Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 00:53    Onderwerp: PS4 aankondiging op PS Meeting! Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d-3GMHIgR-U



Laatst aangepast door Codewarrior op 21 Feb 2013 00:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 01:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Een vraag die onmogelijk valt te beantwoorden tot het moment daar is.
Filmpje stelde ook geen fluit voor.

Maar tjoek tjoek, de hypetrain staat weer klaar hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Het is de PS4, PS Meeting=nieuwe hardware
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 07:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Het is sws de vita opvolger
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Ben benieuwd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:
Het is de PS4, PS Meeting=nieuwe hardware

Dat zal absoluut waar zijn maar zolang het ding niet is onthuld is het een vraag die je niet kan beantwoorden. Daarom dus de hypetrain.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

http://www.youtube.com/watch?v=g82C4Nu_Jq8

Hier heet het filmpje zelfs 'See The Future' Gaat er dus wel heel erg op lijken dat ze 20 feb. met de ps4 aan komen.. of een aankondiging van een aankondiging xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

elemeNt schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=g82C4Nu_Jq8

Hier heet het filmpje zelfs 'See The Future' Gaat er dus wel heel erg op lijken dat ze 20 feb. met de ps4 aan komen.. of een aankondiging van een aankondiging xD


Ik verwacht:

Onthulling van de hardware, de OS, enkele games, wat gameplay videos, maar specs en dergelijke zal waarschijnlijk E3 worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Absoluut. De PS4 wordt op 20 februari onthuld op de PlayStation Meeting.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb liever wat extra aandacht voor de Vita dit jaar, de line-up is zo mager als een anorexiapatient. Ik snap dat hele beleid niet van Sony, de Vita is een achterafje lijkt wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Feb 2013 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Nin007 schreef:
Ik heb liever wat extra aandacht voor de Vita dit jaar, de line-up is zo mager als een anorexiapatient. Ik snap dat hele beleid niet van Sony, de Vita is een achterafje lijkt wel.


Soul Sacrifice, Killzone Mercenary en Tearaway zijn toch toppertjes die er aan komen? Daarnaast zullen er nog wel Vita games komen op E3 of zo. De geruchten gaan ook dat er een nieuwe Uncharted uit komt en dan denk ik dat deze ook voor de Vita gaat zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Feb 2013 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

elemeNt schreef:
Nin007 schreef:
Ik heb liever wat extra aandacht voor de Vita dit jaar, de line-up is zo mager als een anorexiapatient. Ik snap dat hele beleid niet van Sony, de Vita is een achterafje lijkt wel.


Soul Sacrifice, Killzone Mercenary en Tearaway zijn toch toppertjes die er aan komen? Daarnaast zullen er nog wel Vita games komen op E3 of zo. De geruchten gaan ook dat er een nieuwe Uncharted uit komt en dan denk ik dat deze ook voor de Vita gaat zijn.


Ik lees net op de voorpagina dat die Uncharted game voor de Ps4 word gemaakt, nou ja het blijven geruchten..

Maar misschien begrijp ik de Vita wel verkeerd, misschien dat Sony het echt als een soort van draagbare PlayStation 3 op de markt heeft gezet aangezien de meeste games die er nu voor uitkomen dit jaar consoleports zijn.

Ik ben verder wel erg onder de indruk van de exclusieve games voor de Vita, daarom juist mijn kritiek. Er zit veel potentie in de handheld en het verdiend meer aandacht dan dat het nu krijgt.

On Topic:

Ik vind het ook raar als Sony nu de Ps4 uit de doeken gaat halen, de Ps3 doet het toch nog goed nu? En qua games moet er nog veel uitkomen, zelfs van hun toptier developers dat vind ik dan nog het meest absurd. Want je laat zo wel veel games overschaduwen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Feb 2013 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Sony's PS3 games zijn bijna allemaal aangekondigd voor begin 2013 though. Er zit geen enkele eind 2013 game in hun PS3 line-up
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 02 Feb 2013 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Het probleem van de Vita is nu juist dat er weinig games zijn aangekondigd op het moment. De first party Vita games die zijn aangekondigd zijn geweldig (Killzone:Mercenary en TearAway). Soul Sacrifice is ook een aanrader als de game het niveau van de demo weet vast te houden. Verder zijn Gravity Rush 2 en een nieuwe Uncharted Vita van Bend op het aankondigen na al zo goed als zeker. Alleen wat er verder nog moet komen is een beetje onduidelijk. Hopelijk krijgen we daar de 22 van deze maand iets meer duidelijkheid over wat we de aankomend weken van de Vita mogen verwachten met Destination Playstation.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Feb 2013 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Joni Philips schreef:
Sony's PS3 games zijn bijna allemaal aangekondigd voor begin 2013 though. Er zit geen enkele eind 2013 game in hun PS3 line-up


Fair enough. En voordeel is als ze hem nu aankondigen dat we genoeg tijd hebben om te sparen voor de Ps4.

9999 U.S. Dollars.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Feb 2013 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Maar ja, ik wil de PS4 ook pas ergens in 2014. De PS3 is meer dan genoeg voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 02 Feb 2013 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Van mij mogen de consoles ook wat later komen, geen zin om nieuwe console te kopen, tenzij ze echt met goede nieuwe games komen.

Maar in 2013 kijk ik vooral uit naar games zoals GTA V, Tomb Raider en Watch Dogs die gewoon nog op huidige consoles verschijnen. Zou ook mooi zijn als Fallout 4 en Mass Effect 4 nog op huidige consoles verschijnen i.v.m de grafische engines van ondere Skyrim die ik graag nog een keer terug zou willen zien voorbijkomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Feb 2013 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mijn wensen:
- Regiovrij voor PlayStation 3- en PlayStation 4-software.
- Achterwaarts compatibel met PlayStation, PlayStation 2- en PlayStation 3-software.
- Huidige SEN-account behouden, inclusief aangekochte content en behaalde Trophies.
- Ondersteuning voor DVD- en Blu-ray films.
- Meer dan twee USB-poorten.
- Goede mogelijkheid om te multitasken (YouTube gebruiken terwijl je in een game bent, bijvoorbeeld)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 02 Feb 2013 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Asianator schreef:
Mijn wensen:
- Regiovrij voor PlayStation 3- en PlayStation 4-software. Dit hoop ik met je mee.
- Achterwaarts compatibel met PlayStation, PlayStation 2- en PlayStation 3-software. PS3 zou alleen mogelijk kunnen zijn met Gakai zonder een cell-achtige component. De kans is klein dat de hardware dat bekent is de PS3 zou kunnen emuleren. De rest zou wel mogelijk moeten zijn.
- Huidige SEN-account behouden, inclusief aangekochte content en behaalde Trophies. Dit zou een no-worry moeten zijn. Zeker omdat de content nu ook al op meerdere consoles te spelen is. De vraag is alleen of die content dan ook speelbaar is, zoals je PS3 en PSN-games.
- Ondersteuning voor DVD- en Blu-ray films. Nog een no worrie. Blu-ray player is zo goed als bevestigd
- Meer dan twee USB-poorten. De eerste PS3's hadden meer dan 2 poorten
- Goede mogelijkheid om te multitasken (YouTube gebruiken terwijl je in een game bent, bijvoorbeeld) Tijdens het spelen van een game zal de OS in een soort light mode worden gezet. Als je dan de home button gebruikt, krijg je de volledige OS-mode met je spel in de slaapmode. Het zou dus wel degelijk mogelijk moeten zijn om te kunnen multitasken ala de Vita.


Je wensen beantwoord gebaseerd op specs uit de geruchten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 02 Feb 2013 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Je kan ook gameplay videos opnemen door een share knop, de PS4 neemt altijd de laatste 15 minuten automatisch op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brianx BerichtGeplaatst: 03 Feb 2013 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2012
Berichten: 31

http://www.fpsguru.com/article/3077/PlayStation-Successor-Will-Be-Unveiled-February-20th.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Feb 2013 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ook zou het mooi zijn als elke game ondersteuning biedt voor andere muziek. Er zijn nog veel te weinig games die het toelaten. Toevallig kwam ik er gisteren achter dat je in Ridge Racer: Unbounded je eigen muziek kan gebruiken. Zo'n fijne optie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 03 Feb 2013 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Custom soundtrack, x game chat en dergelijke zullen er standaard inzitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Edje BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Nov 2012
Berichten: 7

Edje op 07-02-2013 om 07:58 [Niv: 5 / Exp: 258]

Gepubliceerd:
Laatste update:

7 februari 2013 06:45
7 februari 2013 06:44


Deel:TW
FB





.
'Playstation 4 ligt voor de zomer in winkels'


TOKIO - Sony zal voor de start van de vakantieperiode van 2013 de nieuwe Playstation op de markt brengen.

Foto: AFP

Dat melden Japanse media donderdag.

Het apparaat krijgt waarschijnlijk de naam Playstation 4 en gaat rond de 320 euro kosten.





Het zal de eerste nieuwe Playstation zijn sinds de lancering van de Playstation 3, zeven jaar geleden. Het ontwerp van de console zou geheel nieuw zijn, verbinding kunnen maken met andere apparaten, een touchscreen bevatten en toegang tot sociale media hebben.

Waarschijnlijk zal Sony de nieuwe spelcomputer op 20 februari presenteren, tijdens een evenement van het bedrijf.

Door: ANP
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group