Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik merk zomaar ineens dat ik geen geluid meer als ik iets afspeel met Media Player (Classic). Meestal speel ik alles met VLC af en dat werkt nu ook gewoon normaal met geluid. Maar nu heb ik bij bijvoorbeeld SopCast ineens geen geluid meer. Normaal lijkt het me een codec probleem, maar ik heb net de volledige codec pack opnieuw geďnstalleerd zonder resultaat... Iemand enig idee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

elemeNt schreef:
Ik merk zomaar ineens dat ik geen geluid meer als ik iets afspeel met Media Player (Classic). Meestal speel ik alles met VLC af en dat werkt nu ook gewoon normaal met geluid. Maar nu heb ik bij bijvoorbeeld SopCast ineens geen geluid meer. Normaal lijkt het me een codec probleem, maar ik heb net de volledige codec pack opnieuw geďnstalleerd zonder resultaat... Iemand enig idee?

- Herinstalleer je audio drivers.
- en check je video kaart en Direct X drivers.. die willen ook nog wel eens heibel veroorzaken (ook al hebben ze niks met de audio te maken, kun je nagaan..)
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 15 Nov 2012 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben op zoek naar een goed moderbord + cpu + ram combinatie voor een upgrade van m'n pc. Samen met de aankoop van een SSD zou ik toch graag onder de 500 euro willen blijven. Het moet voornamelijk dienen om te gamen, iemand die me iets kan aanraden?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Feb 2013 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben vandaag 2x gebeld door een Indiër die zegt dat hij van Microsoft helpdesk is. Hij sprak in het engels en was nauwelijks van het woord te krijgen. Hij belde omdat er volgens hem een computer was die de hele tijd error berichten verzond. Bij het eerste gesprek had ik meteen opgehangen omdat er toch niet mee te praten viel. Hij ratelde maar door. Bij het 2 gesprek zei ik dat er geen pc geregistreerd was op dit nummer. Toen wist hij duidelijk niet wat te zeggen en werd het gesprek afgekapt.

Nu vraag ik me af wat deze onzin is en hoe ze aan mijn nummer komen? Ik registreer nooit iets op mijn thuis telefoon, juist voor deze onzin. Iemand enig idee wat voor scam dit is?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 04 Feb 2013 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Waarschijnlijk om je Windows serie-nummer ofzo te stelen.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 04 Feb 2013 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dit is een scam die al een tijdje aan de gang is. Ze bellen volgens mij het telefoonboek af, want de afgelopen weken waren hier in Groningen veel berichten dat mensen gebeld werden. Of ze toetsen willekeurig nummers in.

Ze proberen iets kwaadaardigers dan enkel je serienummer te stelen. Wat ze willen is spyware installeren (ze vertellen je dat het een hulpmiddel is), en proberen daarmee o.a. je bankgegevens te jatten. Zie bijvoorbeeld hier voor een uitleg van MS zelf. Zie hier voor een onderzoekje van MS. Deze is weliswaar 1,5 jaar oud en gebruikt gegevens uit andere landen, maar er blijkt uit dat mensen via zulke scams aardig wat geld verlizen. Absoluut niet op ingaan, dus.

En hier nog een Nederlands nieuwsberichtje van vorige week over deze lui, waaruit blijkt dat ze iemand 1 keer oplichten niet genoeg vinden, maar er voor een tweede maal achteraan bellen.
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 09 Feb 2013 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Dudes,

ik heb een vraag, ik hoop dat 1 van jullie mij van dit iritante probleem kunnen afhelpen. In Firefox heb ik soms als ik een Flash video wil afspelen op full screen, dat het scherm dan full screen wordt, maar het vlakje van de video zelf klein blijft in de linker bovenhoek. Met chrome had ik hetzelfde probleem, maar wisselen van browser helpt dus ook niet denk ik. Ik heb flash al een aantal keren opnieuw geinstalleerd, dat helpt ook niet.

Mijn OS is windows 7 64 bit!

thanks alvast!
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Feb 2013 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik kan je niet in zn geheel volgen, kan je even een screenshot posten van een full screen filmpje waarin het probleem zichtbaar is?
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Zou ik graag doen, ik snap dat het een warrig verhaal is haha. Alleen heeft het probleem zichzelf magisch opgelost. Maar het komt ongetwijfeld terug.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 02:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Als het gebeurt -> Screenshot
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Tijdens de afgelopen Humble Bundle (Mojam 2) actie zijn er een aantal games gemaakt en te downloaden voor iedereen die gedoneerd heeft. Maar nu zijn er een aantal van die games die ik niet aan de praat krijg (Battle Frogs, Endless Nuclear Kittens, Nuclear Pizza War etc.) Bij deze games zit zoals bij andere games geen .exe bestandje, maar een .jar bestand.

