Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 171, 172, 173  Volgende  
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Jul 2014 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

EA en Ubisoft lounge zijn beide zeer goed. Als je er bent even afspraak met ze maken! Ik ga er dit jaar ook weer heen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Jul 2014 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

deadlytown schreef:
kreeg akkoord mag 29ste beginnen

Gefeliciteerd!

+ Voor 2 personen vlees, friet, cake, halve liter Fanta en 2 koppen thee voor 5.50. Kom daar nog maar eens om. En lekker dat het was!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jul 2014 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+ succesvol de computer van mijn ouders (mijn oude game pc) gerepareerd. Ik dacht dat het aan de voeding lag en dat was dus ook zo. Nieuwe in gemonteerd en hij doet het weer goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 25 Jul 2014 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Nickdhnick schreef:
EA en Ubisoft lounge zijn beide zeer goed. Als je er bent even afspraak met ze maken! Ik ga er dit jaar ook weer heen.


Ik ga in ieder geval vrijdag, maar kan het ook verlengen (nouja, hangt van 't hotel/appartement af)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Jul 2014 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Bever Warrior schreef:
Inslapen heb ik totaal geen moeite mee, maar ik sta sowieso altijd voor 9 uur op met een kater lijkt het wel. (alleen s'ochtends)
Mijn woonkamer is ook 30 graden soms, best irritant, slaapkamer is koeler alleen staat de zon daar vol op s'ochtends.

@ Deadly,

mooi en hopelijk kan je daar aan de slag.


Ja dat heb ik ook. Elke ochtend word ik echt verrot wakker.

@Ellen. Je past je zomerrok niet meer. Oké waarom praat je erover of dat iets leuks is want zo komt het over. Je praat er zo luchtig over 't is toch een echt probleem als je zo ontzettend veel achter whatsapp en Twitter zit dat je vergeet naar de sportschool te gaan en teveel zoete troep naar binnen zit te werken omdat je bent vergeten brood te halen bij de super, want dat is ook superleuk om te melden. Je had 't zelfs nu pas door dat het buiten lekker weer is omdat je accu leeg was van je mobiel..

(Niet zo serieus nemen hè)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 26 Jul 2014 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

+ Over 2 uur en 48 minuten weer voetbal (en dan in de avond nogmaals)
+ Weer veel motivatie voor level design en modelling
- Troep in me kamer waar ik geen motivatie voor heb het op te ruimen..
+ Gaat wat beter qua gezondheid de laatste tijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Jul 2014 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

- weer bijna een anime af die echt leuk is (Sakurasou no pet na Kanojo).
+ nieuwe anime in de wachtrij voor downloaden
+ anime is er leuk..
- ..misschien wel te leuk, want het is verslavend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 26 Jul 2014 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nino ik vind het wel leuk dat je een verhaal opsomt wat echt precies het tegenovergestelde is. Ik sta namelijk 2x per week in de sportschool en ik eet uberhaupt geen brood dus dat vergeet ik ook niet te kopen en ik eet amper snoep. (Daar hou ik gewoon niet van, doe mij maar hartig!)
For the record pas ik het jurkje niet meer omdat ik grotere boobs heb dan vorig jaar.

+ Portugal is heel erg leuk!
- 2 kilometer uit de route gelopen om naar een speciale make-up winkel te kunnen, is de winkel er niet meer. Damn
+ Morgen een beetje sightseeing en naar het oude centrum van Lissabon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Jul 2014 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ellentjeeah schreef:

For the record pas ik het jurkje niet meer omdat ik grotere boobs heb dan vorig jaar.


Haha, ik liet het aan jou over om dat hier zelf te vermelden and I'm not disappointed.

+ Ellen's boobs groeien nu nog, vind ik wel een mooie plus
+ ..misschien maar lingerie cadeau doen met haar verjaardag...damn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 26 Jul 2014 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Ellentjeeah schreef:

For the record pas ik het jurkje niet meer omdat ik grotere boobs heb dan vorig jaar.


Haha, ik liet het aan jou over om dat hier zelf te vermelden and I'm not disappointed.

+ Ellen's boobs groeien nu nog, vind ik wel een mooie plus
+ ..misschien maar lingerie cadeau doen met haar verjaardag...damn

For the love of God, begin iets met haar of stop die teases.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 01:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ik zie alleen groter en boobs, voor de rest ben ik het verhaal kwijt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Redneckerz schreef:
Nelus schreef:

+ ..misschien maar lingerie cadeau doen met haar verjaardag...damn

For the love of God, begin iets met haar of stop die teases.


Haha Red, Niels kennende zou hij het me zo cadeau geven.
En Niels zit nog steeds achter zijn Karen aan, om in Californication sferen te praten. En hij geeft niet op voor het hem lukt, dus ik kan je zeggen dat er nooit iets gaat komen tussen Niels en mij haha.

