Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 85, 86, 87  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Jul 2014 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mag geen relatie met haar beginnen want t is op werk maar we werken niet eens op dezelfde afdeling dus ik snap dit gezeik niet. Ze is nu met ook met vakantie maar ik heb geen nummer of zo want het contact ging nog niet echt vloeiend ze is hartstikke verlegen. Of ze zit de boel in de zeik te nemen.. maar dat zal wel niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Jul 2014 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Mag geen relatie met haar beginnen want t is op werk maar we werken niet eens op dezelfde afdeling dus ik snap dit gezeik niet. Ze is nu met ook met vakantie maar ik heb geen nummer of zo want het contact ging nog niet echt vloeiend ze is hartstikke verlegen. Of ze zit de boel in de zeik te nemen.. maar dat zal wel niet.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Jul 2014 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Wat bedoel je precies?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 15 Jul 2014 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Naïef
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Jul 2014 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Naïef

Heel goed Maar ook loof
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 03:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Laat maar, ik vraag alleen om wat hulp maar ik word alleen maar uitgelachen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 08:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Laat maar, ik vraag alleen om wat hulp maar ik word alleen maar uitgelachen.

Je vertelt een verhaal, je stelt geen vraag. Wat is je vraag?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 09:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Het feit dat ze het 'werk' als excuus neemt, is nogal slap, als het inderdaad, zoals je zegt, om verschillende afdelingen gaat. Je opmerking van 'dat zal wel niet' komt nogal naïef over omdat je haar goedhartig inschat terwijl ze misschien wel het werk als excuus gebruikt om een moeilijk gesprek te voorkomen.

Verder ken ik haar niet en weet ik niks af van de situatie, maar zoals het er nu staat, lijkt het alsof zij de confrontatie niet aan wil gaan, misschien door haar verlegenheid. Als ze jou leuk vindt, dan kan ze toch wel haar nummer geven, of weet ik het. Verlegenheid is vaak een issue, maar voor sommige meiden (heb ik gemerkt) ook echt een excuus om zich als een passief afstandelijke aandachtstrekker op te stellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik had een collega verteld dat ik haar leuk vind en ik dacht dat er dan wel wat ging rollen, maar die verteld vervolgens dat je niet op werk een relatie met iemand mag beginnen. Maar dat vind ik gezeik, ze is zelf nog eens de grootste flirt op werk ook dus dat slaat nergens op wat ze zegt.

Dat tweede wat je zegt daar twijfel ik nog over, maar ik ga er niet vanuit dat ze zo is. Ze praat wel gewoon tegen de rest heel makkelijk, ook mannelijk gezelschap, maar ik hou het voorlopig bij gewoon wat dingen over het werk en ik dacht dat het wel ging rollen maar er is nog niks van de grond af gekomen, ik krijg wel goeie lichaamstaal en ze gaat vaak vlakbij zitten, ook al heb ik dan 0% kans om in gesprek te komen wegens de situatie. En ze spiegelt me vaak in mijn houding/lichaamstaal.

Dus ja, nu is ze op vakantie en dat is mooi kut want ik ben daarna op vakantie dus zie ik haar meer dan een maand gewoon niet. Mijn vraag is dus nu wat ik in hemelsnaam kan doen aan deze situatie.

Ik heb alleen een puntje waar ik aan twijfel. Ze ging eens zitten waar ik haar goed kon zien. Nu keek ik heel even en daarna niet meer, ging ze ergens anders zitten en toonde ze helemaal geen interesse meer. Andere keer zat ze ook in de zaal, ik ging met een goeie vriendin pauze houden vlak waar zij zat. Toen deed ze precies hetzelfde. Ook een keer ging ik op een plek zitten waar ze naast kon zitten, maar dat deed ze niet.. het is in ieder geval duidelijk dat zij de controle wilt houden over de situatie.

(Maar ja, als je toch gaat speculeren.. een collega van haar ging haar laatst ophalen en die bleef maar mij kijken en observeren. En dat is ook wel een paar keer gebeurd.)

Wat ik daar nog aan kan toevoegen is dat ik precies hetzelfde gedrag heb vertoont, ze heeft vaak open kaart gespeeld waar ik makkelijk op in kon haken. Ik was alleen te druk met het werk waar ik mee bezig was, omdat ik er niet op in ging betekend dat niet meteen dat ik haar aan het lijntje hou.

Nog een ding, als ze dichtbij staat/zit, voel ik geen spanning. Het is dan heel comfortabel. Maar dat is denk alleen positief dat ik bij zo persoon me meteen op mijn gemak voel? Ik heb ook af en toe de gedachten dat ze lekker ff ergens ander moet gaan staan, dan heb ik er gewoon echt geen zin in maar ik blijf de gehele dag met haar in mijn hoofd. Ik snap mijn eigen gevoelens niet meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Ik had een collega verteld dat ik haar leuk vind en ik dacht dat er dan wel wat ging rollen, maar die verteld vervolgens dat je niet op werk een relatie met iemand mag beginnen. Maar dat vind ik gezeik, ze is zelf nog eens de grootste flirt op werk ook dus dat slaat nergens op wat ze zegt.

Dit is inderdaad BS aangezien vele relaties op het werk beginnen. Het is misschien een regel om dat niet publiekelijk te doen, maar dat het gebeurt in ruime mate is wel een vaststaand feit. Als iemand gaat lopen roepen dat dit niet mag, dan kan je dat gewoon negeren.

Nin007 schreef:

Dus ja, nu is ze op vakantie en dat is mooi kut want ik ben daarna op vakantie dus zie ik haar meer dan een maand gewoon niet. Mijn vraag is dus nu wat ik in hemelsnaam kan doen aan deze situatie.

Vraag haar om haar Whatsapp en zeg dat je het prettig werken met haar vind (Want dat vind je). Laat haar je interesse blijken.

Nin007 schreef:

Ik heb alleen een puntje waar ik aan twijfel. Ze ging eens zitten waar ik haar goed kon zien. Nu keek ik heel even en daarna niet meer, ging ze ergens anders zitten en toonde ze helemaal geen interesse meer. Andere keer zat ze ook in de zaal, ik ging met een goeie vriendin pauze houden vlak waar zij zat. Toen deed ze precies hetzelfde. Ook een keer ging ik op een plek zitten waar ze naast kon zitten, maar dat deed ze niet.. het is in ieder geval duidelijk dat zij de controle wilt houden over de situatie.

Of je denkt teveel erover na. Soms moet je gewoon een move maken, fuck al die zelfverzonnen regeltjes op zulke momenten.

Nin007 schreef:

Nog een ding, als ze dichtbij staat/zit, voel ik geen spanning. Het is dan heel comfortabel. Maar dat is denk alleen positief dat ik bij zo persoon me meteen op mijn gemak voel? Ik heb ook af en toe de gedachten dat ze lekker ff ergens ander moet gaan staan, dan heb ik er gewoon echt geen zin in maar ik blijf de gehele dag met haar in mijn hoofd. Ik snap mijn eigen gevoelens niet meer.

Je vindt haar leuk. Klaar. Nu je dat weet, doe het bovenstaande (Whatsapp, interesse tonen) en vandaaruit verder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Thanks Red, dat had ik even nodig. Misschien moet je jezelf ook soms ff forceren om een move te maken om de vaart erin te brengen. Heb geen haast maar zo komt de boot helemaal niet van wal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Damn, je bent er idd wel erg veel mee bezig. Ik heb ook een relatie op het werk. Ik liep af en toe gewoon langs, even hooi zeggen. In die tijd had ik nog Twitter en begon er eens op te antwoorden. Tot we meer gesprekken gingen voeren en ik om haar nummer vroeg. Nou toen begon het te groeien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Thanks Red, dat had ik even nodig. Misschien moet je jezelf ook soms ff forceren om een move te maken om de vaart erin te brengen. Heb geen haast maar zo komt de boot helemaal niet van wal.

Inderdaad. Jij kan wel gaan lopen wortel schieten maar dat zal zij toch niet doorhebben. Zelf zoiets simpels als een SMSje laat je interesse al blijken. Gewoon doen, het ergste wat kan gebeuren is dat ze het afwijst, big deal.

Nickdhnick schreef:
Damn, je bent er idd wel erg veel mee bezig. Ik heb ook een relatie op het werk. Ik liep af en toe gewoon langs, even hooi zeggen. In die tijd had ik nog Twitter en begon er eens op te antwoorden. Tot we meer gesprekken gingen voeren en ik om haar nummer vroeg. Nou toen begon het te groeien

Oh ja, die tijd van vroeger...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Nickdhnick schreef:
Damn, je bent er idd wel erg veel mee bezig. Ik heb ook een relatie op het werk. Ik liep af en toe gewoon langs, even hooi zeggen. In die tijd had ik nog Twitter en begon er eens op te antwoorden. Tot we meer gesprekken gingen voeren en ik om haar nummer vroeg. Nou toen begon het te groeien


Viespeuk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Kom ik aan met mijn tijd van MSN

Maar Red heeft gelijk, niet te veel er over nadenken en dingen zien die er misschien niet zijn omdat je het over-analyseert. Die maand pauze is alleen maar chill. Zie je elkaar niet meer, weet je gelijk of je nog steeds dingen voor haar voelt na zo'n maand, plus...hier komt ie, na die ene maand kan je mooi afspreken om allebei jullie vakanties te bespreken hoe het was enzo. Koffie drinken, van het één komt het ander. Dan ben je 1 op 1 bezig en niet in 'moeilijke situaties'. Weet je gelijk meer na zo'n gesprek.

