Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 52, 53, 54  Volgende  
Sayonara BerichtGeplaatst: 27 Jun 2014 10:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Xenogears PS1

Nog niet zo heel lang bezig, maar blijft vooralsnog interessant

Xenogears maakt gebruik van animefilmpjes(ipv bijv CGI) het hele spel door. Dit is precies waar ik sinds de PS1 dagen naar op zoek ben.

Weet iemand nog meer spellen die dat hebben???
Dus niet alleen het introfilmpje anime, maar gewoon ook filmpjes tijdens het spel...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Jun 2014 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Valiant Hearts

Een war-game met een hele frisse aanpak, de focus ligt echt op storytelling en broederschap. De puzzels zijn wel oke, 't is echt meer een game waarbij je gewoon lekker naar achter geleund het verhaal doorspeelt.

Entwined

Geinig, alle levels hebben een verschillend thema en de gameplay blijft leuk en interessant vind ik. Dit is ook een game die je lekker achterover leunend kan spelen. Ik vind vooral de ervaring heel mooi.

Pixeljunk Shooter Ultimate

Blijven super coole games, de kleine verbeteringen in deze remaster voor de PS4 maken de ervaring nog beter, zo weet je precies waar je nog moet zoeken voor treasure en mannetjes en dat is wel zo fijn.

Shovel Knight

Dit is echt een must voor NES liefhebbers. De game haalt elementen uit NES klassiekers maar geeft er wel een frisse draai aan. Stond nog niet op de E-shop vanmiddag en op Steam word het ondergesneeuwd door de summer sales.


Laatst aangepast door No'tje op 27 Jun 2014 19:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Jun 2014 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Hell yeah Shovel Knight!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Jun 2014 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Sayonara schreef:
Xenogears PS1

Nog niet zo heel lang bezig, maar blijft vooralsnog interessant

Xenogears maakt gebruik van animefilmpjes(ipv bijv CGI) het hele spel door. Dit is precies waar ik sinds de PS1 dagen naar op zoek ben.

Weet iemand nog meer spellen die dat hebben???
Dus niet alleen het introfilmpje anime, maar gewoon ook filmpjes tijdens het spel...


Wild Arms 2 heeft het ook, maar is net als Xenogears nooit in Europa uitgebracht helaas en is ook echt een super game op de PS1.

Lunar:Silver Star Story Complete en
Lunar 2:Eternal Blue Complete volgens mij ook, maar dat weet ik niet zeker. Ok die 2 games nooit in Europa uitgekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Jul 2014 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Dragon's Crown
Leuke action rpg voor de Vita en 'gratis' met PS+. De grafische stijl is even wennen, maar ziet er verder goed uit. Soms is het wel erg chaotisch op het schermpje waardoor ik het overzicht kwijt raakte. Ook het inventory/item systeem vond ik een beetje raar werken.
Het vechten werkt goed en het ally systeem is erg leuk om mee te spelen en de juiste samenstelling te vinden. Na een aantal speelsessies ben ik er wel een beetje klaar mee. Het blijft toch vooral: ga naar bepaalde locatie, vecht tegen vijanden, bossfight en breng item terug.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 02 Jul 2014 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben bezig met Transformers Rise of The Dark Spark

Ik sta bijna op het punt het spel van mijn pc te verwijderen.
Ben al meerdere malen bugs tegen gekomen die de voortgang van het spel verhinderen.
In het gevecht met
Spoiler: toon
Cliffhanger
bijvoorbeeld, die bleef in de muur vast zitten, en ik moest hem eruit rammen om hem te kunnen verslaan en zo verder te kunnen

Had het zelfde niveau verwacht van War for Cybertron en Fall of Cybertron.

Het komt niet eens in de buurt ;(
Jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 02 Jul 2014 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Sayonara schreef:
Xenogears PS1

Nog niet zo heel lang bezig, maar blijft vooralsnog interessant

Xenogears maakt gebruik van animefilmpjes(ipv bijv CGI) het hele spel door. Dit is precies waar ik sinds de PS1 dagen naar op zoek ben.

Weet iemand nog meer spellen die dat hebben???
Dus niet alleen het introfilmpje anime, maar gewoon ook filmpjes tijdens het spel...


Veel plezier, dit is de game ooit.

Anime-filmpjes in games gebeurde vooral tijdens het ps1-tijdperk, sporadisch nog bij ps2-games. Maar inderdaad vaak als intro. Nu is het vooral CGI en komt Tales of, Ni No Kuni en Eternal Sonata het dichtste bij het anime-idee in de buurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Jul 2014 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Syphon Filter: Logan's Shadow (PS2)
Natuurlijk is dit niet het enige spel dat ik momenteel speel, maar het is er desondanks toch één waar ik even over wil praten. Syphon Filter: Logan's Shadow verscheen in 2007 voor de PlayStation Portable, maar werd in 2010 ook naar PlayStation 2 gebracht. Helaas verscheen deze port nooit buiten Noord-Amerika, en zul je dus een Amerikaanse versie moeten importeren als je het wilt spelen.

