenzet over hoe ze een bepaald iemand willen veroveren of dat ze constant op zoek zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Aug 2014 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Aaruman schreef:
Vind het een beetje pathetic dat er zo ontiegelijk gezocht wordt door sommige leden..
Dat is echter geen reden om het hele concepten van daten af te breken als pathetic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Hmmm, mijn liefdesleven is te triest voor woorden, ik heb serieus nog geen 1 date gehad, en nog geen 1 meid op bezoek gehad die single was. Verder kom ik ze ook nooit tegen en praat ik er dus ook nooit mee, behalve bij instanties. Ik ben ook niet op zoek, maar dat werkt ook niet.

Ik hoef nu al geen ''vriendinnetje'' meer, maar gewoon een vrouw waarbij ik een gezin kan stichten.


Laatst aangepast door Bever Warrior op 02 Sep 2014 13:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Nin007 schreef:
Joni Philips schreef:
Aaruman schreef:
Het hebben van een tactiek is sowieso al vrij kansloos, het letterlijk zoeken naar een vriendin ook. Waar is het:'Ik zie wel wat er op 't paadje komt en ben mezelf' gebleven?
Dating sites schijnen redelijk populair te zijn. En waarom zou je in hemelsnaam op café gaan praten met vrouwen waarin je geen interesse hebt? Het is leuk als je de ware tegenkomt op willekeurige wijze, maar dat is niet iedereen gegund.


Omdat vrouwen af en toe gezellig zijn om mee om te gaan, ongeacht of je er een relatie mee hebt of niet.


True
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Bever Warrior schreef:
Ik hoef nu al geen ''vriendinnetje'' meer, maar gewoon een vrouw waarbij ik een gezin kan stichten.


Bestel een leuke Oostblokker op het internet, scheelt een hoop gedoe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Ellentjeeah schreef:
Bever Warrior schreef:
Ik hoef nu al geen ''vriendinnetje'' meer, maar gewoon een vrouw waarbij ik een gezin kan stichten.


Bestel een leuke Oostblokker op het internet, scheelt een hoop gedoe.


Kan dat?

Ik heb er wel aan gedacht om naar het Oostblok te gaan en er een mee te nemen, maar dat kost veel tijd, geld en gedoe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

@Bever Warrior

Hahahah serieus,das toch geen liefde?


Ik ben nooit echt opzoek,meer gewoon wat je komt aanwaaien,beetje leuk daten.

Heb toen voor de grap grinder geprobeerd(iedereen was bezig met tinder en badoo),vreselijk wat je daar tegen komt!!!! En toch,.....was er een hele leuke jonge die niet alleen foto's van ze pjenis stuurde,leuke wezen daten met elkaar,nu alweer bijna half jaar samen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ellentjeeah schreef:
Bever Warrior schreef:
Ik hoef nu al geen ''vriendinnetje'' meer, maar gewoon een vrouw waarbij ik een gezin kan stichten.


Bestel een leuke Oostblokker op het internet, scheelt een hoop gedoe.

Gelukkig is het niet naar mij gericht, ik zou het beledigend vinden lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Redneckerz schreef:
Ellentjeeah schreef:
Bever Warrior schreef:
Ik hoef nu al geen ''vriendinnetje'' meer, maar gewoon een vrouw waarbij ik een gezin kan stichten.


Bestel een leuke Oostblokker op het internet, scheelt een hoop gedoe.

Gelukkig is het niet naar mij gericht, ik zou het beledigend vinden lol
She hot?

Mijn liefdesleven is top, ik heb nudies van Jennifer Lawrence.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

The Fappening
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Dat is toch ook wat hè. Absurde gebeurtenis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Vind het ergens toch wel zielig.

Maar toch weer niet zo zielig dat ik ze van me telefoon zou verwijderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Paintskillz schreef:
Vind het ergens toch wel zielig.

Maar toch weer niet zo zielig dat ik ze van me telefoon zou verwijderen.

Haha, ik eigenlijk wel. Vind het toch een naar idee dat ze het niet zelf hebben besloten, unlike 99% van wat voor gekke dingen je vindt op het internet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 08:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik vind het niet zielig. Ze zijn beroemd, dat weten ze en dan uploaden ze hun foto's naar een cloud-service? Dan snap je toch dat je gehackt kan worden en ook gehackt wordt gezien je sociale status en paparazzi? Gewoon geen nude foto's van jezelf maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 10:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Hoezo dat Red? Kom je zelf uit het Oostblok, of heb je een vriendinnetje die er vandaan komt? Bedoelde het gewoon als grapje.
Mijn wiskunde docent op de middelbare school deed dat wel echt, die haalde vrouwen uit Polen of Rusland naar Nederland toe en dan had hij een vriendin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Red heeft een Russische vriendin, weet je nog? Online ontmoet enzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nelus schreef:
Ik vind het niet zielig. Ze zijn beroemd, dat weten ze en dan uploaden ze hun foto's naar een cloud-service? Dan snap je toch dat je gehackt kan worden en ook gehackt wordt gezien je sociale status en paparazzi? Gewoon geen nude foto's van jezelf maken.

Nee, maar ik vind het nog steeds een zwak argument. Ik denk niet dat ik blij zou zijn als iemand de inhoud van mijn Dropbox of Evernote op internet zou gooien, er zitten niet dat soort dingen bij maar genoeg dingen die ik liever bij me houd.

Ik zou ook nooit naaktfoto's van mezelf op een cloud service zetten, maar ik vind niet dat die mensen het recht niet hebben omdat ze beroemd zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik ergens wel. Met een bepaalde status ga je niet nog eens extra risico nemen door dat soort foto's op een internetservice te zetten. Je weet dat je in de schijnwerpers staat en dat mensen jou graag naakt zien zodat ze weer geld kunnen verdienen aan hun website/foto's en aandacht.

Dus misschien hebben ze het recht wel om die dingen online te zetten, maar ik vind niet dat ze moeten zeuren over hun eigen naïviteit om dat soort foto's online te zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nelus schreef:
Ik vind het niet zielig. Ze zijn beroemd, dat weten ze en dan uploaden ze hun foto's naar een cloud-service? Dan snap je toch dat je gehackt kan worden en ook gehackt wordt gezien je sociale status en paparazzi? Gewoon geen nude foto's van jezelf maken.

Nee, maar ik vind het nog steeds een zwak argument. Ik denk niet dat ik blij zou zijn als iemand de inhoud van mijn Dropbox of Evernote op internet zou gooien, er zitten niet dat soort dingen bij maar genoeg dingen die ik liever bij me houd.

Ik zou ook nooit naaktfoto's van mezelf op een cloud service zetten, maar ik vind niet dat die mensen het recht niet hebben omdat ze beroemd zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Sep 2014 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nelus schreef:
Ik vind het niet zielig. Ze zijn beroemd, dat weten ze en dan uploaden ze hun foto's naar een cloud-service? Dan snap je toch dat je gehackt kan worden en ook gehackt wordt gezien je sociale status en paparazzi? Gewoon geen nude foto's van jezelf maken.
Worden niet sowieso alle foto's op je iPhone upgeload?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 75 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group