Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
impulse BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 15:15    Onderwerp: [VITA] Soul Sacrifice Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 42

Production Planning: Comcept (Keiji Inafune)
Development: Marvelous AQL
Producion: SCE Japan Studio
Producer: Kentarou Motomura
Assistant Producer: Teruyuki Toriyama
Music: Yasunori Mitsuda, Wataru Hokoyama

Een donkere, fantasierijke horrorgame. Zo wordt Soul Sacrifice voor de Vita omschreven. De game wordt ontwikkeld door Marvelous AQ (Harvest Moon) en Keiji Inafune, de bedenker van de Mega Man-reeks. Inafune, die ook de Dead Rising-reeks en de Lost Planet-reeks op zijn palmares heeft staan, wil de game in de winter in Japan releasen.
In Soul Sacrifice speel je de slaaf van een wrede tovenaar. Je ontsnapte echter net door in een duivels boek te 'duiken'. Je doet ervaring op en wordt sterker door te vechten in het boek. Hebben we al gezegd dat het om een fantasierijke game gaat?
Dat de game ook aan wreedheid niets zal ontbreken blijkt uit het feit dat het hoofdpersonage zijn eigen lichaamsdelen moet opofferen om magische aanvallen te doen. Voor de aanval 'Excalibur' moeten spelers bijvoorbeeld hun ruggenmerg door de keel uit hun lichaam trekken om het dan vervolgens als zwaard te gebruiken. Nasty! Een andere move is 'Gleipnir' waarbij je vijf vingers moet afhakken om dan met je stompjes je vijand te slaan. Nog meer? 'Gorgon' betekent dat je je oogballen uitrukt om magische stralen af te schieten. Eat that, Cyclops! Misbruik van deze krachten betekent wel dat je personage er als een demon begint uit te zien.
Soul Sacrifice is momenteel al voor 50 procent afgewerkt.

hier is de eerste officele trailer

http://www.youtube.com/watch?v=cAClzNSWQ5E&feature=player_embedded

en hier onofficiele gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=VJLto7Iay0Y&feature=player_embedded

en een artwork http://bulk2.destructoid.com/ul/227196-ss1.jpg


Laatst aangepast door impulse op 10 Mei 2012 18:03; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Moest hier nou een heel nieuw topic voor aan worden gemaakt :/ ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

word er ook gek van, elke keer als er een nieuwe game uit komt of bekent gemaakt is word er een nieuwe topic ge opent, dat is gewoon echt bullshit.
echt gewoon onzin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

dantekloon schreef:
word er ook gek van, elke keer als er een nieuwe game uit komt of bekent gemaakt is word er een nieuwe topic ge opent, dat is gewoon echt bullshit.
echt gewoon onzin.


Das geen bullshit. Das geen onzin. Alleszins als het om belangrijke grote games gaat.


@impulse: verander dit maar in het Soul Sacrifice topic: [PSV] Soul Sacrifice


ot: nice gameplay! Inafune maakt meesterlijke games!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
impulse BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 42

ja sorry hoor ik gebruik deze shizzle nooit ik wou dit gwn zo snel mogelijk versprijden voor het verwijdert werd ik zag pas later dat er een psv afdeling was XD sorry dantekloo(t)n :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
impulse BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 42

en zou het niet mega handig zijn als gamed een chatandgo op de site heeft of een andere chatbox waar we kunnen chatten zoals andere game sites
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Gezer schreef:
dantekloon schreef:
word er ook gek van, elke keer als er een nieuwe game uit komt of bekent gemaakt is word er een nieuwe topic ge opent, dat is gewoon echt bullshit.
echt gewoon onzin.


Das geen bullshit. Das geen onzin. Alleszins als het om belangrijke grote games gaat.


@impulse: verander dit maar in het Soul Sacrifice topic: [PSV] Soul Sacrifice


ot: nice gameplay! Inafune maakt meesterlijke games!


grote, belangrijke games, sorry maar hoe kan je dit groot en belangrijke game noemen terwijl dit nog maar het eerste deel is in de serie, wacht maar eerst af HOE groot de game word, of er een 2de deel komt die WEL groot en belangrijk kunt noemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Sony zit al haar geld nu in op deze game, dus is het weldegelijk groot.

@TO

Als je een topic gemaakt had met een opening en info ipv alleen een link naar een filmpje, zou niemand klagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

dantekloon schreef:

grote, belangrijke games, sorry maar hoe kan je dit groot en belangrijke game noemen terwijl dit nog maar het eerste deel is in de serie, wacht maar eerst af HOE groot de game word, of er een 2de deel komt die WEL groot en belangrijk kunt noemen.


Wat maakt het nou weer uit hoe groot of bekend een game is? Als mensen er over willen praten mag het toch gewoon zijn eigen topic hebben. Anders wordt het ook zo'n onoverzichtelijk zooitje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Wie denk je dat het meest nuttige posts heeft gemaakt in dit topic? Denk je dat jouw posts nuttiger zijn dan dit topic? Als je denkt dat een topic overbodig is, verwittig dan een mod maar ga er dan niet in spammen dat het bullshit is.

Aparte topics voor games mogen altijd. Wat meer informatie in de OP had goed geweest, maar voor de rest geen probleem. Als de game niet populair genoeg is, zal het topic vanzelf wel wegzakken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
impulse BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 42

sorry dat er geen opening is enzo maar ik dit is de eerste keer dat ik iets op het forum zet en ik wou gewoon snel zijn omdat het filmpje kan verwijdert worden omdat het niet officieel is vandaar ik zal anders een opening maken nu en dit is wel degelijk een grote game voor de psvita en vandaag is er trouwens een officieele trailer vrij gekomen en info over de game raar dat het niet op gamed te vinden is

EDIT: is deze opening goed?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Edit: Impuls hjeeft de OP al aangepast. Laat maar

Extra info:
andriasang.com schreef:
The big catch for Keiji Inafune's PlayStation Vita action title Soul Sacrifice is not the "soul," as many had initially expected, but the "sacrifice." As detailed earlier in the day, Soul Sacrifice has you sacrifice body parts to perform powerful magic.

Why would you torture yourself to kill your foes? This is actually part of the background story. You play as a slave who serves a cruel sorcerer.

It appears that you may be fighting people like yourself. Screenshots show massive creatures who apparently used their powerful magic too much and lost their human form.

As detailed earlier, the main character is someone who was raised by a cruel sorcerer. Just as the main character is about to be given as a sacrificial offering, a special book appears before him. This book is a demon in book form. It contains the records of past fights between the sorcerer and monsters.

The player enters the world of the book and experiences the stories and fights depicted therein.


Impreesie van Jonnyram die bij het onthullings-event was:
Jonnyram schreef:
They didn't specify either way but it seems mission-based, like MH. If you die in a battle, and are sacrificed to do your mental attacks, you don't get anything for beating the boss. Only the surviving players get stuff. So it was mentioned that players could tell their mates to sacrifice them and be the hero so the others can win.

They showed a load of attack types. If you use stones, you can make a stone wall shield and carry it around to protect players, or you can surround yourself in a big round boulder and roll around the stage. Wood can be made into a light attack sword. You can attack with your blood (like shot attacks). There were fire and lightning attacks though they didn't show what resources were needed. The whole game moves at a brisk pace — you can dart around quickly.

Oh and it seems Mitsuda is doing way more than one track. The two composers seem to be handling half each. The song of Mitsuda's they played was from the beginning when you first find the book. It had female vocals and was full of depression with a tinge of hope. The idea of the story seems to give the prisoner hope.

Alright, I think this is how it goes, but don't all rip on me if I'm a little wrong. When an enemy, or an ally, is slain, if you move close to the body, your two palms rise up. One is "rescue" (救済), the other is "sacrifice" (犠牲). For regular enemies, and maybe for allies too, it just takes one player to decide. For the main boss, all players vote, but I'm not sure if they're doing it for their own result, or for a joint result.

The other thing to mention, when a monster, or an ally, is down/hurt, you'll see red text showing up saying stuff like "I want to be with my family" or "I don't want to die". Stuff that's supposed to tug on those heart strings and show that they were once real people, but have somehow gone astray.


Cambeelden event schreef:

http://www.youtube.com/watch?v=48iH1rJpDs8
http://www.youtube.com/watch?feature...=VJLto7Iay0Y#!


Laatst aangepast door Mafusto op 10 Mei 2012 18:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
impulse BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 42

ik heb er nog een artwork aan toegevoegt en je extra info erbij gezet mafusto thx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik heb het uit mijn post gehaald zodat het er niet dubbel in staat

OT:
Ik hoop dat we op de E3 meer info krijgen over SS. Wat er tot nu toe bevestigd en getoond is, is erg interessant. De artwork is erg bruut en lijkt ook met het oog op een westerse release bedacht te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
impulse BerichtGeplaatst: 10 Mei 2012 20:42    Onderwerp: artwork Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jul 2007
Berichten: 42

moet ik nieuwe stuff vanboven erbij zetten of gwn in een nieuwe reactie hier zijn alvast nog veel meer artworks ziet er echt zo vet uit . http://www.famitsu.com/news/201205/10014403.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Mei 2012 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Pfff... moeten mensen nu echt gaan zeuren als er een nieuw topic aangemaakt wordt voor een nieuwe game? Als het je niet boeit, blijf dan weg. Mij zie je toch ook nooit in het Call of Duty-topic, of wel? Het is simpel om ergens niet te komen, hoor...

On-topic kan ik melden dat Soul Sacrifice me een interessante titel lijkt, als ik het maar door de artwork van Gleipnir en Exculibur! Die ene dude steekt gewoon zijn hand in zijn mond! Dat moet wel iets worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tyrovian BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2009
Berichten: 87

Asianator schreef:
Die ene dude steekt gewoon zijn hand in zijn mond! Dat moet wel iets worden.


haha dat dacht ik ook meteen.
Maar wat ik allemaal zie van deze game, hoop ik dat deze een topper gaat worden. verder is het echt bruut met die artworks.
i want MORE.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Soul sacrifice presentatie in het engels.
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=i-u_w...hannel&list=UL

http://www.youtube.com/watch?v=kiQyB...feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=RBH8O...hannel&list=UL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 01 Aug 2012 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nieuwe screens en info: http://www.famitsu.com/news/201208/02018907.html (Copy + paste link in adresbalk.)

Monsterdesigns zijn echt sick!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 01 Aug 2012 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Multiplayah!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 01 Okt 2012 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Fan made translation met uitleg over de spells die bij de speelbare TGS demo beschikbaar waren. Me wantz this game!
YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Dec 2012 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Vanaf vandaag is de demo van Soul Sacrifice te downloaden.

Who wants to co-op?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Mafusto schreef:
Vanaf vandaag is de demo van Soul Sacrifice te downloaden.

Who wants to co-op?


Me
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

De demo is geweldig. En door 1 van de speelbare missies hoop ik dat er een pvp mode komt. Day one! Als de westerse release te lang duurt, wordt dit wss een importje.

@Street

Morgen of in het weekend? Nog meer slachtoffers die mee willen doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group