Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 171, 172, 173  Volgende  
Nelus BerichtGeplaatst: 22 Apr 2014 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Hoezo, omdat ze je spelletje niet fixen of er in falen? (toegegeven, van wat ik van je hoor aan problemen bij BF4, is DICE raar bezig of te veel BF4 gerushed in ontwikkeling)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Apr 2014 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Eey, wanneer gaat Gamed eens goed werken op een resolutie van 1080P? Het is echt te klein zo en als ik inzoom dan gaat de lay-out alle kanten op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

the_dan schreef:
R I P DICE

Blijft lastig he, die game op 4K resolutie draaien. Wat nou PC Masterrace

Nelus schreef:
Hoezo, omdat ze je spelletje niet fixen of er in falen? (toegegeven, van wat ik van je hoor aan problemen bij BF4, is DICE raar bezig of te veel BF4 gerushed in ontwikkeling)

Het is vooral de netcode.

Nin007 schreef:
Eey, wanneer gaat Gamed eens goed werken op een resolutie van 1080P? Het is echt te klein zo en als ik inzoom dan gaat de lay-out alle kanten op.

Ga eens dichterbij het scherm zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 08:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

- Huurverhoging van 4 %

+ vaatwasser straks, dat wel.

Is Dice niet die rapper? Of was dat Dicecream.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 09:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Redneckerz schreef:
the_dan schreef:
R I P DICE

Blijft lastig he, die game op 4K resolutie draaien. Wat nou PC Masterrace


Next-gen consoles hebben al moeite met 1080p, dus PC loopt nog mijlenver voorop

+ koffie
+ The Tomorrow People (2013 versie), is een toffe serie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 10:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Nelus

Lego The Hobbit is er niet mee eens
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 10:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Apart van zo'n game dan, gelukkig heeft die daar geen last van. Ik hoor dat die fast-paced shooters toch wel moeite hebben met 1080p. I laugh at it! 1080p is al jaren de standaard bij de PC, peasants! (hehe, just kidding)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:

Next-gen consoles hebben al moeite met 1080p, dus PC loopt nog mijlenver voorop

Vrijwel alles is 1080p op PS4 lol. Ja, behalve BF4.. maar ja, als dat slechte code is..

Je kon in 1999 al op Full HD resolutie gamen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

1080p maakt helemaal niks uit als je spel alsnog op 30FPS draait. Ik speel nu Saints Row IV nadat ik Second Son volop heb gespeeld. En het verschil is echt gigantisch. Maar als je screenshots met elkaar gaat vergelijken steekt Second Son er met kop en schouders bovenuit.

Ik heb eigenlijk liever dat ze de prioriteit leggen op de FPS. Want een game oogt heel mooi met veel polygons en een hoge resolutie maar in actie merk je dat toch een stuk minder met een lage FPS.

+/- LEGO The Hobbit voor 9,99 of voor 45,-? Het verschil in prijs met LEGO games op de PC of console echt niet normaal meer. Zit te wachten op een nieuwe PS4 game maar dan doe ik het voorlopig maar met de gratis Plus games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Bever Warrior schreef:
- Huurverhoging van 4 %

+ vaatwasser straks, dat wel.

Is Dice niet die rapper? Of was dat Dicecream.

DIce-T, Vanilla DIce & ChildIce Gambino
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Paintskillz schreef:
Bever Warrior schreef:
- Huurverhoging van 4 %

+ vaatwasser straks, dat wel.

Is Dice niet die rapper? Of was dat Dicecream.

DIce-T, Vanilla DIce & ChildIce Gambino


Haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Nin007 schreef:
Ik speel nu Saints Row IV nadat ik Second Son volop heb gespeeld. En het verschil is echt gigantisch.


Wat is er grafisch dan goed aan SR4? Misschien de framerate (soms)... Maar dat is niet moeilijk aangezien de enorm slechte textures, particle effects, schaduwen, animaties en zwakke view-distance. Om nog maar te zwijgen van lachwekkende physics en een serieus probleem met pop-up/in... En dat zelfs bij de PC versie op goede hardware.

