Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 376, 377, 378 ... 499, 500, 501  Volgende  
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft iemand toevallig een link voor me waar ik de aankondiging terug kan kijken?

+ Lekker avondje gewerkt, heb nog even achter de balie gestaan, weer wat afwisselender dan de kassa
+ Morgen Frans examen, ik heb er wel vertrouwen in
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Wordt toch een PS4 voor mij denk ik fuck die exclusives, als dat bestaat uit EA sports zooi en Kinect onzin

+ bijna E3
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat

CoD:Ghost VS Battlefield 4

http://i.imgur.com/z03NLIq.jpg

Makkelijke keuze.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

@Redneckerz

Wat jij zegt klinkt wel leuk en aardig, maar je vergeet voor het gemak dat de meeste "saaie" dingen nog onthuld moeten gaan worden. Zo is er nog weinig echt bekend over de functies van de OS en zijn er ook nog geen apps getoond. Dit zal allemaal nog in de E3 presentatie gepropt worden. Zo ook nog de launchplannen, 360 stuff en services die XBL naast het dienen van een TV-HUB moet gaan bieden. Ook duren de live-demo's en de praatjes van met een dev on stage nog aardig lang, waardoor je al snel aan een maximum van te tonen games zit. Daarom zou het beter zijn geweest om de content die ze willen tonen iets meer te spreiden ipv de manier hoe ze het nu hebben aangepakt.

Ook de specs die jij daar neergeplant hebt zijn wazig. Het is leuk dat jij mij kan melden dat er een costum made APU in zit die een clockspeed heeft van 1.6 GHz, maar dit zegt niks over wat het beestje daadwerkelijk presteert. Om maar niet te beginnen over de Move Engines en de Embedded DRAM. Geen idee wat die voor preformance leveren. En dan nog maar te zwijgen over de RAM en CPU cores die daadwerkelijk gebruikt worden voor games. Zonder infomatie van MS gaat het nog een tijd duren om erachter te komen wat de XOne daadwerkelijk onder zijn omhulsel heeft zitten.

Hier worden de door MS vrijgegeven specs vergeleken met de specs van de PS4. Er is op het moment nog weinig te zeggen over de verschillen in hardware. http://www.joystiq.com/2013/05/21/xbox-one-and-playstation-4-specs-compared/
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ellentjeeah schreef:
Heeft iemand toevallig een link voor me waar ik de aankondiging terug kan kijken?

Yeppers peppers:

http://www.gametrailers.com/netstorage/xboxcountdown/live.html

Wel veel marketing geneuzel, dus je zal gauw afhaken als je echt de hele conference wilt zien

Mafusto schreef:
@Redneckerz
Ook de specs die jij daar neergeplant hebt zijn wazig. Het is leuk dat jij mij kan melden dat er een costum made APU in zit die een clockspeed heeft van 1.6 GHz, maar dit zegt niks over wat het beestje daadwerkelijk presteert.

Zoals je zelf al aanhaalt in je bron weten we ook nog niet echt wat er mogelijk is, sans Killzone Shadow Fall. Ik snap daarom ook niet dat je je eerst afvraagt wat voor RAM en dergelijke erin zit, en wanneer dit gegeven wordt, zeg je: ''Het zegt nog niks over de prestaties.'' Er zijn weldegelijk specs, maar de resultaten daarvan zie je nu nog niet terug in wat MS heeft laten zien.

Mafusto schreef:

Om maar niet te beginnen over de Move Engines en de Embedded DRAM. Geen idee wat die voor preformance leveren.

EDRAM is hetzelfde als bij de X360. Het is supersnel geheugen waarmee je gratis anti-aliasing kan krijgen (onder andere) Die move engines zijn vooral voor cryptografie en het versleutelen van data.

