Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 73, 74, 75 ... 85, 86, 87  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nin007 schreef:
Inside grapje maar daar zit je nog te kort voor op Gamed. De meeste die hem snappen zijn al van Gamed af ook..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Sayonara schreef:
Nin007 schreef:
Inside grapje maar daar zit je nog te kort voor op Gamed. De meeste die hem snappen zijn al van Gamed af ook..


zeker faky varial ofzoiets


Jah
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Niet eens in de bus maar gewoon tijdens het skaten woow!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Gwn buiten op straat waar iedereen het ziet, als een ekte playah.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Inside grapje maar daar zit je nog te kort voor op Gamed. De meeste die hem snappen zijn al van Gamed af ook..

Bijna 3 jaar Gamed lid zijn en dan nog roepen dat je ergens te kort lid van bent
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik ben al elf jaar lid. Ik snap hem ook niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Woensdag 3 jaar samen met Bonnie.. En waar is Nick te vinden, precies Gamescomm haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:
Inside grapje maar daar zit je nog te kort voor op Gamed. De meeste die hem snappen zijn al van Gamed af ook..

Bijna 3 jaar Gamed lid zijn en dan nog roepen dat je ergens te kort lid van bent

De Faky saga is iets van 2008/2009 dus van voor jouw tijd
Hij heeft het wel gemaakt in het leven, rijd nu rond in een mercedes enz :')
Is wel wat anders tov zijn scooter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

streetfighter schreef:
Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:
Inside grapje maar daar zit je nog te kort voor op Gamed. De meeste die hem snappen zijn al van Gamed af ook..

Bijna 3 jaar Gamed lid zijn en dan nog roepen dat je ergens te kort lid van bent

De Faky saga is iets van 2008/2009 dus van voor jouw tijd
Hij heeft het wel gemaakt in het leven, rijd nu rond in een mercedes enz :')
Is wel wat anders tov zijn scooter

Ik prijs me gelukkig dat ook Joni de clou in dit geval niet snapte.

Waar is Tom die zijn vuurwerk afsteekt wanneer je hem nodig hebt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

^ Vuurwerk aan het afsteken :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Aug 2014 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

streetfighter schreef:
Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:
Inside grapje maar daar zit je nog te kort voor op Gamed. De meeste die hem snappen zijn al van Gamed af ook..

Bijna 3 jaar Gamed lid zijn en dan nog roepen dat je ergens te kort lid van bent

De Faky saga is iets van 2008/2009 dus van voor jouw tijd
Hij heeft het wel gemaakt in het leven, rijd nu rond in een mercedes enz :')
Is wel wat anders tov zijn scooter


Serieus? Hahaha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Aug 2014 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik snap niemand, en dwaal hier ook al rond sinds 2008.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 12 Aug 2014 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Nin007 schreef:
Hey man, moet je horen ik was vanmiddag aan het skaten en toen kwamen er meiden langs en die waren eerst de hele tijd aan het kijken en lachen en toen fietsten ze langs en zeiden ze hoi tegen me. Ik voel me echt helemaal populair!



Dit is een beetje...euhm...niet zo speciaal als een meisje dat doet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Aug 2014 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Even serieus, ik snap sommige meiden niet. Ze komt eerst naar je toe bied een drankje aan en we raken aan de praat. En dan loopt ze halverwege het gesprek naar een andere jongen maar blijft wel oogcontact zoeken. Kroeg was nog maar 10 minuten open en de vriend waarmee ik was wou naar huis dus ik heb het maar genegeerd en ben kort daarna naar huis gegaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 12 Aug 2014 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Wat let je om de concurrentie aan te gaan? Show 'em who's boss
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Aug 2014 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb die ene meid niet meer gezien, was ook vrijwilliger dus die komt denk niet meer terug. Ik was zelf toch al aan het twijfelen of ik haar echt leuk vond als je begrijpt wat ik bedoel, dus maakt niet echt uit. No big deal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 29 Aug 2014 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Hahahaha, je bent gevallen voor de bekende INI tactiek waar ik zelf ook best vaak gebruik van maak. Investeren Negeren Incasseren. Kortom, zoek iemands aandacht, maak een praatje ofzo en geef niet te veel aandacht. Daarna ga je weer even dansen en 'negeer' je ze even en uiteindelijk (als je leuk genoeg bent) dan trekt ze naar je toe met dansen of ze maakt weer een praatje met je. Zo niet, well, volgende!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Aug 2014 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dat is dan een risico dat je neemt, sommige mensen vinden dat gewoon kinderachtig gedoe, waaronder ik. Doe dan niet eerst heel geďnteresseerd. Ik val zelf op meiden die wat zelfstandiger zijn en niet helemaal meteen ervoor gaan maar wees dan ook gewoon zo'n meid en doe niet alsof.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 29 Aug 2014 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Dat is dan een risico dat je neemt, sommige mensen vinden dat gewoon kinderachtig gedoe, waaronder ik. Doe dan niet eerst heel geďnteresseerd. Ik val zelf op meiden die wat zelfstandiger zijn en niet helemaal meteen ervoor gaan maar wees dan ook gewoon zo'n meid en doe niet alsof.

Iemand zoals Ellen dus?

Ik moest het doen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 29 Aug 2014 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Noem het kinderachtig, ik noem die mensen onzeker omdat ze het spelletje niet mee kunnen spelen omdat hun hoofd gelijk op hol slaat en vervolgens niks doen. Daarna wel zeuren dat zij vaag deed? Gewoon op haar afstappen als je haar leuk vindt. Ze heeft duidelijke signalen gegeven.

Daarbij, ik vind dat meiden die op jou afstappen en vervolgens even afstand nemen een heel goed voorbeeld van meiden die zelfstandig zijn en er niet gelijk voor gaan. Wil dus zeggen dat ze zich niet laten leiden door jongens of in een hoekje om aandacht gaan staan vragen, maar juist op jacht gaan. Volgens mij maak je gewoon excuses voor jezelf om het goed te praten in je hoofd omdat je er verder niks mee gedaan hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Aug 2014 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik vind mensen onzeker die zulke spelletjes spelen. Ga je zeker ook na 3 weken expres niet reageren op whatsapp en dan de volgende dag antwoorden? Fuck dat. Ik ken wel meer meiden die dat doen en dan kijken hoe jij reageert, ik vind het niet zelfstandig overkomen hoor het is wanhopig gedrag en ik word er niet vrolijker op.

Weet je waar het probleem in zit, het probleem zit in het feit dat ik me helemaal niet aangetrokken voel naar haar toe. Dat ze me een drankje gaf en wat ging kletsen zag ik alleen vriendschappelijk in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 29 Aug 2014 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Als je je niet aangetrokken naar haar voelt, dan heeft ze toch pech? Jammer voor haar, next!

Wat betreft dat whatsapp gedrag, dat ben ik helemaal met je eens. Ik had het er meer over dat je best lef nodig hebt en zekerheid als je op iemand afstapt tijdens uitgaan. Dus als die chick jou niet kende en op je afstapt tijdens uitgaan, zou ik haar niet bepaald onzeker noemen.

Wat ik heb gemerkt bij mijzelf is dat ik sommige dingen ook niet te serieus moet nemen. Er zijn meer (veel meer) dingen in het leven dan enkel relaties/seks. Sommige vriendinnen van mij lijken er echt 24/7 mee bezig te zijn en zeggen dat ze zelfstandig kunnen zijn maar gaan dan alsnog op zoek naar een vriendje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 30 Aug 2014 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Het hebben van een tactiek is sowieso al vrij kansloos, het letterlijk zoeken naar een vriendin ook. Waar is het:'Ik zie wel wat er op 't paadje komt en ben mezelf' gebleven?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Aug 2014 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Daar hou ik mij sowieso aan en daar wijk ik ook niet van af (het kijken wat er op het paadje komt en mijzelf blijven). Zoals ik al zei, je moet het ook niet te serieus nemen. Maar laatst (ok, ergens in juni ofzo) had ik op een gegeven moment sjans met zo'n meisje en vet gezellig enzo (uiteindelijk nog gezelliger geworden) en dan moet je dus niet bij de eerste flirt gelijk aan haar lippen gaan hangen. Dus tot zo ver 'tactiek'. Mocht je eens out of the blue sjans hebben, dan is jezelf te snel en makkelijk aanbieden ook niks meer aan (voor haar sowieso niet).

Het is niet zo dat ik elke week in de club hang om mijn 'tactiek' te gebruiken. Maar als het een keer voorkomt dat ik ergens sjans heb, dan komt het meestal neer op een praatje maken, ook weer even met vrienden hangen, oogcontact behouden, misschien nog eens een praatje maken en daarna zoekt ze jouw aandacht op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Aug 2014 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nin007 schreef:
Ik heb die ene meid niet meer gezien, was ook vrijwilliger dus die komt denk niet meer terug. Ik was zelf toch al aan het twijfelen of ik haar echt leuk vond als je begrijpt wat ik bedoel, dus maakt niet echt uit. No big deal.


Haha, ik wist 't. Schijnheilig als de pest, tegen iedereen gezegt dat ze het werk helemaal te gek vind en vervolgens ziek melden en nooit meer terugkomen. Nou zo'n vriendin hoef ik niet hoor, doei.

@Nelus, ja je moet 't niet te zwaar maken. Geld ook voor mij hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 73, 74, 75 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 74 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group