Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 374, 375, 376 ... 499, 500, 501  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nederland moet niet zeuren. Dat nummer van Anouk was VRESELIJK! Past totaal niet bij Anouk, een liedje van vijftien in een dozijn. Het mag al mooi heten dat ze zo hoog eindigen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Nederland moet niet zeuren. Dat nummer van Anouk was VRESELIJK! Past totaal niet bij Anouk, een liedje van vijftien in een dozijn. Het mag al mooi heten dat ze zo hoog eindigen.

Ehm, Joni, deze troll is niet eens geloofwaardig..just saying

- niet geslapen vanacht, heel irritant
+ gelukkig nog maar 1 dag examens, dinsdag. Geen zin in tho
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ellentjeeah schreef:
Het Songfestival is al jaren zo en je moet ook niet verwachten dat het nu hoogstaande muziek is en dat vriendjespolitiek verdwijnt.

Het laatste wat ik verwacht is dat ze eerlijk stemmen. Maar ik had wel verwacht dat het iets minder ''voorspelbaar'' zou zijn. En wie was in godsnaam de punt gever voor Zweden? Dat (Ik kan het niet anders verwoorden) leek op een karakter uit Final Fantasy.

Ellentjeeah schreef:

"Normale" artiesten doen volgens mij ook niet mee omdat het slecht is voor hun imago.
Anouk dacht misschien fuck it, maar zo zullen er niet veel zijn.

Anouk heeft ook zon staat van dienst dat als ze niet eens door was gegaan naar de finale, het weinig voor haar imago had uitgemaakt. Bij een Pink zou het exact hetzelfde zijn, puur omdat haar imago is van ''Fuck it.''

Joni Philips schreef:

Joni, you arent even trying Ik vond je opmerking dat er geen Frostbite 2 games meer in ontwikkeling waren al leuker
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Komaan, gaan jullie beweren dat Birds een goed nummer is? Dat het een 'Anouk' nummer is. Ze hadden even goed Marco Borsato met een rap-nummer kunnen sturen dan.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 11:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Zolang je kan zingen kan je elk nummer eigen maken, en dat heeft ze prima (en ook belangrijk, foutloos) gedaan. Dat jij het een slecht nummer vind, dat kan uiteraard. Maar kwalitatief is/was er niks mis aan.
Ben juist blij dat ze iets nieuws probeerde i.p.v de anouk die we nu wel kennen. Gelukkig kwam het dus ook goed aan in het buitenland.

Maar ik dacht (en ergens denk ik het nogsteeds) dat je serieus aan het trollen was, gezien dat ''een liedje van vijftien in een dozijn''
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nummer is gewoon om een of andere reden sterk gehyped in Nederland en Vlaanderen (ik heb de Belgische inzending pas vandaag voor het eerst gehoord, de Nederlandse hoor ik al maanden en al maanden over hoe goed die wel is) en het is het gewoon niet waard. Het is misschien het best te vergelijken met UK. Die sturen ook een knaller van een zangeres met een nummer dat totaal niet past en geen feeling heeft. Ik luister nog altijd naar Belgie's inzending van 2010 bijvoorbeeld, dit nummer staat tegen volgend jaar op niemand's iPod meer.

Griekenland doet me trouwens denken aan het Franse "Allez Ola Ole". Compleet uitgelachen op Eurosong, wel een grote hit geworden omdat het zo gek is.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

@Joni

In Nederland is Birds vaak genoeg afgekraakt. Pas sinds EFS in zicht was, begon NL het liedje enigszins te waarderen. Ook moet je het liedje vaak horen voordat het überhaupt een beetje aan wil slaan.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Joni Philips schreef:
Komaan, gaan jullie beweren dat Birds een goed nummer is? Dat het een 'Anouk' nummer is. Ze hadden even goed Marco Borsato met een rap-nummer kunnen sturen dan.

Ik vind het inderdaad een goed nummer omdat het totaal niet Nederlands klinkt. Het is veel internationaler georienteerd. En tja, dat kan je leuk vinden, of niet. Birds is een song die je niet van Anouk zou verwachten, maar ze deed het maar wel eventjes. Wel moet je het nummer vaker horen om het te waarderen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Song festival jongens? serieus?

Het is het festival waar europa hard voor lul wordt gezet voor de rest van de wereld.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:

Het is het festival waar europa hard voor lul wordt gezet voor de rest van de wereld.

Precies, ik vind het echt niet kunnen. We staan echt voor lul omdat we het grootste festival (ter wereld) hebben watbetreft de competitie van liedjes. Wat slecht zeg, kut europa!
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Robert schreef:

Precies, ik vind het echt niet kunnen. We staan echt voor lul omdat we het grootste festival (ter wereld) hebben watbetreft de competitie van liedjes. Wat slecht zeg, kut europa!

Gelukkig gaat het idd om de nummers en niet om de politiek
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Dellion schreef:
Robert schreef:

Gelukkig gaat het idd om de nummers en niet om de politiek

Ja maar een systeem dat niet werkt, of corruptie binnen een competitie is niet waar europa zich mee voor schut zet. Aangezien dat iets wereldwijds is
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sowieso is het ook geen organisatie van Europa, maar van de EBU, een organisatie met 74 leden met live uitzendingen in een vijftigtal landen waaronder de VS en Rusland. Wereldwijd kijken tot 600 miljoen personen de competitie live. Ik denk niet dat je jezelf voor schut zet als je dat kunt. Alleen de Olympische Spelen, het WK en Cricket doen beter.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Alleen de vrouw die 1 land 2 keer punten wilde geven zette zich voor schut

+ Lekker erg rustig dagje vandaag
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nickdhnick schreef:
Alleen de vrouw die 1 land 2 keer punten wilde geven zette zich voor schut
Lena was juist de enige die wat natuurlijk overkwam. Lena is awesome! En het was al beter dan haar eigen optreden op het Eurosong toen ze eerder dronken leek.

Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Ook moet je het liedje vaak horen voordat het überhaupt een beetje aan wil slaan.

Denk eerder dat het een kwestie is van jezelf slaan.
Deprimerend nummer, bij het songfestival gaat het toch om de act en uitbundigheid en die waren totaal vergeten.

Dit is gewoon zonde van Anouk's talent. Misschien was er een andere reden waarom het nummer al 3 jaar in de kast lag.

+ Lekker gewerkt, 300%, ik vond het top.
+ Heb zelfs nog even vakken gevuld omdat er niet gek veel te doen was bij de kassa aan het begin van de middag
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Waren jullie open op eerste pinksterdag? Waarom?
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ellentjeeah schreef:

bij het songfestival gaat het toch om de act en uitbundigheid en die waren totaal vergeten.

Met Joan Franka, De Toppers en Sieneke (Allemaal acts met uitbundigheid) hadden we het wel gehaald dan? Het is de eerste keer in 9 jaar dat we de finale halen met iets wat niet uitbundig is.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:

Hier waren (gelukkig) ook winkels open.

- druk met studie
+/- voor het eerst in een week tijd gehad om hard te lopen
+ na dinsdag is het weer even rustiger
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Mei 2013 01:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

- Jongens die gevonden zijn. Zonde.
+ Pewds en The Stanley Parable. Zon oppervlakkige gast als Pewds met een game als dat? The Stanley Parable is geweldig en zou door moderne filosofen als bron moeten worden aangehaald.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Mei 2013 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat

- Voel me heel erg kut atm, zonder reden (nouja, geen nieuwe redenen iig)
+ muziek
+ komende week nieuwe WoW patch
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Mei 2013 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

+ Morgen Xbox onthulling, ben benieuwd.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 20 Mei 2013 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:

We zijn altijd open met feestdagen behalve eerste kerstdag, nieuwjaarsdag en koninginnedag.
Ik woon in een toeristisch dorpje, ook iedere zondag alle winkels open.
Vind het juist wel makkelijk

+ Lekker naar de tica geweest (groothandel voor winkeliers met non-food producten) heb allemaal spulletjes gekocht voor mijn kamer
+ Er zit geen wasmachine in het studentenhuis, maar bij de blokker is er een mini wasmachine in de aanbieding, dat ook gelijk geregeld!
+ Nog eventjes volhouden met leren, komende week wordt het bikkelen!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 20 Mei 2013 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

+/- Ik heb geen idee waarom er een tweede Pinksterdag bestaat, maar aan de andere kant betekend dit wel een extra vrije dag voor mij. Dus dat is mooi meegenomen.
+ Andere kamer indeling, meer afstand van de tv is meer vreugd voor het oog. 40 inch op 1.5 meter is té klein.

Weet iemand al hoelaat de Xbox onthulling morgen is?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Mei 2013 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nin007 schreef:
+/- Ik heb geen idee waarom er een tweede Pinksterdag bestaat, maar aan de andere kant betekend dit wel een extra vrije dag voor mij. Dus dat is mooi meegenomen.
+ Andere kamer indeling, meer afstand van de tv is meer vreugd voor het oog. 40 inch op 1.5 meter is té klein.

Weet iemand al hoelaat de Xbox onthulling morgen is?

19.00 start het.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 374, 375, 376 ... 499, 500, 501  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 375 van 501

Ga naar: