| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 375, 376, 377 ... 499, 500, 501 Volgende
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 21 Mei 2013 09:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Mafusto schreef: | @Joni
In Nederland is Birds vaak genoeg afgekraakt. Pas sinds EFS in zicht was, begon NL het liedje enigszins te waarderen. Ook moet je het liedje vaak horen voordat het überhaupt een beetje aan wil slaan. |
Om hier nog even op terug te komen; iedere mens in Nederland die ik er over heb gehoord vond het een kutnummer, behalve mensen zoals radio-DJ's en mensen die anderszins met hun werk te maken hebben met het EFS.
Ik vind het nog steeds waardeloos, Marco Borsato en rap vind ik inderdaad een perfecte vergelijking.
- Opdrachten vergeten voor één van de weinige vakken dit blok die los staan van het project, shit.
+ Nog steeds heel gemotiveerd voor het project gelukkig
± Alleen niet zo heel veel te doen daaraan op het moment. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 21 Mei 2013 10:40 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | Waren jullie open op eerste pinksterdag? Waarom? | Eeuuh waarom niet?
Hier waren de winkels ook gewoon open. Gelukkig maar, anders moet je met zijn allen op 1 dag al je boodschappen doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 21 Mei 2013 10:46 Onderwerp:
| |

|
Wat zijn jullie allemaal bezig met dat songfestival zeg.
Ik dacht dat dit alleen leefde onder 50+ ers en homoseksuelen.
Mijn mening: het is een hele trieste bedoening dat hele songfestival en alles wat ik er van zie bezorgd me het schaamrood op de kaken. Ik ben er voor om helemaal niet meer mee te doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 21 Mei 2013 11:08 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | Dellion schreef: |
Maar serieusly.. Waarom gaat het niet gewoon om de muziek? |
Eurovision is net als de MTV Movie Awards (en Nickelodeon Awards) steeds meer een theater show geworden met geforceerde humor en musical achtige onzin die niet bij een dergelijke show zou moeten horen.
|
Mwah, ik vond dat Zweden best af en toe oprecht grappige filmpjes en tussenstukjes had. Ze namen zichzelf als land ook mooi op de hak, ik denk niet dat Nederland het zo goed zou kunnen.
Verder had Roemenië gewoon moeten winnen, met hun bizarre act. Of Noorwegen:
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 21 Mei 2013 11:23 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| GekooktEi schreef: |
Om hier nog even op terug te komen; iedere mens in Nederland die ik er over heb gehoord vond het een kutnummer, behalve mensen zoals radio-DJ's en mensen die anderszins met hun werk te maken hebben met het EFS.
Ik vind het nog steeds waardeloos, Marco Borsato en rap vind ik inderdaad een perfecte vergelijking. |
Als er al 1 ding duidelijk was aan dit ESF dan was het wel dat Birds 1 van de betere (kut, als je dat wilt) nummers was. Kwaliteit van de songs is bedroevend slecht en het laat ook duidelijk zien dat een groot deel van de aardkloot geen flauw idee heeft wat nou echt ''muziek'' is.
| Weslii schreef: | | Ik dacht dat dit alleen leefde onder 50+ ers en homoseksuelen. |
Dat is best een generaliserend statement dat je daar hebt. Het wordt door, wat is het, 600 miljoen man bekeken. Vallen al die mensen onder de 2 types die je zojuist hebt beschreven?
| Weslii schreef: |
Mijn mening: het is een hele trieste bedoening dat hele songfestival en alles wat ik er van zie bezorgd me het schaamrood op de kaken. Ik ben er voor om helemaal niet meer mee te doen. |
Dat roept iedereen al jaren, maar de TROS wilt er niet aan. En gelukkig hebben ze na jaren van uitgerangeerde artiesten iemand er naar toegestuurd die iets minder uitgerangeerd is, en lo behold, dat haalt de finale. Tuurlijk zal het niet winnen, daarvoor gooien we niet genoeg geld in de lucht.
| Joris schreef: |
Mwah, ik vond dat Zweden best af en toe oprecht grappige filmpjes en tussenstukjes had. Ze namen zichzelf als land ook mooi op de hak, ik denk niet dat Nederland het zo goed zou kunnen. |
Heb je dat Mary Poppins stukje van haar gezien? Tenenkrommend. Of dat moment dat die reporter in de sneeuw stond en leuk probeerde te wezen.. Als het ESF al zonodig moet versoberen, gooi al die flauwekul er dan uit en richt je op de show.
In ieder geval:
+++ XBOX REVEAL! Ik wil de specs, hoe dat ding heet, welke games, prijzen, releasedatums. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 21 Mei 2013 12:05 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: |
| Weslii schreef: | | Ik dacht dat dit alleen leefde onder 50+ ers en homoseksuelen. |
Dat is best een generaliserend statement dat je daar hebt. Het wordt door, wat is het, 600 miljoen man bekeken. Vallen al die mensen onder de 2 types die je zojuist hebt beschreven?
| Ik heb ze niet allemaal gesproken dus ik zou het niet weten.
Het kan me ook niet schelen want ik vind het ESF een dieptepunt op ieder vlak.
Maar het is algemeen bekend dat het ESF bijzonder populair is onder homoseksuelen. En ik kom echt nergens jongeren tegen die er naar kijken maar het lijkt wel alsof heel dit forum aan de buis gekluisterd zit om vals zingende oost europese over the top acts te bekijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 21 Mei 2013 13:08 Onderwerp:
| |

|
+ vanavond Xbox event!
- kutweer
- zwembad heeft nu open dak, niet chill met de kou, bah |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 21 Mei 2013 13:12 Onderwerp:
| |

|
+ Geschiedenis ging super!
+ Vanavond weer wat uurtjes werken
+ Volgende week weer loon en klaar met mijn examens |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 21 Mei 2013 18:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Weslii schreef: | | Maar het is algemeen bekend dat het ESF bijzonder populair is onder homoseksuelen. En ik kom echt nergens jongeren tegen die er naar kijken maar het lijkt wel alsof heel dit forum aan de buis gekluisterd zit om vals zingende oost europese over the top acts te bekijken. | Ik heb het in 2010 nog bekeken met een groep van 20. Is gewoon lekkere fun, zeker als er wat grappige acts tussenzitten of wat flops. Er moeten elk jaar ook maar 3-4 echte hits bijzitten zoals Euphoria vorig jaar, dat is nog altijd meer dan Idool of The Voice voortbrengen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 21 Mei 2013 18:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| - UPC gaat altijd kloten met het internet op het moment dat ik iets belangrijks heb. Vorig jaar met een E3 stream lag internet eruit en zojuist haperde de boel als een malle. Zul je zien, zo vlak voor de Xbox aankondiging ... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 21 Mei 2013 18:56 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | | - UPC gaat altijd kloten met het internet op het moment dat ik iets belangrijks heb. Vorig jaar met een E3 stream lag internet eruit en zojuist haperde de boel als een malle. Zul je zien, zo vlak voor de Xbox aankondiging ... |
Altijd verstandig om alles van te voren een keer uit en aan te zetten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 21 Mei 2013 20:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Nickdhnick schreef: | | Rene Groen schreef: | | - UPC gaat altijd kloten met het internet op het moment dat ik iets belangrijks heb. Vorig jaar met een E3 stream lag internet eruit en zojuist haperde de boel als een malle. Zul je zien, zo vlak voor de Xbox aankondiging ... |
Altijd verstandig om alles van te voren een keer uit en aan te zetten  |
Sterker nog, dat had ik al gedaan  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 21 Mei 2013 20:12 Onderwerp:
| |

|
Je hebt ook weinig gemist  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 21 Mei 2013 20:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Heb maar vijf minuutjes gemist, en eerlijk gezegd; ik vond het niet slecht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 21 Mei 2013 20:15 Onderwerp:
| |

|
+ Mijn kamer opnieuw ingericht, zitzak gekocht en een nieuwe surround sound.
+/- Zeer waarschijnlijk mijn Vita verkocht, er zijn wel een aantal coole spellen maar ik speel er toch nooit op dus dan kan ik hem beter verkopen en er nog wat geld voor vangen want over 2 jaar is het allemaal niks meer waard. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 21 Mei 2013 20:21 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | | Heb maar vijf minuutjes gemist, en eerlijk gezegd; ik vond het niet slecht. |
Sport, tv, sport, tv + sport en CoD. Ik weet dat de E3 over enkele weken plaats vindt, maar dat houdt niet in dat je helemaal geen games moet tonen. Engiste lichpuntje die ik kon vinden was Remedy's nieuwe game. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 21 Mei 2013 20:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| De console is getoond, de controller is getoond, Kinect aansturing is getoond, specificaties zijn gedeeld, launch is bekend (althans, nog niet precies dan) en we zagen enkele games. Natuurlijk zitten er minder indrukwekkende aspecten tussen, maar zo vlak voor de E3 was ik zeker niet ontevreden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 21 Mei 2013 20:42 Onderwerp:
| |

|
Welke specs? En ze hadden het over 15 exclusives die dit jaar nog uit zouden moeten komen.Dan ga jij mij niet wijs maken dat je geen live gameplay kunt tonen van een van die games. Ook had er best een live demo getoond kunnen worden van een van de EA games of CoD, maar ook dit is niet gebeurd. Verder hebben de getoonde features de EU kijker (op hooguit een UK na) niet veel waarde omdat ze toch niet in Europa komen. Het was allemaal een maar een matige onthulling. Dan had je de console beter op E3 kunnen onthullen.
Verder is er bekend gemaakt dat second hand gaming niet mogelijk is zonder een bedrag te betalen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 21 Mei 2013 20:50 Onderwerp:
| |

|
Niet dit jaar, maar het eerste jaar van Xbox One. Ik vond dit best goed voor Microsofts doen. Ik hoop voor de fans dat ze nog met toffe spellen komen deze E3 en niet 10 Xbox Live Arcade spellen.
Ik vond het jammer dat er niet bekend werd gemaakt dat Xbox Live gratis werd, want ik vind persoonlijk dat dat gewoon geldklopperij is. Als ze ons gratis games zouden geven zou ik het wel tof vinden maar dat doen ze niet.
Verder was het niks voor mij. Ik hou niet zo van racesims en schietspellen op een console spelen vind ik nooit echt chill. Dat ene spel zag er wel leuk uit maar ik hou het gewoon niet bij met zoveel consoles. Ik wist al dat ik hem niet ging kopen maar was toch stiekem benieuwd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 21 Mei 2013 20:57 Onderwerp:
| |

|
@Nino Ik bedoelde eerste jaar. My bad.
Tijdens de conferentie hadden ze het over dezelfde service die ze nu hebben die wordt doorgezet en verbeterd ontremd live. Ik ga er dus van uit dat je zal moeten blijven betalen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 21 Mei 2013 21:18 Onderwerp:
| |

|
- Xbox one reveal. Lol.
+ Kaz Hirai Parody twitter account
+ Het weer |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 21 Mei 2013 21:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Mafusto schreef: | | Welke specs? | 8 GB Ram, Blu-Ray, 8-core CPU. Of beter gezegd, zo goed hetzelfde als de PS4 wat ideaal is voor de game-industrie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 21 Mei 2013 21:50 Onderwerp:
| |

|
| Dat noem ik niet echt specs delen. Dat zijn globale dingen die MS geroepen heeft om niet vergeleken te worden met de PS4. Voor mij zijn specs meer de technische dingen zoals wat voor soort ram, welke constructie en vooral welke CPU en GPU + clockspeeds. 8 GB ram en 8 core CPU zeggen zo weinig. Hoeveel van die cores en ram zijn daadwerkelijk bedoeld voor games, maar MS is in dit opzicht in geen velden of wegen te bekennen. Zo is er bijv bekend dat Guarilla Games maar 6 cores kon gebruiken voor de tech-demo die ze toonden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 21 Mei 2013 22:16 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
+ MS die de keuze makkelijkt maakt. Xbox None.
- Hoofdpijn.
+ Morgen release van The Incredible Adventures of Van Helsing.
+/- Diablo III die toch wat verbetering begint te tonen maar nog steeds vrij saai is, deels omdat de hele structuur zo lineair is opgebouwd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 21 Mei 2013 22:49 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Mafusto schreef: | Welke specs? En ze hadden het over 15 exclusives die dit jaar nog uit zouden moeten komen.Dan ga jij mij niet wijs maken dat je geen live gameplay kunt tonen van een van die games. Ook had er best een live demo getoond kunnen worden van een van de EA games of CoD, maar ook dit is niet gebeurd. Verder hebben de getoonde features de EU kijker (op hooguit een UK na) niet veel waarde omdat ze toch niet in Europa komen. Het was allemaal een maar een matige onthulling. Dan had je de console beter op E3 kunnen onthullen.
Verder is er bekend gemaakt dat second hand gaming niet mogelijk is zonder een bedrag te betalen. |
Dit event was vooral bedoeld om de console te onthullen en alle ''saaie'' dingen te introduceren, die niks op de E3 te maken hebben. Ik snap het wel.
| Mafusto schreef: | | Dat noem ik niet echt specs delen. Dat zijn globale dingen die MS geroepen heeft om niet vergeleken te worden met de PS4. Voor mij zijn specs meer de technische dingen zoals wat voor soort ram, welke constructie en vooral welke CPU en GPU + clockspeeds. 8 GB ram en 8 core CPU zeggen zo weinig. Hoeveel van die cores en ram zijn daadwerkelijk bedoeld voor games, maar MS is in dit opzicht in geen velden of wegen te bekennen. Zo is er bijv bekend dat Guarilla Games maar 6 cores kon gebruiken voor de tech-demo die ze toonden. |
Concretere info is dan:
- 8 core AMD APU 1.6 Ghz.
- 8 GB DDR3 geheugen, 68 GB/s snelheid.
- 32 MB embedded ram (Om DDR3 te ondersteunen)
- Move Engines (Geen idee wat dit voor stelt)
Zoiets? |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 375, 376, 377 ... 499, 500, 501 Volgende |