Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Saiyanblo0d BerichtGeplaatst: 22 Feb 2014 21:53    Onderwerp: PS4 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Sep 2008
Berichten: 18

ik heb een vraagje aan de ps4 gebruikers.
ik heb sinds de release al de ps4, en al heel wat uurtjes opgespeeld.
maar sinds ik de ''nieuwe'' games heb dan heb ik het over Tomb Raider.
en nu final fantasy beta . hoef ik ze maar op te starten en begint die heeel hard te blazen..
terwel het met assassins creed black flag , CoD ghost , Skylanders en Just dance dit pas na een paar uur spellen was...
heeft iemand anders hier ook problemen mee?
want ik ben bang als ik zometeen infamous secound son heb dat ik hem ken opsturen ...
en ik hoor van mensen dat die van hun muis stil is..
me playstation staat nu wel in een kastje maar daar voor deed die het ook toen nog op een plank stond..
Alvast bedankt !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Feb 2014 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik heb er zelf geen, maar het is sowieso niet verstandig om een console in een bijna dichte kast te zetten. De warme lucht moet weg kunnen. Misschien is er te weinig ruimte aan de kanten waar deze lucht uit gaat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Saiyanblo0d BerichtGeplaatst: 22 Feb 2014 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Sep 2008
Berichten: 18

elemeNt schreef:
Ik heb er zelf geen, maar het is sowieso niet verstandig om een console in een bijna dichte kast te zetten. De warme lucht moet weg kunnen. Misschien is er te weinig ruimte aan de kanten waar deze lucht uit gaat?

ik snap wat je bedoeld alleen hij stond hier voor op een plankje waar bij die dicht op de muur stond.. en we hebben sinds kort een nieuwe tv Meubel dus
heb ik alles mooi in geruimd maar je zou toch denken dat dit geen probleem moet geven??


EDIT : moet trouwens wel zeggen alleen met spelletjes blaast die , met IGN app of store enzo is wel muis stil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brastin BerichtGeplaatst: 26 Feb 2014 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Okt 2008
Berichten: 238

Ik ervaar dit zelf totaal niet eigenlijk, Misschien zowieso maar is opsturen om te kijken of er wat aan de hand is? ik heb helaas 1 andere klein foutje erin. eens in de 10x opstarten van me ps4 doet die dat zonder geluid. Dan moet ik ff me ps4 uit en aan doen en dan doet die het wel weer maar dat is ook best vervelend.

Gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Saiyanblo0d BerichtGeplaatst: 26 Feb 2014 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Sep 2008
Berichten: 18

Ja ik zat zelf te denken om hem van de zomer op te sturen,
maar was het even zat en had hem gewoon in het midden van de tafel gezet en nu hij blaast niet meer.. en toen heb ik hem maar boven op de kast gezet en geen enkel probleem nu meer nu snap ik de mensen die zeggen hij is muis stil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Feb 2014 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik had hem eerst op mijn versterker staan, daar werd hij heel heet en dat had ik al verwacht. PS3 naast mijn tv-meubel gezet en de PS4 op de plaats van de PS3 gezet en het probleem is opgelost. Dus geen paniek, ligt niet perse aan jou PS4.

De aantal hardware failures die er zijn geweest met de PS4 launch in Amerika zijn niet zo zeer veel als men beweerd. En met grote launches heb je altijd wel een paar rotte appels ertussen zitten, maar het lijkt er gewoon meer op dat men wat te zeiken moet hebben en nu denken dus veel mensen dat als er wat is met de PS4 dat het dan meteen een hardware failure is, terwijl die kans bij de PS4 net zo groot is als elk ander product.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Saiyanblo0d BerichtGeplaatst: 27 Feb 2014 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Sep 2008
Berichten: 18

Nin007 schreef:
Ik had hem eerst op mijn versterker staan, daar werd hij heel heet en dat had ik al verwacht. PS3 naast mijn tv-meubel gezet en de PS4 op de plaats van de PS3 gezet en het probleem is opgelost. Dus geen paniek, ligt niet perse aan jou PS4.

De aantal hardware failures die er zijn geweest met de PS4 launch in Amerika zijn niet zo zeer veel als men beweerd. En met grote launches heb je altijd wel een paar rotte appels ertussen zitten, maar het lijkt er gewoon meer op dat men wat te zeiken moet hebben en nu denken dus veel mensen dat als er wat is met de PS4 dat het dan meteen een hardware failure is, terwijl die kans bij de PS4 net zo groot is als elk ander product.


ja precies dat maakte me ook wel beetje bang
Want iedereen zat van ja die van mij is muis stil enzo
maar nu ik heb naast me tv heb gezet is die ook gewoon stil
al staat die nu de hele dag aan geen enkel geluidtje meer.
Maar ! hebben jullie ook het probleem met de controller ? dat die begint te scheuren? bij de analog sticks?
ik heb nu bij de game mania van die dingen gehaald die je er over heen moet doen.. maar was benieuwd of meer mensen hier problemen mee hebben.. ik heb vooral problemen met die controller die ik er los bij heb gekocht.. de rode controller..
de R2 L2 plakt, rubbertjes scheuren, en de hij zit niet meer goed in elkaar ofzo , ik heb vrij grote klauwe en kracht in me handen , had hem open gehaald blijkt de binnenkant gebroken te zijn maarja ter wel ik die controller die er bij kreeg bij aankoop van ps4 geen problemen heb..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 23 Jul 2014 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Ik krijg in september mn PS4. Ben normaal iemand die heel laat een nieuwe console koopt (jaartje of 2 wachten). Ik heb mn PS3 vrij laat gekocht en heb nooit problemen ermee en heb m al jaren.

Nu krijg ik ook een beetje de zenuwen voor mankementen als ik een PS4 koop redelijk 'snel' na de launch.

@SaiyanBlood: Je beschrijft precies de problemen die ik heb gelezen na veel internet zoeken en op youtube kijken.

Over het algemeen moet het niet kwaad kunnen als die heet wordt, maar is sowieso het beste om hem in een open ruimte te zetten. Sowieso hoor je hem op verschillende volumes blazen naarmate je verschillende dingen gebruikt. Netflix bijv is die stil en bij bepaalde spellen weer wat harder.

Die controllerproblemen ben ik ook tegen gekomen. die rubbertjes scheuren idd en sommige sticks klinken en voelen alsof ze aan het malen zijn ( beetje crunchy geluid)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group