Mafusto schreef:

Hier worden de door MS vrijgegeven specs vergeleken met de specs van de PS4. Er is op het moment nog weinig te zeggen over de verschillen in hardware. http://www.joystiq.com/2013/05/21/xbox-one-and-playstation-4-specs-compared/

Grootste verschillen zijn 8 GB DDR 3 vs GDDR5, minder CU units voor de GPU van de Xone, en de EDRAM voor Xbox, en de move engines.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:

Zoals je zelf al aanhaalt in je bron weten we ook nog niet echt wat er mogelijk is, sans Killzone Shadow Fall. Ik snap daarom ook niet dat je je eerst afvraagt wat voor RAM en dergelijke erin zit, en wanneer dit gegeven wordt, zeg je: ''Het zegt nog niks over de prestaties.'' Er zijn weldegelijk specs, maar de resultaten daarvan zie je nu nog niet terug in wat MS heeft laten zien.

Als je nu iets verder had gelezen dan jouw neus lang is, zag je dat ik reageerde op Rene die zei dat er specs waren vrijgegeven terwijl er op de persconfo alleen dingen werden gezegd als 8 GB ram en 5 miljoen transistoren. Of wil je mij nu wijs gaan maken dat deze "blow 'm away with numbers"-praat onder specs vallen. Verder heb ik in die zelfde comment gezegd dat het hele plaatje belangrijk is.

Mafusto schreef:
Dat noem ik niet echt specs delen. Dat zijn globale dingen die MS geroepen heeft om niet vergeleken te worden met de PS4. Voor mij zijn specs meer de technische dingen zoals wat voor soort ram, welke constructie en vooral welke CPU en GPU + clockspeeds.

Redneckerz schreef:

EDRAM is hetzelfde als bij de X360. Het is supersnel geheugen waarmee je gratis anti-aliasing kan krijgen (onder andere) Die move engines zijn vooral voor cryptografie en het versleutelen van data.

Ik denk niet dat je het goed verwoord met gratis AA. Het zal wel een performance boost geven alleen zou ik niet kunnen zeggen hoe groot dat is i.v.m. bijv. de x360. Dat van die move engines zal ik dan maar van je aannemen.
Redneckerz schreef:

Grootste verschillen zijn 8 GB DDR 3 vs GDDR5, minder CU units voor de GPU van de Xone, en de EDRAM voor Xbox, en de move engines.

De verschillen in ram zijn duidelijk, maar het zal nog moeten uitwijzen hoe groot de voordelen in het ram-gebruik zal zijn door de structuren en de hoeveelheid ram die de One en PS4 zullen gebruiken voor OS-functies en games. Verder ben ik wel benieuwd waar je al die info vandaan haalt, aangezien de door jouw gegeven specs niet zijn vrijgegeven door MS en veel lijken op de specs die door o.a. VGLeaks zijn gelekt.

Btw zullen we de discussie ergens anders naartoe verplaatsen aangezien we nu wel erg offtopic gaan.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:

Heb je dat Mary Poppins stukje van haar gezien? Tenenkrommend. Of dat moment dat die reporter in de sneeuw stond en leuk probeerde te wezen.. Als het ESF al zonodig moet versoberen, gooi al die flauwekul er dan uit en richt je op de show.

Dit was oprecht best grappig: http://www.dumpert.nl/mediabase/6543903/8c77de38/een_kijkje_in_de_zweedse_cultuur.html

Net als dat musicalstukje.

Maar goed, laat ik het daarbij laten, iets met een cliché over humor en niet over twisten.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 01:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mafusto schreef:

Als je nu iets verder had gelezen dan jouw neus lang is, zag je dat ik reageerde op Rene die zei dat er specs waren vrijgegeven terwijl er op de persconfo alleen dingen werden gezegd als 8 GB ram en 5 miljoen transistoren. Of wil je mij nu wijs gaan maken dat deze "blow 'm away with numbers"-praat onder specs vallen. Verder heb ik in die zelfde comment gezegd dat het hele plaatje belangrijk is.

Ten eerste mag je toon iets minder. We hebben het immers over specs, niet op de manier hoe deze worden gegeven. Wat Microsoft in de conference heeft gezegd zijn inderdaad globale dingen, maar iets concreter weten we wel iets meer. En ja, specs zijn veelal droge cijfers. Er zijn wel verschillen, maar zoals gezegd, dat is een behoorlijk technisch verhaal.

