Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Jun 2013 19:16    Onderwerp: [XBO] Killer Instinct Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331



Killer Instinct komt naar Xbox One! Na een lange afwezigheid keren iconische personages als Jago, Glacius en Sabrewulf terug in glorieus HD! Killer Instinct is een reboot van de franchise, en lanceert gelijktijdig met de Xbox One in november van 2013!

Een misverstand dat bestaat onder gamers is dat Killer Instinct voor Xbox One een free-to-play game is, waarbij slechts één personage direct beschikbaar is, en eventuele anderen gekocht dienen te worden. Dit is NIET zo. Killer Instinct is een reguliere game die direct bij de lancering van Xbox One beschikbaar zal zijn.

Wel zal er een demo beschikbaar worden gesteld waarin enkel Jago te gebruiken is. Je kunt hem gebruiken in alle spelmodi, inclusief online multiplayer. Mocht je daarna interesse hebben om meer van de game te zien, dan kunnen verschillende pakketten gekocht worden tegen prijzen die nog niet bekend zijn gemaakt.

Wie er allemaal in de game zullen verschijnen, of hoe duur de personages zullen zijn, is nog niet gezegd. Een kleine opsomming van karakters die we missen: Fulgore, Cinder, B. Orchid, Chief Thunder, T.J. Combo, Riptor, Spinal, Maya, Kim Wu, Tusk en de twee eindbazen Eyedol en Gargos.

Ontwikkelaar: Double Helix
Uitgever: Microsoft Studios
Platform(en): Xbox One
Genre: Fighting game
Releasedatum: November 2013
Formaat: Blu-ray Disc; digitale download
Trailer: Klik!

Screenshots:























Laatst aangepast door Asianator op 15 Aug 2013 23:31; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 10 Jun 2013 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 05:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Niet door Rare gemaakt.

http://www.gamed.nl/companies/1489

Tja.. ik heb zelf nooit een Killer Instinct gespeeld vroeger maar ik kan me voorstellen dat het behoorlijk zuur is als je zo lang hebt gewacht op een nieuw deel dat ze het dan uitlenen aan een matige B-game developer.

R.I.P. Rareware.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Imo zag het er best tof uit. Ik weet echter niet of ik er blij van moet worden dat het een Free to Play game wordt waar je maar 1 character standaard ter beschikking krijgt. Zoals ik had gelezen is het inderdaad wel vaak zo dat je je toch voornamelijk focust op 1/2 characters en daar heel goed mee wordt, maar ik vraag me af of het de online community ten goede komt.

Vraag me af of ze ook gewoon 'volwaardige' DLC uitbrengen waarmee je alle karakters krijgt tegen een mooi bedrag. Dan is het wel positief nieuws
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik vond het er al niet zo mooi uitzien. Als dan ook nog een onervaren studio in het fighting genre de game gaat ontwikkelen... Dat is echt een vak apart doordat de balans tussen characters perfect moet zijn. Kan gewoon haast niet goed gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

-Onervaren studio
-Geen Rare
-F2P betaal maar voor je personages

Bah. Zag er wel dope uit in de trailer hoor, maar we verwachtingen zijn flink gedaald. Erg dom van ze. Ze hadden dit groots kunnen uitpakken als hun exclusieve fighter. F2P is leuk, maar hang er vanaf wat. Ik zie dat niet echt zo lekker trekken in vecht games. Neem nou Tekken die in het zelfde bootje stapt. Je hebt zoveel personages waar je graag me speelt en om ze allemaal te unlocken hoeveel ben je dan kwijt? 80 euro? F2P verneukt de core van een vechtgame.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Jun 2013 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik ben eerlijk gezegd ook niet blij na de bekendmaking die gedaan werd. Een free-to-play game? Serieus? Hebben we jarenlang gewacht op een Killer Instinct-game die je niet eens in je handen kunt houden?

Maar goed... ik zal de OP maar eens upgraden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

http://www.youtube.com/watch?v=O6_Ob32JScw

Best interessant om te horen als je geďnteresseerd bent in KI Ik ben blij om te horen dat het niet alleen maar een F2P game is ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Vaizard schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=O6_Ob32JScw

Best interessant om te horen als je geďnteresseerd bent in KI Ik ben blij om te horen dat het niet alleen maar een F2P game is ^^

Ah, Maximillian! Hij is echt en toffe gast. En ja, ik heb zijn video gisteren al bekeken. Ik ben meteen weer geďnteresseerd om meer te zien van de game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Het is weliswaar geen F2P game in haar puurste vorm, maar het wordt ook geen echte retail game. Het idee achter de retail versie is dat je de DLC koopt met de disc. Dit zal Day One content zijn en future DLC. Je kunt het zien als het kopen van een complete seasonpass.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zojuist is Chief Thunder voorgesteld. Hij is nu een personage dat vooral gebaseerd is op grapples, en heeft een command-grab. Hier een trailer. Volgende personage wordt hopelijk Black Orchid...

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Ik krijg er steeds meer zin in door dit soort filmpjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group