Het verhaal brengt ons wederom terug bij onze grote vriend Gabe Logan terwijl hij moet strijden tegen Somalische piraten, een complot moet ontrafelen en de dood van zijn collega wil wreken. Hierdoor worden we gedropt in een aantal prachtige omgevingen waaronder de Indische Oceaan, een prachtig woestijngebied en industriële locaties wat zorgt voor een goede variatie aan vistas. Grafisch is het spel namelijk één van de mooiste die ik op de PlayStation 2 mocht bewonderen, met veel oog voor detail. Verder bevat de game een simpel doch effectief menu-systeem, goed stemmenwerk en een zeer fijne besturing welke voor diegenen die moderne games gewend zijn zeker direct bekend zal aanvoelen.

Mocht je iemand zijn die de Syphon Filter-serie een warm hart toedraagt en deze titel vooralsnog niet hebt gespeeld, dan kan ik deze versie van Syphon Filter: Logan's Shadow zeker aanraden. Helaas zal het feit dat het spel nooit in Europa verschenen is voor de PlayStation 2 voor sommigen een obstakel vormen. Mocht je geen andere optie hebben, dan is de PSP-versie van het spel ook zeker aan te raden. Helaas heeft deze niet de verbeteringen meegekregen die later in de console-versie zijn doorgevoerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Jul 2014 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Yep, 1 van de hele late PS2 games die toen nog verschenen. Op het gebeid van shooters waren Secret Service en Jurassic: The Hunted (Soort Turok kloon) de laatste die op de PlayStation 2 verschenen, in 2009.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Jul 2014 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Destiny beta (PS3)
Mja ontzettende 'mixed feelings'. Ten eerste wil ik even melden dat ik de game 'alleen' speel en nog niet co-op. De game ziet er heel tof uit kwa stijl en vormgeving van vijanden, uniformen en guns.
Het hub systeem en de missies werken prima. Het is een beetje MMO achtig omdat je bijvoorbeeld in de hub, waar je met NPC's kan communiceren, ook veel andere spelers door de omgeving ziet lopen. Dat je verplicht online moet spelen heeft dan ook een keerzijde... Zo werd ik een aantal keer uit een missie geknald omdat de verbinding met de server verbrak. Met als gevolg dat je weer opnieuw kan beginnen met navigeren naar je missie.
Het exploren is tof maar lijkt heel erg level gebonden. Zo stapte ik als level 3 een cave binnen en stonden er vijanden waar ik gewoon bijna geen schade op deed omdat ze een veel hoger level hadden. Beetje jammer dat je er dan niet door komt.
De bossfights vond ik ook erg suf en slecht over nagedacht. Het zijn gewoon bullet sponges die veel te lang duren. Zeker als je alleen speelt. Hierdoor wordt het toch erg snel saai. Hopelijk kijken ze dus nog even naar de level balance.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 26 Jul 2014 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Bezig met Valkyrie Profile 2: Silmeria

Mooie maar pittige game.
Een kandidaat voor in mijn persoonlijke top 10 JRPG's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Jul 2014 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Dragon Quest VIII (PCSX2)

Ik had de game al voor de PS2, maar dat speelt gewoon niet lekker op een 40inch HDTV. Dus heb ik maar een PS2 emulator gedownload en van de game een iso'tje gemaakt. 4x de PS2 resolutie met wat hacks en AA en het resultaat mag er wezen, je zou bijna denken dat je een PS3 game aan het spelen bent.

Het is verder ook gewoon een topper, je bent er zowat honderd uur mee bezig om het uit te spelen maar het is ook gewoon verslavend. Het is een turn-based RPG maar wel fast-paced en het combat systeem gaat ook best diep. De game is niet perfect maar de fouten zijn minimaal en ik erger me er helemaal niet aan.

YouTube: toon


Laatst aangepast door No'tje op 26 Jul 2014 18:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 26 Jul 2014 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

One Piece pirate warriors. Die laatste 4 coins
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Jul 2014 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Pokemon X

Net de tweede badge binnengehaald. Ik heb dit wel gemist de afgelopen jaren, haast alles is nog hetzelfde gebleven maar ik kan dit eindeloos door blijven spelen zonder dat het gaat vervelen.


Laatst aangepast door No'tje op 30 Jul 2014 01:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jul 2014 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Watch_Dogs (PC)

Ziet er netjes uit op max detail maar de gameplay is vrij standaard. Het hacken van dingen is wel leuk maar niet genoeg om nou echt te zeggen dat het vernieuwend is.