Mafusto schreef:

Ik denk niet dat je het goed verwoord met gratis AA. Het zal wel een performance boost geven alleen zou ik niet kunnen zeggen hoe groot dat is i.v.m. bijv. de x360. Dat van die move engines zal ik dan maar van je aannemen.

Met 32 mb embedded ram is natuurlijk wel wat leuks mogelijk. Een blok supersnel geheugen waar je een iedere vorm van data kan toeschrijven wanneer je wilt.. Exclusives kunnen hier zeker van profiteren.

Mafusto schreef:

De verschillen in ram zijn duidelijk, maar het zal nog moeten uitwijzen hoe groot de voordelen in het ram-gebruik zal zijn door de structuren en de hoeveelheid ram die de One en PS4 zullen gebruiken voor OS-functies en games.

Ik denk niet dat de Xone een uniform geheugenbeheer heeft zoals de PS4. Daar staat wel dat EDram tegenover, uiteraard.

Mafusto schreef:

Verder ben ik wel benieuwd waar je al die info vandaan haalt, aangezien de door jouw gegeven specs niet zijn vrijgegeven door MS en veel lijken op de specs die door o.a. VGLeaks zijn gelekt.

Deze kan je vinden op Digital Foundry van Eurogamer. Richard Leadbetter is daar de persoon die toelichting geeft op het technische vlak van zulke dingen, al moet het uiteraard met een klein korreltje zout worden genomen.

Mafusto schreef:

Btw zullen we de discussie ergens anders naartoe verplaatsen aangezien we nu wel erg offtopic gaan.

Dat kan. Het staat je vrij mij een PM te sturen of een apart topic hierover te maken.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 07:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:

Dat kan. Het staat je vrij mij een PM te sturen of een apart topic hierover te maken.

Reactie says hai
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=309911#309911

-Veel te vroeg
-Vier uur lang ontwerpen verzinnen en tekenen.
-In het ergste geval tot 6 uur college.
-Moe
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 09:54    Onderwerp: Reageren met citaat

+ naar Antwerpen

Iemand nog tips wat leuk is om te zien?
Terug naar boven
Weslii BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
+ naar Antwerpen

Laat even weten hoe het was. Ik ben er zelf nog nooit geweest (niet echt goed althans) maar ik hoor er verschrikkelijk wisselende verhalen over. De ene zegt dat het gezellig is, de ander zegt dat het een saaie vieze stinkstad is.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
+ naar Antwerpen

De zoo, het station, de schelde, de chinese wijk, de winkelstraten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Deus EX 3 wallpaper met Adam Jensen, fuck, wat was dat spel meesterlijk zeg! Misschien nog wel een keer uitspelen, wat een awesome spel. Komen hopelijk meer van dit soort spellen (in deze setting) uit.

-/+ Deus Ex 4 aankondiging op de E3? Waar het op uit komt qua console, koop ik (misschien komt hier zometeen alles wel op neer hè, je persoonlijke favoriete franchises)
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Thanks Redneckerz

Robert schreef:
+ naar Antwerpen

De binnenkant van de winkels aan de Meyer

- Had iets besteld bij Blokker gisteren, voor 14.00 bestellen is de volgende dag in huis. Well, niet dus. Track & Trace geeft ook aan dat ik het morgen pas krijg
- Zie ineens zo veel leuke kleren en andere dingen, terwijl ik mijn loon komende maand nodig heb voor spullen voor mijn uitzet
- Frans was een zéér bijzonder examen, teksten die weeral niet leken op teksten die je had geoefend. We oefenen een tekst over Franse zangeres en hoe ze aan de top kwam. We krijgen als eindexamentekst een tekst over Lodewijk XIV en zijn regeerperiode.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Robert schreef:
+ naar Antwerpen

Het is Sinksenfoor.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

-Zelfs de Abridged versie van de Xbox reveal door Videogamer is minder leuk dan die van Sony.
+CoD doggie maakt alles wel goed
http://www.youtube.com/watch?v=KOxdMQhDMIU
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Wordt toch een PS4 voor mij denk ik fuck die exclusives, als dat bestaat uit EA sports zooi en Kinect onzin

+ bijna E3

Halo komt vast ook wel. En Gears.

Microsoft doet niet eens moeite voor innovatie. En dan klagen mensen dat Nintendo het save speelt omdat ze in een N.D. wat sequels aankondigde van langverwachte games. Ahum, zijn we SMT vs Fire Emblem en Smash door Namco vergeten? Ik vind dat wel gedurfde zetten en ik durf erop te wedden dat de nieuwe Smash iets speciaals word.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

@ninty

Smash en SMT x FE zijn niet hele gewaagde keuzes. De games zullen alleen al door de naam verkopen.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ellentjeeah schreef:
Thanks Redneckerz

No problemo.

Ellentjeeah schreef:

- Had iets besteld bij Blokker gisteren, voor 14.00 bestellen is de volgende dag in huis. Well, niet dus. Track & Trace geeft ook aan dat ik het morgen pas krijg

T&T is ruk, net zoals PostNL. Je mag al blij zijn als het al aankomt.

+ Veel nieuws rond Xone.
- Mijn favo muziekforum ligt eruit. Nu via Skype met de hosters in gesprek wat er mis mee is.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
+ naar Antwerpen

Mij komen bezoeken en kick ass feesten.

Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 09:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Nin007 schreef:
Nelus schreef:

+ bijna E3

Halo komt vast ook wel. En Gears.

Microsoft doet niet eens moeite voor innovatie. En dan klagen mensen dat Nintendo het save speelt omdat ze in een N.D. wat sequels aankondigde van langverwachte games. Ahum, zijn we SMT vs Fire Emblem en Smash door Namco vergeten? Ik vind dat wel gedurfde zetten en ik durf erop te wedden dat de nieuwe Smash iets speciaals word.

15 exclusives het eerste jaar alleen al, waaronder 8 totaal nieuwe reeksen is geen innovatie?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 10:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
+ naar Antwerpen

Ik ben helaas alweer terug. De rest, bedankt voor de suggesties.

@ Weslii

Ja hoor, mooie stad. Met name het station is de moeite waard. Maar er zijn verder genoeg mooie bezienswaardigheden als de meir en het centrum. Als je het leuk vindt om steden te bezoeken zal je het hier zeker naar je zin hebben.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

JasperCLA schreef:
15 exclusives het eerste jaar alleen al, waaronder 8 totaal nieuwe reeksen is geen innovatie?

Een nieuwe naam plakken op reeds bestaande concepten en het dan vooruit schuiven als een 'nieuwe' reeks is ook een mogelijkheid en dan kan je niet spreken over innovatie.

Dan maken ze het nog eens moeilijk voor indie-ontwikkelaars, verplichten ze kinect en schoppen ze keet in de 2de hands markt...

En let maar op: online zal weer niet gratis zijn.

+ Incredible Adventures of Van Helsing
+ Call of Juarez: Gunslinger
- erg drukke dag vandaag
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:

En let maar op: online zal weer niet gratis zijn.

Tijdens de persconfo zeiden ze dat ze de bestaande subscriptionmodels aanhouden en tevens dat gold op een console gedeeld kan worden, dus betaald online is zo goed als bevestigd.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
+ naar Antwerpen

Ik ben helaas alweer terug. De rest, bedankt voor de suggesties.

@ Weslii

Ja hoor, mooie stad. Met name het station is de moeite waard. Maar er zijn verder genoeg mooie bezienswaardigheden als de meir en het centrum. Als je het leuk vindt om steden te bezoeken zal je het hier zeker naar je zin hebben.
Tussenstop in Vlissingen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 376, 377, 378 ... 499, 500, 501  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 377 van 501

Ga naar: