Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 16:28    Onderwerp: Origin problemen Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Hey allemaal,

Ik heb problemen met m'n Origin. Gisteren deed deze het perfect, maar na het opnieuw opstarten van m'n PC wilt het systeem niet meer opstarten. Ik heb de applicatie al manueel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar vooralsnog werkt dit niet. Op deze manier mis ik dus de Titanfall beta een beetje. Iemand ervaring met dit probleem?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 16 Feb 2014 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Open de beta via de .exe en dan start Origin zichzelf op?

i hope
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Feb 2014 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Citaat:
Then I took the files provided in one of the related topics (https://download.dm.origin.com/origin/beta/OriginUpdate_8_5_2_23.zip) unzipped it into the Origin folder and overwrote everything there.
Then an old version of Origin started and tried to updated itself. It did that, but the file version of the Origin.exe remained 8_5_2_23. The I started the update tool in the origin folder. The file named OriginTMP.exe (or something similar) vanished and the version of the origin.exe changed to the newest version. Now everything is running, hopefully this explanation helps identify the issue. Luckily Origin is working (at the moment...)


Ergens op de site van EA gevonden... Misschien dat dit zal werken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Jun 2014 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Hm ik heb ook een soort van probleem... Ik dacht na de actie van Hardline ik zal Origin weer eens openen. Nu heb ik alleen helemaal geen games meer in de 'my games' list staan? Ik zou er zeker BF3 en Dead Space 3 moeten hebben van humble bundles
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Jun 2014 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

elemeNt schreef:
Hm ik heb ook een soort van probleem... Ik dacht na de actie van Hardline ik zal Origin weer eens openen. Nu heb ik alleen helemaal geen games meer in de 'my games' list staan? Ik zou er zeker BF3 en Dead Space 3 moeten hebben van humble bundles
Zijn denk ik overbelaste servers, heb ik ook last van. :d
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Jun 2014 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

ah oke.. dan ga ik maar geen Dead Space 3 spelen in de pauze tot Ubisoft conference...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Jun 2014 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Voorwaarden niet gelezen? EA heeft al je spellen terug genomen in ruil voor dat je Hardline mag spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group