+ Shogun 2 terug bezig
- Nog altijd geen werk... Knelpuntberoep vanwege de hoge ervaring-eisen die werkgevers stellen probably...
+ Gelijk nog mr even Fallout New Vegas gespeeld, goede oude tijden!
- F:NV is nog altijd vrij buggy... but whatever

Nin007 schreef:
Eey, wanneer gaat Gamed eens goed werken op een resolutie van 1080P? Het is echt te klein zo en als ik inzoom dan gaat de lay-out alle kanten op.


Ben bezig met de hele layout/look/design van Gamed te veranderen maar het duurt wel vrij lang voordat alles in orde gaat komen. Patience little grasshopper!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+ Arrow S02e20, holy shit... geen spoilers hier, just watch it
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

- ICT Overheid faalt weer eens door bijna 3 miljoen te dokken voor extra ondersteuning Windows XP:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/649281/1/1/100/rijk-schuift-3-miljoen-voor-1-jaar-xp.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

+/- Uitzoeken hoe ik een goede Finate State Machine kan programmeren.
Links die mij hierbij zouden kunnen helpen zijn welkom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Citaat:
Nin007 schreef:
Ik speel nu Saints Row IV nadat ik Second Son volop heb gespeeld. En het verschil is echt gigantisch.


Wat is er grafisch dan goed aan SR4? Misschien de framerate (soms)... Maar dat is niet moeilijk aangezien de enorm slechte textures, particle effects, schaduwen, animaties en zwakke view-distance. Om nog maar te zwijgen van lachwekkende physics en een serieus probleem met pop-up/in... En dat zelfs bij de PC versie op goede hardware.


I know, maar het viel me op hoeveel verschil FPS kunnen maken. Maar Saints Row IV is daar wel een slecht voorbeeld mee.

Nin007 schreef:
Eey, wanneer gaat Gamed eens goed werken op een resolutie van 1080P? Het is echt te klein zo en als ik inzoom dan gaat de lay-out alle kanten op.


Ben bezig met de hele layout/look/design van Gamed te veranderen maar het duurt wel vrij lang voordat alles in orde gaat komen. Patience little grasshopper![/quote]

Ok.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

15 mei naar altrecht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nelus schreef:
+ Arrow S02e20, holy shit... geen spoilers hier, just watch it
Ik vond hem niet heel speciaal hoor, het had sterker geweest als ze in plaats van ze ma, Sarah hadden gebruikt. Ik ben trouwens wel benieuwd wat ze in die auto wou gaan zeggen over Sebastian.

+ Zaterdag A'dam, hoop niet dat het heel erg kut weer is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Niet? Ik moest wel even een traantje wegpinken hoor. Sarah was ook heftig geweest, maar die gaat denk ik terug naar Ra'ash al Guul
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Redneckerz schreef:
- ICT Overheid faalt weer eens door bijna 3 miljoen te dokken voor extra ondersteuning Windows XP:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/649281/1/1/100/rijk-schuift-3-miljoen-voor-1-jaar-xp.html

Bwah, een 50.000tal PCs onder XP. Dat is een kost van €60 per PC. Daar staat tegenover dat een boel PCs niet zullen kunnen upgegrade worden naar Windows 7 dus dan moet je een aanbestedingsprocedure doen om deze te vernieuwen. Je moet er ook van uitgaan dat alle programmatuur die draait bij een 10tal verschillende overheidsdiensten compatibel is met 7 zonder dat het problemen met zich meebrengt. Als laatste moet je natuurlijk opleidingen verzorgen voor de overstap. Je kunt ervoor kiezen dit te doen op amper 3 maanden, maar die meerkost zou veel hoger liggen. Een overheid is nu eenmaal geen enkeling en een migratie vereist hier heel wat andere tests.

Laat het ons zo zeggen, de IT afdeling van mijn IT werkgever deed 4 uur over de volledige en correcte migratie van 1 computer. En dat is met hulp van een image die al enkele jaren gebruikt wordt. Ik was gewoon redelijk lui in de overschakeling van XP naar 7.

De keuze om dan 3 miljoen extra te betalen kost op lange termijn minder. Maar dat leest natuurlijk niet lekker in de kranten eh

Paintskillz schreef:
Nelus schreef:
+ Arrow S02e20, holy shit... geen spoilers hier, just watch it
Ik vond hem niet heel speciaal hoor, het had sterker geweest als ze in plaats van ze ma, Sarah hadden gebruikt. Ik ben trouwens wel benieuwd wat ze in die auto wou gaan zeggen over Sebastian.
ze ging zeggen dat de Dark Archer nog leeft
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nelus schreef:
Niet? Ik moest wel even een traantje wegpinken hoor. Sarah was ook heftig geweest, maar die gaat denk ik terug naar Ra'ash al Guul
Ik vond het gewoon niet echt spannend(weet er even geen beter woord voor). Op het moment dat ik Thea en Moira zag was het niet echt een verassing meer wie er dood zou gaan. En daarbij, bitch had it coming.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ja, ik wist toen ook al dat Moira gelijk dood ging, maar het gaat er om hoe ze het op het scherm toverde, hoe de acteurs het deden, hoe alles opbouwde. Ik vond het wel vet gedaan. Ik zat zeker wel even met mijn handen voor mijn mond van 'oh my god'

- regen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nelus schreef:
Ja, ik wist toen ook al dat Moira gelijk dood ging, maar het gaat er om hoe ze het op het scherm toverde, hoe de acteurs het deden, hoe alles opbouwde. Ik vond het wel vet gedaan. Ik zat zeker wel even met mijn handen voor mijn mond van 'oh my god'

- regen

Klopt, daar heb ik ook geen slecht woord over. Blijf het een hele sterke serie vinden. Heb ook veel zin in de Flash serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Apr 2014 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
+/- Uitzoeken hoe ik een goede Finate State Machine kan programmeren.
Links die mij hierbij zouden kunnen helpen zijn welkom

Gij zult vinden: https://www.google.nl/#q=finite+state+machine+vhdl
http://vhdlguru.blogspot.nl/2010/04/how-to-implement-state-machines-in-vhdl.html
En misschien niet super relevant, maar misschien dat het je kan helpen:
http://pelulamu.net/ibniz/

Joni Philips schreef:

Bwah, een 50.000tal PCs onder XP. Dat is een kost van €60 per PC. Daar staat tegenover dat een boel PCs niet zullen kunnen upgegrade worden naar Windows 7 dus dan moet je een aanbestedingsprocedure doen om deze te vernieuwen. Je moet er ook van uitgaan dat alle programmatuur die draait bij een 10tal verschillende overheidsdiensten compatibel is met 7 zonder dat het problemen met zich meebrengt. Als laatste moet je natuurlijk opleidingen verzorgen voor de overstap. Je kunt ervoor kiezen dit te doen op amper 3 maanden, maar die meerkost zou veel hoger liggen. Een overheid is nu eenmaal geen enkeling en een migratie vereist hier heel wat andere tests.

Microsoft had al tijden aangekondigd dat Windows XP zou stoppen. Ik snap dat de hardware niet voor Windows 7 geschikt is, maar het is al triest zat dat zij nog met zulk ouderwets spul draaien. Willen ze echt veel kosten besparen ipv tig miljoen uit te geven aan het updaten van XP (Waarom kunnen die updates niet aan de particulier worden verstrekt?) laat ze dan migreren naar Linux. Grote kans dat hun programma's gewoon werken hierin en hoeven ze de hardware die ze nu hebben niet te vernieuwen. Enige kosten die je dan nog hebt zijn migratie en opleidingkosten. Lijkt mij goedkoper dan XP verlengen of te upgraden naar Windows 7 (want dan is er ook nieuwe hardware nodig)

Joni Philips schreef:

Laat het ons zo zeggen, de IT afdeling van mijn IT werkgever deed 4 uur over de volledige en correcte migratie van 1 computer. En dat is met hulp van een image die al enkele jaren gebruikt wordt. Ik was gewoon redelijk lui in de overschakeling van XP naar 7.

Dat kan uiteraard sneller. Op mijn stage konden wij een heel klaslokaal met 50 PC's allemaal binnen 2.5 uur gebruiksklaar krijgen. Nu dan, sommige dingen moesten nog handmatig worden gedaan (Vooral CAD gerelateerde zaken), maar het is prima mogelijk een automatisch systeem op poten te zetten waarmee migratie een stuk simpeler wordt. Maar ja, leg dat maar uit aan onze overheid..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 25 Apr 2014 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Facebookfights
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 40 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group