Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Nov 2012 21:02    Onderwerp: Krijg je geld terug bij de Mediamarkt?? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mijn broertje heeft een apparaatje gekocht bij de mediamarkt, maar toenw e dus thuis kwamen stond er in de kleine engelse/franse handleiding dat je een PC/laptop en een HD tv nodig hebt, maar dat was alleen te zien nadat je verpakking opent..

Nu mijn broertje geen HD tv hebt en geen PC/laptop op zijn kamer heeft en geen HD component kabel kan hij het niet gebruiken..

Nu hij het wilt terug brengen, krijg je geld terug bij de MM?

let me know.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 05 Nov 2012 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Probeer het en kom erachter :3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 05 Nov 2012 21:17    Onderwerp: Re: Krijg je geld terug bij de Mediamarkt?? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

dantekloon schreef:
Mijn broertje heeft een apparaatje gekocht bij de mediamarkt, maar toenw e dus thuis kwamen stond er in de kleine engelse/franse handleiding dat je een PC/laptop en een HD tv nodig hebt, maar dat was alleen te zien nadat je verpakking opent..

Nu mijn broertje geen HD tv hebt en geen PC/laptop op zijn kamer heeft en geen HD component kabel kan hij het niet gebruiken..

Nu hij het wilt terug brengen, krijg je geld terug bij de MM?

let me know.


Denk t niet, als de verpakking heel was dan was het misschien wel gelukt, maar die verpakkingen zijn altijd heel naaiend gemaakt dat als je ze eenmaal open hebt niet meer (heel) ingeleverd kunnen worden, maar dit houd je er niet van weg om het te proberen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Nov 2012 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

thanks, dan ga ik er gewoon heen morgen en zie wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
crono999 BerichtGeplaatst: 06 Nov 2012 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Geld terug bij de Mediamarkt? Ja dag,.... Je bent toch niet koekkoek.

Ik heb tot zover altijd mijn geld terug gehad,je krijgt gewoon een credit nota,daarmee kan je in de winkel weer wat anders uitzoeken of je geld terug vragen bij de kassa.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Nov 2012 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

crono999 schreef:
Geld terug bij de Mediamarkt? Ja dag,.... Je bent toch niet koekkoek.

Ik heb tot zover altijd mijn geld terug gehad,je krijgt gewoon een credit nota,daarmee kan je in de winkel weer wat anders uitzoeken of je geld terug vragen bij de kassa.


Ha mijn ma is naar de MM gegaan, en raad eens?
mijn ma kreeg gewoon 100 euro terug, terwijl de verpakking ook open is geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Nov 2012 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

dantekloon schreef:
crono999 schreef:
Geld terug bij de Mediamarkt? Ja dag,.... Je bent toch niet koekkoek.

Ik heb tot zover altijd mijn geld terug gehad,je krijgt gewoon een credit nota,daarmee kan je in de winkel weer wat anders uitzoeken of je geld terug vragen bij de kassa.


Ha mijn ma is naar de MM gegaan, en raad eens?
mijn ma kreeg gewoon 100 euro terug, terwijl de verpakking ook open is geweest.


De Mediamarkt is inderdaad niet zo tergend lastig met zulke dingen.

Zelf ook al een paar keren terug moeten gaan met open verpakkingen en zonder probleem geld terug gekregen.

Sommige winkels hangen echt de klootzak uit voor onnozele dingen zoals een open verpakking. Ze kunnen het immers gewoon naar de fabrikant/leverancier terug sturen voor verschillende redenen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group