Het online gedeelte is wel tof en bij momenten irritant... Wil ik een nieuwe story missie aangaan en ik kan niet want er is weer een droplul die me ligt te hacken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Aug 2014 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Pokémon Trading Card Game Online

Gratis te downloaden via Pokemon.com, het is bijna net zo leuk als de echt TCG van Pokemon. Maar aangezien niemand dat meer speelt omdat ze zogenaamd 'te oud' zijn voor dat soort spellen is dit wel een mooie vervanging.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Aug 2014 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Nin007 schreef:
Pokémon Trading Card Game Online

Gratis te downloaden via Pokemon.com, het is bijna net zo leuk als de echt TCG van Pokemon. Maar aangezien niemand dat meer speelt omdat ze zogenaamd 'te oud' zijn voor dat soort spellen is dit wel een mooie vervanging.
Ik ken eigenlijk niemand die dat ooit heeft gespeeld. Wij verzamelden de kaarten alleen. Of in mijn geval, ik verzamel gewoon de kaarten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 01 Aug 2014 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Joni Philips schreef:
Nin007 schreef:
Pokémon Trading Card Game Online

Gratis te downloaden via Pokemon.com, het is bijna net zo leuk als de echt TCG van Pokemon. Maar aangezien niemand dat meer speelt omdat ze zogenaamd 'te oud' zijn voor dat soort spellen is dit wel een mooie vervanging.
Ik ken eigenlijk niemand die dat ooit heeft gespeeld. Wij verzamelden de kaarten alleen. Of in mijn geval, ik verzamel gewoon de kaarten.


Ik leerde ook pas het spel een paar jaar geleden te spelen toen ik de gb tcg verie in handen heb gekregen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Aug 2014 01:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Mafusto schreef:
Joni Philips schreef:
Nin007 schreef:
Pokémon Trading Card Game Online

Gratis te downloaden via Pokemon.com, het is bijna net zo leuk als de echt TCG van Pokemon. Maar aangezien niemand dat meer speelt omdat ze zogenaamd 'te oud' zijn voor dat soort spellen is dit wel een mooie vervanging.
Ik ken eigenlijk niemand die dat ooit heeft gespeeld. Wij verzamelden de kaarten alleen. Of in mijn geval, ik verzamel gewoon de kaarten.


Ik leerde ook pas het spel een paar jaar geleden te spelen toen ik de gb tcg verie in handen heb gekregen.


Toen op school gooide we gewoon tegen de muur aan en wie het verst kwam kreeg beide kaarten. Stom kansspel XD Yu-Gi-Oh sloeg wel aan dankzij de anime die het ons leerde. Echt een leuke TGC.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Aug 2014 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Nee klopt, bij ons werd het ook vrij weinig gespeeld omdat niemand er wat van snapte en ook niet het geduld ervoor had om het te leren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 02 Aug 2014 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@lawliet Het is een geweldig spel als je daadwerkelijk met kaarten kunt gooien :p Ij zou het sowieso geen kansspel willen noemen :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Aug 2014 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Brothers: A Tale of Two sons

Fantastisch spel, werd al meteen meegenomen door de sfeer en de interactie tussen de twee broers en de omgeving. Het is net een interactief sprookje wat je aan het spelen bent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 02 Aug 2014 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Kingdom Hearts

Zojuist de wereld van Kleine Zeemermin afgesloten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Aug 2014 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Lawliet schreef:
Toen op school gooide we gewoon tegen de muur aan en wie het verst kwam kreeg beide kaarten. Stom kansspel XD Yu-Gi-Oh sloeg wel aan dankzij de anime die het ons leerde. Echt een leuke TGC.

Spelen er hier ook Magic: The Gathering trouwens? Ikzelf niet, maar op het kantoor waar ik werk (game-developers dus) wordt nogal veel Magic gespeeld.

Ben benieuwd hoeveel gamers ook Magic spelen, het lijkt een goede combinatie te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 04 Aug 2014 02:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

GekooktEi schreef:
Lawliet schreef:
Toen op school gooide we gewoon tegen de muur aan en wie het verst kwam kreeg beide kaarten. Stom kansspel XD Yu-Gi-Oh sloeg wel aan dankzij de anime die het ons leerde. Echt een leuke TGC.

Spelen er hier ook Magic: The Gathering trouwens? Ikzelf niet, maar op het kantoor waar ik werk (game-developers dus) wordt nogal veel Magic gespeeld.

Ben benieuwd hoeveel gamers ook Magic spelen, het lijkt een goede combinatie te zijn.


Ik speel zelf al een jaar of zes Magic. Ik vind het echt een heerlijk spel, en speel het zeker een aantal keer per week met vrienden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 42 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group