EDIT: Inderdaad Nick, wat jij vervolgens allemaal met mevrouw B doet hoeven wij niet te weten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Haha oeps, foute woordkeuze.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

M'n baas vind 't niet erg. Ze zegt alleen van dat ik wel gewoon op m'n werk moet blijven focussen dat is het belangrijkst. Was er eigenlijk wel positief over en vond het wel leuk voor me.

Ik vind haar al leuk sinds ze hier is komen werken een paar maanden geleden en de interesse is alleen maar aan het groeien. Die verlegenheid vind ik alleen maar schattig. Ik denk wel dat na de vakantie dat ik haar nog steeds even leuk vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jul 2014 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
M'n baas vind 't niet erg. Ze zegt alleen van dat ik wel gewoon op m'n werk moet blijven focussen dat is het belangrijkst. Was er eigenlijk wel positief over en vond het wel leuk voor me.

Daar heeft je baas gewoon gelijk in.

Nin007 schreef:

Ik vind haar al leuk sinds ze hier is komen werken een paar maanden geleden en de interesse is alleen maar aan het groeien. Die verlegenheid vind ik alleen maar schattig. Ik denk wel dat na de vakantie dat ik haar nog steeds even leuk vind.

Dat denk ik ook, en helemaal als je haar erop aanspreekt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 04:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Hey guys, post hier ook maar eens iets.

Mijn vriendin is nu alweer bijna 2 maanden hier bij mij alleen maken we de laatste tijd ontzettend veel ruzie. Zelfs de kleinste dingen worden een groot drama. Iemand hier tips voor? Uitmaken is echt het laatste waar ik aan denk maar hoe het de laatste tijd is hier kan ook echt niet meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

RoaringMdog schreef:
Hey guys, post hier ook maar eens iets.

Mijn vriendin is nu alweer bijna 2 maanden hier bij mij alleen maken we de laatste tijd ontzettend veel ruzie. Zelfs de kleinste dingen worden een groot drama. Iemand hier tips voor? Uitmaken is echt het laatste waar ik aan denk maar hoe het de laatste tijd is hier kan ook echt niet meer.

Dat komt waarschijnlijk juist vanwege de 2 maanden. Jullie zien elkaar dagelijks, dus gaan jullie ook focussen op allerlei kleine dingen. Ik heb het zelf hier ook, de argumenten gaan echt helemaal nergens over, waar mijn vriendin zich idioot druk om kan maken. 1 keer is dat echt uit de hand gelopen, dat was best creepy.

Je moet in een situatie als deze niet denken aan uitmaken, want ruzies horen bij een relatie. Ook hele kleine dingen. Probeer na zon ruzie iets leuks te doen, waardoor je de stress en ruzie vergeet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Jullie zitten denk ik teveel op elkaars lip, gun elkaar ook eens een dag 'vrij' en maak het probleem bespreekbaar. En ruzies horen er nou eenmaal bij, maar het zou best kunnen zijn dat ze gewoon een beetje gek word dat jullie elke dag bij elkaar zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 03:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Hey man, moet je horen ik was vanmiddag aan het skaten en toen kwamen er meiden langs en die waren eerst de hele tijd aan het kijken en lachen en toen fietsten ze langs en zeiden ze hoi tegen me. Ik voel me echt helemaal populair!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 06:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Hey man, moet je horen ik was vanmiddag aan het skaten en toen kwamen er meiden langs en die waren eerst de hele tijd aan het kijken en lachen en toen fietsten ze langs en zeiden ze hoi tegen me. Ik voel me echt helemaal populair!


Heeft Ellen je account gekaapt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Inside grapje maar daar zit je nog te kort voor op Gamed. De meeste die hem snappen zijn al van Gamed af ook..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 08 Aug 2014 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Nin007 schreef:
Inside grapje maar daar zit je nog te kort voor op Gamed. De meeste die hem snappen zijn al van Gamed af ook..


zeker faky varial ofzoiets
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 73 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group