Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 16:33    Onderwerp: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat
Eindredacteur

René schreef:
Gelukkig gaat deze reactie wel over dit onderwerp.

Ik heb een mening over de review van Dragon Ball Z: The World's storngest:

Ik vind het nogal nutteloos dat het talent van de reviewer in kwestie wordt verspild aan een review over een dragonball-film van 14 (!) jaar geleden. Wanneer ik op een game-site kom verwacht ik relevante reviews van games die net uitgekomen zijn.

Dat er af en toe en review van een film tussenzit daar zou ik opzich nog mee kunnen leven, maar een film van 14 (!) jaar terug, die ook nog eens te slecht voor woorden is en het benoemen 14 jaar geleden al nauwelijks waard was vind ik bijzonder suf.

Als schrijver van de review en Eindredacteur van deze website lijkt het me bijzonder relevant om te weten te komen wat vaste bezoekers van deze website vinden van de ontwikkeling om opeens anime van 14 (!) jaar geleden te reviewen. Daarom geef ik mijn mening.

Dat deze review er al 2 dagen staat zonder positieve reacties zegt overigens ook wel wat.

Omdat sommige mensen blijkbaar te koppig zijn om het forum te gebruiken; zal ik maar zelf het forum gebruiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

En mijn reactie is simpel. Het schrijven van puur en alleen maar artikels over games is saai, dus ik schrijf ook regelmatig artikels over bijvoorbeeld anime of Zijn Erfenis features. Dat deze features minder reacties uitlokken, is geen probleem. Ik doe Gamed nu eenmaal voor mijn plezier, en dat haal ik veel meer uit die anime-artikels. Ik heb deze maand alleen al 24 game-artikels op Gamed staan, zeker als je daar dan nog eens het nieuws bijrekent, wordt dat zeer eentonig.

Ze zijn daarnaast ook een goede manier ook een handige manier om rustige zomermaanden te vullen wanneer er weinig interessants te vertellen is over games. Geen enkel van die anime-artikels heeft een game-artikel vervangen. Elk game-artikel krijgt voorrang op een anime-artikel. De dagen dat er dus 1 game-artikel en 1 anime-artikel verschijnt, had er evengoed maar 1 game-artikel kunnen staan.

Het feit dat ze ouder zijn en dat je daarover klaagt, is ook onzin. Gamed besteedt nu eenmaal ook aandacht aan retrogames waarbij die vaak moeilijker te vinden zijn. Oude films en anime kun je nog met gemak nieuw kopen. Anders zou ik ze ook niet kunnen vinden.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 16:48    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat
Redacteur

Hier ga ik wel even op inhaken:

René schreef:

Ik vind het nogal nutteloos dat het talent van de reviewer in kwestie wordt verspild aan een review over een dragonball-film van 14 (!) jaar geleden. Wanneer ik op een game-site kom verwacht ik relevante reviews van games die net uitgekomen zijn.

De zoveelste user die loopt te zeiken hierover. Anime reviews zijn een extraatje, niet het hoofdgerecht. Ik heb in mijn message box ook nog 2 berichten staan van gebruikers die alleen maar kunnen klagen over hoe slecht Gamed is maar als je ze erop aanspreekt haken ze allemaal af en lezen ze het niet eens. Als Rene niet-Groen het beter denkt te weten is het zijn volledige recht om zelf eens een artikel te schrijven, maar dan kan hij er ook vanuit gaan dat elke spelfout genadeloos wordt afgestraft.

Kom nou.

René schreef:

Dat er af en toe en review van een film tussenzit daar zou ik opzich nog mee kunnen leven, maar een film van 14 (!) jaar terug, die ook nog eens te slecht voor woorden is en het benoemen 14 jaar geleden al nauwelijks waard was vind ik bijzonder suf.

Leuk dat hij zijn mening als feit verkondigt. Is het niet aan eenieder om zelf te bepalen wat hij/zij van de review en de film vind?

