| |
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 85, 86, 87 Volgende
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 08 Mei 2013 11:49 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Even maar reageren op wat Weslii heeft gezegd in het +- topic.
@Weslii: Je eventuele reactie dus hier
| Weslii schreef: |
LAT relaties werken in de meeste gevallen gewoon niet. Uitzonderingen daargelaten. Dat je er niks van merkt terwijl je daar bent en pas wanneer je terug in Nederland bent vind ik ook niet vreemd. Zij wil jou geen opgelaten gevoel geven, en het is natuurlijk makkelijker te vertellen dat je iemand niet meer wilt zien als die persoon een paar duizend kilometer verderop zit. |
Dat is uiteraard makkelijker, want face to face confrontaties zijn, naast dat dit veel netter staat, ook niet echt bevorderlijk voor je zenuwen. Desalniettemin zou ik dat altijd prefereren.
Mijn persoonlijke indruk is ook dat het een zeer onvolwassen relatie was, op het kinderlijke af. Een relatie gaat natuurlijk veel verder dan gezellig chatten met elkaar en eens met elkaar afspreken. Ik denk ook dat je hele beeld van een relatie erg onvolwassen is. Je neemt namelijk geen vriendin ( je kunt natuurlijk wel je vriendin nemen, maar dat is iets anders), die kom je tegen en dan overkomt het je. |
Hier ga ik wel even tegen propageren. Dante kende zijn vriendin al wat langer dan vandaag, ik weet niet hoe lang, maar het was toch wel 1.5 jaar volgens mij. Als ik zo zijn reacties lees van de afgelopen maanden, dan bespeurt mij die indruk ook, maar ik durf niet te zeggen of dat onvolwassen gedrag is.
Ik zelf kan zijn situatie wel begrijpen daar die van mij vergelijkbaar is.
[Ik ga nu even over mijn relatie vertellen, ik hou er niet zo van om dit te doen, maar in dit geval is het wel relevant.] Ook ik heb een LAT-relatie met iemand, voor 2.5 jaar die ik 3 jaar terug ontmoet hebt, bij toeval. (Mijn vriend uit Amerika stelde mij aan haar voor, what are the odds.) Ik zelf was absoluut niet voorbereid op zon type relatie, daar ik uiteraard ook gewoon een relatie die dichtbij is prefereerde in die tijd. Dat het zo goed loopt, kan ik eigenlijk nergens aan toeschrijven. It just works.
Als alles goed gaat, dan is ze eind Juni hier. Dat is: Als de post op tijd wordt bezorgd. Misschien zit daar het verschil in. In die 3 jaar zijn de ''gebruikelijke chats en eens in de zoveel tijd afspreken'' veel meer geworden dan dat en is eigenlijk alleen het fysieke aspect wat je nog werkelijk mist. De reden dat alles zo lang duurt is dat ik en zij de tijd nemen om alles tot in de puntjes te regelen en elkaar zo goed mogelijk te leren kennen als dat maar kan. Ik kan dan ook rustig zeggen dat een LAT-relatie een stuk intenser is dan een normale relatie met iemand van om de hoek. Ik denk dat Dante dat intense aspect ook zo heeft ervaren, en dat daarom de afwijzing dubbel zo hard aankomt.
Dan kan ik me voorstellen dat ze geen zin heeft om haar irritaties te bespreken en dat ze het gewoon uitmaakt. Als je 10 jaar met elkaar gaat, samen iets opbouwt en er zijn dan problemen, dan wil je er voor vechten en irritaties bespreken. als je elkaar net kent niet, dan ga je gewoon uit elkaar. |
Waar haal jij uit Dantes verhaal dat ze elkaar maar net kennen? Dit antwoord zou eerder van toepassing zijn op een stel dat ik ken dat elkaar net iets meer dan een jaar kent, maar nu al samenwoont en een eigen naambordje voor de deur heeft staan. Ik denk dat die vooral alles opkroppen en niks uitpraten, maar goed..
| Weslii schreef: | | Een uitleg ben je verschuldigd na een lange relatie. |
En volgens mij heeft Dante aan die regel wel voldaan, dus nogmaals: Waar haal jij uit zijn verhaal dat ze elkaar maar net kennen?
hij kan haar namelijk niet dwingen om een relatie met hem te hebben en ook niet om uitleg te geven. |
Als je van de hak op de tak wordt gedumpt (Even ervan uitgaande dat dit waar is wat Dante zegt) en de volgende dag krijg je fotos te zien van haar en haar nieuwe ''vriendje'', dan heeft hij zeker wel het recht op uitleg. Je zou het zelf namelijk ook willen als jou het zou overkomen.
my guess: hij viel tegen in het echt. |
Assumpties maken het niet redelijk om zoiets beledigends te zeggen.
Niet leuk om te horen, maar goed mogelijk. |
En mijn gok is dat de helft van alle Gamed gebruikers verkapte zolderkamerautisten zijn. Ik kan dat niet op een enkele manier bewijzen, maar ik gok zomaar dat het zo is.
Bijzonder zonde dat je mening en je argumenten (welke zeer goed zijn) zo moet afsluiten met een assumptie waar je geen enkel bewijs voor hebt dat het ook werkelijk zo is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 08 Mei 2013 12:11 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | Oke, kijk, ik heb ook dingen gedaan wat zij natuurlijk niet leuk vond, zoals een woordenwisseling waar haar ouders bij waren(ook al was het haar schuld met haar stomme opmerking), maar ja. haar ouders waren er bij.
Ik heb ook één van haar beste vriendin toegevoegd op QQ. alleen omdat mijn ex mij veel negeerde en ik aan haar vroeg waar mijn ex dus last van heeft.
Ik had opeens wel het gevel dat ze me gebruikte, ik werd zo en dan wel chagrijnig op haar, omdat ik haar elke weekend een sms stuurde of ze tijd heeft voor me om met me te chatten maar vaak bleef ze me negeren.
we hadden ook beide enorm veel verschillende interesses
zo bleek ze een enorme hekel te hebben toen ik de game hatsune miku kocht voor de vita...
er ging toch wel heel wat fout tussen ons, maar om zo'n reden dan het uit te maken, ik kan het niet geloven...
ze heeft deze ochtend 5 fotos na me toe gestuurd waar zij op staat met haar nieuwe vriend... waarom alleen om me meer verdriet te doen... echt zielig..
Ik mag niet klagen, maar ze had een hekel aan kerels die eruit zagen als homo's en mensen die verkleden in het zwart... en nu heeft ze er eentje
Ze klaagde ook best veel, vooral in de avond. zelfs over tanden poetsen en over seks waarom ik soms te snel klaar kwam. pfffff
maar dan wilt ze alleen maar een knuffel en kus, puur aandacht. maar wel soms cute.
vanmorgen hadden we weer woordenwisseling,laatste keer. zij is echt nasty als ze kwaad is, ze is haar controle kwijt en kraamt dan dingen uit wat een jongen of meisje niet wilt horen. zoals mijn nieuwe vriend is knapper dan jij en slimmer. en dat hij een opleiding volgt en zo. en dat ik dat niet kan.. | Als ik het zo lees was ze over een heleboel zaken ontevreden.
Kan het niet zijn dat jij haar hints niet hebt opgepikt en dat het daarom nu als een verassing komt?
1) woordenwisseling met haar ouders er bij. Ten eerste is het nooit slim ruzie te maken met je schoonouders er bij, helemaal niet bij een prille relatie. Je bent ook wel erg stellig met dat het haar schuld was, dat kan, maar ben je ook niet verblind door je eigen gelijk. Voor ruzie maken zijn 2 mensen nodig, 2 mensen hebben dus schuld. Stug vol blijven houden dat het haar schuld is komt erg koppig over.
2) Je ex negeerde je veel. Dat zou toch een teken zijn dat ze niet meer heel erg geïnteresseerd is.
3) Vervolgens vroeg je haar vriendin toe, om te vragen waar je ex last van heeft. Niet zo slim. Stel je eens voor dat je ex jouw vrienden toevoegt om jullie relatieproblemen met je vrienden te bespreken. Dat zou niemand leuk vinden. Het komt ook stalkerig over, zij negeert je dus probeer je het via haar vriendinnen.
4) enorm verschillende interesses. Dat is natuurlijk sowieso een slechte basis voor een relatie.
5) Ze klaagt dat de seks niet goed is. Dat is helemaal funest voor een relatie. Zie je elkaar al bijna nooit, en als je elkaar ziet heb je nog slechte seks ook.
Dus als ik dit rijtje zo lees, vraag ik me echt af hoe het in hemelsnaam komt dat jij dacht dat je een vruchtbare relatie had waar iets stabiels uit zou kunnen komen. Als al deze dingen in een relatie niet goed zijn, waarom ben jij dan verbaasd dat ze het uitmaakt. Waarom zou zij in china niet met jongens moeten daten omdat er in Nederland een jongen zit die ze af en toe ziet, en waar ze dan nog ontevreden over is ook. Als je al deze signalen had opgepikt, had je toch moeten weten dat het niks wordt. In Nederland zijn we heel direct, in andere landen niet. Dat zij nu foto’s stuurt van haar nieuwe vriend is inderdaad om je te kwetsen, maar waarom wil ze je kwetsen? Omdat jij tot nu toe al haar signalen niet hebt opgevangen en de enige manier die ze nu nog kan bedenken om door jou met rust gelaten te worden is je zo ontzettend hard op je ziel trappen dat je niks meer met haar te maken wilt hebben.
Ik begrijp dat het pijnlijk is, maar accepteer dat het afgelopen is. Je spreekt haar niet meer, het is niet gelukt. Sluit het af. Forget it. Stop whining. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| deadlytown |
Geplaatst: 08 Mei 2013 12:12 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: |
En mijn gok is dat de helft van alle Gamed gebruikers verkapte zolderkamerautisten zijn. Ik kan dat niet op een enkele manier bewijzen, maar ik gok zomaar dat het zo is. |
Hoezo denk je dat? omdat je dat zelf ook bent? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 08 Mei 2013 12:44 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | Even maar reageren op wat Weslii heeft gezegd in het +- topic.
@Weslii: Je eventuele reactie dus hier
LAT relaties werken in de meeste gevallen gewoon niet. Uitzonderingen daargelaten. Dat je er niks van merkt terwijl je daar bent en pas wanneer je terug in Nederland bent vind ik ook niet vreemd. Zij wil jou geen opgelaten gevoel geven, en het is natuurlijk makkelijker te vertellen dat je iemand niet meer wilt zien als die persoon een paar duizend kilometer verderop zit. |
Dat is uiteraard makkelijker, want face to face confrontaties zijn, naast dat dit veel netter staat, ook niet echt bevorderlijk voor je zenuwen. Desalniettemin zou ik dat altijd prefereren.
Mijn persoonlijke indruk is ook dat het een zeer onvolwassen relatie was, op het kinderlijke af. Een relatie gaat natuurlijk veel verder dan gezellig chatten met elkaar en eens met elkaar afspreken. Ik denk ook dat je hele beeld van een relatie erg onvolwassen is. Je neemt namelijk geen vriendin ( je kunt natuurlijk wel je vriendin nemen, maar dat is iets anders), die kom je tegen en dan overkomt het je. |
Hier ga ik wel even tegen propageren. Dante kende zijn vriendin al wat langer dan vandaag, ik weet niet hoe lang, maar het was toch wel 1.5 jaar volgens mij. Als ik zo zijn reacties lees van de afgelopen maanden, dan bespeurt mij die indruk ook, maar ik durf niet te zeggen of dat onvolwassen gedrag is.
Ik zelf kan zijn situatie wel begrijpen daar die van mij vergelijkbaar is.
[Ik ga nu even over mijn relatie vertellen, ik hou er niet zo van om dit te doen, maar in dit geval is het wel relevant.] Ook ik heb een LAT-relatie met iemand, voor 2.5 jaar die ik 3 jaar terug ontmoet hebt, bij toeval. (Mijn vriend uit Amerika stelde mij aan haar voor, what are the odds.) Ik zelf was absoluut niet voorbereid op zon type relatie, daar ik uiteraard ook gewoon een relatie die dichtbij is prefereerde in die tijd. Dat het zo goed loopt, kan ik eigenlijk nergens aan toeschrijven. It just works.
Als alles goed gaat, dan is ze eind Juni hier. Dat is: Als de post op tijd wordt bezorgd. Misschien zit daar het verschil in. In die 3 jaar zijn de ''gebruikelijke chats en eens in de zoveel tijd afspreken'' veel meer geworden dan dat en is eigenlijk alleen het fysieke aspect wat je nog werkelijk mist. De reden dat alles zo lang duurt is dat ik en zij de tijd nemen om alles tot in de puntjes te regelen en elkaar zo goed mogelijk te leren kennen als dat maar kan. Ik kan dan ook rustig zeggen dat een LAT-relatie een stuk intenser is dan een normale relatie met iemand van om de hoek. Ik denk dat Dante dat intense aspect ook zo heeft ervaren, en dat daarom de afwijzing dubbel zo hard aankomt.
Dan kan ik me voorstellen dat ze geen zin heeft om haar irritaties te bespreken en dat ze het gewoon uitmaakt. Als je 10 jaar met elkaar gaat, samen iets opbouwt en er zijn dan problemen, dan wil je er voor vechten en irritaties bespreken. als je elkaar net kent niet, dan ga je gewoon uit elkaar. |
Waar haal jij uit Dantes verhaal dat ze elkaar maar net kennen? Dit antwoord zou eerder van toepassing zijn op een stel dat ik ken dat elkaar net iets meer dan een jaar kent, maar nu al samenwoont en een eigen naambordje voor de deur heeft staan. Ik denk dat die vooral alles opkroppen en niks uitpraten, maar goed.. |
Jij zegt 1,5 jaar. Dat is een poos als je elkaar regelmatig ziet. Ik kan me herinneren dat Dante zijn vriendin vorig jaar zomer voor het eerst heeft ontmoet, en in de tussentijd nog een keer. Alles bij elkaar heeft hij zijn vriendin 1,5 maand meegemaakt in het echt. Dat vind ik bijzonder pril. Helemaal in een LAT relatie. In een LAT relatie maak je elkaar niet dagelijks mee, je merkt dus ook de dingen waaraan je je irritteert niet op, die zie je pas als je elkaar ontmoet en een paar weken doorbrengt. Op afstand idealiseer je de ander toch, omdat je heel veel niet weet en dus zelf gaat invullen.
| Weslii schreef: | | Een uitleg ben je verschuldigd na een lange relatie. |
En volgens mij heeft Dante aan die regel wel voldaan, dus nogmaals: Waar haal jij uit zijn verhaal dat ze elkaar maar net kennen?[/quote]
Uit het feit dat hij (als ik het goed heb) in de 1,5 jaar dat ze elkaar kennen pas 2 keer in China is geweest.
hij kan haar namelijk niet dwingen om een relatie met hem te hebben en ook niet om uitleg te geven. |
Als je van de hak op de tak wordt gedumpt (Even ervan uitgaande dat dit waar is wat Dante zegt) en de volgende dag krijg je fotos te zien van haar en haar nieuwe ''vriendje'', dan heeft hij zeker wel het recht op uitleg. Je zou het zelf namelijk ook willen als jou het zou overkomen.[/quote] Of je het zou willen is iets anders dan dat de ander jou dat ook verschuldigd is.
En volgens mij is hij niet van de hak op de tak gedumpt. In mijn vorige post ga ik in op 5 punten waaruit (in mijn ogen) blijkt dat ze ontevreden was in de relatie.
my guess: hij viel tegen in het echt. |
Assumpties maken het niet redelijk om zoiets beledigends te zeggen.[/quote]
Wat is daar beledigend aan? Ik ken Dante niet, ik ken zijn vriendin niet. Maar als iemand na 1,5 jaar lat relatie de boel opeens beëindigt na de tweede ontmoeting lijkt me dat zeer plausibel. En dat iets wellicht beledigend of hard is om te zeggen lijkt me geen reden om het dan maar niet te zeggen. We hoeven hem niet met fluwelen handschoentjes aan te pakken denk ik.
Niet leuk om te horen, maar goed mogelijk. |
En mijn gok is dat de helft van alle Gamed gebruikers verkapte zolderkamerautisten zijn. Ik kan dat niet op een enkele manier bewijzen, maar ik gok zomaar dat het zo is.
Bijzonder zonde dat je mening en je argumenten (welke zeer goed zijn) zo moet afsluiten met een assumptie waar je geen enkel bewijs voor hebt dat het ook werkelijk zo is.[/quote]
Ik denk ook dat de helft verkapte zolderkamerautisten zijn, en dat kan ik niet bewijzen.
Ik hoef mijn assumptie ook niet te bewijzen, daar is het een assumptie voor. Ik denk dat ik dichter bij de waarheid zit dan reacties zoals "vrouwen zijn vreemd" of "ze is een bitch". ik denk ook dat Dante er niet bij gebaat is als we niet zeggen wat we denken omdat we bang zijn dat we anders een gevoelige snaar raken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 08 Mei 2013 12:54 Onderwerp:
| |

|
| Tja, LAT relaties zijn pittig ja... Komt nog eens bij dat jullie elkaar online ontmoet hebben en daarna pas hebben afgesproken toch? Dan ben ik het wel eens met Weslii dat het "pril" te noemen is. Hoe intens je contact online ook is, je leert elkaar toch pas echt kennen als je langere tijd echt samen bent. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 08 Mei 2013 14:14 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Kan het niet zijn dat jij haar hints niet hebt opgepikt en dat het daarom nu als een verassing komt? |
Maar je vind het dan wel ''redelijk'' dat ze dan gelijk met een ander aanpapt? Ik zou daar principieel gezien daar al een bezwaar tegen hebben.
4) enorm verschillende interesses. Dat is natuurlijk sowieso een slechte basis voor een relatie. |
Dat is geen argument. Er zijn zat relaties met totaal verschillende interesses die wel werken.
5) Ze klaagt dat de seks niet goed is. Dat is helemaal funest voor een relatie. Zie je elkaar al bijna nooit, en als je elkaar ziet heb je nog slechte seks ook. |
Om eerlijk te zijn kan ik niet echt begrijpen waarom hij zulke prive info hier post. Dat is natuurlijk zijn eigen zaak, maar ik zou dat niet doen.
Dus als ik dit rijtje zo lees, vraag ik me echt af hoe het in hemelsnaam komt dat jij dacht dat je een vruchtbare relatie had waar iets stabiels uit zou kunnen komen. Als al deze dingen in een relatie niet goed zijn, waarom ben jij dan verbaasd dat ze het uitmaakt. |
Je moest eens weten hoe ''blind'' je kan zijn in een relatie. Als ik op jouw analogie af moet gaan dan was mijn relatie ook al 5 keer verpest.
Waarom zou zij in china niet met jongens moeten daten omdat er in Nederland een jongen zit die ze af en toe ziet, en waar ze dan nog ontevreden over is ook. |
Iets met trouw aan elkaar zijn, ofzo.. En anders zou ze daarin gewoon eerlijk moeten zijn ipv een beetje dellerig foto's van haar met een ander lopen maken, zo van: ''Dit is wat jij nu mist.''
Bah, ik wordt er al misselijk van als ik eraan denk..
Dat zij nu foto’s stuurt van haar nieuwe vriend is inderdaad om je te kwetsen, maar waarom wil ze je kwetsen? Omdat jij tot nu toe al haar signalen niet hebt opgevangen en de enige manier die ze nu nog kan bedenken om door jou met rust gelaten te worden is je zo ontzettend hard op je ziel trappen dat je niks meer met haar te maken wilt hebben. |
Ik snap je uitleg, maar bedenk eens hoe Dante zich moet voelen als hij zulke reacties leest. Hij zal zich er alleen nog maar kutter door voelen. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling.
Daarnaast lijkt het mij sowieso common sense dat je nooit met iemand gaat aanpappen om de ander te kwetsen. Ik geloof dat ze in China geen Jersey Shore hebben..
Ik begrijp dat het pijnlijk is, maar accepteer dat het afgelopen is. Je spreekt haar niet meer, het is niet gelukt. Sluit het af. Forget it. Stop whining. |
Ik vind dat Dante prima over zijn liefdesverdriet mag praten voor een tijdje, al is het alleen maar om zijn menselijkheid te tonen. Tegenwoordig wordt maar verwacht dat je elke tegenslag, hoe zwaar ook, ervaart als een klein ''incident'' en dat je hier vooral niet teveel over moet zitten janken. En dat mag je in een later stadium inderdaad ook niet, maar kom op. Het is minder dan een week uit. Om nu al te zeggen: ''Move on en stop whining'' vind ik weer het andere eind van het spectrum.
| deadlytown schreef: |
Ik dacht dat die opmerking wel redelijk duidelijk was, maar dat was dus sarcasme.
Jij zegt 1,5 jaar. Dat is een poos als je elkaar regelmatig ziet. Ik kan me herinneren dat Dante zijn vriendin vorig jaar zomer voor het eerst heeft ontmoet, en in de tussentijd nog een keer. Alles bij elkaar heeft hij zijn vriendin 1,5 maand meegemaakt in het echt. Dat vind ik bijzonder pril. Helemaal in een LAT relatie. In een LAT relatie maak je elkaar niet dagelijks mee, je merkt dus ook de dingen waaraan je je irritteert niet op, die zie je pas als je elkaar ontmoet en een paar weken doorbrengt. Op afstand idealiseer je de ander toch, omdat je heel veel niet weet en dus zelf gaat invullen. |
Dit hangt volledig af van de tijd die ze samen chatten. Als ik Dantes betoog lees, zit hierin waarschijnlijk het probleem. Hij vraagt haar namelijk om te chatten en ze bellen wel eens voor een afspraak om te chatten. Ik denk dat daar het probleem zit.
Uit het feit dat hij (als ik het goed heb) in de 1,5 jaar dat ze elkaar kennen pas 2 keer in China is geweest. |
Zie boven. Ik denk dat hun communicatie op afstand het probleem is in de zin dat ze geen regelmatig contact hadden. Let wel: LAT-relaties draaien veel meer om woorden ipv fysiek contact, dus moet je hier veel meer tijd investeren dan dat je dat normaliter zou doen, en dat is nu eenmaal lastig.
Of je het zou willen is iets anders dan dat de ander jou dat ook verschuldigd is. |
Als je aanpapt met iemand puur om de ander te kwetsen, dan ben je diegene niet alleen verklaring schuldig, dan ben je ook nog eens kinderachtig bezig.
En volgens mij is hij niet van de hak op de tak gedumpt. In mijn vorige post ga ik in op 5 punten waaruit (in mijn ogen) blijkt dat ze ontevreden was in de relatie. |
Zoals ik al zei, LAT-relaties zijn wezenlijk anders dan normale relaties. Alles is veel meer met woorden en communicatie is veel belangrijker. Zoals ik al zei, ik denk dat het gebrek aan communicatie het probleem is geweest.
Wat is daar beledigend aan? Ik ken Dante niet, ik ken zijn vriendin niet. |
En juist daarom is het beledigend. Je weet er niks vanaf, maar je verbindt wel al een conclusie aan zijn persoon, namelijk: ''Hij viel tegen in het echt.'' Zal lekker lezen als je net bent gedumpt.
En dat iets wellicht beledigend of hard is om te zeggen lijkt me geen reden om het dan maar niet te zeggen. |
Enige empathie is wel gewenst. Ik ga ook niet iemand een week na een relatiebreuk even lekker lopen vertellen wat voor een faalhaas hij is dat hij niks heeft opgemerkt.
We hoeven hem niet met fluwelen handschoentjes aan te pakken denk ik. |
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het redelijk is als we niet gelijk Dante meteen afbranden op zijn gedrag, zeker nu het nog minder dan een week na de breuk is. Dat vind ik moralistisch niet verantwoord.
Ik denk ook dat de helft verkapte zolderkamerautisten zijn, en dat kan ik niet bewijzen. |
Dus hoef je die assumptie ook niet te maken lijkt mij.
Ik denk dat ik dichter bij de waarheid zit dan reacties zoals "vrouwen zijn vreemd" of "ze is een bitch". |
Laten we het dan zo redeneren, aangezien ik denk dat je het daar wel eens mee kan zijn:
- Dante en zijn vriendin hebben fouten gemaakt in de communicatie.
- Zijn vriendin had niet met een ander moeten aanpappen om een punt te bewijzen.
| L!nk schreef: | | Tja, LAT relaties zijn pittig ja... Komt nog eens bij dat jullie elkaar online ontmoet hebben en daarna pas hebben afgesproken toch? Dan ben ik het wel eens met Weslii dat het "pril" te noemen is. Hoe intens je contact online ook is, je leert elkaar toch pas echt kennen als je langere tijd echt samen bent. |
Het ligt allemaal bij de mate van communicatie die je met elkaar hebt. Als je elkaar eens in de zoveel tijd opbelt of emailt om op QQ of Skype te komen, dan wordt het inderdaad meer een issue en is er ook een grotere kans op een breuk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| deadlytown |
Geplaatst: 08 Mei 2013 14:32 Onderwerp:
| |

|
| Er om huilen heeft geen zin er veranderd niks aan. zoals ik dat op gemerkt heb toen die tijd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| crono999 |
Geplaatst: 08 Mei 2013 14:37 Onderwerp:
| |

|
| Iedereen verwerkt het op een andere manier,dus als huilen helpt waarom niet? of luister naar muziek,of schrijf haar een brief,ook al verstuur je die nooit,maak een tekening/schilderij enz,als je het maar verwerkt en niet opschuift of je er overheen gaat zette,want dan komt het later 10x harder terug! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| deadlytown |
Geplaatst: 08 Mei 2013 14:40 Onderwerp:
| |

|
Omdat je het nooit helemaal kan verwerken, het kan in het begin wel helpen maar uit eindelijk zal het zelfde blijven.
en schilderij of een brief maken is niet slim dan is het herinnering aan die persoon. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| crono999 |
Geplaatst: 08 Mei 2013 15:01 Onderwerp:
| |

|
Ik denk wel dat je het helemaal kan verwerken,daarna kan je er dan mee omgaan. Is toch niet de bedoeling dat je iemand helemaal vergeet of uit je leve ban? Bij mij niet.
En waarom geen schilderij of brief, omdat je dan een herinnering heb?
Dus een herinnering aan die tijd is slecht?Dus je kunt er dan nog steeds niet mee omgaan?
Ik ga met al mijn herinneringen fijn om, sommige zijn niet zo leuk, daar moet je ook mee leren omgaan, maar er zijn toch altijd ook leuke herinneringen aan beter tijde, waarom zou je die dan overboord kieperen.
Maar zoals ik al zei, iedereen verwerkt t op zijn eige manier, of je dan wel of niet wil huile, moet je toch lekker zelf weten.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 08 Mei 2013 15:59 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | Weslii schreef: |
Kan het niet zijn dat jij haar hints niet hebt opgepikt en dat het daarom nu als een verassing komt? |
Maar je vind het dan wel ''redelijk'' dat ze dan gelijk met een ander aanpapt? Ik zou daar principieel gezien daar al een bezwaar tegen hebben.
4) enorm verschillende interesses. Dat is natuurlijk sowieso een slechte basis voor een relatie. |
| Redneckerz schreef: | | Dat is geen argument. Er zijn zat relaties met totaal verschillende interesses die wel werken. | Er zijn er ook zat (ik denk nog meer) die daarop stuk lopen omdat je uit elkaar groeit.
5) Ze klaagt dat de seks niet goed is. Dat is helemaal funest voor een relatie. Zie je elkaar al bijna nooit, en als je elkaar ziet heb je nog slechte seks ook. |
| Redneckerz schreef: | | Om eerlijk te zijn kan ik niet echt begrijpen waarom hij zulke prive info hier post. Dat is natuurlijk zijn eigen zaak, maar ik zou dat niet doen. | Ik ook niet.
Maar wat doen mensen die ontevreden zijn over de seks? Die zoeken een ander.
Dus als ik dit rijtje zo lees, vraag ik me echt af hoe het in hemelsnaam komt dat jij dacht dat je een vruchtbare relatie had waar iets stabiels uit zou kunnen komen. Als al deze dingen in een relatie niet goed zijn, waarom ben jij dan verbaasd dat ze het uitmaakt. |
| Redneckerz schreef: | | Je moest eens weten hoe ''blind'' je kan zijn in een relatie. Als ik op jouw analogie af moet gaan dan was mijn relatie ook al 5 keer verpest. | Maar blind zijn is niet goed, vroeg of laat wordt de verliefdheid minder, en dan volgt de ontnuchtering. En dan zie je die dingen wel. En daarbij, jij hebt ook een LAT relatie, het is niet gezegd dat jullie na 3 maanden samen wonen elkaar nog steeds leuk vinden.
Waarom zou zij in china niet met jongens moeten daten omdat er in Nederland een jongen zit die ze af en toe ziet, en waar ze dan nog ontevreden over is ook. |
| Redneckerz schreef: | Iets met trouw aan elkaar zijn, ofzo.. En anders zou ze daarin gewoon eerlijk moeten zijn ipv een beetje dellerig foto's van haar met een ander lopen maken, zo van: ''Dit is wat jij nu mist.''
Bah, ik wordt er al misselijk van als ik eraan denk.. |
Ze is toch eerlijk? Ze wil hem niet meer zien. Maar hij geeft niet op, en zij probeert hem nu weg te jagen op deze niet zo nette manier. Maar ik weet niet hoe Dante zich opstelt. Hij komt op mij over als een vasthouder met weinig inzicht. Ik kan me voorstellen dat je als meisje daar goed klaar mee raakt. Zij wil hem niet spreken, hij blijft volhouden en benadert zelfs haar vriendinnen. Wat moet zij dan om hem duidelijk te maken dat het klaar is?
Dat zij nu foto’s stuurt van haar nieuwe vriend is inderdaad om je te kwetsen, maar waarom wil ze je kwetsen? Omdat jij tot nu toe al haar signalen niet hebt opgevangen en de enige manier die ze nu nog kan bedenken om door jou met rust gelaten te worden is je zo ontzettend hard op je ziel trappen dat je niks meer met haar te maken wilt hebben. |
Ik snap je uitleg, maar bedenk eens hoe Dante zich moet voelen als hij zulke reacties leest. Hij zal zich er alleen nog maar kutter door voelen. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling. | Hij post het online en wil het dus delen. Ik vind dat je eerlijk tegen iemand moet zijn, ook als het niet leuk is om te horen.
| Redneckerz schreef: | | Daarnaast lijkt het mij sowieso common sense dat je nooit met iemand gaat aanpappen om de ander te kwetsen. Ik geloof dat ze in China geen Jersey Shore hebben.. | Wie zegt dat ze aanpapt met iemand om een ander te kwetsen?
Ze heeft een vriend duizenden kilometers verderop, ze is ontevreden over de relatie en komt dan een leuke kerel tegen die twee straten verderop woont, waar ze niet ontevreden over is.
Ze maakt het uit met Dante en begint wat met een ander. Dante geeft niet op en bijt zich vast.
Ik vind dat Dante prima over zijn liefdesverdriet mag praten voor een tijdje, al is het alleen maar om zijn menselijkheid te tonen. Tegenwoordig wordt maar verwacht dat je elke tegenslag, hoe zwaar ook, ervaart als een klein ''incident'' en dat je hier vooral niet teveel over moet zitten janken. En dat mag je in een later stadium inderdaad ook niet, maar kom op. Het is minder dan een week uit. Om nu al te zeggen: ''Move on en stop whining'' vind ik weer het andere eind van het spectrum. | Natuurlijk mag hij daarover praten. Maar waar het mij om gaat is dat ik het idee heb dat hij het meisje niet rust wil laten omdat hij het gewoon niet wil accepteren.
Verdriet hebben en erover praten: OK.
Je ex die duidelijk te kennen heeft gegeven geen contact meer te willen niet met rust laten: niet OK.
Ik dacht dat die opmerking wel redelijk duidelijk was, maar dat was dus sarcasme.
Jij zegt 1,5 jaar. Dat is een poos als je elkaar regelmatig ziet. Ik kan me herinneren dat Dante zijn vriendin vorig jaar zomer voor het eerst heeft ontmoet, en in de tussentijd nog een keer. Alles bij elkaar heeft hij zijn vriendin 1,5 maand meegemaakt in het echt. Dat vind ik bijzonder pril. Helemaal in een LAT relatie. In een LAT relatie maak je elkaar niet dagelijks mee, je merkt dus ook de dingen waaraan je je irritteert niet op, die zie je pas als je elkaar ontmoet en een paar weken doorbrengt. Op afstand idealiseer je de ander toch, omdat je heel veel niet weet en dus zelf gaat invullen. |
Dit hangt volledig af van de tijd die ze samen chatten. Als ik Dantes betoog lees, zit hierin waarschijnlijk het probleem. Hij vraagt haar namelijk om te chatten en ze bellen wel eens voor een afspraak om te chatten. Ik denk dat daar het probleem zit. |
nee, dat denk ik niet. Ik denk dat het komt omdat het iemand is die je van internet kent, maanden mee hebt gechat, je hebt zelf een heel geromantiseerd beeld van diegene in je hoofd gemaakt, en dan ontmoet je elkaar en blijkt dat geromantiseerd beeld niet te kloppen.
Uit het feit dat hij (als ik het goed heb) in de 1,5 jaar dat ze elkaar kennen pas 2 keer in China is geweest. |
Zie boven. Ik denk dat hun communicatie op afstand het probleem is in de zin dat ze geen regelmatig contact hadden. Let wel: LAT-relaties draaien veel meer om woorden ipv fysiek contact, dus moet je hier veel meer tijd investeren dan dat je dat normaliter zou doen, en dat is nu eenmaal lastig. |
En als je die afstandsrelatie wilt omzetten in een "normale" relatie komen er nog meer zaken bij kijken die eerder geen rol speelden. Dan loop je gewoon tegen dingen aan van elkaar die je niet kent.
Zelfde geldt voor mensen die gaan samenwonen. ik ken mensen die 8 jaar verkering hadden en na een maand samenwonen is het voorbij. Je leert dan diegene van een hele andere kant kennen. Je gaat je irriteren aan dingen die je eerst niet zag. Het rondslingeren van vuile was, het niet verwijderen van een remspoor in de wc, het dopje niet op de tandpasta doen. Verliefheid gaat over, en dan zie je meer.
Of je het zou willen is iets anders dan dat de ander jou dat ook verschuldigd is. |
| Redneckerz schreef: | | Als je aanpapt met iemand puur om de ander te kwetsen, dan ben je diegene niet alleen verklaring schuldig, dan ben je ook nog eens kinderachtig bezig. | Wie zegt dat ze het doet om hem te kwetsen? Mensen kunnen ook verlief worden op een ander, helemaal als je vriend in Nederland woont en die ander om de hoek.
En volgens mij is hij niet van de hak op de tak gedumpt. In mijn vorige post ga ik in op 5 punten waaruit (in mijn ogen) blijkt dat ze ontevreden was in de relatie. |
Zoals ik al zei, LAT-relaties zijn wezenlijk anders dan normale relaties. Alles is veel meer met woorden en communicatie is veel belangrijker. Zoals ik al zei, ik denk dat het gebrek aan communicatie het probleem is geweest. |
Ik denk het feit dat hij een relatie met haar is begonnen zonder haar te kennen. Dan schep je gewoon een beeld van de ander wat niet realistisch is.
Wat is daar beledigend aan? Ik ken Dante niet, ik ken zijn vriendin niet. |
En juist daarom is het beledigend. Je weet er niks vanaf, maar je verbindt wel al een conclusie aan zijn persoon, namelijk: ''Hij viel tegen in het echt.'' Zal lekker lezen als je net bent gedumpt. |
Het is geen conclusie, het is een gok.
En dat iets wellicht beledigend of hard is om te zeggen lijkt me geen reden om het dan maar niet te zeggen. |
Enige empathie is wel gewenst. Ik ga ook niet iemand een week na een relatiebreuk even lekker lopen vertellen wat voor een faalhaas hij is dat hij niks heeft opgemerkt. |
Als hij mij een hele lijst opsomt van dingen waar ze niet tevreden over is en zich vervolgens afvraagt waarom hij is gedumpt vertel ik hem dat gewoon. Ik noem niemand een faalhaas overigens.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het redelijk is als we niet gelijk Dante meteen afbranden op zijn gedrag, zeker nu het nog minder dan een week na de breuk is. Dat vind ik moralistisch niet verantwoord.
Ik denk ook dat de helft verkapte zolderkamerautisten zijn, en dat kan ik niet bewijzen. |
Dus hoef je die assumptie ook niet te maken lijkt mij. |
Ik zou niet weten waarom niet. Als we alleen mogen zeggen wat we kunnen bewijzen zal het behoorlijk stil worden. Jij maakt de assumptie dat de communicatie tussen Dante en zijn vriendin niet goed was. Kun je dat bewijzen? Nee, vast niet. Volgens jouw logica mag je dat dus niet zeggen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| sotarK |
Geplaatst: 08 Mei 2013 16:00 Onderwerp:
| |

|
| 2 jaar met m'n vriendin samen and still going strong, we hebben het steeds vaker over de "burgerlijke" dingen zoals samenwonen en als ze zwanger word wat dan enzovoort. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 08 Mei 2013 16:33 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Het is wat moeite om je reacties te onderscheiden aangezien in dezelfde quote zitten als mijn vorige reactie. Als ik dus iets mis, vertel het mij dan aub
Er zijn er ook zat (ik denk nog meer) die daarop stuk lopen omdat je uit elkaar groeit. |
Maar het hoeft niet, en dat is nu juist het punt. Het is geen argument.
Ik ook niet. Maar wat doen mensen die ontevreden zijn over de seks? Die zoeken een ander. |
Als het alleen maar om de seks zou gaan dan zijn er legio andere mogelijkheden. Dat zou je toch wel moeten weten lijkt mij.
Maar blind zijn is niet goed, vroeg of laat wordt de verliefdheid minder, en dan volgt de ontnuchtering. En dan zie je die dingen wel. En daarbij, jij hebt ook een LAT relatie, het is niet gezegd dat jullie na 3 maanden samen wonen elkaar nog steeds leuk vinden. |
Ja en nee. Ik heb er in ieder geval de tijd voor genomen om elkaar te leren kennen zover dat mogelijk is en heb daarbij veel gecommuniceerd. De situatie die je schetst, is mogelijk, maar dat zijn zoveel dingen.
Ze is toch eerlijk? Ze wil hem niet meer zien. Maar hij geeft niet op, en zij probeert hem nu weg te jagen op deze niet zo nette manier. Maar ik weet niet hoe Dante zich opstelt. Hij komt op mij over als een vasthouder met weinig inzicht. Ik kan me voorstellen dat je als meisje daar goed klaar mee raakt. Zij wil hem niet spreken, hij blijft volhouden en benadert zelfs haar vriendinnen. Wat moet zij dan om hem duidelijk te maken dat het klaar is? |
Iets anders dan aanpappen met anderen. Dat is echt een doodzonde.
Hij post het online en wil het dus delen. Ik vind dat je eerlijk tegen iemand moet zijn, ook als het niet leuk is om te horen. | Fair enough. Al blijf ik erbij dat een beetje empathie en nuance gewenst is imo.
Wie zegt dat ze aanpapt met iemand om een ander te kwetsen? |
Ga je nu lopen beweren dat haar nieuwe vlam zo kort na de break up een ongeluk was?
Ze heeft een vriend duizenden kilometers verderop, ze is ontevreden over de relatie en komt dan een leuke kerel tegen die twee straten verderop woont, waar ze niet ontevreden over is. |
En wat zou je dan moeten doen? Inderdaad, je zorgen uiten tegenover je vriend/vriendin. Niet gaan lopen doen alsof de relatie nooit bestaan heeft en dan iets beginnen met een ander.
Ze maakt het uit met Dante en begint wat met een ander. |
Het komt op mij over als natrappen van haar kant en vooral alsof haar hele relatie met Dante geen zak voorstelde.
Dante geeft niet op en bijt zich vast. |
Is toch ook logisch dat je graag een uitleg cq reden wilt hebben voor de break up?
Natuurlijk mag hij daarover praten. Maar waar het mij om gaat is dat ik het idee heb dat hij het meisje niet rust wil laten omdat hij het gewoon niet wil accepteren. |
Ik heb juist het tegenovergestelde idee. Hij wilt gewoon een antwoord en hij wilt erover praten. Zij blokkeert elke mogelijkheid daartoe en gaat als toetje nog even lekker los met een nieuwe vlam, want dat is zulk volwassen gedrag.
nee, dat denk ik niet. Ik denk dat het komt omdat het iemand is die je van internet kent, maanden mee hebt gechat, je hebt zelf een heel geromantiseerd beeld van diegene in je hoofd gemaakt, en dan ontmoet je elkaar en blijkt dat geromantiseerd beeld niet te kloppen. |
Ik bedoelde dit als in: Hij heeft veel te weinig contact met haar gehad. En inderdaad, vandaar uit loop je het risico een beeld te creeren van iemand die dit niet is.
En als je die afstandsrelatie wilt omzetten in een "normale" relatie komen er nog meer zaken bij kijken die eerder geen rol speelden. Dan loop je gewoon tegen dingen aan van elkaar die je niet kent. |
Als je lange gesprekken hierover voert kan je in ieder geval het probleem reduceren. Als je maar transparant met die dingen.
Zelfde geldt voor mensen die gaan samenwonen. ik ken mensen die 8 jaar verkering hadden en na een maand samenwonen is het voorbij. Je leert dan diegene van een hele andere kant kennen. Je gaat je irriteren aan dingen die je eerst niet zag. Het rondslingeren van vuile was, het niet verwijderen van een remspoor in de wc, het dopje niet op de tandpasta doen. Verliefheid gaat over, en dan zie je meer. |
Ik ken zon stel. Meisje roept dat ze het huishouden maar net bij kan houden maar het is altijd een teringbende. Ik vraag mij wel eens af wat mijn vriend (Die dus een relatie met haar heeft) denkt over haar. Het zal vast niet zo roze wolk zijn als er wordt beweerd.
Wie zegt dat ze het doet om hem te kwetsen? Mensen kunnen ook verlief worden op een ander, helemaal als je vriend in Nederland woont en die ander om de hoek. |
Tuurlijk, dat kan. Het is wel op zn minst verdacht als je na minder dan een week na de break up al een nieuwe vlam hebt, dus vandaar.
Ik denk het feit dat hij een relatie met haar is begonnen zonder haar te kennen. Dan schep je gewoon een beeld van de ander wat niet realistisch is. |
Dat ben ik met je eens. Ik denk dat Dante ook teveel zijn kaarten heeft laten zien zonder echt te weten dat zij 4 azen in haar bezit had.
Het is geen conclusie, het is een gok. |
Laten we zulke assumpties nu maar achterwege houden. Voor je weet had Dante al 10 jaar een relatie met haar en blijkt het heel anders te liggen.
Als hij mij een hele lijst opsomt van dingen waar ze niet tevreden over is en zich vervolgens afvraagt waarom hij is gedumpt vertel ik hem dat gewoon. |
Ja, maar.. het is niet heel erg netjes, you know?
| Weslii schreef: | | Ik noem niemand een faalhaas overigens. |
Weet ik. Was vooral bedoeld om mijn punt duidelijk te maken Excuus.
Ik zou niet weten waarom niet. Als we alleen mogen zeggen wat we kunnen bewijzen zal het behoorlijk stil worden. |
Of we wachten op Dantes verhaal.
Jij maakt de assumptie dat de communicatie tussen Dante en zijn vriendin niet goed was. Kun je dat bewijzen? |
Ik denk dat je een goede indicatie kan opmaken uit zijn posts van nu en eerder.
Volgens jouw logica mag je dat dus niet zeggen. |
Een cirkelredenering maken is flauw. Doe dat dan ook niet. Dan krijg je zon ''Hij/jij'' situatie die niet eindigt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 08 Mei 2013 20:14 Onderwerp:
| |

|
Sorry, te veel reacties, ik weet niet waar ik moet beginnen.
Eerst wil ik zeggen, dat als ik erover praat dat ik me stukken beter voel.
helaas heb ik vaak dat als ik weer kom van werk en zet de laptop aan dat ik dan als eerst een bericht zie wat ze me stuurt.
email, QQ message, weibo bericht.
Nu moet ik daar aan wennen dat ik dat niet meer krijg.
sorry, mijn herinnering wat ik met haar had komen soms nog wel terug..
Mijn ex, ze negeerde me veel, maar schreef toen die tijd(nog vlak voor ik kwam dit jaar) enorm veel posts op haar weibo zoals ik kan niet wachten tot hij er is. en nog veel meer.
Haar twitter staat vol met onze spul.
Omdat ze niet veel op twitter zit zou ze het niet veranderen.
en over seks, ze vond onze seks totaal niet slecht, maar kort.
ik kan er ook niks aan doen als ze in de ochtend en avond er bovenop wilt dat je later denkt van ''man alweer''
geef me meer tijd om alles te lezen in dit topic...
ff wat aandacht aan wat anders, Kingdom Hearts 1.5 HD ReMIX spelen
aandacht alleen aan mijn ex en de breuk doet niet echt veel goeds... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 09 Mei 2013 09:56 Onderwerp:
| |

|
^ nja, ik kan me sowieso goed voorstellen dat je het er hier over wilt hebben, vooral als je dat in je directe omgeving misschien wat minder kan. Daarom ben ik ook van mening dat degene die zeggen dat je niet moet whinen zelf moeten stoppen met zeuren :p
Daarnaast, ik heb ook wel eens een relatie gehad die uitging en dat ik vrij snel daarna iemand anders had. Is erg kut, maar soms gaan die dingen zo. Je moet je sowieso realiseren dat "uitgaan" een proces is, en dat de echte break-up voorafgaat aan een tijd waarin je al langer ontevreden bent. Dit kan je op verschillende manieren uiten, bijvoorbeeld door het als volwassenen het erover te hebben (waardoor je je relatie ook weer op de rails kan zetten), maar een andere manier is aanpappen met een ander. Blijkbaar is bij jou dat laatste gebeurd.
Ach ja, there's plenty more fish in the sea. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 09 Mei 2013 11:00 Onderwerp:
| |

|
Ik kan beide kanten van het verhaal begrijpen, kan me ook inbeelden dat het vervelend voor haar is dat hij zo blijft kleven en ik kan me ook inbeelden dat het voor hem vervelend is dat hij 'zomaar' is gedumpt en er niets van snapt.
Beste is denk om haar gewoon te negeren en er hier over te praten en het gewoon te verwerken. Als je met haar blijft kletsen word het alleen maar vervelender voor je. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 11 Mei 2013 02:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| dantekloon schreef: |
Eerst wil ik zeggen, dat als ik erover praat dat ik me stukken beter voel.
helaas heb ik vaak dat als ik weer kom van werk en zet de laptop aan dat ik dan als eerst een bericht zie wat ze me stuurt. |
Dat is mooi om te horen dat jij je stukken beter voelt
sorry, mijn herinnering wat ik met haar had komen soms nog wel terug.. |
En dat mag ook, want daar is liefdesverdriet immers voor.
Haar twitter staat vol met onze spul.
Omdat ze niet veel op twitter zit zou ze het niet veranderen. |
Jouw Facebook staat ook vol met foto's van jou en haar.
en over seks, ze vond onze seks totaal niet slecht, maar kort.
ik kan er ook niks aan doen als ze in de ochtend en avond er bovenop wilt dat je later denkt van ''man alweer'' |
Nogmaals, ik denk dat je je ''prestaties'' in bed beter voor jezelf kan houden..
geef me meer tijd om alles te lezen in dit topic... |
Nee. Lezen kreng  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 25 Mei 2013 01:29 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Hoe gaat het nu met je Dante? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 25 Mei 2013 06:31 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | Hoe gaat het nu met je Dante? |
Gaat wel goed , alleen soms nog denken aan de mooie tijd die we hadden, thats all. maar dat is bij mij altijd standaard, haha |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 25 Mei 2013 11:13 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Goed om te horen dat het beter met je gaat En dat je verder bent gegaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 25 Mei 2013 19:43 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | Hoe gaat het nu met je Dante? | Erg mooi gebaar van je vind ik Red  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 25 Mei 2013 19:47 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dank je.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 28 Jun 2013 12:13 Onderwerp:
| |

|
*knip*
Verder, ik laat dit een dag staan voordat ik het edit ivm privacy, dus aub niet quoten 
Laatst aangepast door L!nk op 29 Jun 2013 15:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 28 Jun 2013 12:26 Onderwerp:
| |

|
L!NK, een vrij gecompliceerd probleem waarbij ik met een aantal vragen kom:
1. Hoe erg is het probleem? (Geven je vrienden aan dat ze het niet leuk vinden?)
2. Heeft jouw vriendin, vriendinnen waar ze mee weg kan?
3. Doen jullie genoeg alleen? Ik geef een voorbeeld: Al een tijdje terug had ik een vriendin, we paste goed bij elkaar maar hadden wel andere intereses. Als ik een dagje met maten weg wilde dan zorgde zij ervoor dat zij iets te doen had. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 28 Jun 2013 12:47 Onderwerp:
| |

|
Ik zou gewoon je sociale leven (met je vrienden) en je sociale leven (met je vriendin) meer gescheiden houden. Naar mijn mening is het juist goed om elkaars levens een beetje 'gescheiden' te houden zodat je ook nog je eigen dingen doet.
Ik zelf neem mn vriendin slechts af en toe mee naar mijn vrienden (verjaardagen, double dates ed) maar meestal ga ik er alleen naar toe. Dat lijkt me voor jou ook verstandiger.
(Komt eigenlijk grotendeels overeen met Aaruman's punt 3) |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 85, 86, 87 Volgende |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|