Iemand enig idee hoe je deze games kan spelen?
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Tijdens de afgelopen Humble Bundle (Mojam 2) actie zijn er een aantal games gemaakt en te downloaden voor iedereen die gedoneerd heeft. Maar nu zijn er een aantal van die games die ik niet aan de praat krijg (Battle Frogs, Endless Nuclear Kittens, Nuclear Pizza War etc.) Bij deze games zit zoals bij andere games geen .exe bestandje, maar een .jar bestand.

Ik weet dat mijn oude Sony Ericson zijn games een .jar bestand waren. Probeer ze anders eens op een mobiel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

elemeNt schreef:

Dit zijn bestanden voor Java. Minecraft draait hier ook op. Volgens mij kan je deze dan in een browser spelen. Update sowieso je Java even.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
elemeNt schreef:

Dit zijn bestanden voor Java. Minecraft draait hier ook op. Volgens mij kan je deze dan in een browser spelen. Update sowieso je Java even.

Mja had ik al gedaan (ook bestand openen met java) en als ik ze in browser afspeel vraagt deze om hetzelfde bestand te downloaden...
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

@Element
Bij mij werken ze gewoon. Open je de .jar files dan wel met java platform se binary ?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

yup, maar als ik dat doe gebeurt er niks. Geen schermpje of error, helemaal niks.
(ik gebruik windows 7 pro)
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2013 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Het probleem is niet opgelost... of nouja eigenlijk wel haha. op de Humble Bundle site zijn nu de nieuwste files te downloaden van de games. Nu hebben ze allemaal .exe files waardoor ze nu toch allemaal werken ^^

Ik dacht ik doe even een update omdat er mss meer mensen met problemen waren.
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2013 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar ben ik weer eens, ruzie met de experiabox!

Ik heb om de NAT van mijn ps3 open te zetten, alles gedaan wat moet. UpnP enaled, mac adres van ps3 ingevuld en een ip gegeven (met 200 op het eind als dat uitmaakt) en een static IP aangevinkt. Maar nog staat mijn nat op strict.. Wat kan ik daaraan doen?

NVM DMZ gebruiken is ook wel snugger:p
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 10 Jul 2013 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb Steam altijd aanstaan als mijn PC is opgestart maar deze staat in offline modus, ik zou Steam gelijk willen opstarten in online modes kan dat? Ik zie nergens een optie in het menu en Google brengt me ook nergens.
Terug naar boven
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 11 Jul 2013 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Nin007 schreef:
Ik heb Steam altijd aanstaan als mijn PC is opgestart maar deze staat in offline modus, ik zou Steam gelijk willen opstarten in online modes kan dat? Ik zie nergens een optie in het menu en Google brengt me ook nergens.

Als het goed is start Steam automatisch al in Online modus, zo niet dan moet je Steam even helemaal afsluiten en dan weer opnieuw opstarten. Als het goed is werkt hij dan wel. Wat ik me afvraag, hoe komt hij in online modus? Is je PC niet altijd verbonden met internet? Want anders is er geen manier behalve illegaal games spelen...
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 11 Jul 2013 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Annoying Orange schreef:
Want anders is er geen manier behalve illegaal games spelen...

Je hoeft een game maar 1x online op te starten om te valideren. Daarna kun je gerust in offline modus verder spelen.

Om onmiddelijk in te loggen in online mode kan je wel onder view -> settings -> friends de optie 'Automatically sign into Friends when I start Steam' aanvinken. Normaal gezien gaat hij dan in online mode starten.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Jul 2013 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb twee vrienden toegevoegd nu werkt de optie wel en ga ik meteen online als Steam opstart.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft er nog iemand problemen met de laatste nieuwe Gforce drivers? Op random momenten krijg ik een blue screen en reboot mijn pc... soms met een nvlddmkm error. Het Geforce forum staat ook behoorlijk vol met mensen die problemen ondervinden.

edit. Heeft Eman nu alweer die mega avatar? Verwijder lekker zijn account of zo... jeez
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Jul 2013 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

elemeNt schreef:
Heeft er nog iemand problemen met de laatste nieuwe Gforce drivers? Op random momenten krijg ik een blue screen en reboot mijn pc... soms met een nvlddmkm error. Het Geforce forum staat ook behoorlijk vol met mensen die problemen ondervinden.

edit. Heeft Eman nu alweer die mega avatar? Verwijder lekker zijn account of zo... jeez

Misschien even een downgrade doen naar een oudere Geforce driver?
Zijn het beta drivers?

Ik dacht dat het avatar probleem al was opgelost... Als hij het niet zelf doet dan geef ik Nick wel een schop, als hij dit niet leest.
Terug naar boven
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 23 Jul 2013 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:

Ik dacht al, wtf gebeurt er met de layout op dit forum, maar dat komt door die kutavatar van eman.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 20 van 24

Ga naar: