Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Apr 2014 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Dat is niet de Vita dat is de PSP Street die al voor 100 lanceerde ergens in 2012

@De games, Tsjah koop mijn spellen meestal nieuw voor 33/40 euro dus om het nou echt een geweldige aanbieding is :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Apr 2014 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Waarom staat er dan Vita?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Apr 2014 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

lol nvm, dacht dat het een comment was op red's post xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Apr 2014 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Voor diegenen met een Amerikaans PlayStation Network-account is er nu een Flash Sale gaande waarbij alles $0,99 is geprijsd. Onderstaande titels zijn in de aanbieding:

Back to the Future Full Game
Blast Factor
Braid
Crash Bandicoot 1-3 (PS1) (Not compatible on Vita) (For some reason the price for Crash 3 hasn't changed yet)
Crash Commando
CTR: Crash Team Racing (PS1) (Not compatible on Vita)
Echochrome 2
Everyday shooter (PS3) (PSP/Vita)
Gex: Enter the Gecko (PS1)
Gotham City Imposters
Jurassic Park The Game Full Season
Plants Vs Zombies
Red Faction (PS2)
Red Faction 2 (PS2)
Red Faction Battleground
Retro City Rampage (PS3/Vita Cross-Buy)
Retro/Grade
Sam and Max the Devils Playhouse
Spyro 1-3 (PS1) (Not compatible on Vita)
Stuntman Ignition (PS2)
Super Stardust HD
Tales of Monkey Island Bundle
Tokyo Jungle
Urban Trial Freestyle (PS3) (Vita)
When Vikings Attack! (PS3/Vita Cross-Buy)
World Gone Sour
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 19 Apr 2014 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Nin007 schreef:
Lol, ik ben die pc prijzen nu zo gewend dat ik 49,- Euro al helemaal geen aanbieding meer vind. Terwijl ik vroeger 49,- Euro voor een nieuwe game best aangenaam vond.

De Vita is bij de Intertoys in de uitverkoop, afgerond 130,-! Dat is best een degelijke prijs.

http://www.intertoys.nl/games/ps-vita-4gb-wifi-fifa-13-590962.html


Inderdaad. Ik geef nooit meer dan vijfendertig euro uit voor een nieuwe game. Jammer genoeg zijn er af en toe nog exclusives voor de console waar ik vijftig euro voor moet neer tellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Apr 2014 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

GTA V was de enige uitzondering waar ik 55 euro aan uit gaf. Nu is 25 of 30 euro al duur voor PC games met al die aanbiedingen tegenwoordig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Apr 2014 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Afgelopen Koningsdag ben ik even de Saturn in Tilburg binnen gelopen. Daar werd ik gegroet met een aantal kraampjes waarop verschillende opruimingsartikelen stonden. Eén van de aanwezige artikelen was een Wii U Deluxe-bundel. De prijs hiervan bedroeg €199,- waarbij het ging om een standaard pakket zonder spel. Een erg goede deal, zou ik zeggen! Mensen die dus nog geen Wii U bezitten maar wel interesse hebben... ga dus eens kijken bij je lokale Saturn! Media Markt hoort bij dezelfde holding, dus het zou zomaar eens kunnen dat ook zij deze actie voeren...

Overigens waren er daarnaast ook nog wat Wii U-titels in de aanbieding:

- Tank! Tank! Tank! (€15,-)
- Darksiders II (€15,-)
- Disney's Epic Mickey 2: The Power of Two (€25,-)
- NBA 2K13 (€15,-)
- Ninja Gaiden 3: Razor's Edge (€25,-)
- Game & Wario (€29,99)
- Transformers Prime (€20,-)

En nog wat andere titels zoals Just Dance 4 en 007 Legends. Hier weet ik de prijzen helaas niet meer van. Als laatste hebben ze momenteel ook een '3 halen 2 betalen'-actie op alle games, films en CD's. Elke combinatie is mogelijk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Mei 2014 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Volgens mij heeft Humble bundle een nieuwe actie waarbij twee weken lang elke dag een nieuwe bundle te koop is. Goede koopjes als je ze nog niet hebt!

https://www.humblebundle.com/

(vandaag Saints Row, Dead Island en Metro etc.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Jul 2014 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

PS+ en PSN vouchers hebben vandaag korting op de website van Intertoys door de 10-15% korting op het hele assortiment.

(3 maanden ps+ voor € 12.74) geen verz. kosten bij bestellen en ophalen in de winkel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 21 Jun 2015 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Iemand van jullie die een tip heeft waar een PS4 te kopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Jun 2015 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Thibby95 schreef:
Iemand van jullie die een tip heeft waar een PS4 te kopen?


Zocht je nog een speciale bundel? Op budgetgaming(.nl) kun je prijzen onderling vergelijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Thibby95 BerichtGeplaatst: 21 Jun 2015 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Rene Groen schreef:
Thibby95 schreef:
Iemand van jullie die een tip heeft waar een PS4 te kopen?


Zocht je nog een speciale bundel? Op budgetgaming(.nl) kun je prijzen onderling vergelijken.


Een bundel met 2 controllers leek me wel verstandig, ik zal eens op die site kijken, bedankt voor de tip
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Jun 2015 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

mediamarkt heeft een ps4 voor 375. Maar je kan ook even de acties in de gaten houden van bart smit, intertoys en kijkshop. Deze bieden vaak kortingen op games en hardware
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 23 Jun 2015 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

elemeNt schreef:
mediamarkt heeft een ps4 voor 375. Maar je kan ook even de acties in de gaten houden van bart smit, intertoys en kijkshop. Deze bieden vaak kortingen op games en hardware


375 is wel ok, maar ik ga nu maar even wachten tot er meer bekend raakt over de prijs van de nieuwe PS4, ik denk dat ik nu beter even wacht om er een te kopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Jun 2015 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dat nieuwe model blijft gewoon €399,99. En dat is logisch, want het is geen drastische verandering zoals een PlayStation 4 Slim zou zijn, bijvoorbeeld. De nieuwe uitgave heet mechanische knoppen op de console (geen drukgevoelige onzin, dus) en de HDD-cover is, net als de rest van de console, matte zwart. Mooi box, dus! En zeker zijn euro's waard!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 06 Aug 2015 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Mijn PS3 is na meer dan zes jaar trouwe dienst gesneuveld. Heeft iemand thuis een goed werkende PS3 staan (liefst 2e generatie) die ik misschien kan overnemen voor een gunstig prijsje, eventueel met een extra controller? Ken je iemand of weet je waar ik er 1 voor een lage prijs kan oppikken?

Ik ontvang graag een pm! Ben wel op vakantie dus reageer niet snel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Nov 2016 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Met de aankomende Black Friday en de vele feestdagen koopjes deze week leek het me leuk dit topic weer wat leven in te blazen! Misschien om zo wat tips met elkaar te delen voor leuke koopjes? Zo zag ik de volgende al voorbij komen:

Witcher 3 GOTY (PS4) bij Game Mania voor 24,98
Fallout 4 (PS4) bij Game Mania voor 14,98
Quantum Break (XONE) bij Game Mania voor 9,98
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Jan 2017 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Last Guardian op veel plekken in de aanbieding! Goedkoopste die ik zag is GM voor 30 euro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Jan 2017 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

elemeNt schreef:
Last Guardian op veel plekken in de aanbieding! Goedkoopste die ik zag is GM voor 30 euro

Leuk! Alle Sony-games blijken massaal te floppen. Weer een titel die niet kon overtuigen. Binnenkort eens een gebruikt exemplaar oppikken voor €15,00.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Jan 2017 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Asianator schreef:
elemeNt schreef:
Last Guardian op veel plekken in de aanbieding! Goedkoopste die ik zag is GM voor 30 euro

Leuk! Alle Sony-games blijken massaal te floppen. Weer een titel die niet kon overtuigen. Binnenkort eens een gebruikt exemplaar oppikken voor €15,00.


Onzin om dit op Sony af te schuiven. Vrijwel iedere titel die verschijnt is na ongeveer twee maanden alweer ergens in de aanbieding, simpelweg om het direct een tweede leven te geven nadat de first-day aankopen afnemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jan 2017 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
elemeNt schreef:
Last Guardian op veel plekken in de aanbieding! Goedkoopste die ik zag is GM voor 30 euro

Leuk! Alle Sony-games blijken massaal te floppen. Weer een titel die niet kon overtuigen. Binnenkort eens een gebruikt exemplaar oppikken voor €15,00.

Het ligt niet aan de kwaliteit van het spel dat het niet overtuigt Beetje flauw om Sony daarvan de schuld te geven of The Last Guardian.

Offtopic, en niet persoonlijk bedoeld, kwam net in mij op, maar is het soms hip vandaag de dag om letterlijk elk aspect van Sony's game divisie te willen fileren omdat het Sony is Heb ik een meme gemist ofzo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Jan 2017 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nee, hoor. Ik probeer helemaal niets op Sony af te schuiven. Het spijt me als dit zo overkomt op sommigen. Ik merk alleen wel dat heel veel games na één á twee maanden al direct in de aanbieding gaan of voor €20,00 minder te krijgen zijn. Denk bijvoorbeeld aan Xbox One-titels zoals Gears of War 4 en Dead Rising 4.

Het is ook jammer voor mensen zoals ik die voorheen veel titels nieuw kochten. Nu merk ik ook aan mezelf dat ik veel games laat liggen omdat ze toch al snel in de aanbieding zullen gaan. Want waarom zou ik een game direct halen als ik weet dat ik 'm toch pas over enkele maanden kan gaan spelen? Tegen die tijd kan ik 'm ook kopen en vrijwel zeker geld besparen.

Ach ja... gelukkig zijn er ook nog genoeg mensen die wél een game direct kopen en spelen. Maar bij mij komt dat nog maar zelden voor. Ik heb nog zoveel games in de backlog...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Jan 2017 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Asianator schreef:
Nee, hoor. Ik probeer helemaal niets op Sony af te schuiven. Het spijt me als dit zo overkomt op sommigen. Ik merk alleen wel dat heel veel games na één á twee maanden al direct in de aanbieding gaan of voor €20,00 minder te krijgen zijn. Denk bijvoorbeeld aan Xbox One-titels zoals Gears of War 4 en Dead Rising 4.

Het is ook jammer voor mensen zoals ik die voorheen veel titels nieuw kochten. Nu merk ik ook aan mezelf dat ik veel games laat liggen omdat ze toch al snel in de aanbieding zullen gaan. Want waarom zou ik een game direct halen als ik weet dat ik 'm toch pas over enkele maanden kan gaan spelen? Tegen die tijd kan ik 'm ook kopen en vrijwel zeker geld besparen.

Ach ja... gelukkig zijn er ook nog genoeg mensen die wél een game direct kopen en spelen. Maar bij mij komt dat nog maar zelden voor. Ik heb nog zoveel games in de backlog...


Het ligt ook een beetje aan de game. Bij veel titels kan ik gerust even wachten, al kijk ik alleen maar naar m'n backlog. Daarentegen heb ik dit geduld echt niet bij titels waar ik heel erg naar uit kijken, neem bijvoorbeeld The Legend of Zelda: Breath of the Wild. (Overigens misschien niet het beste voorbeeld omdat Nintendo titels niet snel dalen in prijs, maar je begrijpt mijn punt).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Jan 2017 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik merk het ook, ik heb veel games gekocht op day-1 maar vervolgens kwam ik er nog niet aan toe, nu zie ik de games voor 20 euro minder al in de winkel liggen. Maar met Nintendo games heb je dat probleem niet zo snel inderdaad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Jun 2017 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

12 maanden PS+ nu bij Game Mania voor 29,99 euro. Je kan het ook op de site aanschaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group