Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 52, 53, 54  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Apr 2014 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

scorpio23-b schreef:
Borderelands 2 er maar weer eens erbij gepakt op de PC.
Tijd om eens uit te gaan spelen.

Voordat de Pre-Sequel uit is.

Deze ga ik volgende maand eindelijk spelen op PlayStation Vita. Ben benieuwd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 15 Apr 2014 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Metal Gear Rising: Revengeance
Aardige game, maar ben er niet kapot van. Singleplayer uitgespeeld (maar zo lang duurt dat ook niet) en op de eindbaas na relatief weinig moeite mee gehad. Nu bezig met de vr-missions. Het vechten gaat lekker, hoewel de camera zuigt en het blokken niet altijd even lekker werkt, maar het level design is echt super saai. Verhaal was ook ruk en de dialogen niet boeiend. Kortom, aardige game, maar bij lang niet zo leuk als ik gehoopt had.

Thief: The Dark Project
19 focking 98! Dat is het jaar waaruit deze game komt en damn, wat is dit zelfs nu nog heerlijk om te spelen! Rete spannend en het steekt zo heerlijk in elkaar. Grote levels, meerdere paden, difficulties die vijanden niet sterker maken, maar gewoon meer opdrachten toevoegen. Een licht / donker systeem, waanzinnige sountrack, een systeem om te leunen zodat je om hoeken kon kijken, verschillende geluiden vanuit verschillende ondergronden, verticale gameplay door rope arrows en noem het maar op. Zoveel revoluties in één game! Als Thief 2: The Metal Age niet had bestaan was dit de ultieme stealthgame geweest, maar nu gaat die eer naar het vervolg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Apr 2014 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ben de laatste 3 dagen behoorlijk verslaafd geraakt aan
Final Fantasy XIII:Lightning Returns

Ondanks de game totaal niet wordt aangesloten op de 2 vorige delen krijg je wel het gevoel een totale spin off van FFXIII te spelen, het verhaal gaat ook helemaal nergens over.


Heb al zo'n 25 trophies gehaald
Spoiler: toon
waarvan een paar die heel erg lang duren zoals het vinden van een Elixer of versla 10 Last One enemies en doe een dammage van 100000

Ik heb 53 sidequests gehaald en alle main quests voor een extra 14de dag en de secret dungeon op Day 14


De game heeft meer min punten dan plus punten, die noem ik als ik de game heb uitgespeeld, moet nog 4 dagen.

Alleen jammer dat de main quests(story line)al kunt voltooien binnen 4 dagen, en heb ook bijna alle sidequests votooid en dat binnen 7 dagen, de andere dagen tot dag 13 kun je dus niet veel meer doen dan een paar trophies behalen. Wel erg jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Snakesonic BerichtGeplaatst: 16 Apr 2014 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Xenosaga 1
Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en ik ben van plan alledrie de delen uit te spelen. Xenosaga schiet mooi op, zit nu op 26 uur. Er valt heel wat aan te merken op de game, maar ik vind het achterliggende verhaal zo interessant. Ik smul van alle filmpjes. Ik denk dat ik eind van de week wel met deel 2 kan beginnen. Helaas is het allemaal nog niet zo goed als Xenogears. Maar het lijkt wel als die Nephilim Elly is van Xenogears.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Apr 2014 06:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Snakesonic schreef:
Xenosaga 1
Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en ik ben van plan alledrie de delen uit te spelen. Xenosaga schiet mooi op, zit nu op 26 uur. Er valt heel wat aan te merken op de game, maar ik vind het achterliggende verhaal zo interessant. Ik smul van alle filmpjes. Ik denk dat ik eind van de week wel met deel 2 kan beginnen. Helaas is het allemaal nog niet zo goed als Xenogears. Maar het lijkt wel als die Nephilim Elly is van Xenogears.


Alleen stom dat deel 1 als deel 3 niet in Europa is verschenen terwijl alle 3 de game op elkaar aan sluiten. om met deel 2 te beginnen is ook waardeloos, ik ben ooit begonnen met deel 1 ben er halve wege mee gestopt omdat er ook veel andere PS2 games waren dat ik de moeite waard vond zoals Tales of the Abyss en Wild Arms 5.
Xenosaga 3 echter nog nooit gespeeld omdat je eerst de vorige 2 games moest uitspelen voor het ultieme genot

Maar is Xenosaga 1 nog moeilijk dan?
Misschien dat ik die ook ooit eens ga uitspelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Snakesonic BerichtGeplaatst: 16 Apr 2014 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

dantekloon schreef:
Snakesonic schreef:
Xenosaga 1
Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en ik ben van plan alledrie de delen uit te spelen. Xenosaga schiet mooi op, zit nu op 26 uur. Er valt heel wat aan te merken op de game, maar ik vind het achterliggende verhaal zo interessant. Ik smul van alle filmpjes. Ik denk dat ik eind van de week wel met deel 2 kan beginnen. Helaas is het allemaal nog niet zo goed als Xenogears. Maar het lijkt wel als die Nephilim Elly is van Xenogears.


Alleen stom dat deel 1 als deel 3 niet in Europa is verschenen terwijl alle 3 de game op elkaar aan sluiten. om met deel 2 te beginnen is ook waardeloos, ik ben ooit begonnen met deel 1 ben er halve wege mee gestopt omdat er ook veel andere PS2 games waren dat ik de moeite waard vond zoals Tales of the Abyss en Wild Arms 5.
Xenosaga 3 echter nog nooit gespeeld omdat je eerst de vorige 2 games moest uitspelen voor het ultieme genot

Maar is Xenosaga 1 nog moeilijk dan?
Misschien dat ik die ook ooit eens ga uitspelen.


Tales of the Abyss heb ik ook nog liggen, ooit eens 20 uur mee gespeeld.
Xenosaga is niet zo moeilijk, maarja het is altijd met rpg's als je de baas niet kan halen moet je wat grinden. Het is in ieder geval bij lange na niet zo pittig als Baten Kaitos. Zit over het algemeen niet zoveel gameplay in, het merendeel is filmpjes. Voor mij is dat geen probleem overigens.
Het is allemaal wel flink verouderd en de omgevingen zijn vooral de binnenkant van spaceships. Nu ben ik eindelijk beland bij een soort bosrijke omgeving(alhoewel het is een droom). Het verhaal is de drijvende kracht achter de game. Veel knipogen naar 2001: A Space Odyssey, dat is wel vet. Alleen de cast trekt mij niet zo. Het zijn allemaal 7+ ogende karakters( ja sommige zijn eigenlijk duizend jaar oude robotten), dat vind ik toch minder.
Monolith Soft heeft met Xenoblade toch wat sterkere karakters neergezet en als ze nog meer afkijken van Bioware. Verwacht ik dat project X ook een wat meer volwassen cast heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Apr 2014 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

MotoGP 13 (Vita) - Meh..
Hotline Miami (Vita) - Blijft een toffe game! Leek wel moeilijker op de Vita, maar dat is misschien een controls ding.
OlliOlli (Vita) - Toffe 2d skate game! De tricks gaan veel dieper dan verwacht en geven daardoor veel voldoening wanneer alles lukt en je het level helemaal haalt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Apr 2014 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Xbox Live Arcade Game #89: Deadlight
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Apr 2014 10:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

PS4:

InFamous: Second Son - Bad karma playtrough
Mercenary Kings

PC:

Rage
Plants vs Zombies - Post game

Vita:

De bovengenoemde PS4 games
Rayman (Ps1)


Netjes niet meer dan 2 games per platform tegelijk en dit gaat al weken goed, zo heb ik toch mijn variatie maar ik hou wel het overzicht erbij. Want niets is erger dan een dozijn spellen hebben liggen met een savegame halverwege het verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Apr 2014 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Persona 4 voor de Vita maar weer eens opgepikt. Net Kanji's dungeon gecleared. Ondertussen ook nog bezig met Dark Souls 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Apr 2014 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Wildstar Beta, nu wel klaar mee. Ik weet dat ik dit spel ga aanschaffen in de zomer als ik meer tijd heb. De bèta heeft mij, in tegenstelling tot de vorige bèta, weten over te halen om het spel aan te schaffen.

Shogun 2, laat ik maar eens verder gaan met mijn campaign

Zo meteen Thief, speel ik wel in de avond, want het zijn donkere levels
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 21 Apr 2014 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Nu Arma 2 en zijn uitbreiding Operation Arrowhead maar 6,23 kosten op steam ben ik lekker bezig met DAYZ. DAMN dit is vet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Apr 2014 02:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Saints Row IV

Kwam spontaan tussendoor, samen met een vriend. We zijn nu bij de grand finale maar we gaan eerst even lekker alle sidequests en activities doen. Leuke game trouwens, veel leuke missies. Zelfs de sidequests hebben goeie variatie en bij sommige zou je denken dat ze gewoon bij het verhaal horen.

Ik vraag me nog steeds af of ze het express hebben gedaan om 1255 clusters in de game te stoppen om ons te trollen. Want het slaat echt absoluut nergens op, de game is gewoon een grote collect-a-thon. Ik moet nog 'maar' 800 clusters.. -_-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Apr 2014 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Nether (PC)

Beetje zoals DayZ. Moeilijk en creepy bij momenten >_<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ferdienandjuh BerichtGeplaatst: 04 Mei 2014 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jan 2008
Berichten: 4

Mercenary Kings voor de PS4, dankzij PlayStation Plus. Wat een heerlijke game is dat toch En zo nu en dan Don't Starve als tussendoortje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 05 Mei 2014 09:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Xenosaga episode II
Het achtergrond verhaal van Jr. vind ik niet bijster interessant. Had hem liever herinnerd als dat coole ventje met pistolen. Ik ben stiekem wel blij met de grafische veranderingen van karakters en stijl van de game. Battlesysteem vind ik ook wel leuk. Gisteren aanbeland met Shion in Dammerung, ben daarbij in zo'n 2 uurtjes tijd van level 23 naar level 41 gegaan. De rest van de game wordt dan een breeze
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 05 Mei 2014 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Dayz: EPoch

Een mod waarin je bases kan maken en alles net even wat uitgebreider wordt. Nu wilde ik eens geen bandit spelen (easy way) maar een behulpzame survivor....nou je maakt geen kans. Deze ochtend alleen al (sessie van een uur) ben ik al 4x afgeknald......dus dan maar weer een douchebag spelen.

Ik kwam bij een helicrashsite (voor wie het niet weet; HIGH LOOT) en zag een tank langs me rijden...gelukkig zag hij mij niet en had ik een Lapuar (hele krachtige sniper). Hij stapte uit. BAF, dood was hij. Rijk was ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Mei 2014 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Metal Gear Solid (PSX)

Het is bijna jammer dat ik de walkthrough lees.. Wat een innovatieve manieren om je in het spel te betrekken. Enig echt zorgelijk minpuntje is dat als je een schuifdeur binnen probeert te gaan vanuit een bepaalde camerahoek dat ipv naar binnen te lopen Snake tegen de muur gaat staan. Irritant, want daardoor wordt ik dus ontdekt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 05 Mei 2014 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Final Fantasy X HD Remaster

Heb eindelijk toegang tot de Airship, nu eerst nog de Magnus sisters te pakken krijgen en dan de game eindigen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 07 Mei 2014 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Crysis PC

Crysis er maar weer eens bij gepakt, ik sta versteld dat mijn AMD systeem het spel kan spelen op ultra settings en 8x AA.

Crysis Warhead

Hetzelfde geldt voor Warhead.
Beide games blijven geweldig ondanks dat ik ze al zovaak heb uitgespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Mei 2014 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Al enige tijd met Mario Kart 8, maar mocht het door een embargo nog niet zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Aaruman BerichtGeplaatst: 16 Mei 2014 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Metro:Last light

WAT EEN VETTE GAME! Was helemaal weg van deeltje 1, dit deel overtreft hem op alle vlakken behalve de creepyheid..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 18 Mei 2014 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Assassins Creed: Brotherhood
Heb de complete serie al eeuwen in de kast liggen, maar nooit mee verder gegaan na deel 1 & 2. Je moet ze ook niet te snel achter elkaar spelen, dan wordt het saai, maar met zo'n tussenpauze van 18 maanden had ik er weer echt zin in. Toffe game, vele malen beter dan het origineel en een klein stapje vooruit ten opzichte van deel II.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 19 Mei 2014 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Bezig met Tales of Vesperia op de PS3.

Moet nog 5 trophies, dan word dat mijn 4e Tales of platinum ...
Alleen alle titels en op elke save point van het spel zijn aardig lastig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 19 Mei 2014 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Voornamelijk LEGO The Hobbit (op jacht naar de honderd procent, zit momenteel bijna op zeventig procent), FIFA 14 (spelerscarrière, speel als spits bij FC Barcelona) en Mario Kart 8 (drie sterren halen in ieder toernooi).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 40 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group