René schreef:

Als schrijver van de review en Eindredacteur van deze website lijkt het me bijzonder relevant om te weten te komen wat vaste bezoekers van deze website vinden van de ontwikkeling om opeens anime van 14 (!) jaar geleden te reviewen. Daarom geef ik mijn mening.

Anime wordt al tijden gereviewed, maar omdat het nu een film betreft die hij niks vind is het ineens een probleem?

René schreef:

Dat deze review er al 2 dagen staat zonder positieve reacties zegt overigens ook wel wat.

Dat zegt dus helemaal niks. Het merendeel van de Gasten klagen alleen maar en er zijn ook zat artikelen die gewoonweg geen reactie krijgen, terwijl die artikelen naar mijn inziens veel interessanter zijn dan het zoveelste gejank van een Gast die Final Fantasy niets vind.

Sowieso heb ik het niet erg hoog up van zijn pseudo neerbuigende houding. Maar goed, laat hem maar klagen zolang hij zijn argument kan onderbouwen.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Die anime reviews komen gewoon uit het forum vandaan en bijna niemand die het doorheeft.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nin007 schreef:
Die anime reviews komen gewoon uit het forum vandaan en bijna niemand die het doorheeft.
De overplaatsing naar de frontpage helpt inderdaad duidelijk met de zichtbaarheid. Er zijn natuurlijk wel veranderingen, enkele nieuwkomers en enkele recensies die ik volledig moet herschrijven omdat ze simpelweg niet goed lezen.
Terug naar boven
René. BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 18:49    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat

Redneckerz schreef:

De zoveelste user die loopt te zeiken hierover.

En wat leert dat jou?

Redneckerz schreef:

Anime reviews zijn een extraatje, niet het hoofdgerecht. Ik heb in mijn message box ook nog 2 berichten staan van gebruikers die alleen maar kunnen klagen over hoe slecht Gamed is maar als je ze erop aanspreekt haken ze allemaal af en lezen ze het niet eens. Als Rene niet-Groen het beter denkt te weten is het zijn volledige recht om zelf eens een artikel te schrijven, maar dan kan hij er ook vanuit gaan dat elke spelfout genadeloos wordt afgestraft.

Ik ben helemaal niet goed in het schrijven van reviews, (al is er met mijn spelling weinig mis) dus dat weet ik wel zeker ja. De argumentatie "je kan het zelf niet beter" vind ik een beetje een dooddoener. Ik hoef geen wereldvoetballer te zijn om Sjaak Polak een slechte speler te vinden.
In dit geval gaat het om de mismatch game-website en 24 jaar oude anime-reviews. Snap dat je als hobby graag reviews schrijft, maar hier vallen ze volledig uit de toon. Het feit dat je al zo veel "zeikerds" hebt bewijst dat er weinig mensen op zitten te wachten.

Redneckerz schreef:

Leuk dat hij zijn mening als feit verkondigt

Huh? Ik zeg maar liefst 2 keer "Ik vind" in die zin die je quote. Wederom een zwakke argumentatie die de plank volledig misslaat.

Redneckerz schreef:
Is het niet aan eenieder om zelf te bepalen wat hij/zij van de review en de film vind?

*vindt

En ik geef puur en alleen mijn mening, uiteraard.

Redneckerz schreef:
Anime wordt al tijden gereviewed, maar omdat het nu een film betreft die hij niks vind is het ineens een probleem?

*vindt

En nee; ik erger me er al een tijdje aan, nu neemt het alleen dermate ridicule vormen aan dat ik besloot er wat van te zeggen. Jammer dat iedereen zich aangevallen lijkt te voelen. Het duurde 6 berichten voordat er eindelijk inhoudelijk op ingegaan wordt.

Redneckerz schreef:
Dat zegt dus helemaal niks. Het merendeel van de Gasten klagen alleen maar en er zijn ook zat artikelen die gewoonweg geen reactie krijgen, terwijl die artikelen naar mijn inziens veel interessanter zijn dan het zoveelste gejank van een Gast die Final Fantasy niets vind.

*vindt

En mij zegt dat wel wat; bij nieuws is het niet zo relevant inderdaad hoeveel reacties er zijn. Veel mensen zijn er op uit gewoon nieuws te lezen, een discussie zal hier wat minder plaatsvinden. Maar bij reviews is het toch zaak de user te informeren over een game (of 24-jaar oude film in dit geval) en dan hoop je toch wel wat feedback te krijgen? Of is het puur hobby-matig?

Redneckerz schreef:
Sowieso heb ik het niet erg hoog up van zijn pseudo neerbuigende houding.

Mijn pseudo neerbuigende houding? Want dan interpreteer je het niet helemaal goed denk ik. Het is absoluut niet mijn bedoeling neerbuigend te doen. Ik heb alleen kritiek en ik vind best dat deze gewoon geuit mag worden.
Terug naar boven
René. BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
En mijn reactie is simpel. Het schrijven van puur en alleen maar artikels over games is saai, dus ik schrijf ook regelmatig artikels over bijvoorbeeld anime of Zijn Erfenis features. Dat deze features minder reacties uitlokken, is geen probleem. Ik doe Gamed nu eenmaal voor mijn plezier, en dat haal ik veel meer uit die anime-artikels. Ik heb deze maand alleen al 24 game-artikels op Gamed staan, zeker als je daar dan nog eens het nieuws bijrekent, wordt dat zeer eentonig.

Ze zijn daarnaast ook een goede manier ook een handige manier om rustige zomermaanden te vullen wanneer er weinig interessants te vertellen is over games. Geen enkel van die anime-artikels heeft een game-artikel vervangen. Elk game-artikel krijgt voorrang op een anime-artikel. De dagen dat er dus 1 game-artikel en 1 anime-artikel verschijnt, had er evengoed maar 1 game-artikel kunnen staan.

Oke, maar dat je het zelf leuk vindt om te doen betekent niet dat ik er op zit te wachten, hier.
Dat jij wat afleiding nodig hebt omdat je het schrijven van game-reviews maar saai vindt bepaalt wel het aanbod op deze website natuurlijk.

Joni Philips schreef:

Het feit dat ze ouder zijn en dat je daarover klaagt, is ook onzin. Gamed besteedt nu eenmaal ook aandacht aan retrogames waarbij die vaak moeilijker te vinden zijn. Oude films en anime kun je nog met gemak nieuw kopen. Anders zou ik ze ook niet kunnen vinden.

Ja, maar dat zijn games. Dat is mijn hobby. Vandaar dat ik hier ben.

Anime daarentegen vind ik niet zo leuk. Nou kan een uitstapje naar een ander genre af ent oe wel leuk zijn, maar ik zie dat de frontpage nu al weken lang met eeuwenoude dragonball-reviews wordt gevuld.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is een afwisseling op het gamenieuws / de gamegerelateerde artikelen. Vergeet niet: Gamed is nog altijd een hobbysite waarin vrijwilligers, buiten hun werk- en schoolwerkzaamheden om, hun hobby uitdragen. We zullen niet zo ver gaan dat we een artikel schrijven over het broodje kaas dat we bij de lunch hebben genuttigd, een extra verdieping in de vorm van anime reviews is echter iets wat veel dichter bij media staat, iets waar games natuurlijk ook onder vallen.

Je hebt nu onder meerdere artikelen aangegeven dat het je thema niet is, waarna we al meermaals de oplossing hebben aangedragen: sla deze artikelen gewoon over. Beperk je tot de artikelen die jij als interessant ervaart, dan lijkt heel de bovenstaande discussie me toch opgelost?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

René. schreef:
Oke, maar dat je het zelf leuk vindt om te doen betekent niet dat ik er op zit te wachten, hier.

Inderdaad. Je moet er niet op wachten. Ik vermoed dat een fan van Final Fantasy en Tales of Xillia ook niet meteen springt voor Metro Redux. Dat is het voordeel van smaken.

René. schreef:
Dat jij wat afleiding nodig hebt omdat je het schrijven van game-reviews maar saai vindt bepaalt wel het aanbod op deze website natuurlijk.

Natuurlijk, het is nu eenmaal een industrie die nauw verwant is aan de game-industrie met nauwe samenwerkingen. Het was dan ook een logische aanvulling op het centrale thema van Gamed. We zijn door gamers, voor gamers. Er staat nergens dat we alleen over games gaan. En ja, het bepaalt het aanbod van de site; dat is logisch, een goede website bouw je best op rond de interesse van je redacteurs. Als ik moest gaan werken op een voetbalsite, zou dat maar slecht lopen.

René. schreef:
Anime daarentegen vind ik niet zo leuk. Nou kan een uitstapje naar een ander genre af ent oe wel leuk zijn, maar ik zie dat de frontpage nu al weken lang met eeuwenoude dragonball-reviews wordt gevuld.
Je moet ze dan ook niet lezen. Er zijn duidelijk mensen die ze wel wil lezen, en die willen jouw gezeur erover niet horen. Ermee ophouden betekent het halveren van het aanbod, er komen geen andere artikels in de plaats. Als je er dan nog een probleem mee hebt, dan moet je maar onthouden dat dat jouw probleem is, niet het mijne.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 19:27    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat
Redacteur

René. schreef:

En wat leert dat jou?

Dat de users die het hardst roepen om veranderingen zelf het minst doen om dat ook voor elkaar te krijgen, dat blijkt nu ook gezien Joni dit op het forum heeft geplaatst terwijl je dat zelf ook natuurlijk had kunnen doen.

René. schreef:

In dit geval gaat het om de mismatch game-website en 24 jaar oude anime-reviews. Snap dat je als hobby graag reviews schrijft, maar hier vallen ze volledig uit de toon.

Nogmaals, het is een extraatje, niet het hoofdgerecht. En jij vindt het uit de toon vallen, het staat je daarom ook vrij om het gewoon niet te lezen, er zijn ook mensen die het namelijk wel leuk vinden.

René. schreef:

Huh? Ik zeg maar liefst 2 keer "Ik vind" in die zin die je quote. Wederom een zwakke argumentatie die de plank volledig misslaat.

Ik tel 1 keer ''Ik vind'', en die slaat op ''bijzonder suf.'' De 2 instanties waar het imo je het als een feit over poogt te komen slaan op ''maar een film van 14 (!) jaar terug, die ook nog eens te slecht voor woorden is en het benoemen 14 jaar geleden al nauwelijks waard was'' - Jij vindt het te slecht voor woorden, dat betekent nog niet dat de film daadwerkelijk ook zo is.

René. schreef:

*vindt

Al deed je dat, dan ga je nu alsnog de fout in door schoolmeester te spelen.

René. schreef:

*vindt
En nee; ik erger me er al een tijdje aan, nu neemt het alleen dermate ridicule vormen aan dat ik besloot er wat van te zeggen. Jammer dat iedereen zich aangevallen lijkt te voelen. Het duurde 6 berichten voordat er eindelijk inhoudelijk op ingegaan wordt.

Wat neemt ridicule vormen aan? Dat we Anime coveren naast de reviews en previews en dagelijkse nieuwtjes?

René. schreef:

*vindt
En mij zegt dat wel wat; bij nieuws is het niet zo relevant inderdaad hoeveel reacties er zijn.

Dat vind ik van wel (En nee, je hoeft niet de schoolmeester uit te hangen, bij voorbaat dank), want zo kan er dialoog en discussie gestimuleerd worden.

René. schreef:

Maar bij reviews is het toch zaak de user te informeren over een game (of 24-jaar oude film in dit geval) en dan hoop je toch wel wat feedback te krijgen? Of is het puur hobby-matig?

Dat doet Joni toch met zijn reviews?
Terug naar boven
René. BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 19:51    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
René. schreef:

En wat leert dat jou?

Dat de users die het hardst roepen om veranderingen zelf het minst doen om dat ook voor elkaar te krijgen, dat blijkt nu ook gezien Joni dit op het forum heeft geplaatst terwijl je dat zelf ook natuurlijk had kunnen doen.
Onzin, ik heb het bij de review geplaatst. Hiermee onderneem ik actief stappen om hier wijziging in aan te brengen.

Redneckerz schreef:
René. schreef:

In dit geval gaat het om de mismatch game-website en 24 jaar oude anime-reviews. Snap dat je als hobby graag reviews schrijft, maar hier vallen ze volledig uit de toon.

Nogmaals, het is een extraatje, niet het hoofdgerecht. En jij vindt het uit de toon vallen, het staat je daarom ook vrij om het gewoon niet te lezen, er zijn ook mensen die het namelijk wel leuk vinden.
En ik sta volledig in mijn recht mijn mening te geven over deze reviews. Het zou werkelijk bespottelijk zijn als alleen mensen die de reviews wél leuk vinden mogen reageren (al doen ze dat ook niet trouwens)

Redneckerz schreef:
René. schreef:

Ik tel 1 keer ''Ik vind'', en die slaat op ''bijzonder suf.'' De 2 instanties waar het imo je het als een feit over poogt te komen slaan op ''maar een film van 14 (!) jaar terug, die ook nog eens te slecht voor woorden is en het benoemen 14 jaar geleden al nauwelijks waard was'' - Jij vindt het te slecht voor woorden, dat betekent nog niet dat de film daadwerkelijk ook zo is.

Dat was de conclusie van de schrijver van de review. Ik kijk de film niet. Ik hou niet zo van anime.

Redneckerz schreef:
René. schreef:

*vindt

Al deed je dat, dan ga je nu alsnog de fout in door schoolmeester te spelen.
Ach wel nee, ik maak een grapje omdat je net zei dat ik constant gezeur zou krijgen over mijn spelfouten.

Redneckerz schreef:
René. schreef:

*vindt

Wat neemt ridicule vormen aan? Dat we Anime coveren naast de reviews en previews en dagelijkse nieuwtjes?

Dat het een (volgens HEM!) waardeloze film betreft, van 24 jaar geleden. Als het een game van 24 jaar geleden was of een goede film die nu in de bios draait dan snap ik het nog, maar dit niet.

Redneckerz schreef:
René. schreef:

*vindt
En mij zegt dat wel wat; bij nieuws is het niet zo relevant inderdaad hoeveel reacties er zijn.

Dat vind ik van wel (En nee, je hoeft niet de schoolmeester uit te hangen, bij voorbaat dank), want zo kan er dialoog en discussie gestimuleerd worden.
Ok.

Redneckerz schreef:
René. schreef:

Maar bij reviews is het toch zaak de user te informeren over een game (of 24-jaar oude film in dit geval) en dan hoop je toch wel wat feedback te krijgen? Of is het puur hobby-matig?

Dat doet Joni toch met zijn reviews?

Jammer alleen dat kritiek direct door hem verwijderd is.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 19:56    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat
Eindredacteur

René. schreef:
Ik heb je er driemaal op gewezen dat het forum de juiste plek was. En dan nog heb ik zelf het topic moeten openen.
Terug naar boven
René. BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Het is een afwisseling op het gamenieuws / de gamegerelateerde artikelen. Vergeet niet: Gamed is nog altijd een hobbysite waarin vrijwilligers, buiten hun werk- en schoolwerkzaamheden om, hun hobby uitdragen. We zullen niet zo ver gaan dat we een artikel schrijven over het broodje kaas dat we bij de lunch hebben genuttigd, een extra verdieping in de vorm van anime reviews is echter iets wat veel dichter bij media staat, iets waar games natuurlijk ook onder vallen.

Je hebt nu onder meerdere artikelen aangegeven dat het je thema niet is, waarna we al meermaals de oplossing hebben aangedragen: sla deze artikelen gewoon over. Beperk je tot de artikelen die jij als interessant ervaart, dan lijkt heel de bovenstaande discussie me toch opgelost?

Ik neem aan dat de beheerder, ik weet niet of jij dit bent. Het wel relevant vindt wat zijn bezoekers van artikelen vinden die hier worden geplaatst. Ik bezoek deze website al jaren en het viel me op dat ik steeds vaker met dit soort reviews geconfronteerd wordt.
En nogmaals; als het een klassieker is dan snap ik het nog wel, maar nu worden er zelfs waardeloze films van 24 jaar geleden behandeld. Dat lijkt me, ook voor de beheerder van de website die inkomsten uit reclame moet generen wel interessant om hier feedback over te zien.

Maar oke, dat punt is nu wel gemaakt; anderen (vooral de crew lijkt het) vinden het wel leuk, ik had hier een ander beeld bij, door het gebrek aan reacties. Maar dan houd ik er verder over op en sla ik ze verder over voortaan.
Terug naar boven
René. BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 19:59    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
René. schreef:
Ik heb je er driemaal op gewezen dat het forum de juiste plek was. En dan nog heb ik zelf het topic moeten openen.
Dan zal ik mij vergissen, kan me dit niet herinneren namelijk. Zag toevallig het topic met deze naam rechts van de hoofdpagina staan onder 'laatste forumreacties', anders was ik nu nog steeds bij die review aan het reageren.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 23:01    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat
Redacteur

René. schreef:
Onzin, ik heb het bij de review geplaatst. Hiermee onderneem ik actief stappen om hier wijziging in aan te brengen.

Nee, dat zou een topic aanmaken op het forum wezen, of een PM.

René. schreef:

En ik sta volledig in mijn recht mijn mening te geven over deze reviews. Het zou werkelijk bespottelijk zijn als alleen mensen die de reviews wél leuk vinden mogen reageren (al doen ze dat ook niet trouwens)

Uiteraard.

René. schreef:

Dat was de conclusie van de schrijver van de review. Ik kijk de film niet. Ik hou niet zo van anime.

Dus je hebt al een oordeel klaar zonder de film gezien te hebben?

René. schreef:

Ach wel nee, ik maak een grapje omdat je net zei dat ik constant gezeur zou krijgen over mijn spelfouten.

Dan nog doen ben je geen schoolmeester.

René. schreef:

Dat het een (volgens HEM!) waardeloze film betreft, van 24 jaar geleden. Als het een game van 24 jaar geleden was of een goede film die nu in de bios draait dan snap ik het nog, maar dit niet.

Is toch zijn mening?

René. schreef:

Dan zal ik mij vergissen, kan me dit niet herinneren namelijk. Zag toevallig het topic met deze naam rechts van de hoofdpagina staan onder 'laatste forumreacties', anders was ik nu nog steeds bij die review aan het reageren.

http://www.gamed.nl/forum/ - > Dan de Ideeenbus. Daar kan je al je suggesties neerzetten
Terug naar boven
René. BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 23:14    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat

Redneckerz schreef:

Nee, dat zou een topic aanmaken op het forum wezen, of een PM.
Uh, nee. Dat is een reactie ook. Dat het niet de door jouw geprefereerde manier is betekent niet dat het er geen is.

Redneckerz schreef:

Dus je hebt al een oordeel klaar zonder de film gezien te hebben?
Huh? Nee, ik ga af op de review.

Redneckerz schreef:

Dan nog doen ben je geen schoolmeester.
Uh, oke?

Redneckerz schreef:

Is toch zijn mening?
Uh, ja. Inderdaad.

Redneckerz schreef:

http://www.gamed.nl/forum/ - > Dan de Ideeenbus. Daar kan je al je suggesties neerzetten
Heb ik al gedaan.
En deze mening gaf ik direct onder de review.

Maar goed, dit gaat nergens meer over. De reactie van Rene Groen was voor mij voldoende.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Jun 2014 23:37    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat
Redacteur

René. schreef:
Uh, nee. Dat is een reactie ook. Dat het niet de door jouw geprefereerde manier is betekent niet dat het er geen is.

We zien liever dat dergelijke suggesties via het forum worden gedaan, daarom heeft Joni dit topic aangemaakt omdat jij dat niet deed.

René. schreef:

Huh? Nee, ik ga af op de review.

En je vindt het dus vervelend dat we over een film van 24 jaar terug een review doen?

René. schreef:

Uh, oke?

Zou jij het prettig vinden als je over al *vindt *Hond, niet hont en meer van dergelijke dingen ziet staan bij al je reacties?

René. schreef:

Uh, ja. Inderdaad.

Dus wat is het probleem dan?

René. schreef:

Heb ik al gedaan.
En deze mening gaf ik direct onder de review.

Had het gewoon in het topic gelaten, dan is het prima.

Hier kan dus een slotje op?
Terug naar boven
René. BerichtGeplaatst: 29 Jun 2014 00:22    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat

Redneckerz schreef:

We zien liever dat dergelijke suggesties via het forum worden gedaan, daarom heeft Joni dit topic aangemaakt omdat jij dat niet deed.

Tja, dan had hij dat direct moeten zeggen. Hij had het er over dat ongegronde kritiek niet mocht; dat is toch net wat anders.

Redneckerz schreef:

En je vindt het dus vervelend dat we over een film van 24 jaar terug een review doen?

Ik vind het vervelend dat er constant reviews voorbijkomen, maar deze over een 24 jaar oude en ook nog eens slechte film vond ik een goede gelegenheid er nu eens wat van te zeggen.

Redneckerz schreef:

Zou jij het prettig vinden als je over al *vindt *Hond, niet hont en meer van dergelijke dingen ziet staan bij al je reacties?

Overal is één woord. Ik moest serieus 5 keer deze zin lezen voordat ik doorhad wat je bedoelde.

Nee serieus; ik plaagde je. Sorry dat je dat als vervelent hebt ervaren.

Redneckerz schreef:

Dus wat is het probleem dan?

Dat heb ik inmiddels al een aantal keer aangegeven.

Redneckerz schreef:

Had het gewoon in het topic gelaten, dan is het prima.
Dat idee ging niet over die review.

Redneckerz schreef:

Hier kan dus een slotje op?

Graag.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 29 Jun 2014 00:46    Onderwerp: Re: Het nut van anime-reviews? Reageren met citaat
Redacteur

René. schreef:

Tja, dan had hij dat direct moeten zeggen. Hij had het er over dat ongegronde kritiek niet mocht; dat is toch net wat anders. [/quote]
We vragen het wel eens vaker. Je weet het nu voor de volgende keer.

René. schreef:

Ik vind het vervelend dat er constant reviews voorbijkomen, maar deze over een 24 jaar oude en ook nog eens slechte film vond ik een goede gelegenheid er nu eens wat van te zeggen.

Het is toch echt ter variatie en jij bent nog steeds degene dat je het een bout film vind, dus je hoeft dat niet constant te benadrukken. Het is inmiddels bekend.

René. schreef:

Overal is één woord. Ik moest serieus 5 keer deze zin lezen voordat ik doorhad wat je bedoelde.

Nee serieus; ik plaagde je. Sorry dat je dat als vervelent hebt ervaren.

Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan mensen die schoolmeester willen spelen.

René. schreef:

Graag.

Prima.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> De Ideeënbus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: