Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Begon hier in het laatste half uur van Sony. Toch maar even afgekeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ondanks de vele cgi, de games die al bekend waren en 'work in progress' beelden heb ik toch wel heel wat toffe dingen voorbij zien komen:

- Ori and the blind forest (super sfeervol)
- Bloodborne (Project Beast)
- Inside (makers van Limbo)
- Scalebound (dragons )
- Cuphead (hele toffe cartoon stijl)
- The Order 1886
- Abzu (makers van Journey)
- No Man's Sky
- Let it Die (Suda51)
- Xtreme sports Criterion game
- Nieuwe Uncharted (al zagen we er niet veel van, maar wel lekker creepy en weer terug in de jungle!)

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

E3 is tot nu toe wel goed. Maar de meeste games spreken mij niet zo aan, het zijn de kleine studios die met interessante games aankomen en ik vind het een beetje janmer dat iedereen het zo op save speelt.

Straks Nintendo, spreekt me sowieso meer aan maar een frisse game zou ook niet verkeerd zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
René. BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Apr 2007
Berichten: 41

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=834686
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Wauw, nintendo delivered. Tot nu toe althans.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Robert schreef:
Wauw, nintendo delivered. Tot nu toe althans.
De beste aankondigingen, de slechtste manier van informatie delen. De grootste aankondigingen zaten niet in hun event; maar we hebben gelukkig 15 minuten Smash gezien. Zou niet willen dat ik niet genoeg heb aan het 90 minuten durende Smash event dat nog komt.

Laatst aangepast door Joni Philips op 10 Jun 2014 19:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zaandam3 BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 75

Redelijke E3

Microsoft 8/10
Sony 7/10
Ubi 7/10
EA 6/10
Nintendo 6/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Joni Philips schreef:
Robert schreef:
Wauw, nintendo delivered. Tot nu toe althans.
De beste aankondigingen, de slechtste manier van informatie delen. De grootste aankondigingen zaten niet in hun event; maar we hebben gelukkig 15 minuten Smash gezien. Zou niet willen dat ik niet genoeg heb aan het 90 minuten durende Smash event dat nog komt.


Sommige onderdelen waren wat langdradig, maar tussen andere games was het tempo juist goed geregeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Joni Philips schreef:
Robert schreef:
Wauw, nintendo delivered. Tot nu toe althans.
De beste aankondigingen, de slechtste manier van informatie delen. De grootste aankondigingen zaten niet in hun event; maar we hebben gelukkig 15 minuten Smash gezien. Zou niet willen dat ik niet genoeg heb aan het 90 minuten durende Smash event dat nog komt.


Ja opeens krijg je links en recht een nieuwe titel als Mario Party 10 en Star Fox te te horen buiten de event. Een slodderige presentatie. Het is digitaal ze kunnen toch wel even de tijd nemen.

BTW hands down de Robot Chicken gedeelte en Reggie vs Iwatta XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
René. BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Apr 2007
Berichten: 41

Joni Philips schreef:
Robert schreef:
Wauw, nintendo delivered. Tot nu toe althans.
De beste aankondigingen, de slechtste manier van informatie delen. De grootste aankondigingen zaten niet in hun event; maar we hebben gelukkig 15 minuten Smash gezien. Zou niet willen dat ik niet genoeg heb aan het 90 minuten durende Smash event dat nog komt.
Komt er nog een 90 minuten durende Smash event? :o
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Jun 2014 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Niet echt handig, tijdens de E3 raak je als snel het overzicht kwijt welke spellen er nou zijn aangekondigd en als je dat ook nog eens buiten de presentaties om gaat doen word het al helemaal verwarrend. Ik heb gelukkig de tijd en de motivatie om het nieuws een beetje uit te spitten want anders zou ik de helft van de games gewoon over het hoofd zien, ik leg niet een kladblokje naast me neer of zo als ik een presentatie ga kijken lol.

Wajoo, Link ziet er echt fucking vet uit in de nieuwe Zelda!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Jun 2014 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

De games wat mij het meest aantrekt op de E3

-Tales of Hearts R
-Tales of Xillia
-Xenoblade Chronicles X
-Super Smash Bros. WiiU
-Persona Q

Misschien nog wel een paar

Het grootste teleurstelling is dat Final Fantasy XIII trilogie naar de PS4 en Xbox One komt.

Daarnaast ook dat Type-0 een handheld game is die dan op de PS4 als X1 komt, waarom niet gewoon de Vita! Square Enix brengt hun games alleen maar Multi-platform uit, wel jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 11 Jun 2014 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
De games wat mij het meest aantrekt op de E3

-Tales of Hearts R
-Tales of Xillia
-Xenoblade Chronicles X
-Super Smash Bros. WiiU
-Persona Q

Misschien nog wel een paar

Het grootste teleurstelling is dat Final Fantasy XIII trilogie naar de PS4 en Xbox One komt.

Daarnaast ook dat Type-0 een handheld game is die dan op de PS4 als X1 komt, waarom niet gewoon de Vita! Square Enix brengt hun games alleen maar Multi-platform uit, wel jammer.


Had Type-0 ook liever op de Vita gezien, of gewoon nog op de PSP.
Je kan het ook zo zien, hoef je niet meer naar zo'n klein scherm te staren xD

PSvita TV naar EU en NA is awesome nieuws.
Al hoop ik dat er wel wat meer games compatible worden met de Vita TV.
Zou gaaf zijn om Tales of Hearts R op mijn TV te kunnen spelen.


Laatst aangepast door scorpio23-b op 11 Jun 2014 18:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Jun 2014 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
dantekloon schreef:
De games wat mij het meest aantrekt op de E3

-Tales of Hearts R
-Tales of Xillia
-Xenoblade Chronicles X
-Super Smash Bros. WiiU
-Persona Q

Misschien nog wel een paar

Het grootste teleurstelling is dat Final Fantasy XIII trilogie naar de PS4 en Xbox One komt.

Daarnaast ook dat Type-0 een handheld game is die dan op de PS4 als X1 komt, waarom niet gewoon de Vita! Square Enix brengt hun games alleen maar Multi-platform uit, wel jammer.


Had Type-0 ook liever op de Vita gezien, of gewoon nog op de PSP.
Je kan het ook zo zien, hoef je niet meer naar zo'n klein scherm te staren xD

PSvita TV naar EU en NA is awesome nieuws.
Al hoop ik dat er wel wat meer games compatible worden met de Vita TV.
Zo gaaf zijn Hearts R op mijn TV te kunnen spelen.


Heb nog wel graag wat Vita games willen zien, Vita ligt nu alleen maar stof te happen. De geweldige vita games zijn tot nu toe alleen maar remakes en ports zoals Tales of Innocence/Tales of Hearts/Final Fantasy X/Final Fantasy X-2/Persona 4 Golden.

En de Vita is handif als je lang onderweg bent, nu 3 keer op rij met vakantie zonder Vita ivm geen goede games
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 11 Jun 2014 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

dantekloon schreef:


Heb nog wel graag wat Vita games willen zien, Vita ligt nu alleen maar stof te happen. De geweldige vita games zijn tot nu toe alleen maar remakes en ports zoals Tales of Innocence/Tales of Hearts/Final Fantasy X/Final Fantasy X-2/Persona 4 Golden.

En de Vita is handif als je lang onderweg bent, nu 3 keer op rij met vakantie zonder Vita ivm geen goede games


Misschien moet je eens open staan voor andere genres dan japanse rpg's? Muramasa, Luftrausers, Limbo, Dragons Crown, Sly Cooper, Rayman, Killzone Mercenary, Jak& Daxter, Tearaway, Blackgate etc. zijn allemaal prima games.

Maar ja ik vond het ook wel jammer dat er weinig tot niks nieuws voor de Vita is aangekondigd op E3

ps. Mind Zero is een vrij nieuwe JRPG voor de Vita. En misschien is Child of Light iets voor je.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group