+ 11 uur lang geslapen, was ik aan toe!
+ Vandaag tweede poging, de producten van de winkel die ik zocht hebben ze volgens de website ook in een andere winkel midden in het centrum. Fingers crossed.
+ Laatste dag voor ik op vakantie ging maar weer verder gegaan met Skyrim. Bijna alle questlines al uitgespeeld!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 09:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

- 2x naar de receptie van het hotel gemoeten omdat er 'iemand' op een gitaar zat te spelen.

Ik wou gewoon van het geluid van krikkende mensen af.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Nin007 schreef:
Bever Warrior schreef:
Inslapen heb ik totaal geen moeite mee, maar ik sta sowieso altijd voor 9 uur op met een kater lijkt het wel. (alleen s'ochtends)
Mijn woonkamer is ook 30 graden soms, best irritant, slaapkamer is koeler alleen staat de zon daar vol op s'ochtends.

@ Deadly,

mooi en hopelijk kan je daar aan de slag.


Ja dat heb ik ook. Elke ochtend word ik echt verrot wakker.


Dat is wel toevallig ja, wel interessant.

+ kastje voor interactieve TV verkocht, kijk toch al nauwelijks tv.
+ Troep weggebracht, dus meer ruimte
+ Nieuw bed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ellentjeeah schreef:
Nino ik vind het wel leuk dat je een verhaal opsomt wat echt precies het tegenovergestelde is. Ik sta namelijk 2x per week in de sportschool en ik eet uberhaupt geen brood dus dat vergeet ik ook niet te kopen en ik eet amper snoep. (Daar hou ik gewoon niet van, doe mij maar hartig!)
For the record pas ik het jurkje niet meer omdat ik grotere boobs heb dan vorig jaar.

+ Portugal is heel erg leuk!
- 2 kilometer uit de route gelopen om naar een speciale make-up winkel te kunnen, is de winkel er niet meer. Damn
+ Morgen een beetje sightseeing en naar het oude centrum van Lissabon


Weet je dat kan me helemaal geen fuck boeien, maar die opmerking van jou is typisch zo'n opmerking van een persoon die de hele dag achter zijn mobieltje zit en ik maak daar alleen een grap over. Er staat ook onder vermeld dat je het niet serieus moet nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Ik vind het wel knap dat ik zeg dat het een bummer is dat ik mijn favoriete zomerjurkje niet meer pas (wat totally ontopic is hier) en dat jij eraan koppelt dat ik alleen maar met mijn telefoon zit. Ik mis hier een link.

+ Hele mooie tour gedaan door Lissabon!
+ Uiteindelijk een filiaal van de make-up winkel gevonden, super leuk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ellentjeeah schreef:

Haha Red, Niels kennende zou hij het me zo cadeau geven.
En Niels zit nog steeds achter zijn Karen aan, om in Californication sferen te praten. En hij geeft niet op voor het hem lukt, dus ik kan je zeggen dat er nooit iets gaat komen tussen Niels en mij haha.

Hopelijk krijgt Niels geen stijve plank dan Niels, maak eens een move!

Nin007 schreef:

Weet je dat kan me helemaal geen fuck boeien, maar die opmerking van jou is typisch zo'n opmerking van een persoon die de hele dag achter zijn mobieltje zit en ik maak daar alleen een grap over. Er staat ook onder vermeld dat je het niet serieus moet nemen.

Ik snap het wel, maar echt irritant is het niet. Omgekeerd zou zij ook iets over je posts in het liefdeleven topic kunnen zeggen.

Ellentjeeah schreef:
Ik vind het wel knap dat ik zeg dat het een bummer is dat ik mijn favoriete zomerjurkje niet meer pas (wat totally ontopic is hier) en dat jij eraan koppelt dat ik alleen maar met mijn telefoon zit. Ik mis hier een link.

Ik denk dat Nino vooral bedoelt of het relevant is voor iemand anders behalve jezelf. (Nino mocht het niet kloppen corrigeer het dan even plz)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ellentjeeah schreef:
Ik vind het wel knap dat ik zeg dat het een bummer is dat ik mijn favoriete zomerjurkje niet meer pas (wat totally ontopic is hier) en dat jij eraan koppelt dat ik alleen maar met mijn telefoon zit. Ik mis hier een link.


Omdat de opmerking typisch is van iemand die veel achter zijn mobiel zit. Of Facebook van dat te gaan, denken dat alles wat ze posten grappig is. Ik maak er een overdreven grap over maar daar ben je blijkbaar te dom/naïef voor om dat te begrijpen.

Maar laat maar zitten, deze discussie is zinloos ik had er ook expres onder gezet dat je het niet zo serieus moet nemen om zo een discussie te voorkomen, ik probeer alleen maar de robotachtige posts van mensen te verbreken om wat gezelligheid te krijgen hier en dus niet nutteloos een discussie te voeren.

- Mensen komen nu aan, 'zeg post jij niet meer op Facebook?'. Heb 't al 4/5 maanden niet meer... -_-
+ Sonic 2 cancan, perfect:

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 27 Jul 2014 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nin007, een dikke vette + voor jou voor het stoppen met facebook, dat zouden meer mensen moeten doen
+ Ajax gister, niet een hele bijzondere wedstrijd, maar desalniettemin +

Iemand die mij kan helpen met het volgende? Wie in dit verhaal heeft wat te zeggen over de models, textures en sound files (alsmede als sommige andere in-game files) zoals het er staat lijkt het wel alsof Games Workshop dat heeft, maar dat lijkt me niet.. Immers EA was de eigenaar van het bedrijf dat Warhammer Online had gemaakt:
''© 2009 Games Workshop Limited. All Rights Reserved. Games Workshop, Warhammer, Warhammer Online, Age of Reckoning, and all associated marks, names, races,race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Warhammer world are either ®, ™ and/or © Games Workshop Ltd 2000-2009. Used under license by Electronic Arts Inc. EA, the EA logo, Mythic Entertainment, the Mythic Entertainment logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.''

Het gaat namelijk om het gebruiken van sommige van de models uit Warhammer online voor een vervolg. En ja ik ben me er van bewust dat er dan ook een licentie voor de IP Warhammer nodig is, maar dat is het probleem niet op dit moment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Jul 2014 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Games Workshop is de eigenaar van de modellen. Uit het stukje tekst maak ik op dat zij de modellen gemaakt hebben en dat andere bedrijven de modellen kunnen gebruiken mits ze toestemming hebben. Echter kunnen ze de modellen alleen gebruiken als ze de IP-rechten ook hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 28 Jul 2014 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Mafusto schreef:
Games Workshop is de eigenaar van de modellen. Uit het stukje tekst maak ik op dat zij de modellen gemaakt hebben en dat andere bedrijven de modellen kunnen gebruiken mits ze toestemming hebben. Echter kunnen ze de modellen alleen gebruiken als ze de IP-rechten ook hebben.


Ja daar lijkt het wel op, maar dan is dat toch vreemd.. Mythic Entertainment had Warhammer Online gemaakt (ook models) ze mochten het echter alleen gebruiken en alleen de game uitbrengen als ze een licentie hadden voor het gebruiken van de IP van Games Workshop.
Zijn de models/inhoud van de game bij de release wellicht door de licentie in ''bezit'' gekomen van Games Workshop, dat het op die manier werkt, want het is Mythic geweest die de models heeft gemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Jul 2014 01:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dellion schreef:
Nin007, een dikke vette + voor jou voor het stoppen met facebook, dat zouden meer mensen moeten doen


Moeten ze zelf weten, ik gebruikte het toch al niet. Had een vriend die geen mobiel had dus was afhankelijk om via Facebook af te spreken. Maar ik woon nu bij hem om de hoek dus was niet meer nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jul 2014 06:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De specifieke modellen/in-game assets zijn eigendom van Mythic, maar zijn natuurlijk niet herbruikbaar zonder toestemming van Games Workshop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 28 Jul 2014 08:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nin007 schreef:

Maar laat maar zitten, deze discussie is zinloos ik had er ook expres onder gezet dat je het niet zo serieus moet nemen om zo een discussie te voorkomen, ik probeer alleen maar de robotachtige posts van mensen te verbreken om wat gezelligheid te krijgen hier en dus niet nutteloos een discussie te voeren.


Hahaha, Nino, zo'n 'niet zo serieus nemen' achter zo'n rits aan vooroordelen is net als een jongen zoenen/neuken en dan daarna zeggen 'no homo'. Je hebt wel gelijk over haar telefoongebruik (OOOH, u jelly Elly? Daarom voelt ze zich zo aangevallen, haha).

@Red
Ik weet niet waarom jij hoopt dat ik een stijve krijg van Ellen, hahaha, maar Ellen in lingerie lijkt mij inderdaad wel een reden daarvoor

+ koffie (haters gonna hate)
- ik begin steeds meer die zooi te installeren die andere mensen hebben (pinterest, instagram). I R DISAPPOINT in mijzelf. Maar het is meer om leuke foto's van andere mensen te zien i.p.v. zelf wat posten.
+ gisteren dagje Age of Empires 2 HD was leuk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Jul 2014 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

- Vroeg wakker en daarna maar half geslapen
- voel me daardoor echt duf
+ Maar we gaan zo naar Walibi, dus dan word ik weer wakker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 63 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group